Προς το περιεχόμενο

Logic pro 9 vs Cubase 6


wyndorf

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ πίστεψε με θέλω να υπάρχει κόσμος με άποψη και κουλτούρα σε αυτό το κομμάτι του φόρουμ και να υπάρχουν συζητήσεις...από σοβαρές έως πιο χαλαρές...δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως και τις εντυπώσεις που μπορεί να δημιουργούνται :)

Σε μια κουβεντα,σοβαρη ή χαλαρη,ΠΑΝΤΑ δημιουργουνται εντυπωσεις καθως οι γνωμες διαφερουν και οι αποδεκτες επιλεγουν.Αλλιως δεν εχει νοημα η κουβεντα.

Το θεμα ειναι,οι γνωστες,οπως εσυ  Νικοδημε,να καταθετουν την αποψη τους προς αναγνωση και αυτη θα βρει το καταλληλο λιμανι αναλογα με το ειδικο βαρος της ιδιας αυτης της αποψης.

Γι αυτο υπαρχουν τα φορουμ. ;)

Δεν γινεται ολοι να γινονται πιστοι ενος δογματος.(δε βρισκω αλλη λεξη,αντικαταστήσατέ την ελευθερα)

 

Επι του θεματος που ανοιξε ο wyndorf,θα συμφωνησω με τον SF,επιλεγουμε να δουλευουμε με το DAW που ξεκινησαμε συνηθως.

Τωρα,αν καποιος εχει τη διαθεση να αλλαζει και να δοκιμαζει,μπραβο του και χαρα στο κουραγιο του.

Φιλε wyndorf δεν εχω δοκιμασει το logic ως εκ  τουτου θα αρκεστω στο να σου πω το απλο,οτι αν φαινεται σε εσενα εξαιρετικο,ΔΕΝ μπορει να ναι ιδεα σου.. ;)

Μην θες σωνει και καλανα διαψευσθεις... ;D

 

Καλη συνεχεια! ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 41
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Φιλε wyndorf δεν εχω δοκιμασει το logic ως εκ  τουτου θα αρκεστω στο να σου πω το απλο,οτι αν φαινεται σε εσενα εξαιρετικο,ΔΕΝ μπορει να ναι ιδεα σου..

Μην θες σωνει και καλανα διαψευσθεις...

 

χαχαχαχαχαχα.... :)

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τωρα που το θυμηθηκα,ειχα ενα φιλο που ηταν κολλημενος με logic και μου εφερνε δειγματα δουλειας για κουβεντα.

Ηταν ομιχλωδη,η μιξη ανισορροπη κτλ,κατω του μετριου αν και οι ιδεες μουσικα ηταν καλες.

Η μονη μου συνεισφορα λοιπον στην εδω κουβεντα ειναι η αποψη οτι τα DAW θελουν χειριστη.

Ενας καλος χειριστης βγαζει ηχο παντου..

Αν εισαι λοιπον καλος χειριστης και βρηκες ενα συστημα που σε βολευει για τους ΔΙΚΟΥΣ σου λογους,ειναι θειο δωρο! ;)

 

Long live Logic wyndorf said λοιπον... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wyndorf από τη φάση "αυτό VS το αλλο" έχουμε περάσει λίγο-πολύ όλοι και ιδιαίτερα οι "χομπιστες". Το αποτέλεσμα θα είναι να σπαταλάς πολλές ώρες στο internet ψαχνοντας πληροφορίες την ώρα που θα μπορούσες πχ να παίζεις κιθάρα (ή ότι οργανο παίζεις), να κάνεις καμιά μίξη ή να γράφεις κανα κομμάτι ή στίχους.

 

Εγώ να δεις πόσες φορές έχω φάει τα μούτρα μου κ το χρόνο μου σε τέτοιες κουβέντες. Αλλά δεν έγινε κ τίποτα, έχασα χρόνο, έμαθα κ τώρα ασχολούμε πολύ λιγότερο γιατι θέλω να παίζω περισσότερο.

 

Εγώ πχ είχα μάθει καποια βασικά για drum tracking με ηλεκτρονικά τυμπανα στο Cubase. Το να μου έλεγε καποιος "βαλε Sonar είναι καλύτερο" θα σήμαινε ότι θα έχανα χρόνο για να είχα "καλυτερο" αποτέλεσμα λόγω λογισμικού. Στην ουσία όμως πόσο καλύτερο αποτέλεσμα θα είχα? Θα άξιζε τον κόπο και τον χρόνο?

 

Είσαι pro ή χομπίστας? Τί ανάγκες έχεις...τα βαζεις κάτω και καταλήγεις. Για μένα τη στιγμή που χρησιμοποιείς Pro Tools 5 χρόνια που απόσο ξέρω είναι κορυφαίο λογισμικό δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις "στροφή" σε Logic.

 

Είναι αυτό που λέμε ότι τα ρασσα δε κανουν τον παπά.

 

Καλό απόγευμα!

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι pro ή χομπίστας? Τί ανάγκες έχεις...τα βαζεις κάτω και καταλήγεις. Για μένα τη στιγμή που χρησιμοποιείς Pro Tools 5 χρόνια που απόσο ξέρω είναι κορυφαίο λογισμικό δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνεις "στροφή" σε Logic.

Το όλο θέμα έγινε γιατί τώρα τελευταία όπως είπα άκουγα πολύ την ατάκα ¨τα audio engines του logic είναι τα καλύτερα ¨ έτσι λοιπόν είπα να το δοκιμάσω σε κάποια δικά μου project εφόσον είχα τον χρόνο ......έτσι και αλλιώς λόγο δουλειάς δεν γίνεται να αφήσω τα pro tools

Στην πραγματική ζωή εκεί έξω τέτοιες συζητήσεις έχουν γίνει παρά πολλές για διάφορα ,δεν της βρίσκω ποτέ χάσιμο χρόνου εφόσον γίνονται σε πολιτισμένες βάσεις και όχι για να πούμε 1-0 στο τέλος.

Για την ιστορία θα σου πω πως χτες είχα την ίδια κουβέντα με έναν digidesing trainer ο οποίος διδάσκει κιόλας σε γνωστό ¨μαγαζακι ¨ ο οποίος μου έλεγε ότι φυσικά και ακούγονται διαφορετικά τα DAW και πως είναι απόλυτα φυσικό εφόσον έχουν διαφορετικά audio engines. Έκανε τα τεστ του και προφανώς κάτι άκουσε .

Οπότε καταλήγουμε πιστεύω πως ο καθένας έχει την άποψη του και ότι καλό είναι να ακούμε καμμιά φορά , μέσα από τετοιες συζητήσεις βγαίνουμε σοφοτεροι νομίζω . Τέτοια κουβέντα προσπάθησα να ανοίξω και όχι για δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη  :)

Και κάτι τελευταίο ......όταν γράφω εδώ είναι το ¨brake¨ μου από όλα τα παραπάνω που ανεφερες, δεν σπαταλαω όλη μου την ώρα κάνοντας vs και debates  :)

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι τελευταίο ......όταν γράφω εδώ είναι το ¨brake¨ μου από όλα τα παραπάνω που ανεφερες, δεν σπαταλαω όλη μου την ώρα κάνοντας vs και debates  :)

 

Μan δεν αναφερομαι μονο σε σενα, γενική παρατήρηση ειναι. Έχω ξεκινησει για 30' break και έχω καταληξει σε 4 ωρες μπροστα στο noiz  ;)

 

Anyway κανε τα τεστακια σου και κατεληξε σε καποιο. Δεν ξερω ποιο είναι "καλυτερο" απλα αυτό που λέω είναι ότι δεν ξέρω αν αξιζει τον κόπο μιας και τα pro tools που χρησιμοποιείς είναι κορυφη λογισμικό

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

It's all good....όπως σου είπα λόγω δουλειάς δεν μπορώ να αφήσω το pro tools.....απλά γνώμες από τυχόν users ήθελα σε καθαρά φιλολογικό επίπεδο....  ;D

 

 

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

http://www.noiz.gr/index.php?topic=167121.0

 

 

 

.....τι ακριβώς πάει να πει audio engine?

.....και σε τι αναφερόμαστε στην τυχόν επεξεργασία ή στην εν γένει διαχείριση του ήχου ως ψηφιακή πληροφορία.....

αν αναφερόμαστε στο πρώτο δεν μπορεί να τεθεί θέμα σύγκρισης γιατί κάθε σχεδιαστής μπορεί να χρησιμοποιεί διαφορετική προσέγγιση για τον ίδιο σκοπό οπότε όπως λέμε και στο χωριό μου you are comparing apples to oranges  :)

 

......και πάλι όμως αν κάποιος καταφέρει και "μεταφράσει" σε αναλογική προσέγγιση τους διαφορετικούς αλγόριθμους που χρησιμοποιούν πχ για την ισοστάθμιση 2 διαφορετικά daw (για παράδειγμα το πως ακριβώς μεταφράζεται το slope ενός cut off filter ασχέτως του τι δηλώνει ο σχεδιαστής) τότε είναι απόλυτα εξακριβωμενο ότι μπορείς να πετύχεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με 2 διαφορετικά daw ακόμη και αν αυτό σημαίνει το να χρησιμοποιείς διαφορετικές τιμές σε ότι αφορά την παραμετροποίηση της επεξεργασίας....και φυσικά όταν μιλάμε για πανομοιότυπα αποτελέσματα αναφερόμαστε στον ένα και μοναδικό τρόπο που υπάρχει για να αποδειχθεί η ομοιότητα ή η διαφορετικότητα ανάμεσα σε 2 ηχητικές πηγές, δηλαδή η πλήρης ακύρωση και η βασική αρχή της κυματικής θεωρίας.

 

Όταν μιλάμε για τέτοια θέματα δεν υπάρχουν blind tests, και "ακούω διαφορές", "νομίζω πως" κλπ κλπ....είναι απίστευτα δύσκολο κατ¨αρχάς να γίνει ένα πραγματικό a/b listening test  (νομίζω ότι δεν χρειάζεται να εξηγήσω τους λόγους...απλά θα αναφέρω ότι ένα τέτοιο τεστ θα πρέπει να περιλαμβάνει την ταυτόχρονη και εναλασόμενη , απόλυτα συγχρονισμένα σε ότι αφορά τον χρόνο και απόλυτα σταθμισμένα σε ότι αφορά την ένταση του ίδιου υλικού χωρίς να αλλάζει τίποτα στο υπόλοιπο setup από da έως speakers και listening point.....χωρίς αυτά τα προαπαιτούμενα ο παράγωντας της ψυχοακουστικής προσέγγισης της ανθρώπινης ακοής και αντίληψης , ο οποίος φυσικά είναι απόλυτα υποκειμενικός και ευάλωτος σε οποιαδήποτε αλλαγή ' από την θέση μας στον χώρο έως και απλά την διάθεση και ψυχολογική μας κατάσταση, καθιστά εντελώς άχρηστα και μη αντικειμενικά οποιαδήποτε τεστ και συγκρίσεις. Για αυτό λοιπόν ο μόνος τρόπος κοινά αποδεκτός είναι τα nulling tests. Αυτό το γράφω και για τον Στάυρο για να καταλάβει γιατί ο πλουραλισμός και η εντελώς απελευθερωμένη κατάθεση απόψεων για κάποια θέματα δεν είναι πάντα το ιδανικό και τι εννοώ όταν λέω πως έχει μεγάλη σημασία η εντύπωση που τελικά δημιουργήται εσκεμμένα ή μη, με καλή ή με κακή διάθεση, δεν έχει σημασία.

 

Αν αναφέρεσαι γενικά στην διαχείριση του ήχου ως ψηφιοποιημένη audio πληροφορία και αν αυτό (η ροή δηλαδή της πληροφορίας) μεταβάλεται με ακουστό τρόπο από daw σε daw θα σε παραπέμψω στο λινκ που παρέθεσα.

 

Με βάση αυτά θα έλεγα στον ντιτζικάτι τρέηνερ να επανεξετάσει και αυτός το τι αντιλαμβάνεται ως ψηφιακή πληροφορία και να επαναπροσδιορίσει αυτή την ανευ ουσίας έννοια του audio engine....

 

 

...και κάτι άλλο....άσχετο μεν αλλά σχετικό......τώρα σοβαρά υπάρχει digidesign trainer?.....νόμιζα ότι ο κόσμος προσπαθεί να μάθει περί ήχου και όχι γραφομηχανή στην cariera (αυτό μόνο οι γέροντες θα το καταλάβουν).....τώρα αρχίζουν να εξηγούντε όλα  ;D ;D ;D

 

περαστικά μας....

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι τέτοιο ας πούμε ότι θεωρώ πολιτισμένη κουβέντα και επίσης έτσι νομίζω πως βγαίνεις σοφοτερος απο κάτι τέτοιο.....Μπράβο στον nicodemos για της ενδιαφέρουσες απαντήσεις του αλλά και τον τροπο τον οποιο της διατυπώνει .....μόνο να μάθεις κάτι μπορείς......

Ναι υπάρχει digidesing trainer, και μπορώ να σου πω ότι έχω περάσει πολλές ώρες διαφωνώντας μαζί του όσο αναφορά άπειρα θέματα που έχουν να κάνουν με το recording .... Και ναι σε ένα βαθμό είναι περαστικά μας......

Να τονίσω πως δεν συμφωνώ με τον trainer, απλά έκανα μια παράθεση σε σχέση με την κουβέντα που είχα χτες περί του θέματος .......

Rehearse more....edit less!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου