Προς το περιεχόμενο

Μεταφορα Κιθαρας με Αεροπλανο ΙΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

πολυ συντομα θα κανω αυτην την αγορα για προστασια αλλα κ για μελοντικα ταξιδια με αεροπλανο που προκειτε να κανω με το Group.

για την κιθαρα μου http://www.thomann.de/gr/bcrich_warlock_case.htm

για τα πεταλια μου http://www.thomann.de/gr/rockcase_rc23000a.htm

η ερωτηση μου ειναι θα την παλεψουν αυτες οι θηκες οι πρεπει να παρω κατι καλυτερο?

 

 

ρωτω ξανα  :)

 

 

A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 70
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Χωρις να εχω μεταφερει ποτε κιθαρα με αεροπλανο εχω να πω οτι η θηκη για την κιθαρα μου φαινεται (ειναι?) πολυ λεπτη και μια στραβη να γινει δεν θα εχει περιθωρια. μηπως να κοιταζες σε flight case κατι?

 

Τωρα για τα πεταλια ..πεταλια ειναι δεν παθαινουν τιποτα!! χεχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπλουζλικ, αν δεν έχεις πολλά πετάλια πάρε τα μαζί σου στις αποσκευές. Με αυτή τη θήκη ίσως σου έρθει ο κούκος αηδόνι σε υπέρβαρο. Όσον αφορά στην κιθάρα, η σκληρή που δείχνεις πιθανόν να μην σε σώσει αν η κιθάρα πάει με τις αποσκευές. Ή παίρνεις μια πολύ ακριβή με τίτλο "ΑΤΑ approved" (η ATA είναι η Air Transport Association) και πάλι ψιλοανησυχείς, ή βάζεις μια απλή μαλακιά κι ελαφριά (ή και τυπική hardcase) και την παίρνεις μαζί σου στο σκάφος. Η τελευταία διαδικασία έχει αναλυθεί στα άλλα θρεντ και δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα, είτε σε ελληνικά αεροδρόμια είτε σε ξένα.

 

Τι λένε και οι άλλοι ταξιδεμένοι? (SF, Alter, Makam, Silot, Frunobulax κλπ?)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσφατα εφερα μια κιθάρα απο αμερικη , και την ανεβασα κανονικα επανω με την σκληρη θήκη. Επισης , εχω ενα φίλο μου πιλότο , και μου ειπε να κανετε τις παπιες στο τσεκ ιν , και δεν σας λεει κανείς ποτέ τίποτα.

και όντως την μετέφερα αρκετες φορές με αεροπλάνο και μια φορά μου κάνανε πρόβλημα, χωρίς να μπορούν να κάνουν κατι βέβαια αφού το τσεκ ιν ειχε τελειώσει προ πολλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπλουζλικ, αν δεν έχεις πολλά πετάλια πάρε τα μαζί σου στις αποσκευές. Με αυτή τη θήκη ίσως σου έρθει ο κούκος αηδόνι σε υπέρβαρο. Όσον αφορά στην κιθάρα, η σκληρή που δείχνεις πιθανόν να μην σε σώσει αν η κιθάρα πάει με τις αποσκευές. Ή παίρνεις μια πολύ ακριβή με τίτλο "ΑΤΑ approved" (η ATA είναι η Air Transport Association) και πάλι ψιλοανησυχείς, ή βάζεις μια απλή μαλακιά κι ελαφριά (ή και τυπική hardcase) και την παίρνεις μαζί σου στο σκάφος. Η τελευταία διαδικασία έχει αναλυθεί στα άλλα θρεντ και δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα, είτε σε ελληνικά αεροδρόμια είτε σε ξένα.

 

Αυτό ακριβώς.

 

Με μια σοβαρή θήκη ώμου καθάρισες. Εξάλλου αν δεν έχεις άλλες χειραποσκευές δεν μπορεί (θεωρητικά) να σου πεί κανείς τίποτα.

Το μόνο πρόβλημα που έχει τύχει να αντιμετώπίσω, είναι σε κάποιες περιπτώσεις που το αεροσκάφος είναι πραγματικά μικρό και η θήκη ώμου δεν χωράει πουθενά, αλλα ακόμη κι εκεί μπορείς ευγενικότατα να ζητήσεις να αφήσεις τη θήκη σου στο locker των συνοδών...

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωριςν α εχω διαβασει ολο το θρεντ καθωτι ειναι πολυ μεγαλο και στην παρουσα φαση βιαζομαι αρκετα απλα θα σας πω την γνωμη μπας και βοηθησω καθως τυγχανει να ειμαι αεροπορος...δεν ξερω με ποια εταιρια ερχεται η κιθαρα σου αλλα η πραγματικακοτητα ειναι οτι εχεις καθε δικαιωμα να μεταφερεις την κιθαρα σου στην καμπινα αφου περασει πρωτα βεβαια αpο τους ελεγχους του αεροδρομιου.... δ εν μπορει κανενας να σε υποχρεωσει να την δωσεις cargo απο την στιγμη κατα την οποια δεν ειναι μεσα στο καταστατικο των dangerous goods τα οποια αναγραφονται στο το manual του ICAO ( οργανισμος που ελεγχει την ασφαλεια των πτησεων και πολλα αλλα ) ...αν θελεις χρησιμοποιησε αυτο τον ορο μηπως και τους ψαρωσεις... για την ιστορια ηθελα να σας επισυναπτω ενα μικρο κειμενο για τον ορισμο των dangerous goods επειδη ομως δεν μου επιτρεπεται απο την αεροπορικη εταιρια στην οποια εργαζομαι να παρουσιασω αυτουσιο κειμενο απο το manual της εταιριας σας λεω με λιγα λογια οτι επικυνδυνα υλικα θεωρουνατι οσα υλικα μπορει να βλαψουν την ακεραιοτητα των πολιτων μεσα στο αεροπλανο κα διαφορα αλλα τετοια...δηλαδη ενας σουγιας θεωρειται επικυνδυνο υλικο... μια κιθαρα ομως οχι...αν δεν δεχονται κατι τετοιο ελα με αλλη εταιρια... αν θεωρουν οτι μια κιθαρα ειναι φονικο οπλο τοτε πες τους οτι καποιος ο οποιος εχει μαγγουρα για να περπαταει τοτε και αυτουνου του την περνεται για να μην σας πλακωσει με την μαγγουρα ? η μηπως του κανετε εξετασεις για να δειτε αν λεει αληθεια οτι δεν μπορει να περπατησει χωρις την μαγγουρα ? εμεις στην εταιρεια που δουλευω εχουμε μεταφερει εκατονταδες φορες μουσικα οργανα , κιθαρες μπουζουκια κτλ...ειναι αναυθερετο δικαιωμα σου να θες να μεταφερεις οτιδηποτε μεσα στην καμπινα αρκει να χωραει μεσα στα overhead bins... βεβαια καθε εταιρια μπορει να παρακαμπτει τους γενικους ορους ης αεροπορειας και να τους κανει πιο αυστηρους ( οχι πιο μαλακους ) ... αν τα πεις ολα αυτα και δεν βγαλεις ακρη τοτε choose another company

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ααααα !!!! ξεχασα να πω και κατι ακομα....

παντως να ξερεις οτι δεν παιζει καμια σημασια το θεμα της συμπιεσης κτλ... σε ολα τα αεροπλανα πλεον συμπιεζονται και η καμπινα και τα cargo... και να μην γινοταν βεβαια αυτο παλι δεν θα παθαινε κατι η κιθαρα σου... η συμπιεση ειναι ενα αλλο εντελως διαφορετικο πραγμα που θελει πολυ κοπο για να το εξηγησω...το προβλημα και μονο αυτο υπαρχει ειναι οτι καποια αεροπλανα δεν εχουν κλιματισμο στα cargo και αυτο εχει ως αποτελεσμα στα 35000 ποδια οπυ η θερμοκρασια εξω ειναι -40 βαθμους αυτο να μεταφερεται και στα cargo , αυτο βεβαια ισχυει σε παλαιου τυπου αεροσκαφη. το δευτερο κακο ειναι οτι απο την στιγμη που θα την ποιασει εργατης για να την βαλει στο καργκο τοτε κανενας δεν σου εγγυαται οτι θατην προσεξει και δεν θα την πεταξει ατσαλα... κατι το οποιο βεβαια ισως εσυ δεν μπορεσεις να εντοπισεις αμεσως ομως αργοτερα το κοπανημα δεν ξερεις τι μπορει να προκαλεσει... αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να το στειλεις ως δεμα fragile .σου λεω και παλι ομως οτι καλο θα ηταν να ερχοσουν με εταιρια που θα σου εδινε το δικαιωμα να την εχεις μαζι σου στην καμπινα και μεσα στην θηκη της...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1

 

Αποτελεί πλέον γραμμή (σε μιά τουλάχιστον ελληνική αεροπορική εταιρία) να αφήνουν μουσικά όργανα διαστάσεων όπως η κιθάρα να ταξιδεύει πάνω στην καμπίνα με τον επιβάτη παρά κάτω στο αμπάρι για αποφυγή ταλαιπωρίας (σε περίπτωση ατυχήματος) τόσο των υπαλλήλων όσο και των επιβατών.   

 

 

www.myspace.com/pogr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου