Προς το περιεχόμενο

Intonation & φτηνο κουρδιστηρι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα!

 

Ξερουμε οτι για να πετυχουμε ενα πολυ καλο Intonation χρειαζεται κουρδιστηρι ακριβειας.

Οι περισσοτεροι δεν το θεωρουν προτεραιοτητα οποτε τι μπορει να γινει για να πετυχει το Intonation?

 

 

Προσωπικα θελω να μοιραστω την εξης σκεψη μαζι σας:

Εστω οτι ειμαστε στην Μι καντινι.

Ανοιχτη ειναι οκ κουρδισμενη, στο 12ο ειναι οκ. ομως αν χανει λιγο δεν θα μας το δειξει το απλο κουρδιστηρι, τοτε δεν θα ηταν καλυτερο να παταγαμε το 24ο? εκει δεν θα φαινοταν οτι χανει και προς ποια κατευθυνση? με οδηγο την νοτα στο 24 δεν θα μπορουσε να ρυθμιστει το Intonation καλυτερα?

Προφανως αυτοι που δεν εχουν 24 απλως χρησιμοποιουν την τελευταια νοτα της ταστιερας τους.

 

Εχει καποιο νοημα αυτο που λεω ή γραφω μπαρουφες?

 

Επισης εχει τυχει με φτηνο κουρδιστηρι ελεγχοντας το Intonation να μου βγαζει αλλα αποτελεσματα το neck μαγνητης και αλλα ο bridge,

λογικο?

παραλογο?

ανεξηγητο?

 

Ευχαριστω για τον χρονο σας!

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ρυθμισεις το intonation στο 24ο ταστο λογικα θα εχεις μεγαλυτερο σφαλμα σε καποιες νοτες. στο 12ο πιστευω οτι ισομοιραζεις το σφαλμα. μπορει να λεω κουταμαρες απλως ετσι το καταλαβαινω γιατι ποτε δεν μπορεις να εχεις απολυτα κουρδισμενες ολες τις νοτες σε μια κιθαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω για να πω την αλήθεια για το 12ο ξέρω.

 

Πάντως φαντάζομαι ότι όλο και θα υπάρχει κάνα βιντεάκι στο youtube που να μιλάει για το intonation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ρυθμισεις το intonation στο 24ο ταστο λογικα θα εχεις μεγαλυτερο σφαλμα σε καποιες νοτες. στο 12ο πιστευω οτι ισομοιραζεις το σφαλμα. μπορει να λεω κουταμαρες απλως ετσι το καταλαβαινω γιατι ποτε δεν μπορεις να εχεις απολυτα κουρδισμενες ολες τις νοτες σε μια κιθαρα.

 

δεν το εχω ξανακουσει αυτο...αλλα δεν θα μου φαινοταν απιθανο..

 

 

Intonation ξερω να ρυθμιζω, το θεμα ειναι τι γινεται οταν οι απαιτησεις ειναι υψηλες, πχ ηχογραφηση δισκου, εκει ειναι το ζουμι! Πως μπορεις να το πετυχεις?

 

 

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φευγουμε λιγο απτο θεμα...

Προφανως οταν πας για σοβαρη ηχογραφηση πας σε σοβαρο μαστορα.

Το ερωτημα μου ειναι αν η μεθοδος που προτεινα μπορει να δουλεψει γιατι δεν το εχω δει πουθενα.

 

Μια νυχτιατικη σκεψη ηταν που την μοιραστηκα μαζι σας!

 

Βεβαια οταν ηχογραφησα τελευταια φορα δωσαμε ενα καρο λεφτα σε σετ απ κιθαρας γιατι ηταν 3 ηλεκτρικες χ2 γιατι ειχαμε αλλα κουρδισματα, συν μια ακουστικη και ενα μπασο...  ;D  τελικα με τα λεφτα εκεινα θα επρεπε να ειχαμε αγορασει ενα κουρδιστηρι ακριβειας! :P

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 τελικα με τα λεφτα εκεινα θα επρεπε να ειχαμε αγορασει ενα κουρδιστηρι ακριβειας! :P

 

 

Διαφωνώ...Μάλιστα διάβασα κάπου εδώ στο noiz είχε ποστάρει κάποιος ένα ενδιαφέρον link ενός ηχολήπτη ο οποίος έδινε ένα πολύ καλό τρόπο να βελτιώσεις το πώς ακούει το κουρδιστήρι , ακόμα και αν είναι κινέζικο των 15 ευρώ:

 

Για κούρδισμα της κιθάρας

Χτύπα την χορδή ανοιχτή πάνω στο 12 τάστο (προσωπικά το κάνω με δάχτυλο αυτό).Όχι natural harmonic, απλά πάνω από το 12 τάστο.

 

Θα παρατηρήσεις ότι έχει χαρακτηριστική διαφορά ο ήχος όταν χτυπάς με το δεξί χέρι σε εκείνο το σημείο.

 

Αυτό συμβαίνει γιατί με αυτό τον τρόπο ακούγεται πιο δυνατά η fundamental νότα (την οποία και ψάχνει το κουρδιστήρι) και λιγότερο οι αρμονικές.

 

Αν το κουρδιστήρι δεν είναι τύπου κλιψ αλλά το συνδέεις με βύσμα στην κιθάρα,βάλε τον neck μαγνήτη και κλείσε τελείως το αντίστοιχο tone του (αν έχει),για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

 

 

 

Αντίστοιχα για ρύθμιση intonation,θα κρατάς πατημένο 12ο τάστο αλλά το δεξί χέρι θα χτυπά ακριβώς πάνω από το 24ο τάστο .

 

Αν η κιθάρα σου δεν έχει 24ο τάστο:

 

Μέθοδος Α:

ακούμπα το σαγόνι σου πάνω στο σώμα της κιθάρας όπως παίζεις καθιστός και ταυτόχρονα απομάκρυνε σιγά σιγά το δεξί χέρι καθώς αυτό χτυπάει τη χορδή μέχρι να βρεις που θα ήταν το υποθετικό 24ο τάστο,αφουγκραζόμενος το πού αλλάζει ο ήχος και ακούγεται περισσότερο η fundamental (όπως περίπου άλλαζε ο ήχος όταν χτυπούσες ανοιχτή πάνω από το 12ο τάστο).

 

Μέθοδος Β:

προσπάθησε να πιάσεις φυσικές αρμονικές με το αριστερό χέρι πέρα από το τελευταίο σου τάστο (το δεξί χέρι δεν έχει σημασία πού χτυπά,αρκεί να μην είναι τέεεεερμα πίσω στη γέφυρα) μέχρι να πετύχεις την καθαρή φυσική αρμονική που θα έβγαζε το 24ο τάστο αν έκανες φυσική αρμονική πάνω από αυτό.Εκεί θα βρίσκεται το 24ο τάστο.Έστω στο περίπου και αν είσαι γενικά δουλεύει πάντως και διευκολύνει το κουρδιστήρι.

 

 

 

Ελπίζω να είναι κατανοητά τα παραπάνω και να βοηθήσουν έστω και λίγο.Τουλάχιστον σε εμένα πιάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ την ψαχνεις και θα καταληξεις σε κανα ψυχιατρειο.... ;D..χιλιαδες δισκοι εχουν γραφτει ΠΡΙΝ εφευρεθουν τα κουρδιστηρια και πριν ..... εφευρεθει το..απολυτο.. ::)..intonation.....(που ετσι κι αλλοιως ειναι εντελως αστειο να υποστηριζει καποιος οτι μπορει να πετυχει...μια και η φυση του οργανου το απαγορευει)

 

Με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κουρδιστηρι της ΠΡΟΚΟΠΗΣ (οχι δηλ.απο καλαθι στην Ομόνοια) ΜΙΑ ΧΑΡΑ intonation μπορεις να ρυθμισεις στο 12ο ταστο οπως κανουμε ολοι μας εδω και χρονια..

 

Σιγα μη πας και την κιθαρα στη ΝΑΣΑ για να σου τη ρυθμισει σε ...συνθηκες ελλειψης βαρυτητας... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ την ψαχνεις και θα καταληξεις σε κανα ψυχιατρειο.... ;D..χιλιαδες δισκοι εχουν γραφτει ΠΡΙΝ εφευρεθουν τα κουρδιστηρια και πριν ..... εφευρεθει το..απολυτο.. ::)..intonation.....(που ετσι κι αλλοιως ειναι εντελως αστειο να υποστηριζει καποιος οτι μπορει να πετυχει...μια και η φυση του οργανου το απαγορευει)

 

Με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κουρδιστηρι της ΠΡΟΚΟΠΗΣ (οχι δηλ.απο καλαθι στην Ομόνοια) ΜΙΑ ΧΑΡΑ intonation μπορεις να ρυθμισεις στο 12ο ταστο οπως κανουμε ολοι μας εδω και χρονια..

 

Σιγα μη πας και την κιθαρα στη ΝΑΣΑ για να σου τη ρυθμισει σε ...συνθηκες ελλειψης βαρυτητας... ;D

 

  +10000000

 

  ετσι κι αλλιως το... απολυτο intonation δε στεκει... το pitch που θα βγαλεις στο 12 ή στο 24 ή στο....48 ταστο εχει να κανει συν τοις αλλοις με το ποσο δυνατα πατας, με το ποσο τραβας τη χορδη εστω και λιγο δεξια αριστερα (αθελο βιμπρατο) με το σχημα του δαχτυλου σου, με το σχημα  του... καλου του δαχτυλου σου,με τη χορδη, με την καμπυλοτητα του ταστου, με υγρασια και θερμοκρασια, με το σεταρισμα της κιθαρας - αυτο.... που το πας?  ;D ;D -  με τη σταθμη της μπαταριας του κουρδιστηριου.... με την ποιοτητα του καλωδιου.... με.... με... με....

 

    Αυτα ολα ειναι τοσο ασταθμητοι παραγοντες απο μονα τους.... βαλε και το γεγονος οτι ο απολυτος θεωρητικος συγκερασμος (δηλαδη το υποτιθεμενο τελειο κουρδισμα) δεν υπαρχει ουτε στα πληκτρα.... ποσο μαλλον στην κιθαρα!

 

 

    Κατα τη γνωμη μου αυτα τα super duper tuner εξυπηρετουν το G.A.S. και μονο.... ::) ::)  γιατι προσπαθουν να να σου λανσαρουν οτι βγαζουν ενα καραψηφιακο αποτελεσμα οταν μπλεκουν μεσα ενα καρο εκ φυσεως αναλογικοι παραγοντες!

.... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου