Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια με αγορά ηλεκτρικής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τη παρέα!

 

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ηλεκτρική κιθάρα+ενισχυτή. To budjet είναι γύρω στα 400 ευρώ.

Είμαι αρχάριος και θα ήθελα τις συμβουλές σας σχετικά με μάρκες μοντέλα (τόσο για την ηλεκτρική όσο και για ενισχυτή). Σκεφτόμουν κάτι σε fender.

Τι πρέπει να προσέξω κατά την αγορά; Χώρα προέλευσης (είδα ότι έχει fender από Mexico και άλλες από Japan).

 

Επίσης προτείνετε κάποιο φτηνό και καλό μαγαζί στη Θεσσαλονίκη.

 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και δεν ξερω πολλα θα σου πω τη γνωμη μου...εχω ακουσει οτι οι κιθαρες απο αμερικη και ιδιαιτερα ιαπωνια ειναι οι καλυτερες.αν δεν θες να παιζεις πολυ δυνατα παρε ενα 10-15w ενισχυτη(τωρα τι μαρκα θα σε γελασω)και παρε τη κιθαρα που θα δεις στο μαγαζι που θελεις αλλα αν εχεις καλο αυτι καλο θα ειναι να ρωτησεις καποιον υπαλληλο στο μαγαζι να παιξει λιγο στις κιθαρες αν γινετε ωστε να συγκρινεις.νομιζω οτι αν διαθεσεις 400 ευρω καλο θα ειναι να διαλεξεις ibanez η fender.αυτα ξερω γω.αν θελει καποιος να με διορθωσει σε κατι οκ τοτε,εγω λεω οτι εχω ακουσει απο φιλους που παιζουν ηλεκτρικη. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και εγω μόνο ειδικός δεν είμαι στις ηλεκτρικές (μια έχω ολη-ολη) θα σου πώ τι θα έκανα εγώ στη θέση σου. Πρωτα απ' ολα αν είσαι όπως λες αρχάριος και δεν έχεις "απιτητικό" αυτί δεν είναι ανάγκη να δώσεις και πολλά λευτά αρκει να πάρεις κατι αξιοπρεπές.

 

Ετσι σε ενισχυτές εγω θα έπαιρνα κατι μικρό αλλα οπωσδήποτε απο μάρκα που να φτιάχνει ενίσχυτες. Αυτό που ενοώ είναι να αποφύγεις ορισμένους ενισχυτές που παράγονται φασόν για εταιρίες που παράγουν κιθάρες. Έιχα για κάποιο διάστημα π.χ. εναν μικρό ενισχυτή Washbourne (δανεικός ευτυχός) και τα βρώμικά του ήταν απλά τραγικά. "Ε εντάξει", έλεγα, "φθηνός είναι τι περιμένεις" αλλα ακουσα μετά π.χ. αυτόν:

 

http://www.thomann.de/gb/marshall_mg10cd_gitarrencombo.htm