Προς το περιεχόμενο

Echoes tone basis (?) (Pink Floyd)


12plus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ρε παιδιά, λοιπόν, το echoes δεν είναι σε τόνο Ντο# (μινόρε) ? Αν και στο Live at pompeii dvd υπάρχει κάποιο πρόβλημα και φαίνεται να είναι Ρε (μινόρε), μετά από λίγο ''ξεκούρδισμα'' του ήχου καταλήγει πολύ κοντά στο Ντο# (μινόρε). Στο cd εξάλλου νομίζω είναι ξεκάθαρο πως είναι Ντο# (μινόρε). Και φτάνω στην ερώτηση:

 

Γιατί οι DREAM THEATER το παίξανε σε Ρε (μινόρε)??? Μπερδεύτηκαν????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω αποπειραθεί να παίξω το συγκεκριμένο κομμάτι, δεν ξέρω τι ακκόρντα και τι αλλαγές παίζουν.

 

Η δική μου άποψη είναι ότι μπορεί να τους βόλευε καλύτερα για κάποιο medley που ήθελαν να κάνουν, ή για να χώσουν ένα solo σε μια πιο εύκολη κλίμακα απ' ότι η Ντο#, όχι ότι θα είχαν πρόβλημα να χώσουν και σ' αυτή βέβαια! Ένα ακόμα ενδεχόμενο είναι να ταίριαζε καλύτερα στη φωνή του LaBrie.

 

Μην κολλάς πάντως, εδώ οι Deep Purple έχουν παίξει το Smoke on the water (δικό τους κομμάτι, φαντάσου) σε 4 διαφορετικές κλίμακες, οι Theater σε πείραξαν; :lol:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα να πω ότι εμένα με βόλευε να το παίξω σε ρε- να το πω... Για το Rudess δεν νομίζω ότι θα είχε διαφορά να το έπαιζε και κρεμασμένος ανάποδα, με τα χέρια δεμένα, εμένα να του αλλάζω συνέχεια το transpose κλπ... Επίσης όλα τα άλλα τραγούδια στο συγκεκριμένο official bootleg πρέπει είναι στον original τόνο τους... Τι να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί οι DREAM THEATER το παίξανε σε Ρε (μινόρε)??? Μπερδεύτηκαν????

 

Δεν ξέρω την εκτέλεση που λες' date=' αλλά φαντάζομαι ότι όταν ένα κομμάτι αλλάζει τονικότητα αλλάζει συνήθως για να προσαρμοστεί στη φωνή του εκάστοτε τραγουδιστή.

Δεν βρίσκω κάτι κακό σε αυτό...

 

Δεν είναι δυνατόν (δυστυχώς) να τραγουδάμε πχ όλοι τόσο χαμηλά όσο ο Barry White, ή ψηλά όσο ο F.Mercury...

 

Κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα, από το να ακούω μια μπάντα να διασκευάζει ένα κομμάτι και ο τραγουδιστής [b']σώνει και καλά[/b] να επιμένει να το τραγουδήσει στον original τόνο, χωρίς να του "βγαίνει"... :roll:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου' date=' δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα, από το να ακούω μια μπάντα να διασκευάζει ένα κομμάτι και ο τραγουδιστής [b']σώνει και καλά[/b] να επιμένει να το τραγουδήσει στον original τόνο, χωρίς να του "βγαίνει"... :roll:

 

ΧΑΛΙΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες οι παντες που παιζουν ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ "υπηρετουν" τον ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ,αρα σε οτι κλειδι ακουγεται καλυτερα η φωνη,σε αυτο παιζεται παντοτε το τραγουδι...αλλοιως φτιαχνεις μπαντα που παιζει instrumental... (καθολου κακη ιδεα,μια και ετσι γλυτωνεις και απο τον συνηθισμενο βραχνα των τραγουδιάρηδων... :lol: βεβαια ποιος θα κατσει να σε ακουσει στην Ελλαδα αν παιζεις Instrumental...αλλα τι σε νοιαζει...εσυ θα σολάρεις οσο θελεις.. :lol: :lol: )

 

ευτυχως για εμας τους κιθαριστες υπάρχει αυτο το θαυματουργο γκατζετακι που μας ΣΩΖΕΙ οταν τα ακκορντα αρχιζουν και γινονται "περιεργα"

:lol:

 

 

c8b_89a.jpg

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά νομίζω ότι η ερμηνευτική δεοντολογία (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα :lol: ) επιβάλλει τη χρήση capo d' astro μόνον σε περιπτώσεις που δε θέλουμε το μουντό ήχο που βγάζει το μπαρέ ή σε περιπτώσεις που δεν γίνεται αλλιώς (θέλουμε δηλαδή, η καλύτερα, χρειαζόμαστε κάποιες νότες σε ανοιχτές χορδές, πχ να θέλουμε μία Ντο# σε ανοιχτή χορδή). Όχι δηλαδή για ευκολία του ερμηνευτή αλλά λόγω ΑΝΑΓΚΗΣ... Δε συμφωνείτε?

 

Σημ1: Προς Θεού, κι εγώ έχω capo d' astro και το χρησιμοποιώ κατά κόρον...

 

Σημ2: Στα πλήκτρα χρησιμοποιώ επίσης κατά κόρον (αν και τελευταία προσπαθώ να την περιορίσω) τη λειτουργία transpose για λόγους ευκολίας δικής μου (επειδή δλδ έχω μάθει να παίζω καλύτερα σε συγκεκριμένες κλίμακες, πχ λα-, μι-,ρε- κλπ), αυτό ωστόσο το θεωρώ ένα από τα μείζονα μειονεκτήματα μου ως πλητρά... Σε ένα πιάνο πχ τι θα κάνω αν μου πουν να παίξω από ένα τόνο που δεν έχω δουλέψει τόσο καλά?...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα πλήκτρα χρησιμοποιώ επίσης κατά κόρον (αν και τελευταία προσπαθώ να την περιορίσω) τη λειτουργία transpose για λόγους ευκολίας δικής μου (επειδή δλδ έχω μάθει να παίζω καλύτερα σε συγκεκριμένες κλίμακες' date=' πχ λα-, μι-,ρε- κλπ), αυτό ωστόσο το θεωρώ ένα από τα μείζονα μειονεκτήματα μου ως πλητρά... Σε ένα πιάνο πχ τι θα κάνω αν μου πουν να παίξω από ένα τόνο που δεν έχω δουλέψει τόσο καλά?...[/quote']

Το θέμα είναι να μπορείς να παίζεις το ίδιο άνετα σε όλες τις κλίμακες για τη δική σου βελτίωση. ¶λλωστε πόσες φορές θα χρειαστεί να παίξεις σε ένα πιάνο και ταυτόχρονα να σου ζητήσουν να αλλάξεις τον τόνο του κομματιού;

 

Η αλήθεια είναι ότι ειδικά το transpose function είναι σωτήριο (από θέμα ευκολίας) αλλά καλύτερα τη δεύτερη φορά που θα παιχτεί το κομμάτι από το διαφοροποιημένο τόνο, να παιχτεί χωρίς transpose. Περισότερο για να μην ξεχαστείς και δεν αλλάξεις το transpose ανάμεσα στα κομμάτια σε live, σου μιλάω εκ πείρας! :lol: :lol: :lol:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω απο ερμηνευτικες δεοντολογιες και λοιπες αλχημιες,απλα οποτε με ΒΟΛΕΥΕΙ το χρησιμοποιω (κυριως γιατι σπαζομαι οταν "χανω" τον υπεροχο ηχο των ανοικτων ακκορντων λογω του κλειδιου... :wink: )

 

Παραδοξως οταν παιζω πληκτρα ποτε μου δεν χρησιμοποιω το Transpose...δεν με δυσκολευουν καθολου τα "περιεργα" κλειδια..

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όλο θέμα (έχουμε ξεφύγει τελείως από το topic name, πειράζει?) για μένα είναι ότι πλήκτρα ουσιαστικά έμαθα μόνος μου, καθόμουν κι έβγαζα όποιο τραγούδι μου άρεσε. Επειδή ήμουν μικρός (7-8 χρονών όταν άρχισε αυτή η δουλειά) φανταζόμουν πως όλα τα κομμάτια βγαίνουν μόνο σε μία κλίμακα :lol: (λα- / ντο+). Εξοικειώθηκα με αυτή την κλίμακα πολύ με αποτέλεσμα να παίζω τα πιο πολλά τραγούδια εύκολα εκεί. Όταν κάποιος έχει λάβει κλασική παιδεία, πιάνο κλπ, ο τρόπος που έχει διδαχθεί τη μουσική είναι τέτοιος που ελάχιστα του επιτρέπει να λέει ότι ο τόνος Φα#+ είναι πιο δύσκολος από τον τόνο Σολ+ (πάντα μιλάμε για ΠΛΗΚΤΡΑ). Πιστεύω πως για ένα τέτοιο άτομο όλοι οι τόνοι είναι πάνω κάτω (λέω πάνω κάτω γιατί υπάρχουν αντικειμενικές διαφοροποιήσεις...) της ίδιας δυσκολίας, ακριβώς για το λόγο ότι έχει ''δουλέψει'' το ίδιο καλά όλους τους τόνους

 

@Superfunk: Κι εγώ αυτό λέω, άλλο ηχόχρωμα έχουν τα ανοιχτά ακόρντα κι άλλο τα μπαρέ...

 

@Αλχημιστής: Σπάνια παίζω live, είμαι bloody amateur... :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου