Προς το περιεχόμενο

Αναλογικός - Ψηφιακός ήχος, μια άλλη άποψη...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατά τα άλλα' date=' θα ήθελα την απάντησή σου στο μεγάλο "ΓΙΑΤΙ;". Γιατί οι Kraftwerk ή ο Jarre παράτησαν τις αναλογικές ιστορίες αφού τους εξασφάλιζαν την ειδοποιό ακουστική διαφορά; Δεν είχαν λεφτά; Είναι και αυτοί αλεπουδίτσες που τα κάνουν κρεμαστάρια; Ή κάτι άλλο;[/quote']

 

Συγγνώμη για την καθυστέρηση Wow!, αλλά μόλις τώρα είδα το πόστ. Λοιπόν ας ξεκινήσω πρώτα με τους kraftwerk λέγοντας σου πως η παραπάνω μπάντα δεν ήταν ποτέ 100% μουσική μπάντα αλλα περισσότερο ή σε ένα μεγάλο βαθμό τουλάχιστον, επιστήμονες. Οι πρωτοπόροι λοιπόν κράφτβερκ, γύρω στο 1980 και κάτι, αποφάσισαν να αλλάξουν όλο τους τον εξοπλισμό και να τον κανουν τελείως ψηφιακό. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι οι δισκογραφικές πωλήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως παράδειγμα, πες μου ποιοί δίσκοι των κράφτβερκ πούλησαν περισσότερο, από το kraftwerk 1(1971) μέχρι το computer world(1981) που ήταν και το τελευταίο τους αναλογικό album ή απο το computer love μέχρι σήμερα?

 

Όσον αφορά στο Γιάννη Μιχάλη Jarre τώρα, η μόνη απάντηση που μπορώ να σου δώσω είναι ένα κομμάτι μιας δικής του συνεντευξης:

 

Despite Jarre's pioneering project he remains faithful to the analogue quality of Oxygene, an album now approaching 30 years of age. With the new tracks he admits he tried to keep the same feel and he enjoys the immediacy of laptop composing, with him having written one of the new tracks on a plane to Asia. However he still holds the old approach close to his heart:

 

"All DJs would agree with me - the analogue equipment and quality is the best. Look at turntables and synthesizers!"

 

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το μεγάλο λάθος των κράφτβερκ δεν ήταν ότι χρησιμοποίησαν ψηφιακή τεχνολογία τόσο, όσο το ότι τη χρησιμοποίησαν αποκλειστικά, χωρίς να κρατήσουν κανένα στοιχείο του παλιού τους εξοπλισμού.

 

Πώς να το κάνουμε ρε παιδί μου, το bob moog δεν τον πετας έτσι απλά στα σκουπίδια :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τζήμη, θεωρώ ότι έχεις καλή προαίρεση, οπότε συνεχίζω τη κουβέντα, παρ' ότι έχει ουσιαστικά εξαντληθεί. Πάμε λοιπόν:

 

α) Μην πεις ποτέ μπροστά στους Kraftwerk ότι είναι περισσότερο επιστήμονες από μουσικοί διότι θα τα πάρουν στο κρανίο. Από όλες τις συνεντεύξεις τους που έχω διαβάσει, προκύπτει ότι δεν έχουν αυτή την εικόνα για τον εαυτό τους.

 

β) Οι πωλήσεις δίσκων ποτέ δεν είναι τεκμήρια για τίποτε σαν αυτό που συζητάμε.

 

γ) Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις ότι δεν μιλάμε για το σύνολο της αναλογικής ή της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά για τη διαδικασία της εγγραφής και της αναπαραγωγής του ηχητικού σήματος. Ούτως ή άλλως ο ήχος είναι... αναλογικό φαινόμενο, δεν τίθεται θέμα ψηφιακής τρομπέτας ή ψηφιακής κιθάρας.. αναλογικά είναι αυτά, όπως και τα παλιά καλά σύνθια. Αυτό που συζητάμε είναι αν αυτά πρέπει να τα ηχογραφεί κανείς με πομπίνα ή ProTools, τίποτε άλλο.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τζήμη' date=' θεωρώ ότι έχεις καλή προαίρεση, οπότε συνεχίζω τη κουβέντα, παρ' ότι έχει ουσιαστικά εξαντληθεί. Πάμε λοιπόν:

 

α) Μην πεις ποτέ μπροστά στους Kraftwerk ότι είναι περισσότερο επιστήμονες από μουσικοί διότι θα τα πάρουν στο κρανίο. Από όλες τις συνεντεύξεις τους που έχω διαβάσει, προκύπτει ότι δεν έχουν αυτή την εικόνα για τον εαυτό τους.

 

β) Οι πωλήσεις δίσκων ποτέ δεν είναι τεκμήρια για τίποτε σαν αυτό που συζητάμε.

 

γ) Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις ότι δεν μιλάμε για το σύνολο της αναλογικής ή της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά για τη διαδικασία της εγγραφής και της αναπαραγωγής του ηχητικού σήματος. Ούτως ή άλλως ο ήχος είναι... αναλογικό φαινόμενο, δεν τίθεται θέμα ψηφιακής τρομπέτας ή ψηφιακής κιθάρας.. αναλογικά είναι αυτά, όπως και τα παλιά καλά σύνθια. Αυτό που συζητάμε είναι αν αυτά πρέπει να τα ηχογραφεί κανείς με πομπίνα ή ProTools, τίποτε άλλο.[/quote']

 

α) ¶σχετα με το τι πιστεύουν αυτοί, και εσύ και εγώ ξέρουμε ότι δεν είναι απλοί μουσικοί.

 

β) Συμφωνώ ότι οι πωλήσεις δίσκων δεν είναι τεκμήριο. Το ανέφερα απλά γιατι μίλησες παραπάνω για κάποιες δισκογραφικές. Να αλλάξω λοιπόν σύνταξη και να πώ ότι προτιμούσα τους πιο αναλογικούς δίσκους των κράφτβερκ, τελείως υποκειμενικά και

 

γ) Εγώ ήμουν αυτός που πρώτος είπε πως δεν έχει κανένα νόημα να συγκρίνουμε απλά την κασσέτα με τα προ τουλς, αλλα πρέπει να τα βλέπουμε ως υποσύνολα, οπότε δεν έχει κανένα νόημα μια τέτοια συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το καθε συστημα μπορει να κανει πολυ καλα μια δουλεια ειτε ψηφιακο ειτε αναλογικο ειναι αρκει να χρησιμοποιηθει σωστα και για τους συγκεκριμενους σκοπους για τους οποιους εχει κατασκευαστει.τιποτα δεν αποκλειεται και τιποτα δεν ειναι 100% τελειο απο μονο του.

 

 

θα συμφωνησω με τον φιλτατο νικο και επισης να ξανατονισω οτι τοσο τα αναλογικα οσο και τα ψηφιακα συστηματα πρεπει να χρησιμοποιουνται στο αναλογο ποσοστο μεσα σε μια ολοκληρωμενη δουλεια , χωρις υπερβολη και πιστεψτε με , το αποτελεσμα θα ειναι αρτιοτατο και πολυ ευχαριστο.

 

συνεχιζοντας το προηγουμενο ποστ μου , να πω οτι στο στουντιο σημερα αρχισαμε να προσθετουμε ενα καλορυθμισμενο κοντραμπασσο midi μεσα απο το gigastudio orchestra και ''εδεσε '' πολυ ωραια.

να αλλη μια αποδειξη του οτι αναλογικο και ψηφιακο συνυπαρχουν.

 

''παν μετρον αριστον'' 8)

Mesa/Boogie & Strato

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλε μου θύμησες μία φάση που είχα ζήσει προσωπικά και ξεράθηκα στο γέλιο (τώρα που την θυμήθηκα, όχι τότε που έγινε...). Ήμουν στο Σιέρα, στην Αθήνα, μία από τις μέρες που γινόταν οι ηχογραφήσεις για "Τα Κορμιά Και Τα Μαχαίρια" με την Αρβανιτάκη. Εκεί ήταν φυσικά και οι περιβόητοι Night Ark. Κάποιος πρότεινε ότι ένα midi μπάσο μπορεί να ταιριάζει ωραία σε ένα κομάτι. OK, λέει ο Ara, ας το ακούσουμε. Ένας τύπος, που φαινόταν πραγματικά περήφανος για την ιδέα του, πάει στο synth και παίζει μία φράση για τον Ara. Πράγματι, ο ήχος ήταν απίστευτος, ε, πάνε και πολλά χρόνια, καταλαβαίνεις πως ήταν ένα "καλό μπάσο" από synth εκείνη την εποχή. Μείναμε όλοι με ανοικτό το στόμα για την φοβερή ποιότητα που ακούστηκε... όλοι εκτός από τον Ara, ο οποίος είχε ένα ύφος σα να δάγκωσε πράσινο λεμόνι. Σωπαίνουν όλοι στο control room, περιμένοντας το σχόλιο που θα ξεστόμιζε και μετά από λίγες στιγμές λέει: I love you all guys, αλλά πιστεύω ότι πραγματικά καπνίζετε όλοι σας πάρα πολύ... :) :) :) :), το οποίο ήταν βέβαια αλήθεια (ομίχλη επικρατούσε στο control room από τα τσιγάρα), αλλά δεν μπορούσε κανείς να καταλάβει τι σχέση μπορεί να είχε το σχόλιο με την εμπειρία που μόλις είχε προηγηθεί... :) :)

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον ήθελε να πει ότι από την πολύ κλεισούρα είχαμε αρχίσει να μπερδεύουμε τα ψεύτικα μπάσα με τα αληθινά :) :) :)

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου