Προς το περιεχόμενο

Αναλογικός - Ψηφιακός ήχος, μια άλλη άποψη...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

...καταρχην θα συμβουλευα οποιονδηποτε σοβαρο με την ηχογραφηση μοθσικης να κανει μαστερινγ στο εχοτερικο απο ανθρωπους με πολυχρονη πειρ και με πολυ καλο βιογραφικο...το αμστερινγ ειναι κατι που εχει καθαρα να κανει με την πειρα αυτου που το κανει και οχι τοσο με τα μηχανηματα....εχοντας πει αυτο γελαω με οτιδηποτε εχει να κανει με μαστερινγ στην ελλαδα....σχετικα με το ποσο καλες ειναι οι μιξεις σου σε σχεση με αυτες οποιων "επαγγελματιων", να σου πω οτι δεν μιλαω για αυτους...μιλαω για παραγωγες που στεκουν σε ολα τα επιπεδα διπλα σους αγαπημενους μου δισκους. απο εκει και περα εισαι ευπροσδεκτος να μου δειξεις ποσο καλος εισαι με τα πλαγκινς αν θες...αληθεια εχεις δουλεψει ποτε με 24καναλια ταινια(2")? με αληθηνους κομπρεσορες και γενικως μηχανηματα που δεν απευθηνονται σε χομπυστες?και προτιμας το guitar rig απο ενα twin με ενα 57 και ενα 87 η ενα royer?

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ottomo σε χαιρετώ. Από αληθινή (όχι προσποιητή) περιέργεια, σε παρακαλώ δώσε μου το όνομα ενός δίσκου που κυκλοφόρησε τα πέντε τελευταία χρόνια, και στον οποίο να φαίνονται αυτά που λες, δηλαδή η χρήση αυτών που λες να έχει δώσει ένα αποτέλεσμα που ξεκάθαρα δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε με περισσότερο οικιακές και περισσότερο ψηφιακές μεθόδους. Θα πάω να τον αγοράσω αμέσως προκειμένου να καταλάβω τι ακριβώς συζητάμε.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....paul mccartney-chaos and creation in the backyard, radiohead hail to the thief, beck - seachange coldplay - x&y...white stripes, albini, brauer....χιλιαδες....αλλα προσεξε...δεν ειπα οτι δεν ειναι δυνατον να γινουν καλες παραγωγες ψηφιακα...εννοειται ποω για καθε αναλογικη υπαρχουν δεκα ψηφιακες...αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι πολλες φορες οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια...δηλαδη ακουω τους υποτιθεμενους "παραγωγους" να λενε οτι με ενα υπολογιστη και γελαω...δηλαδη δεν σας εχει ληψει καθολου εθκολια με την οποια κανεις μπορει να μιξαρει σε μια καλη αναλογικη κονσολα?δεν κανατε ποτε ducking?sidechain?εγω προσωπικα προτιμω να εχω το καλυτερο και απο τους δυο κοσμους...analogue proccessing-digital editing...http://www.myspace.com/fabliquidstudios

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχεις δουλεψει ποτε με 24καναλια ταινια(2")? με αληθηνους κομπρεσορες και γενικως μηχανηματα που δεν απευθηνονται σε χομπυστες

 

πολλες φορες (παρα πολλες) κυριως με studer & ottari για 2" & neve-urei-drawmer για compressors ,εχω ηχογραφησει και στο εξωτερικο σε "απιστευτα" στουντιο,αλλα δε σημαινει οτι θα τα παντρευτω κι ολας :!: :lol:

 

μαστερινγκ στην Ελλαδα γινεται ΘΑΥΜΑΣΙΟ (κυριως στο Αθενς Μαστερινγκ αλλα κι αλλου....) φτανει βεβαια ΞΑΝΑ να ξερεις τι κανεις.. :roll:

 

ξερεις κατι...το καλοκαιρι που περασε γνωρισα το Bob Rock (στη Σαντορινη οπου βλεπω εμπνευστηκες και τη δημιουργια του στουντιο σου :lol: )& πιασαμε μια πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα γυρω απο ολους αυτους τους μυθους & την παραγωγη γενικοτερα, και αυτος (φανταζομαι να τον ..παραδεχεσαι λιγακι) πιστευει οτι η ωρα που τα παντα θα γινονται στον υπολογιστη δεν ειναι μακρια... :wink:

 

βεβαια πουθενα δεν ειπα οτι η αναλογικη ηχογραφηση δεν μου αρεσει,ισα-ισα το αντιθετο,η εξελιξη ομως ειναι εξελιξη.. :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τον οτομοτο. Αυτό που θέλω να προσθέσω είναι πρώτον ότι όσον αφορα σε αυτό που είπε ο σούπερφανκ, ότι δηλάδη αφού όλα γράφονται σε cd, η αναλογική επεξεργασία δε φαίνεται, τότε δε θα υπήρχε κανένας λόγος να βγαίνουν 24/192 κάρτες ήχου. Δεύτερον, δεν είναι τόσο ότι ανεβαίνει η ποιότητα των ψηφιακών μηχανημάτων όσο το ότι πέφτει γενικότερα η ποιότητα του ήχου απο τη στιγμή που άρχισαν να γίνονται όλα ψηφιακά και τρίτον, πάλι πάνω σε κάτι που είπε ο σούπερφανκ για το άθενς μάστερινγκ, θα παραθέσω μία παράγραφο από το ίδιο το σάιτ του άθενς μάστερινγκ:Eίναι ο ήχος των νέων 96kHz/ 24bit ψηφιακών μετατροπέων συγκρίσιμος με αυτόν της ταινίας 1/ 2" 30 ips; Σίγουρα είναι πλέον πάρα πολύ κοντά, αν και πολλοί πιστεύουν οτι μόνο μιά δειγματοληψία γύρω στα 400 kHz θα ηταν το ανάλογο ενος καλορυθμισμένου μαγνητοφώνου με ταινία 1/ 2" στα 30 ips.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος καθώς πάνω στο θέμα ηχοληψία, παραγωγή, μάστερινγκ και τα συναφή οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες θα κάνω μια ερώτηση τελείως σοβαρά.

 

Ρε παιδιά, μπορείτε να καταλάβετε αν μια παραγωγή είναι ηχογραφημένη σε ένα σύστημα τίγκα στους hi-end ψηφιακούς μετατροπείς 192KHz/24bit (ένα πλήρες ολοκαίνουριο συστηματάκι Pro Tools ας πούμε) ή σε ταινία; Κι αν μπορείτε να την καταλάβετε, πόσες διαφορές έχει πια; Είναι τόσο μπαμ το πράγμα δηλαδή;

 

Το ρωτάω γιατί εγώ προσωπικά δεν θα καταλάβω τη διαφορά, στάνταρ. Όποιος μπει στο κόπο να απαντήσει, τον ευχαριστώ από τώρα! :wink:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος καθώς πάνω στο θέμα ηχοληψία' date=' παραγωγή, μάστερινγκ και τα συναφή οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες θα κάνω μια ερώτηση τελείως σοβαρά.

 

Ρε παιδιά, μπορείτε να καταλάβετε αν μια παραγωγή είναι ηχογραφημένη σε ένα σύστημα τίγκα στους hi-end ψηφιακούς μετατροπείς 192KHz/24bit (ένα πλήρες ολοκαίνουριο συστηματάκι Pro Tools ας πούμε) ή σε ταινία; Κι αν μπορείτε να την καταλάβετε, πόσες διαφορές έχει πια; Είναι τόσο μπαμ το πράγμα δηλαδή;

 

Το ρωτάω γιατί εγώ προσωπικά δεν θα καταλάβω τη διαφορά, στάνταρ. Όποιος μπει στο κόπο να απαντήσει, τον ευχαριστώ από τώρα! :wink:[/quote']

 

Χωρίς και εγώ να θέλω να το παίξω έξυπνος, να προσθέσω το εξής αυτονόητο: όταν τελικά όλη αυτή η δουλειά κοπεί σε CD, με την ανάλογη ποιότητα, τι έχουμε κερδίσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[Χωρίς και εγώ να θέλω να το παίξω έξυπνος' date= να προσθέσω το εξής αυτονόητο: όταν τελικά όλη αυτή η δουλειά κοπεί σε CD, με την ανάλογη ποιότητα, τι έχουμε κερδίσει;[/quote]

 

Σωστό και αυτό φίλε Abraxas αλλά ας μην το περιπλέξουμε τόσο. Εγώ σου λέω ότι θα κοπεί σε DVD-Audio η παραγωγή, που έχει φοβερές αναλύσεις. Και θα το ακούσουμε στο καλύτερο σύστημα ήχου ever, με ξεχωριστούς προενισχυτές και τελικούς για κάθε κανάλι, surround 7.1 με τα πιστότερα ηχεία ή ό,τι άλλο θέλετε. Και πάλι, πόση διαφορά θα ακουστεί;

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος καθώς πάνω στο θέμα ηχοληψία' date=' παραγωγή, μάστερινγκ και τα συναφή οι γνώσεις μου είναι ελάχιστες θα κάνω μια ερώτηση τελείως σοβαρά.

 

Ρε παιδιά, μπορείτε να καταλάβετε αν μια παραγωγή είναι ηχογραφημένη σε ένα σύστημα τίγκα στους hi-end ψηφιακούς μετατροπείς 192KHz/24bit (ένα πλήρες ολοκαίνουριο συστηματάκι Pro Tools ας πούμε) ή σε ταινία; Κι αν μπορείτε να την καταλάβετε, πόσες διαφορές έχει πια; Είναι τόσο μπαμ το πράγμα δηλαδή;

 

Το ρωτάω γιατί εγώ προσωπικά δεν θα καταλάβω τη διαφορά, στάνταρ. Όποιος μπει στο κόπο να απαντήσει, τον ευχαριστώ από τώρα! :wink:[/quote']

Φίλε Alchemist, δεν είναι καλό να τα παίρνουμε τόσο απομονωμένα τα πράγματα. Δεν είναι τόσο απλό όσο να συγκρίνεις τα pro tools με την κασσέτα. Αν όμως πάρεις για παράδειγμα το soundtrack από το κουρδιστό πορτοκάλι ή άλλους δίσκους καλλιτεχνών της εποχής όπως π.χ. jean michele jarre, kraftwerk (πριν γίνουν "ψηφιακοί"), και πολλών άλλων που έγραφαν με τελείως αναλογικό εξοπλισμό και τα βάλλεις δίπλα σε δίσκους καλλιτεχνών που γράφουν με ψηφιακά μηχανήματα και ακόμα δεν καταλαβαίνεις διαφορά, τότε μάλλον είμαι της απάτης που ανέφερε ο chaostar.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στην τελική το όλο θέμα δεν έγκειται στο τι είναι καλύτερο(αναλογικό ή ψηφιακό), αλλά στο τι προτιμάει ο καθένας(για το αν υπάρχει διαφορά δεν έχω καμία αμφιβολία). Το ψηφιακό για παράδειγμα δεν εχει πιθανότητα λάθους και ακόμα κι αν έχει είναι επιτιδευμένη και περασμένη απο αλγόριθμους. Είναι με λίγα λόγια τέλειο και κατά την άποψή μου ξέρο σε κάποιες περιπτώσεις. Το αναλογικό απο την άλλη είναι ζεστό, βρώμικο και γεμάτο. Διαλέγεις και παίρνεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου