Προς το περιεχόμενο

Ηχοληψία: Έχει μέλλον σαν επάγγελμα;


djObiwan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 48
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Να πω και κάτι άλλο: το ημερολόγιο γράφει 2006 και ο κάθε εικοσάχρονος έχει αρκετά χρόνια μπροστά του για να δείξει ότι είναι καλύτερος από αυτό που αντικατέστησε. Αυτό όμως θα γίνει με πολύ δουλειά' date=' πολύ επιμονή και πολύ... φθορά (ναι, έτσι είναι), οπότε αν θες πραγματικά να κάνεις τη διαφορά φρόντισε στα 41 σου να είσαι καλύτερός μας. Εκεί θα σε πω μάγκα.

 

Όχι δεν είμαι ηχολήπτης.[/quote']

 

ο Eye σου δίνει το γήπεδο...παίξε μπάλλα...και μεις οι 40ρηδες θα πανυγηρίσουμε όλα τα γκολ...νάσαι σίγουρος...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγω την ταπεινη μου γνωμη;

 

Οσον αφορα το ζητημα "θελω να γινω ηχοληπτης, αλλα θ'αναγκαστω να ηχογραφω και να μιξαρω και σκυλαδικα;απαπα!", ενας καθηγητης μου μού ειχε πει καποτε κατι πολυ σωστο.

 

'Αν θες να γινεις καλος και σωστος ηχοληπτης, πρεπει να μαθεις να ξεχωριζεις τον ηχο απο τη μουσικη'

 

Δηλαδη, δεν πρεπει να σε ενδιαφερει αν το συγκροτημα που ειναι στο live room παιζει metal, jazz ή ηπειρώτικα. Εσυ πρεπει μονο να σκεφτεις οτι εχεις ενα κλαρινο, ενα βιολι, μια λυρα (ή οτιδηποτε αλλο) και πρεπει να βγαλεις τον καλυτερο ηχο που μπορεις απο αυτα. Το ιδιο και στη μιξη: Ακους τα οργανα, τον ηχο τους, πως δενουν αυτα μεταξυ τους και αδιαφορεις για το ειδος της μουσικης - εσενα ως ηχοληπτη σε απασχολει ο ηχος.

 

Προσωπικα, την ακολουθω αυτην την αρχη οχι επειδη πρεπει, αλλα επειδη μ'αρεσει. Δεν εχω προβλημα με ΚΑΝΕΝΑ ειδος γιατι πολυ απλα δεν με απασχολει τι ειδος ειναι - επικεντρωνομαι μονο στον ηχο. Και γουσταρω.

 

Δεν ξερω αν συμφωνειτε οι υπολοιποι...εμενα παντως μου φαινεται πολυ υγιης και λογικη προσεγγιση στην ηχοληψια.

 

Εν κατακλειδι, πιστευω οτι αν αγαπας την ηχοληψια δεν θα πρεπει να σε απωθει η ιδεα του να δουλεψεις και σκυλαδικα. Just do it...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όμως η κατάρα είναι να'σαι μουσικός και ηχολήπτης

και να βλέπεις κάτι παπάρες μες στο recording να νομίζουν πως

κάνουν τέχνη και να μεγαλοπιάνονται και συ να πρέπει να

ξεσκιστείς στο editing για να ακουστεί το όλο πράγμα κάπως "ευπρεπώς"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όμως η κατάρα είναι να'σαι μουσικός και ηχολήπτης

και να βλέπεις κάτι παπάρες μες στο recording να νομίζουν πως

κάνουν τέχνη και να μεγαλοπιάνονται και συ να πρέπει να

ξεσκιστείς στο editing για να ακουστεί το όλο πράγμα κάπως "ευπρεπώς"...

 

Δεν σου πέφτει λόγος όμως φίλε leonidas!

 

Η δουλειά σου δεν είναι να είσαι μουσικοκριτικός και μουσικοπαντογνώστης!

 

Αλλά "ηχολήπτης"

 

Συμφωνώ με τον Insomniac!

 

¶λλωστε στην Ελλάδα υπάρχουν λίγοι πιουρίστες! Όλοι την έχουν δει ηχολήπτες-παραγωγοί-τεχνικοί-μουσικοί-κριτές-κομπιουτεράκηδες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς όμως η κατάρα είναι να'σαι μουσικός και ηχολήπτης

και να βλέπεις κάτι παπάρες μες στο recording να νομίζουν πως

κάνουν τέχνη και να μεγαλοπιάνονται και συ να πρέπει να

ξεσκιστείς στο editing για να ακουστεί το όλο πράγμα κάπως "ευπρεπώς"...

 

Μαζι σου!Εκει πια περναμε στο θεμα 'ο ηχοληπτης ειναι και ψυχολογος' :wink:

Δυστυχως ετσι ειναι, πολλοι νομιζουν διαφορα για τον εαυτο τους και ο ηχοληπτης τραβαει τα πανδεινα...C'est la vie ομως (καλα το γραψα; ) και αν εισαι και ηρεμος σαν ανθρωπος γενικα και μπορεις να δινεις τοπο στην οργη, καταφερνεις να μην σε παιρνει απο κατω η ολη φαση...

 

Αν κι ελπιζω καποτε να γυρισει η ολη φαση και να αναγνωριστει η σημαντικοτητα της δουλειας του ηχοληπτη και να αποκτησει επιτελους τον σεβασμο που του αξιζει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fleamail έγραψε:

 

Όλοι την έχουν δει ηχολήπτες-παραγωγοί-τεχνικοί-μουσικοί-κριτές-κομπιουτεράκηδες!

 

Στο εξωτερικό όμως δεν την έχουν δεί,αλλά είναι και αυτό κάνει

τη διαφορά και στις παραγωγές...

 

Όσο αφορά την αναγνώριση φίλε Insomniac,πρώτα πρέπει να

γίνει αναγνώριση,ποιητών-στιχουργών,μουσικών (μια που είθισται να

αποδίδονται τα εύσημα στους ερμηνευτές) και ακόμα των πολύ

πιο αδικημένων ενορχηστρωτών που

έχουν ¨χτίσει¨ μεγάλο ποσοστό του αποτελέσματος αλλά κανείς

δεν τους γνωρίζει.

Κλασικό παράδειγμα ο Νίκος Ξυλούρης που ρωτούσε τί σημαίνει προλετάριοι και εμείς που λέμε "Η μπαλάντα του Κυρ Μέντιου" του Ξυλούρη

και ακόμα χειρώτερα κάποιοι που λένε "Η μπαλάντα του Κυρ Μέντιου"

του Σφακιαννάτση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fleamail εγραψε: ¶λλωστε στην Ελλάδα υπάρχουν λίγοι πιουρίστες! Όλοι την έχουν δει ηχολήπτες-παραγωγοί-τεχνικοί-μουσικοί-κριτές-κομπιουτεράκηδες!

 

Leondas εγραψε: Στο εξωτερικό όμως δεν την έχουν δεί,αλλά είναι και αυτό κάνει τη διαφορά και στις παραγωγές...

 

Απ'οσο ξερω, αυτο δεν ισχυει. Στο εξωτερικο δεν υπαρχει ενα ατομο που τα κανει ολα, αλλα πολλα που ειδικευονται σε ΕΝΑ πραγμα. Ο παραγωγος ειναι παραγωγος, τελεια και παυλα. Ο ηχοληπτης ειναι ο ΗΧΟληπτης και τιποτ'αλλο. Ο ενορχηστρωτης επισης ειναι απλα ενορχηστρωτης και τελειωνει εκει η δουλεια του. Εδω περα ομως εχει καταντησει ο ηχοληπτης να ειναι εκτος των αλλων και παραγωγος (οχι παντα αυτοκλητος), ενορχηστρωτης, καφετζης κι ενας θεος ξερει και τι αλλο...

 

Τωρα για τα υπολοιπα που λες...ειναι γεγονος οτι πρεπει να γινει μια 'μαζικη αναγνωριση' σε πολλα ατομα των οποιων οι δουλειες παραμελουνται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου