Προς το περιεχόμενο

Compressor Pedal τελευταιο στην αλυσιδα?


ThanosJ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους,

 

εχω διαφορα πεταλια στην αλυσιδα μου, γυρω στα 12. Καθε διαφορετικος συδνυασμος τους που χρησιμοποιω (ειτε σχεδιασμενος απο πριν ειτε εκεινη τη στιγμη αυτοσχεδιαστικα) βγαζει διαφορετικο output.

 

Θελω για live κατασταση, οτι πεταλια και να ανοιγω να διατηρειται το σημα μου κοντα σε μια συγκεκριμενη σταθμη volume.

 

Ερωτηση: ειναι καλη τακτικη να βαλω χαριν αυτου του σκοπου στο τελος της αλυσιδας τον compressor μου η οχι?

 

Θα πειραματιστω προφανως και θα δω, αλλα επειδη το βιαζομαι να το αποφασισω ηθελα και μια γνωμη παραπανω.

 

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχουν αναφερθεί πολύ καλα αποτελέσματα χρησης κομπρεσορα ειτε στην αρχη της αλυσιδας ειτε στο τελος , αλλα το θεμα κατά την γνωμη μου  είναι γιατι να ισορροπήσεις την τελικη σταθμη του σηματος με το να το "καταπιεζεις" κομπρεσαροντας το στο τελος (διοτι συνηθως λογω ευκολιας η εξισοροπηση ερχεται όταν χρησιμοποιείται ο κομπρεσσορας στο τελος με υποβιβασμο του σηματος )  από την λυση να ρυθμισεις ομοιομορφα τα Volume ων πεταλιων σου?

 

 

www.analogdesignaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ηταν το καλυτερο να λυσω ετσι το προβλημα (με ρυθμιση των εφφε), ομως ειναι αρκετα δυσκολο οταν αυτοσχεδιαζω σε τζαμαριζμα πχ, η οταν παιξω λαιβ με ενα συστημα monitoring το οποιο θα αλλαζει τον ηχο μου.

 

φανταζομουν οτι ενα κομπρεσαρισμα στον τελικο ηχο θα ηταν το καλυτερο απλα δε ξερω αν ειναι κακο η καλο για το σημα.

 

τι εννοεις υποβιβασμο του σηματος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάξε λίγο, την τοποθέτηση της κομπρέσσας την έχουμε συζητήσει σε παλαιότερα θρεντς. Υπάρχουν μερικοί πολύ transparent που μπορούν να λειτουργήσουν ως limiters και όχι τόσο ως κλασσικοί. Εγώ πχ. χρησιμοποιώ θρησκευτικά εδώ και πολλά χρόνια τον TC Nova Dynamics σε ήπιες ρυθμίσεις κι εκμεταλλεύομαι την συνδεσμολογία του, η οποία επιτρέπει να τον έχεις και πριν τα drives, και μετά, επιλέγοντας αυτό που θες (ή και τα δυο αμαλάχ'). Μετά τα drives είναι η τοποθέτηση που χρησιμοποιώ συχνότερα έτσι ώστε να μην είναι "σιδερωμένη" η δυναμική απόκριση των drives, αλλά να παίρνουν μόνο sustain. Όμως πιο πέρα (πχ. στο τέλος της αλυσίδας που λες) το θεωρώ άχρηστο γιατί "πνίγει" τα πάντα.

 

Η πρώτη, οικονομικότερη και απλούστερη λύση φυσικά είναι να... μην βάλεις τίποτα και απλά να φτιάξεις τα επίπεδα στάθμης της όλης σου αλυσίδας έτσι ώστε να μην "πετάγεται" τίποτα που δεν επιθυμείς. Προβάρετε πολύ ακριβώς έτσι όπως θα είστε λάιβ, ξεκίνα με δυο-τρία για να δεις πώς πάει, και μετά οι επιμέρους ρυθμίσεις επ'αυτού θα γίνουν πολύ εύκολα.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω τον ibanez CP9. Μπορει να λειτουργησει ως limiteter στο τελος της αλυσιδας και με τι ρυθμισεις?

 

 

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ

 

μια και

 

Όμως πιο πέρα (πχ. στο τέλος της αλυσίδας που λες) το θεωρώ άχρηστο γιατί "πνίγει" τα πάντα.

 

τους πεταλοκομπρεσορες τους βαλουμε ειτε μπροστα μπροστα ,ειτε μετα το Wah ,ειτε μετα τα drives....ΠΟΤΕ στο τελος.

 

η συμβουλη μου ειναι get your volume & gain stages RIGHT...& ασε τους κομπρεσσορες και τους limiters για την κονσολα και το στουντιο  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου