Προς το περιεχόμενο

Αριστερές κιθάρες...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα..είμαι νέος στο φόρουμ (μερικών ημερών) και αυτό είναι το πρώτο θέμα που ανοίγω..παίζω κιθάρα εδώ και μερικά χρόνια αλλά από αυτά που διαβάζω στο φόρουμ. και μετά από ώρες διαλογισμού σε δωμάτιο χωρίς οξυγόνο ??? .......αποφάσισα οτί είμαι πολύ αρχάριος ακόμα...

 

Όπως απορρέει από τον τίτλο, είμαι αριστερός..(κιθαριστικά πάντα)

Η πρώτη κιθάρα ήταν μια fender strato mexico  ενώ η επόμενη (που είναι και το καμάρι μου)  μια Bcrich Warlock platinum pro series..

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με μαγνήτες,ξύλα,ρεύματα...

Παίζω metal μέσω Guitar rig της NI και είμαι κατευχαριστημένος...

 

Τέλος προλόγου...

Κυρίως θέμα...

Είμαι εδώ και λίγο καιρό μέλος μιας μπάντας με ροκ ύφος.Λόγω όμως εμφάνισης της κιθάρας μου αποφάσισα να αγοράσω μια πιο ηπίου look κιθάρα..(από ήχο,όπως προείπα καραγουστάρω την warlock καθώς και από playability...η  fender με ζοριζει)

Αγορά λοιπόν....έχουμε και λέμε...αριστερός,''μεταλάς'' και σαν άτομο γουστάρω την ποιότητα..Μετά από ψάξιμο στο web και διάβασμα πολλών άρθρων εδώ ''μέσα'' βρήκα τις εξής επιλογές

1.Jackson DK2L Dinky:Διάβασα καλές κριτικές,καλοί μαγνήτες-ξύλο τιμή 750€ πάνω κάτω

2.IBANEZ RG370DXL:Μπερδεύτικα από τις διαμάχες σας στον αν αξίζει η ibanez  ή όχι. ...Τεσπά edge tremolo τιμή 500€ πάνω κάτω

3.Ibanez RG870QMZL-BI premium:edge tremolo γαμάτη εμφάνιση-χρώμα τιμή 850€ πάνω κάτω

4.Schecter C-1 Hellraiser BC LH:emg active81/89 και αυτό...δεν τις ξέρω καθόλου αυτές τις κιθάρες..τιμή :850 € πάνω κάτω

5.ESP LTD EC-256 AVB: με ψιλοχαλάει το vintage χρώμα(worn out) αλλά είναι οικονομική σε lp style..τιμή 450€ πάνω κάτω

6.ESP LTD EC1000 Vintage BK EMG LH:Φαίνεται καλή ποιοτικά με τους μαγνήτες metallica στυλ(+10  ;D ;D)..τιμή:1100€

7.ESP LTD KH202BK LH:Kirk Hammet sign οπότε φαντάζομαι θα ναι καλή..τιμή500€

8.Hagstrom Ultra Swede CBB LH: Ακούω οτί είναι ποιοτικές,από κει και πέρα δεν ξέρω κάτι..τιμή 450€ πάνω κάτω