Προς το περιεχόμενο

Music store Germany


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παραγγειλα την παρασκευη απο το music store στη Γερμανια μια καμπινα 2χ12

αλλα ακομη να μου στειλουν confirmation mail ,ειναι λογικο αυτο?? ,δηλαδη θελει καποιες μερες για να τσεκαρουν την παραγγελια???

 

Οσοι εχουν παραγγειλει απο αυτο το μαγαζι ας με διαφωτισουν.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 28
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Περιέμενε μέχρι άυριο το μεσημέρι και αν δεν σου στείλουν στείλε εσύ και ρώτα τους.... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok

 

αν και εχω στειλει ηδη !

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

 

μαλλον τους εχω πρηξει....

 

 

 

επρεπε να αγορασω παλι απο το music-schmidt....

αν και δεν ειχαν stock αυτη τη φορα, μου ειχαν στειλει mail την επομενη μερα ...

 

μαλλον δεν θα προλαβαν να κανουν τιποτα το Σαββατο ,οποτε η διαδικασια θα ξεκινησε σημερα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αγόρασα πρόσφατα έναν ενισχυτή με πιστωτική και την πρώτη φορά δεν πήρα επιβεβαίωση ενώ όταν ξαναέκανα την παραγγελία πήρα κανονικά.Βέβαια το κόστος της παραγγελίας μου το στείλανε μετά απο προτροπή δικιά μου δεν ξέρω γιατί.Παρόλα αυτά ο ίδιος ο έλληνας που δουλεύει εκεί με πήρε τηλέφωνο για να επιβεβαιώση κάποια στοιχεία στης παραγγελία.Πλέον η διαδικασία προχωράει κανονικά και περιμένω να μου έρθει το πακέτο

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αγόρασα ένα Line6 POD XT Pro πρίν από ένα μήνα και μου είχαν στείλει e-mail την επόμενη μέρα και άλλο ένα με τα στοιχεία του δέματος μόλις το στείλανε για να το παρακολουθώ μέσω του site της UPS.

Ηρθε κανονικά σε μία εβδομάδα.

Όμως το μηχάνημα χάλασε στο μήνα επάνω (συγκεκριμένα κάηκε η θύρα USB που έχει για direct recording στον υπολογιστή) και ο Κύπριος μου έχει βγάλει την ψυχή.Του έχω στείλει 3 e-mails τον έχω πάρει 4 τηλέφωνα και δεν απαντά.Ο Γερμανός μου λέει ότι λείπει.

Θέλω να συνενοηθώ για να το στείλω πίσω για επισκευή ή αντικατάσταση και δεν μπορώ.

Στην Ελλάδα δεν το συζητάμε δεν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος ούτε service. (Γιατί ξέρω θα αρχίσουν κάποιοι τις κακίες.... γιατί ψωνίζουμε από το εξωτερικό και τέτοια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακομη δεν μου εχουν στειλει mail oι μαλακες :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

τι κανουν????????????????????????????????????????????

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

 

τι να κανω???????????????????????/ :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

 

 

 

mail για την παραγγελια μου στειλανε την κατευθειαν δηλαδη οτι κατα χωριθηκε....αλλα μου ελεγε οτι θα λαβω κι αλλο mail απο αυτον που κανει τις εξαγωγες.....σημερα ειναι Τριτη και εγω παραγγειλα την παρασκευη το απογευμα...κι ακομα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντος ειναι απαρεδεκτοι.....

 

σε σχεση με το music-schmidt...καθως οτι και να ρωτησω σε αυτους[και μαλακια] μου απαντανε την επομενη μερα....

 

 

τες. πα. θα περιμενω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου