Προς το περιεχόμενο

όταν βλέπετε να κλαίω / διασκευή (Στελλάρα)


meet-sos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

"Ελεύθερη" διασκευή από το ομώνυμο τραγούδι του Στέλιου Καζαντζίδη.

 

www.meet-sos.gr

www.castellano.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

@meet-sos  Ευτυχώς εσύ παρουσιάζεις το κομμάτι ως δικό σου έργο και όχι:

"..Παιδιά ανακάλυψα τυχαία ένα κομμάτι,το έχω ακούσει 5 συνεχόμενες φορές,

απίστευτα κόλπα στην κιθάρα,δεν γράφονται τέτοια κομμάτια κάθε μέρα.."  

:P :P :P

 

 

Το κομμάτι είναι πολύ μακριά από τα χωράφια μου.

Αν έπρεπε να γράψω κάτι, για να μην είμαι τελείως οff-topic, θα σου επεσήμανα κάποια στοιχεία όσο αφορά τα πατήματα της φωνής,που ίσως ένας καθηγητής φωνητικής να σε βοηθούσε να βελτιώσεις.

(Δεν είμαι καθηγητικής φωνητικής)

Επίσης η κιθάρα που κάνει το μικρό σολάκι της εισαγωγής που επαναλαμβάνεται και μέσα στο κομμάτι,όπως και κάποια άλλα πράγματα που αφορούν την παραγωγή επιδέχονται βελτίωσης.

 

Μπράβο για το όλο εγχείρημα και την πρόθεσή σου να το μοιραστείς μαζί μας.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@meet-sos  Ευτυχώς εσύ παρουσιάζεις το κομμάτι ως δικό σου έργο και όχι:

"..Παιδιά ανακάλυψα τυχαία ένα κομμάτι,το έχω ακούσει 5 συνεχόμενες φορές,

απίστευτα κόλπα στην κιθάρα,δεν γράφονται τέτοια κομμάτια κάθε μέρα.."  

:P :P :P

 

 

Το κομμάτι είναι πολύ μακριά από τα χωράφια μου.

Αν έπρεπε να γράψω κάτι, για να μην είμαι τελείως οff-topic, θα σου επεσήμανα κάποια στοιχεία όσο αφορά τα πατήματα της φωνής,που ίσως ένας καθηγητής φωνητικής να σε βοηθούσε να βελτιώσεις.

(Δεν είμαι καθηγητικής φωνητικής)

Επίσης η κιθάρα που κάνει το μικρό σολάκι της εισαγωγής που επαναλαμβάνεται και μέσα στο κομμάτι,όπως και κάποια άλλα πράγματα που αφορούν την παραγωγή επιδέχονται βελτίωσης.

 

Μπράβο για το όλο εγχείρημα και την πρόθεσή σου να το μοιραστείς μαζί μας.