Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για Midi Controller - Κάρτα ήχου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

 

Εδώ και καιρό θέλω να κάνω μια αρχή στο πιάνο-αρμόνιο, και θέλω να σας ρωτήσω 2 απορίες.

 

Σκεφτόμουν για την λύση ενός midi-controller ώστε να το φορτώνω με VST's και να παίζω έτσι απο τον υπολογιστή. Μακροπρόθεσμα, θα ήθελα να μπορώ να ηχογραφώ επίσης, οπότε θα χρειαστώ λογικά και μια κάρτα ήχου. Μέχρι στιγμής ηχογραφώ με το POD X3 Live κιθάρα, οπότε και δε χρειάστηκε να πάρω ξεχωριστά κάρτα ηχου.

 

Αν αυτά που σκέφτομαι εχουν βάση, θα ήθελα να μου προτείνετε ποια κάρτα ήχου και ποιό midi-controller πίστευετε οτι θα ήταν καλό για την αρχή μου αυτή. Αλλιώς, αν έχετε να μου προτείνετε και κάτι ακόμα καλύτερο, γιατί είμαι άσχετος!!Το budget πάει ως 300 ευρώ περίπου.

 

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για τον κόπο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Για πιανο θες βαρθκεντρισμένο κλαβιε,όπως αυτό http://www.thomann.de/gr/fatar_sl990_pro.htm δεν βρισκεις εύκολα καλό φθηνό ),η fatar ειναι φημισμένη για τα καλά κλαβιε της

 

Η πιο φθηνή αξιοπρεπής κάρτα ήχου (απο οσο γνωρίζω απο reviews ) ειναι αυτη: http://www.thomann.de/gr/focusrite_saffire_6_usb.htm

H αντιστοιχη maudio fast track είναι λιγο υποδεέστερη της maudio profire610 την οποία κατεχω και ειμαι υπερευχαριστημένος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα φίλε και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Πιστεύεις οτι δε θα μπορούσα να κάνω καλή δουλειά με κάτι σαν και αυτό http://www.thomann.de/gr/m-audio_keystation_88es.htm ;Είναι ημιβαρυκεντρισμένο βέβαια, και προσωπικά δεν μπορώ να κρίνω τη διαφορά στην αίσθηση των πλήκτρων. Έχει όντως μεγάλη διαφορά; Γιατί εαν είναι να πάρω βαρυκεντρισμένο οι τιμές είναι αρκετά πιο ψηλές απο αυτό που είχα στο μυαλό μου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες