Προς το περιεχόμενο

Επισκευή σε monitor Tascam VL-A5;


Apaleftos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Λίγο offtopic άλλα κάπως έτσι καταλήγουμε να αγοράζουμε μόνο από thomann που ξέρουμε ότι έχουμε σοβαρή εγγύηση και service

 

Και χαλάλι και η υπομονή μέχρι να έρθουν. Στο θωμά, όχι μόνο θα τα αντικαθιστούσαν αλλά θα μου πλήρωναν και τα μεταφορικά για να τα στείλω πίσω.

 

Τι να πω; Βιαζόμουνα και μιας και είχαν ίδια τιμή, είπα να στηρίξω και την εντόπια οικονομία. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, λέει η παροιμία. ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο offtopic άλλα κάπως έτσι καταλήγουμε να αγοράζουμε μόνο από thomann που ξέρουμε ότι έχουμε σοβαρή εγγύηση και service

 

Ακριβως. Εχω το ιδιο ζευγαρι ηχεια αγορασμενα το 2007. 198 ευρω στον Thomman, 300 ευρω στην Ελινα. Πηραμε δυο ζευγαρια μαζι με ενα φιλο. Στο δικο μου ζευγαρι το ενα ηχειο επαιξε μιση ωρα και σταματησε. Μου εστειλαν καινουριο ζευγαρι οπως ζητησα, οχι επισκευη. Μεταφορικα δικα τους. Λειτουργουν αψογα απο τοτε οπως και του φιλου μου.

 

Η ΕΛΙΝΑ εντός εγγύησης δεν τα αντικαθιστούσε ...

 

Απαραδεκτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Δεν ξέρω αν είχες κάποια εμπειρία με την ΕΛΙΝΑ και μου το προτείνεις αλλά από την τότε τηλεφωνική μου επικοινωνία μαζί τους δεν με έπεισαν.

Για να καταλάβεις, όταν τους εξήγησα το πρόβλημα, μου είπαν οτι φταίει το καλώδιο που συνδέω τα ηχεία με την πηγή.Δεν ξέρω κατά πόσο ήταν αρμόδιος ο συγκεκριμένος υπάλληλος, αλλά με κούφανε (παρόλα αυτά δοκίμασα και άλλα δυο καλώδια μήπως).

Ή εσύ δεν του τα εξήγησες καλά έτσι ώστε να καταλάβει ή αυτός δεν ήταν ο αρμόδιος για να καταλάβει τι του είπες. Δεν το γνωρίζω.

 

Αν εσύ μετά από αυτή την απάντηση θα τους εμπιστευόσουν, ώστε να στείλεις από Θεσσαλονίκη στην Αθήνα 15kg ηχείο χωρίς να στο αντικαταστήσουν με καινούργιο, τι να πώ.

Για εκτός εγγύησης να γίνει αντικατάσταση το θεωρώ απίθανο. Ακόμα και εντός εγγύησης. Απ'όσο γνωρίζω, τα μεγάφωνα (όχι ηχεία) συνήθως δεν καλύπτονται. Αν είναι μεγάφωνο και όχι κάτι άλλο (ηλεκτρονικό) η εγγύηση στα μεγάφωνα δεν ισχύει. Πρέπει να το αναφέρει η κάρτα εγγύησης που σου δώσανε κατά την αγορά. Το μεγάφωνο μπορεί να το κάψει ο χρήστης από λάθος όπως για παράδειγμα κάποιο δυνατό feedback ή να πάθει ζημιά εσωτερικά κάποιο κύκλωμα από ρεύμα ή λάθος σήμα, πολλά και διάφορα μπορούν να συμβούν. Εκεί τι εγγύηση, ποιά εγγύηση; Το καταλαβαίνεις αυτό. Άλλωστε για τα μεγάφωνα πρέπει να το αναφέρει η κάρτα εγγύησης όπως σου είπα πιό πάνω.

Γι'αυτό σ'αυτές τις περιπτώσεις γίνεται έλεγχος από τα επίσημα τεχνικά τμήματα και ανάλογα την περίπτωση. Το service θα βρεί αν έγινε το π.χ. κάψιμο από υπαιτιότητα του χρήστη ή του κατασκευαστή κλπ. Τα μεγάφωνα σ'αυτές τις περιπτώσεις είναι μπέρδεμα.

 

Αγόρασε ένα μεγάφωνο και γύρισέ το μετά από μία ώρα καμμένο. Θα σου το αντικαταστήσουν;

 

Προτιμώ να δώσω τα λεφτά σε κάποιον μάστορα (αν μου πείτε καποιον) στη Θεσσαλονίκη

που να πιάσουν τόπο. Οχι στη μεταφορική

Ότι αποφασίσεις, ότι σε βολεύει καλύτερα.

 

Τέλος μα όχι τελευταίο, το θεωρώ σχεδόν απίθανο να σου έδωσαν "κάποιοι" γραπτή εγγύηση που να καλύπτει μεγάφωνο. Προσοχή, όχι το ηχείο, αλλά το μεγάφωνο (woofer/tweeter) του προϊόντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή συμπτωματικά μιλούσα με κάποιον από την ΕΛΙΝΑ την ώρα που χάζευα το thread, και έθεσα υπ' όψιν του το ζήτημα της διαφοράς τιμής που αναφέρθηκε, η εξήγηση έχει να κάνει με το ότι, πράγματι όταν η Tascam ανακοίνωσε την κατάργηση της παραγωγής αυτού του ηχείου, διατέθηκε μία παρτίδα στον Τόμαν, σε εξαιτετικά χαμηλή τιμή, στο στυλ "όσο κρατούν τα αποθέματα". Η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε να μην ακολουθήσει σε αυτή την εκπτωτική λογική, η οποία άλλωστε διήρκεσε για λίγες ημέρες, διότι πράγματι τα "αποθέματα" εξαντλήθηκαν.

 

Την περίοδο που κατασκευαζόταν κανονικά το ηχείο που αναφέρθηκε, η τιμή της τοπικής αντιπροσωπείας ήταν ευθέως συγκρίσιμη με την τιμή του Τόμαν. Σε προσωπικό επίπεδο, αυτό ακριβώς είχε καταχωρηθεί στη μνήμη μου, καθώς και εγώ ενδιαφερόμουν για το συγκεκριμένο ηχείο, καίτοι ποτέ δεν το αγόρασα.

 

Τα υπόλοιπα εξηγήθηκαν πλήρως από τον κ. Χναράκη: πράγματι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να δεχθεί ανταλλαγή (ούτε εντός εγγύησης) χωρίς να κάνει τεχνικό έλεγχο. Βέβαια σύμφωνα με την κείμενη ευρωπαϊκή νομοθεσία (μου αρέσει που επικαλούμαστε την Ευρώπη όποτε μας βολεύει και μόνον), μπορεί ο καταναλωτής να "επιστρέψει" κάτι εντός συγκεκριμένου ημερολογιακού πλαισίου χωρίς να παράσχει κάποια ειδική δικαιολογία, αρκεί να επιστρέψει και την αρχική του συσκευασία και να μην το έχει καταστρέψει στο ενδιάμεσο.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή συμπτωματικά μιλούσα με κάποιον από την ΕΛΙΝΑ την ώρα που χάζευα το thread, και έθεσα υπ' όψιν του το ζήτημα της διαφοράς τιμής που αναφέρθηκε, η εξήγηση έχει να κάνει με το ότι, πράγματι όταν η Tascam ανακοίνωσε την κατάργηση της παραγωγής αυτού του ηχείου, διατέθηκε μία παρτίδα στον Τόμαν, σε εξαιτετικά χαμηλή τιμή, στο στυλ "όσο κρατούν τα αποθέματα". Η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε να μην ακολουθήσει σε αυτή την εκπτωτική λογική, η οποία άλλωστε διήρκεσε για λίγες ημέρες, διότι πράγματι τα "αποθέματα" εξαντλήθηκαν.

 

Την περίοδο που κατασκευαζόταν κανονικά το ηχείο που αναφέρθηκε, η τιμή της τοπικής αντιπροσωπείας ήταν ευθέως συγκρίσιμη με την τιμή του Τόμαν. Σε προσωπικό επίπεδο, αυτό ακριβώς είχε καταχωρηθεί στη μνήμη μου, καθώς και εγώ ενδιαφερόμουν για το συγκεκριμένο ηχείο, καίτοι ποτέ δεν το αγόρασα.

 

Τα υπόλοιπα εξηγήθηκαν πλήρως από τον κ. Χναράκη: πράγματι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να δεχθεί ανταλλαγή (ούτε εντός εγγύησης) χωρίς να κάνει τεχνικό έλεγχο. Βέβαια σύμφωνα με την κείμενη ευρωπαϊκή νομοθεσία (μου αρέσει που επικαλούμαστε την Ευρώπη όποτε μας βολεύει και μόνον), μπορεί ο καταναλωτής να "επιστρέψει" κάτι εντός συγκεκριμένου ημερολογιακού πλαισίου χωρίς να παράσχει κάποια ειδική δικαιολογία, αρκεί να επιστρέψει και την αρχική του συσκευασία και να μην το έχει καταστρέψει στο ενδιάμεσο.

 

Η παρτιδα που αγορασε ο Thomann πρεπει να ηταν μερικες χιλιαδες ηχεια γιατι σιγουρα δε κρατησε για μερικες ημερες αλλα για μηνες ισως και χρονο. Με τη συγκεκριμενη σειρα ηχειων οπως και με την επομενη ειχε γινει πραγματικα χαμος σε ολο τον κοσμο για τη σχεση τιμη-αποδοσης. Θυμαμαι οτι δεν ηθελα να αγορασω ηχειο με woofer μικροτερο απο 6.5 ιντσες παροτι διαβαζα και εδω αλλα και σε forums του εξωτερικου ποσο καλα ηχεια ειναι. Περασε αρκετος καιρος για να το αποφασισω και η τιμη ηταν η ιδια. Υπαρχουν μελη του Noiz που τα αγορασαν στη συγκεκριμενη τιμη γιατι η τιμη κρατησε αρκετα.

 

Οσο για τη  αντικατασταση... δεν τα επεστρεψα για να αγορασω κατι αλλο ή να παρω τα χρηματα μου πισω. Τηλεφωνησα, εξεθεσα το προβλημα μου και η πρωτη ερωτηση που μου εκαναν ηταν αν θελω τα ηχεια. Οταν ειπα ναι μου ειπαν να ετοιμασω τη φορμα επιστροφης και ενας courier θα περασει να τα παραλαβει. Μολις πηγαν στη Γερμανια, μου εστειλαν ενα αλλο ζευγαρι. Δε μιλησαν για επισκευη/ανταλλαγη μεγαφωνου και δεν αμφισβητησαν τα λεγομενα μου.

 

Το γιατι προτιμησα τον Thomann για μενα ειναι προφανες, ηταν η πρωτη μου παραγγελια εκει και εκανα και αλλες απο τοτε, μονο οταν οι τιμες του ειναι οι χαμηλοτερες που μπορω να βρω. Σε διαφορετικη περιπτωση εχω προτιμησει Αθηναικο μαγαζι που ειχε χαμηλοτερη τιμη απο τον Thomann και μαλιστα τιμησε και την εγγυηση που μου ειχε δωσει οταν την χρειαστηκα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παρτιδα που αγορασε ο Thomann πρεπει να ηταν μερικες χιλιαδες ηχεια ....

...

που μου ειχε δωσει οταν την χρειαστηκα.

 

Όπως έγραψα και πριν, επικαλούμαστε την Ευρώπη μόνο όταν μας βολεύει.

 

Η δυνατότητα του Τόμαν να πάρει "πίσω" ένα ζευγάρι ελλατωματικά ηχεία, δεν είναι κανένα είδος "παροχής προς τον πελάτη", ο οποίος άλλωστε - όπως ήδη έγραψα - δικαιούται να τα επιστρέψει χωρίς καμία ειδική δικαιολογία.

 

Είναι απλό marketing, υποστηριζόμενο από τους τζίρους που έχει η συγκεκριμένη επιχείρηση, τζίρους που οφείλονται σε απλή καταναλωτική μανία εκ' μέρους πολλών ερασιτεχνών μουσικών (αν αυτά που πούλησε ο Τόμαν στην Ελλάδα, αντιστοιχούσαν σε μουσική παραγωγή, τώρα θα είχαμε μουσική σκηνή αντίστοιχη εκείνης στο Λίβερπουλ).

 

Καλό marketing; Πολύ καλό!

Πιασάρικο; Ασφαλώς!

Σημαίνει ότι ο OP έχει δίκηο; Όχι βέβαια, καθώς ακόμη και σήμερα δεν ξέρει να πει τι έχει (και αν έχει) αυτό που αγόρασε, οπότε μία μικρότερη του Τόμαν ελληνική επιχείρηση, έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει να κάνει τεχνικό έλεγχο πριν πάρει τις αποφάσεις της.

 

Παρά τόσα όσα λέτε, ο καθένας από εσάς/εμας στη δουλειά του το ίδιο θα έκανε.

 

Αν ο τεχνικός έλεγχος είχε γίνει, αν διαπιστωνόταν πρόβλημα που να καλύπτεται από την εγγύηση, και αν η επιχείρηση δεν είχει προβει σε ανταλλαγή, τότε ναι, θα μπορούσαμε να την κατηγορήσουμε.

 

Μέχρι τότε, επίτρεψε μου να πιστεύω αυτά που θυμάμαι (ειδικά για τη τιμή των ηχείων) και όχι αυτά που θυμάσαι εσύ.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν ο τεχνικός έλεγχος είχε γίνει, αν διαπιστωνόταν πρόβλημα που να καλύπτεται από την εγγύηση, και αν η επιχείρηση δεν είχει προβει σε ανταλλαγή, τότε ναι, θα μπορούσαμε να την κατηγορήσουμε.

 

 

 

Θα γίνω λίγο κακός αλλά η διαφορά του θωμά με την ΕΛΙΝΑ είναι οτι ο θωμάς ενδιαφέρεται να αναπτύσει την επιχείρησή του ώστε να γίνει διεθνώς ανταγωνιστική κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό του πελάτη κρατώντας τις τιμές χαμηλά, ενώ η ΕΛΙΝΑ αρκέστηκε στις δάφνες του επίσημου εισαγωγέα στο ελληνιστάν με τουπέ BP ή Shell μη δίνοντας σημασία στα προβλήματα και τα παράπονα των ίδιων των πελατών της.

 

Δυστυχώς, το μεγαλύτερο μέρος των ελληνικών επιχειρήσεων δουλεύει έτσι.

 

offtopic sorry αλλά...

 

Ή εσύ δεν του τα εξήγησες καλά έτσι ώστε να καταλάβει ή αυτός δεν ήταν ο αρμόδιος για να καταλάβει τι του είπες. Δεν το γνωρίζω.

 

Τότε ή ο υπάλληλος δεν ενδιαφέρθηκε να καταλάβει το πρόβλημά μου ή υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας και μου δώσαν λάθος άνθρωπο που μου απαντούσε ως αρμόδιος. ;)

 

Γι'αυτό σ'αυτές τις περιπτώσεις γίνεται έλεγχος από τα επίσημα τεχνικά τμήματα και ανάλογα την περίπτωση. Το service θα βρεί αν έγινε το π.χ. κάψιμο από υπαιτιότητα του χρήστη ή του κατασκευαστή κλπ. Τα μεγάφωνα σ'αυτές τις περιπτώσεις είναι μπέρδεμα.

 

Το θέμα είναι οτι το εμπόρευμα ήταν ολοκαίνουργια με 2 έτη εγγύηση αντιπροσωπέίας (χωρίς διευκρινήσεις τύπου "ηχείο" "μεγάφωνο") και το θέμα "αντικατάσταση" αποκλείστηκε από τον υπάλληλο στο πρώτο λεπτό συνομιλίας. Δεν τέθηκε καν θέμα αντικατάστασης "σε περίπτωση που" ...οτιδήποτε. Η θέση του ήταν σαφής: Δεν γίνεται να το αντικαταστήσουμε... τελεία.

 

Μετά από αυτό τι να περιμένω; Να μου πληρώσουν και τα μεταφορικά Θεσσαλονίκη-Αθήνα 15 κιλών ή την επιστροφή ;D;

 

Αγόρασε ένα μεγάφωνο και γύρισέ το μετά από μία ώρα καμμένο. Θα σου το αντικαταστήσουν;

 

Αλήθεια ρωτάς; Αν αληθινά ρωτάς, θωμάς και "ψηφιακό χωρίο" θα σου το αντικταστήσουν

με ένα απλό e-mail πριν το στείλεις πίσω.

 

Τέλος μα όχι τελευταίο, το θεωρώ σχεδόν απίθανο να σου έδωσαν "κάποιοι" γραπτή εγγύηση που να καλύπτει μεγάφωνο. Προσοχή, όχι το ηχείο, αλλά το μεγάφωνο του προϊόντος.

 

Απάντησα πριν σε αυτό.

 

Τεσπα ξέφυγα από το θέμα και Μανώλη με συγχωρείς προς θεού δεν έχω τίποτα μαζί σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Επειδή συμπτωματικά μιλούσα με κάποιον από την ΕΛΙΝΑ την ώρα που χάζευα το thread, και έθεσα υπ' όψιν του το ζήτημα της διαφοράς τιμής που αναφέρθηκε, η εξήγηση έχει να κάνει με το ότι, πράγματι όταν η Tascam ανακοίνωσε την κατάργηση της παραγωγής αυτού του ηχείου, διατέθηκε μία παρτίδα στον Τόμαν, σε εξαιτετικά χαμηλή τιμή, στο στυλ "όσο κρατούν τα αποθέματα". Η ελληνική αντιπροσωπεία επέλεξε να μην ακολουθήσει σε αυτή την εκπτωτική λογική, η οποία άλλωστε διήρκεσε για λίγες ημέρες, διότι πράγματι τα "αποθέματα" εξαντλήθηκαν.

 

Την περίοδο που κατασκευαζόταν κανονικά το ηχείο που αναφέρθηκε, η τιμή της τοπικής αντιπροσωπείας ήταν ευθέως συγκρίσιμη με την τιμή του Τόμαν. Σε προσωπικό επίπεδο, αυτό ακριβώς είχε καταχωρηθεί στη μνήμη μου, καθώς και εγώ ενδιαφερόμουν για το συγκεκριμένο ηχείο, καίτοι ποτέ δεν το αγόρασα.

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι με το μέρος κανενός.

α) ούτε του εργοστασίου (ως αρχικού πωλητή) αφού ουσιαστικά η αρχική τιμή εργοστασίου καθορίζει την όποια τιμή στην αλυσίδα πωλήσεων και β) ούτε του εισαγωγέα - διανομέα (ως μεταπωλητή), αλλά...

 

Σε αρκετές περιπτώσεις και ανάλογα τις συνθήκες ή το προϊόν, οι όποιες τιμολογιακές, εκπτωτικές ή όποιες άλλες πολιτικές & deals, μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα ώρα και στιγμή. Ακόμα και για μία μόνο ώρα, ακόμα και για έναν μόνο εισαγωγέα - διανομέα, ξεπροβάλοντας έτσι μία νέα χαμηλότερη τελική τιμή σε κάποιο σημείο πώλησης.

Ως εκ τούτου, δεν είναι υποχρεωμένος κανένας άλλος εισαγωγέας να τις ακολουθήσει, εντός-εκτός Ε.Ε. Από τη στιγμή που το αγόρασε κάποιος, δικό του είναι, το υπέρ-τιμολογεί, το δίνει bundle, το χαρίζει, το κάνει ότι θέλει.

 

Άλλωστε, για όσους γνωρίζουν, ο μπάρμπα Θωμάς - Κώστας - Μήτσος του εξωτερικού, δεν πληρώνει αυτά που πληρώνει ο μπάρμπα Θωμάς - Κώστας - Μήτσος του εσωτερικού μαζί με τον απλό - τελικό καταναλωτή. Όπως... πάρα πολλά γνωστά που δεν αναφέρω διότι θα βρεθούμε ξαφνικά εκτός θέματος και ορίων των κανονισμών του φόρουμ.

 

@ Apaleftos

Χωρίς να είμαι βέβαιος, πιστεύω ότι το χειρίστηκες λάθος, εάν κατάλαβα σωστά. Για την κατηγορία του συγκεκριμένου προϊόντος, απευθύνθηκες σε άλλον, δηλαδή στον εισαγωγέα και όχι στο κατάστημα απ'όπου το αγόρασες.

 

Ο πωλητής σου, δηλαδή το κατάστημα απ'όπου το αγόρασες είναι ο dealer και όχι ο εισαγωγέας. Εάν ήθελε, θα μπορούσε να σε εξυπηρετήσει παρακάμπτοντας την όποια "νόμιμη" ευρωπαϊκή νομοθεσία, βάζοντας όμως σε εφαρμογή τους όποιους εσωτερικούς - δικούς του μαρκετινίστικους κανονισμούς. Αυτά, εάν ήθελε, δεν ξέρω, δεν το γνωρίζω.

Διαφορετικά, σου πούλησε "κουτί" ή αν θες αγόρασες από supermarket "κουτί" εις γνώσιν σου, αγνοώντας το μετά (το μετά= εγγύηση, after sales service, κλπ).

 

Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά πιστεύω ότι εάν είχε αγοραστεί το προϊόν άμεσα από αυτούς (εισαγωγέα) ή από μουσικομάγαζο, πιθανόν να είχες διαφορετική ή πιο ευέλικτη - άμεση αντιμετώπιση. Λέω τώρα..., μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν το ξέρω, δεν το γνωρίζω, δεν είμαι ο αρμόδιος.

 

Κατά την γνώμη μου, κι αυτό είναι το σωστό, θα έπρεπε να ζητήσεις την όποια ευθύνη από εκεί που το αγόρασες. Και για να γίνω πιο κατανοητός, είδες πουθενά οίκο του εξωτερικού να σε παραπέμπει στον αντιπρόσωπο - εισαγωγέα ή κάπου αλλού;

Συνήθως ο ίδιος - το κατάστημα πώλησης αναλαμβάνει αυτού του είδους την """εξυπηρέτηση""" και όχι ο πελάτης.

 

Τότε ή ο υπάλληλος δεν ενδιαφέρθηκε να καταλάβει το πρόβλημά μου ή υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας και μου δώσαν λάθος άνθρωπο που μου απαντούσε ως αρμόδιος. ;)

Δεν μπορώ να το γνωρίζω, όμως για να το λες μάλλον.

 

Το θέμα είναι οτι το εμπόρευμα ήταν ολοκαίνουργια με 2 έτη εγγύηση αντιπροσωπέίας (χωρίς διευκρινήσεις τύπου "ηχείο" "μεγάφωνο") και το θέμα "αντικατάσταση" αποκλείστηκε από τον υπάλληλο στο πρώτο λεπτό συνομιλίας. Δεν τέθηκε καν θέμα αντικατάστασης "σε περίπτωση που" ...οτιδήποτε. Η θέση του ήταν σαφής: Δεν γίνεται να το αντικαταστήσουμε... τελεία.

Έχω τις επιφυλάξεις μου. Τέλος πάντων, δεν επιμένω. Άλλωστε, τα καταστήματα στα οποία αναφερόμαστε, α) είναι επώνυμα με αρκετά χρόνια στο χώρο του κλάδου τους, ενώ εμείς μιλάμε "κρυμμένοι" πίσω από την ανωνυμία μας και β) δεν έχουν κάποιο "βήμα" εδώ μέσα στο φόρουμ για να έρθουν κατά κάποιον τρόπο σε αντιπαράθεση. Οπότε εκτός του ότι είναι άσκοπο κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν είναι και σωστό, είναι εκτός δεοντολογίας.

 

Αλήθεια ρωτάς; Αν αληθινά ρωτάς, θωμάς και "ψηφιακό χωρίο" θα σου το αντικταστήσουν

με ένα απλό e-mail πριν το στείλεις πίσω.

Δηλαδή αγόρασες μεγάφωνο και τους το γύρισες καμένο και το δέχτηκαν προς αντικατάσταση με δική τους υπαιτιότητα. Σύμφωνοι.

Κοίτα να δεις. Επειδή κατέχω ελάχιστα πράγματα.

Το καμένο μεγάφωνο είναι καμένο μεγάφωνο. Οι πιθανότητες να κοροϊδέψεις τον όποιο πωλητή είναι από μηδαμινές έως καθόλου. Άλλωστε, άμα θέλει το ανοίγει και το coil θα του πει την αλήθεια.

Τώρα, εάν κάποιος που πουλάει κάνει αντικατάσταση, το κάνει εις γνώσιν του και για χ-ψ-ω λόγους.

 

Τεσπα ξέφυγα από το θέμα και Μανώλη με συγχωρείς προς θεού δεν έχω τίποτα μαζί σου.

Για όνομα του Θεού, συζήτηση κάνουμε.

Θα ήθελα πάντως μία διάγνωση από το επίσημο service έτσι ώστε να ξέρουμε, εσύ δηλαδή, τι έχει πραγματικά συμβεί στο ηχείο - μεγάφωνο.

 

Τα υπόλοιπα εξηγήθηκαν πλήρως από τον κ. Χναράκη: πράγματι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να δεχθεί ανταλλαγή (ούτε εντός εγγύησης) χωρίς να κάνει τεχνικό έλεγχο. Βέβαια σύμφωνα με την κείμενη ευρωπαϊκή νομοθεσία (μου αρέσει που επικαλούμαστε την Ευρώπη όποτε μας βολεύει και μόνον), μπορεί ο καταναλωτής να "επιστρέψει" κάτι εντός συγκεκριμένου ημερολογιακού πλαισίου χωρίς να παράσχει κάποια ειδική δικαιολογία, αρκεί να επιστρέψει και την αρχική του συσκευασία και να μην το έχει καταστρέψει στο ενδιάμεσο.

Νομίζω ότι αυτό απαντάει ξεκάθαρα από μόνο του και βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Αλλά αλήθεια σας λέω δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι αν ισχύει αυτό που γράφουν για μεγάφωνο αφού είναι πολύ γενικό. Δηλαδή ισχύει και στους υαλοκαθαριστήρες, στα λάστιχα αυτοκινήτων, στις λάμπες φωτισμού και διάφορα άλλα τέτοια;

Κι αν είναι από υπαιτιότητα του ηλεκτρικού ρεύματος;

Και... ποιος τελικά παρέχει την εγγύηση κατά Ε.Ε., ο κατασκευαστής, ο εισαγωγέας ή το τελικό κατάστημα πώλησης;

Και εάν όπως λέει αυτά που λέει περί εγγυήσεως η ευρωπαϊκή νομοθεσία εδώ και χρόνια, δηλαδή ότι η εγγύηση πρέπει να είναι 2ετής, τότε... γιατί πάρα πολλοί εξακολουθούν και παρέχουν νόμιμα εγγύηση ενός μόνο έτους και με εξαιρέσεις σε επιμέρους υλικά όπως π.χ. μεγάφωνα, τροφοδοτικά κ.α.;

 

@ KostasP

Επειδή κάποιο - όποιο κατάστημα, του εξωτερικού ή ακόμα και του εσωτερικού, σου έκανε αλλαγή εκτός νομοθεσίας εις γνώσιν του και με τη θέλησή του, δεν σημαίνει ότι είναι ο κανόνας. Υπάρχουν άλλοι ή μάλλον και άλλοι σημαντικοί παράγοντες όπως: α) το αγόρασες άμεσα από αυτούς (πολύ σημαντικό), β) ήταν η πρώτη σου αγορά (βλέπε marketing), γ) το να έχει ένα πάρα πολύ μικρό ποσοστό επιστροφών ο πωλητής σε ένα προϊόν είναι μέσα στον προϋπολογισμό του ή αν θες είναι ένα από τα ρίσκα που πήρε να stock-άρει κάποια x ποσότητα σε κάποια x τιμή. Οπότε κατά κάποιο τρόπο, το κέρδος των υπόλοιπων τεμαχίων αντισταθμίζει τη ζημιά του ενός ή των λίγων.

 

Sorry για το μακροσκελές post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι με το μέρος κανενός.

 

Ασφαλώς, δεν είναι αναμενόμενο από έναν επαγγελματία όπως εσείς να ταχθείτε σε κάποιο "στρατόπεδο". Ούτε εγώ είμαι με το μέρος κανενός. Το να επαναλαμβάνω (ουμε) αυτά που γνωρίζουμε να ισχύουν στην αγορά δεν μας κάνει αναξιόπιστους, αλλά το αντίθετο.

 

Και... ποιος τελικά παρέχει την εγγύηση κατά Ε.Ε., ο κατασκευαστής, ο εισαγωγέας ή το τελικό κατάστημα πώλησης;

 

Το κατάστημα.

 

Δεν πρόκειται βέβαια για "εγγύηση" (λέξη που έχει άλλο νομικό περιεχόμενο), απλά μπορείς να επιστρέψεις ότι αγόρασες εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου υπό την προϋπόθεση ότι δεν το έσκισες στο ενδιάμεσο. Ειδικά στο Πλαίσιο, εγώ προσωπικά μόλις πριν δέκα μέρες επέστρεψα (στην άθικτη συσκευασία τους βέβαια) προϊόντα αξίας περίπου 400 ευρώ τα οποία κακώς αγοράστηκαν (ένεκα λαναθασμένων στοιχείων που μου είχε δώσει ένας πελάτης).

 

Ο OP έπρεπε να είχε επιστρέψει τα ηχεία στο Πλαίσιο, από εκεί που τα πήρε. Αν το Πλαίσιο έκρινε (π.χ. από την όψη των ηχείων ή την κατάσταση της συσκευασίας) ότι στο μεταξύ μπορεί να είχε γίνει ζημιά, ασφαλώς μπορούσε να αρνηθεί να τα παραλάβει.

 

Όμως... ούτε στο Πλαίσιο... ούτε στην Ελίνα... μόνο ψάχνει ο φίλος μας να βρει κάποιον "καλό μάστορα", χρόνια μετά για να λύσει ένα πρόβλημα που ακόμη και σήμερα δεν έχει όνομα και περιγραφή.

 

Αυτά.

 

:)

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου