Προς το περιεχόμενο

Μυθος τελικα το playability στα οργανα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

συμφωνω με τις παραπανω απαντησεις περι σεταπ κτλ αλλα εχω και μια απορια καθως ειχα

καποια θεματα απο τις κιθαρες που εχω/ειχα.εχω παρατηρησει οτι οι φθηνες  δεν εχουν

την ιδια σταθεροτητα με τις αλλαγες καιρου απο μια ακριβοτερης κατασκευης πχ.

και οι φθορα ακομα και των ταστων ηταν πιο γρηγορη και δεν συγκρινω με ατσαλινα ταστα.το χρωμα σε καποιο χτυπημα εφευγε πιο ευκολα σε μικροχτυπηματα.και γενικα πιστευω οτι σε μια ακριβοτερη κιθαρα πληρωνεις και την αντοχη χρονου και καιρικων συνθηκων.τωρα ετυχε σε μενα;ηταν το μοντελο;δεν ξερω αλλα απο αυτες που ειχα παρατηρησα.

με ενδιαφερει να ακουσω και αλλων συμφορμιτων γνωμες περι του θεματος γιατι ζαχαρωνω μια φθηνιαρα αλλα με προβληματιζει αυτο γιατι με τις πιο καινουργιες δεν εχω εμπειρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οποιοσδηποτε σου πει οτι πρεπει να δωσεις μια περιουσια (ή και μιση... ;D) για να εχεις μια κιθαρα με εξαιρετικο playability απλα σου λεει τριχες κατσαρες... ;D

 

 

Αν αναφέρεσαι στα μαστόρια δυστηχώς στις πιό πολλές περιπτώσεις έτσι είναι.

Σου λένε μέχρι εδώ έρχεται και πως παραπάνω θα έχει πρόβλημα ή πως αυτό που θέλεις θα το βρεις σε κιθάρες άνω των χ,ψ, ευρό.

 

Υπάρχουν όμως και κάποιοι και ας είναι και ελάχιστοι ή μόνο ένας δύο σε μία μεγάλη πόλη,που σε ένα απλό σετάρισμα το όργανο θα στο κάνει φύλλο και φτερό.

 

Θα τσεκάρει τα πάντα κάτι που οι άλλοι τα είχαν δεδομένα ή δεν τα έδειναν σημασία.

Και το καλό είναι πως μερικοί από αυτούς τα κάνουν όλα αυτά σε λογικότατεςτιμές.

 

Όταν πας από το μαγαζί να πάρεις το όργανο δεν χρειάζεται καν να του πεις να λίγο ακόμα ώστε να γίνει πιό εύκολη (και να σου λέει τα γνωστά,δεν πάει άλλο κτλ.)γιατί είναι τόσο σούπερ το όργανο που έχεις ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

 

Οι ακριβές κιθάρες έχουν πιό πολύ λεπτομέρια στην δουλειά τους από το εργοστάσιο και το πλερώνεις και αυτό .

 

Ίδιες κιθάρες με ίδιο σετάπ= ίδιο playability

 

 

Flying High Again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα πω το εξης : εχω μια squier σπίτι, σχεδόν άπαιχτη,την οποια μπορώ να στείλω για σετ υπ κ να βάλω κ μαγνήτες επάνω που θέλετε κ κλειδιά κτλ

Μετα απο ολα αυτα (που θα γινουν κατοπιν εντολης σας) την ανταλλάσσω με το οποιο μοντέλο της Fender έχετε (custom shop).

 

Αν ειναι σωστά πολλα απο αυτα που διαβαζω δλδ,δεν θα χασετε,ισως κ να κερδισετε...

 

Ειμαι υπερβολικός σε μεγαλο βαθμο αλλα θελω να δειξω οτι κ το ολο ποστ εχει μεγαλη δοση υπερβολής κατα την γνωμη μου.

 

Δεν θα χάσουμε σε playability, ομως θα χασουμε σε χρημα !!!

 

Playability= η δυνατότητα ενός οργάνου να πάιζει στο 100% των δυνατοτήτων του, σύμφωνα πάντα με τις προσταγές του ΚΑΤΟΧΟΥ του, και τους ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ που έχει το συγκεκριμένο όργανο.

 

Ένα όργανο πάιζει στο 100% των δυνατοτήτων του όταν έχει:

-σωστό ΝUT

-σωστό neck relief

-Σωστό fret dress

-Σωστά περασμένες χορδές

-Σωστή ρύθμιση radius στο bridge.

Όλα τα παραπάνω είναι απόλυτα αντικειμενικά και αφορούν τα τεχνικά του θέματος.

 

Υποκειμενικά κριτήρια τα οποία συντελούν στο playability ενός οργάνου, είναι το πάχος και φάρδος του μανικιού καθώς και το προφίλ του, το radius της ταστιέρας, το μέγεθος τάστων, το scale length, το πάχος των χορδών, το είδος φινιρίσματος στο μανίκι, η γωνία του headstock, η γωνία και απόσταση των χορδών πίσω απ' τα saddles (βλ. Gibson), η τάση του tremolo (βλ. strat κλπ) και φυσικά το action το οποίο πολλές φορές λανθασμένα εκλαμβάνεται ως playability και περιορίζεται από το είδος του οργάνου αλλά και καθορίζεται από το στυλ παιξίματος.

 

Δε νομίζω ότι τίθεται ποτέ ερώτημα αν το playability ακριβών οργάνων είναι καλύτερο από αυτό φθηνών και αν γίνεται, είναι λάθος.

Αυτό στο οποίο (συνήθως, όχι πάντα) υπερτερεί ένα ακριβό όργανο είναι το στήσιμό του. (όλα αυτά που περιγράφονται ως αντικειμενικά κριτήρια δηλ.)

 

Από 'κει κι έπειτα είναι στο 'χέρι' και στο στυλ του καθενός.

 

 

 

Exactement!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.το χρωμα σε καποιο χτυπημα εφευγε πιο ευκολα

 

οπως σε αυτη π.χ.?  ;D

 

http://www.themusiczoo.com/product/5541/Fender-Custom-Shop-60-NoNeck-Stratocaster-Heavy-Relic-Electric-Guitar-Olympic-White/

 

οχι δεν ισχυει ισα ισα οι φθηνες Squier εχουν ΠΑΧΙΑ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ΦΙΝΙΡΙΣΜΑΤΑ...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

καλα αυτη δικαιολογειται γιατι ειναι η signature μου.  ;D

με τους πιο σημαντικους παραγοντες τι παιζει κυριως στις αλλαγες του καιρου γιατι πες τα υπολοιπα

ερχονται αλλα αμα στραβωσουν τα XXXυλα;ασε που δουλευω σε καραβι ελλαδα-ιταλια

και καθε λιμανι αλλαζει το  κλιμα.

παντως εχω μια κινεζα που δεν θυμαμαι πλεον την μαρκα γιατι εχει βαφτει πολλες φορες

μια που δεν ειχα την να την κανω και ηταν κυριακη χαρα δευτερα λυπη.τελικα την εβαλα στον

τοιχο και παταει ολα τα καδρα κατω. :P

  δηλαδη μια φθηνη κιθαρα ας πουμε κατηγοριας 500 και πολυ λεω για να εχει και ψιλονορμαλ

μαγνητες και κλειδια κτλ ωστε να την αφησεις οπως την πηρες σε παιρνει να την κρατησεις

για καιρο και να ρυθμιζεται σωστα ή στο χρονο θα ψαχνεις το ματσακονι;μαλλον για ibanez κοιταω made in γουαταλαχαρα. ???

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ένας δάσκαλος της κλασσικής μου είχε πει κάποτε ότι το καλό όργανο είναι σχολείο και όταν πήρα την Ibanez (RG Prestige) τον θυμήθηκα.

 

Δεν κάνει βέβαια 3 και 4 χιλιάρικα, αλλά είναι πολύ ανώτερη από όσες φτηνοκιθάρες έχω παίξει και έχω δοκιμάσει (Squier, Epiphone) και σε ποιότητα μπράτσου, φινιρίσματος κλπ.

 

Φυσικά παίζει ρόλο ότι μου αρέσει αυτό το λεπτό μπράτσο και όχι τα πιο χοντρά και γι' αυτό έχω παρατήσει εντελώς την Stratocaster (Mexico).

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα προσωπικά δεν ισχυεί και πολύ αυτός ο μύθος. Ναί, άμα σετάρεις σωστά το όργανο θα παίζει καλύτερα, αλλά για πόσο; Κάθε λίγο και λιγάκι θα πρέπει να της κάνεις ρυθμίσεις στο truss rod και στην γέφυρα. Το hardware παίζει σημαντικό ρόλο, αν η γέφυρα είναι κάπως καλής ποιότητας π.χ. να μην μαγκώνει τις χορδές και το τρέμολο να λειτουργεί και με απαλά κατεβάσματα τότε όλα καλά. Για μένα θα έλεγα ότι το πιό σημαντικό στο οργάνο είναι το μπράτσο και η ταστιέρα. Που θέλω να καταλήξω, αν πάρεις π.χ. μιά Vigier η οποία δεν κουνιέται με τίποτα το μπράτσο της λόγο των ανθρακονημάτων της τότε "ναί" αξίζει η αγορα αυτή και τέλος το σετάπ σ'αυτήν. Τέτοιου είδους νέες τεχνικές και καινοτομίες είναι που μου ασκούν μεγάλο ενδιαφέρον για μιά πιθανή επένδυση στο μέλλον.

 

υ.γ. ο κιθαρίστας κάνει την κιθάρα...αλλά και μια καλή κιθάρα βοηθάει επιπλέον σε αυτό!

The player makes the guitar, not the opposite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε λίγο και λιγάκι θα πρέπει να της κάνεις ρυθμίσεις στο truss rod και στην γέφυρα

 

Στον....οπλοβαστο μου  ;D εχω αυτη τη στιγμη κιθαρες απο 280 ευρω εως....αρκετα ευρω... ;D....σε ΚΑΜΜΙΑ δεν εχει χρειαστει να ρυθμισω το TR εδω και 5 χρονια... ;)

 

Η πιο...ασταθης κιθαρα που ειχα στη ζωη μου ηταν μια Fender  CS με super flame μπρατσο που εκανε..μια περιουσια και αλλη μια... ;D...ενω η καλυτερα σεταρισμενη απο το εργοστασιο κιθαρα που εχω δει ποτε στη ζωη μου,και εχω δει...ΠΟΛΛΕΣ...,ειναι μια κινεζικη EASTWOOD TUXEDO που δεν την λες και...ακριβη κιθαρα.. 

 

Στην εποχη μας πρεπει να εισαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ατυχος για να σου τυχει κιθαρα με σοβαρα κατασκευαστικα προβληματα ωστε να χρειαζεται....σεταρισμα καθε λιγο και λιγακι  ,ισως μονο αν αγορασεις κιθαρα με κατω απο 80 ευρω...πανω απο...200 ευρω ομως trust me πρεπει να εισαι ΠΟΛΥ ατυχος....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον....οπλοβαστο μου  ;D εχω αυτη τη στιγμη κιθαρες απο 280 ευρω εως....αρκετα ευρω... ;D....σε ΚΑΜΜΙΑ δεν εχει χρειαστει να ρυθμισω το TR εδω και 5 χρονια... ;)

 

Σε μένα το λές;! Στήν Ibanez πού είχα πέστα μπάς και καταλάβει  ;D

 

υ.γ. ξέχασα να πώ...ταξίδευα πολύ με αυτήν στην Αγγλία, οπότε καταλαβαίνεις τώρα απο υγρασία!

The player makes the guitar, not the opposite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πιο...ασταθης κιθαρα που ειχα στη ζωη μου ηταν μια Fender  CS με super flame μπρατσο που εκανε..μια περιουσια και αλλη μια... ;D

 

Τα birds eye, flame, curly, quilted maple γνωρίζω (απο έναν πολύ γνωστό κατασκευαστή) ότι είναι απο τα πιό ασταθές ξύλα για την κατασκευή μπράτσων. Αυτήν την όμορφη ιδιότητα που έχουνε οπτικά για μάς ειναι ένα είδος αρρώστιας που τα κάνει ασταθή σαν ξύλα. Γι'αυτό προτιμάτε το quarter sawn ή hard rock maple για μπράτσα.

The player makes the guitar, not the opposite.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου