Προς το περιεχόμενο

Φτηνά Delay με tap tempo


Insectius

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκτός από το καινούργιο D-seed της joyo στα 62 ευρώ

 

http://viewitem.eim.ebay.gr/JOYO-DSEED-Digital-Delay-Pedal4-Types-Copy-Analog-ModulationReverse-e/281158018996/item

 

 

το οποίο αναφέρθηκε στο tread των joyo pedals

υπάρχουν και αρκετά αλλά , όπως αυτά της behringer ....  Παλιότερα είχε πάρει το

μάτι μου το nux time force στα 55 ευρώ το οποίο είναι τούμπανο...

 

http://viewitem.eim.ebay.gr/NUX-TIME-Force-Guitar-Effect-Pedal-Multi-Digital-Delay-Pedal-11-Delay-Effects-/121152477875/item

 

 

το οποίο μάλλον δεν είναι analog dry path αλλά έχει kill dry επιλογή , οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε parallel loop χωρίς να ψηφιοποιείται ολοκληρωτικά ο ήχος

διατηρώντας ανέπαφο το tone....   

 

Η ίδια εταιρία βγάζει και το time core στα 39 ευρώ

 

http://viewitem.eim.ebay.gr/NUX-7-Delay-Models-Time-Core-Guitar-Effect-Pedal-Tone-Lock-Function-True-Bypass/290938122604/item

 

 

το οποίο προφανώς σχεδιαστικά

είναι αντιγραφή του flashback της tc και αν το dry σήμα του δεν ψηφιοποιείται τότε είναι ευκαιριάρα!

 

κάποιος να κάνει το πειραματόζωο?  :-* ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και γιατί σε νοιάζει ακριβώς αν το dry σήμα ψηφιοποιείται ή όχι?

καλημέρα bloody_sunday .Διότι για  στα δικά μου αυτιά έχει μεγάλη διαφορά στον ήχο ,ο οποίος παραμένει ουσιαστικά αναλογικός χωρίς να έχει χάσει από την ψηφιοποίηση.

 

άλλο το να περνάει ολόκληρος ο ήχος από επεξεργασία

  analog ->a/d converter -> analog

όπως πχ ένα πολυεφέ ή το line 6 dl4  (αν δεν κάνω λάθος για το dl4)

 

και άλλο το

analog ->a/d converter -> analog για τις επαναλήψεις

μιξαρισμένο με το dry  original ήχο

 

όπως γίνεται π.χ. στα delay της boss

 

για μένα η διαφορά είναι τεράστια για κάποιον άλλον ίσως ασήμαντη .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κονβέρτορες είναι πια εξαιρετικής ποιότητας και φτηνοί για να συμπεριληφθούν και σε πιο budget εφφέ. Είναι απλά ζήτημα συνειδητής επιλογής της εκάστοτε εταιρίας το αν θα σχεδιάσει εφφέ με analog ή digital dry through, αναλόγως με το τι ακούγεται καλύτερα (χώρια που το analog dry through είναι φτηνότερη υλοποίηση από το κόστος που έχει ένας έξτρα κονβέρτορας). Δυο απλά παραδείγματα για δυο πολύ διάσημα, hi end και εξαιρετικά delays, το Eventide Timefactor και το Empress Superdelay:

 

Does TimeFactor have an analog dry path?

After extensive testing with an analog dry path vs. converting the signal and doing the wet/dry mix after the converter, we chose the latter due to the fact that it ultimately sounds better. By changing the wet/dry mix after the conversion we avoid comb filtering resulting from phase cancellation which occurs when mixing together a dry analog signal with a signal which has gone through A/D and D/A. This comb filtering effect can seriously degrade your tone depending on the frequency. We use very high quality A/D converters which are very transparent and do not affect your tone (we have been making effects processors used by guitar players for over 30 years and have a proven track record in this area).

(από https://www.eventide.com/AudioDivision/Products/StompBoxes/TimeFactor_FAQ1.aspx#audio2)

 

Q: Is the dry signal analog?

A: It's completely digital. So the dry signal does go through converters. We tried making the dry signal analog, but found that we got better results (lower noise) with a completely digital solution.

(από http://www.empresseffects.com/faq.html)

 

Kαταφεύγεις σε εντελώς μάταιο spec hunting (διαβάζοντας ή αναζητώντας specs για να αποφασίσεις εκ των προτέρων αν θα σου αρέσει πχ. ένα delay χωρίς να το ακούσεις καν). Επίσης, έχεις στο μυαλό σου μια ηχητική διαφορά η οποία δεν μπορεί να αποδοθεί σε αυτό που γράφεις. Απλά γιατί δεν συγκρίνεις ακριβώς το ίδιο πετάλι επανειλημμένα σε blind tests σε υλοποίηση με digital dry και analog dry... και γιατί όλα τα delays της Boss έχουν analog dry through, επομένως ο analog dry σνομπισμός μάλλον δεν επιβεβαιώνεται.  ;D

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαταφεύγεις σε εντελώς μάταιο spec hunting (διαβάζοντας ή αναζητώντας specs για να αποφασίσεις εκ των προτέρων αν θα σου αρέσει πχ. ένα delay χωρίς να το ακούσεις καν). Επίσης, έχεις στο μυαλό σου μια ηχητική διαφορά η οποία δεν μπορεί να αποδοθεί σε αυτό που γράφεις. Απλά γιατί δεν έχεις ακριβώς το ίδιο πετάλι συγκρινόμενο σε υλοποίηση με digital dry και analog dry... και γιατί όλα τα delays της Boss έχουν analog dry through, επομένως ο analog dry σνομπισμός μάλλον δεν επιβεβαιώνεται.  ;D

έχεις δίκιο στο εκ των προτέρων αλλά όταν δεν έχεις την δυνατότητα να δοκιμάζεις (όποιος και αν είναι ο λόγος) προσπαθείς με βάση τις εμπειρίες σου και τα συμπεράσματα που έχεις βγάλει από αυτά να βρίσκεις τα specs που σε ενδιαφέρουν σε κάποιο προϊόν. Μακάρι να είχαμε όλοι την δυνατότητα να τα δοκιμάζαμε όλα.

 

τώρα αν το πας στο ψηφιακά vs αναλογικά πλέον τα ψηφιακά είναι πολύ καλά αλλά ακόμα καταλαβαίνεις την διαφορά και yes I am analog dry snob  ;)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ

τώρα είδα τις παραθέσεις που έβαλες  .Από την στιγμή που εγώ έχω κάποια γνώμη τι με νοιάζει  αν ο john  ή ο james από το τάδε site  λέει  ότι είναι καλύτερο?

( http://www.empresseffects.com/faq.html)(https://www.eventide.com/AudioDivision/Products/StompBoxes/TimeFactor_FAQ1.aspx#audio2)

είναι σαν να σκέφτεται κάποιος ότι "α το είπε ο insectius τότε ισχύει..."

όπως είπα πριν είναι η προσωπική μου άποψη και με αυτήν λειτουργώ συνήθως .... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχεις δίκιο στο εκ των προτέρων αλλά όταν δεν έχεις την δυνατότητα να δοκιμάζεις (όποιος και αν είναι ο λόγος) προσπαθείς με βάση τις εμπειρίες σου και τα συμπεράσματα που έχεις βγάλει από αυτά να βρίσκεις τα specs που σε ενδιαφέρουν σε κάποιο προϊόν. Μακάρι να είχαμε όλοι την δυνατότητα να τα δοκιμάζαμε όλα.

 

Μα... έχεις την δυνατότητα να δοκιμάζεις τι συμβαίνει με ένα συγκεκριμένο πετάλι αν αυτό έχει digital dry που πάει στο 100% wet (υπάρχουν πολλά). Απλά παίρνεις ένα blender (όχι μίξερ ;D αλλά κάτι τέτοιο http://xotic.us/effects/x_blender/ ή μια πάμφθηνη DIY κατασκευή), βάζεις τo mix του delay στο 100% wet και το μιξάρεις με το dry σήμα της κιθάρας σου. Κατόπιν, το ακούς μόνο του με το μιξάρισμα που κάνει το ίδιο μεταξύ wet και digital dry, και αποφασίζεις. Και πάλι όμως σου λέω πως το συμπέρασμα αυτό θα είναι έγκυρο ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο πετάλι, και δεν θα πρέπει να αναχθεί σαν συμπέρασμα για όλα τα υπόλοιπα γιατί η ηχητική "υπογραφή" του καθενός είναι προφανώς διαφορετική, πχ. διαφορετικό eq στις επαναλήψεις, ενίοτε πιο "χρωματισμένοι" preamps κλπ.

 

τώρα αν το πας στο ψηφιακά vs αναλογικά πλέον τα ψηφιακά είναι πολύ καλά αλλά ακόμα καταλαβαίνεις την διαφορά και yes I am analog dry snob

Δεν το πάω στα "ψηφιακά vs. αναλογικά". Εσύ προσπαθείς να βγάλεις κάποιο αστήρικτο συμπέρασμα για την υποτιθέμενη ηχητική ανωτερότητα του analog dry vs. digital dry... το οποίο είναι διαφορετική συζήτηση.  ;)

 

τώρα είδα τις παραθέσεις που έβαλες  .Από την στιγμή που εγώ έχω κάποια γνώμη τι με νοιάζει  αν ο john  ή ο james από το τάδε site  λέει  ότι είναι καλύτερο?

 

Παρατέθηκαν για να σου εξηγήσω πως είναι μια συνειδητή επιλογή της κάθε εταιρίας. Αν όλοι παραδέχονταν ομόφωνα πως "το analog dry ακούγεται καλύτερα" τότε απλά θα ήταν η πάγια default επιλογή, όμως υπάρχουν επιχειρήματα κατά αυτού, τα οποία τα βλέπεις (ελπίζω) στις παραθέσεις.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θέλω το delay ΜΟΥ να έχει analog dry .

 

sunday καταλαβαίνω ότι μπορεί να έχεις άλλη άποψη και διαβάζοντας τα post σου στο παρελθόν ξέρω ότι  έχεις musical gear που εγώ μόνο ονειρεύομαι...

αλλά το ξεκίνησα αυτό το thread έχοντας στο νου  άτομα  που θέλουν το πιο φτηνό delay

με tap tempo και πρόσθεσα ότι θεωρώ ότι είναι καλό να είναι αναλογικό το dry (άποψη μου).

Αυτά που λες με τα diy τα είχα δοκιμάσει στο παρελθόν . ;)

Απλά νομίζω ότι πάει να ξεφύγει η συζήτηση από τον λόγo που ανέβηκε το thread και να γίνει

thread για super ειδικούς ,που εγώ δεν είμαι αλλά έχω απλά μια άποψη  για να μπορώ αποφασίζω.

 

άσχετο, αλλά διαβάζοντας κάποια review αναφερόταν ότι με το time core υπήρχαν κάποια θέματα με το  input jack.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

 

Μα... έχεις την δυνατότητα να δοκιμάζεις τι συμβαίνει με ένα συγκεκριμένο πετάλι αν αυτό έχει digital dry που πάει στο 100% wet (υπάρχουν πολλά). Απλά παίρνεις ένα blender (όχι μίξερ ;D αλλά κάτι τέτοιο http://xotic.us/effects/x_blender/ ή μια πάμφθηνη DIY κατασκευή), βάζεις τo mix του delay στο 100% wet και το μιξάρεις με το dry σήμα της κιθάρας σου. Κατόπιν, το ακούς μόνο του με το μιξάρισμα που κάνει το ίδιο μεταξύ wet και digital dry, και αποφασίζεις. Και πάλι όμως σου λέω πως το συμπέρασμα αυτό θα είναι έγκυρο ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο πετάλι, και δεν θα πρέπει να αναχθεί σαν συμπέρασμα για όλα τα υπόλοιπα γιατί η ηχητική "υπογραφή" του καθενός είναι προφανώς διαφορετική, πχ. διαφορετικό eq στις επαναλήψεις, ενίοτε πιο "χρωματισμένοι" preamps κλπ.

 

 

 

θέλω το delay ΜΟΥ να έχει analog dry .

 

 

ντροπή μου!! :-[ :-[ :-[

 

πρόσφατα έφτιαξα τα κουμπάκια στο g2  (τα 5 μικρά) με σκοπό να το πουλήσω και μετά από πολύ καιρό (χρόνια...)

το ξαναχρησιμοποίησα.

Εντάξει λέω ,έχει την πλάκα του αλλά ένα ήχο της προκοπής δεν βγάζει ιδικά αν έχουν συνηθίσει τα αυτιά σου σε vst ...

οπότε θυμήθηκα αυτό που είχαμε συζητήσει εδώ και παράλληλα διαβάζοντας μια σύγκριση των

a/d c των zoom G2 με των zoom G3 και την πιθανή ανωτερότητα των πρώτων,έφτιαξα ένα true bypass loop να κάνω δοκιμές.

 

;D ;D ;D ;D

 

Αφαιρώντας όλες τις πρoσoμοιώσεις και έχοντας τα πάντα κλειστά στο πετάλι με το volume στο control στο 100 και το extra eq με τις τιμές 1,-1,8  μου ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω τον ήχο του πεταλιού από το true bypass 

ακόμα και με drive πριν από αυτό . :-[

 

Μετά από αρκετή  ώρα άρχισα να εντοπίζω διαφορές πχ μια σταλιά παραπάνω θόρυβος από το g2  που μπορεί να οφείλεται στα παραπάνω καλώδια της σύνδεσης και μια σταλιά συμπίεση με τους ήχους από τα drive πετάλια.

 

Συμπέρασμα: το πετάλι δεν πωλείται καθώς έχει ταπ τέμπο reverb chorus κτλ....

 

βέβαια ακόμα θέλω το delay ΜΟΥ να έχει analog dry ,απλά την παλεύω ψυχολογικά και με a/d c τουλάχιστον σήμερα... :D

 

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες αργότερα...

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου