Προς το περιεχόμενο

Korg Triton Le και Trinity vs PA50


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω το korg PA50 arranger, με το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ο αδελφός μου (μένει σε άλλο μέρος), που έχει ένα yamaha όταν το άκουσε θέλησε να αγοράσει και αυτός αρμόνιο αλλά είπαμε να μην έχουμε 2 ίδια αρμόνια στην οικογένεια!! Μπορεί κάποιος να μου πει τo korg TRITON Le, και το korg trinity σε τι διαφέρουν από ένα arranger? Έχουν προκαθορισμένα styles και ήχους ώστε να μπορείς να παίξεις κάτι άμεσα ή τα πάντα πρέπει να τα προγραμματίζεις? Σε ηλικία ποιό είναι πιο παλιό?

 

Θέλω να μου πείτε σε πολύ γενικέ, απλές και κατανοητές γραμμές τις δυνατότητες. Μην μπλέξετε ωρολογία γιατί δεν θα καταλάβω τίποτα (είμαι αρχάριος ακόμα σε αυτά)

 

Έριξα μια ματιά και στο thread triton και trinity που υπάρχει πιο κάτω αλλά όπως πολύ σωστά επεσήμανε και κάποιος , η κουβέντα ξέφυγε τελείως και μιλάτε όλο για το oasys και για τις τιμές στην Ελλάδα. Ελπίζω να μην γίνει το ίδιο και τώρα. Μόνο γενικά χαρακτηριστικά απλά και κατανοητά Please..

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γεια σου φιλε μου καταρχην :D Εχω και γω το οργανακι που εχεις και οντως ειναι καλο για τα λεφτα του.Τωρα οσον αφορα τη συγκριση που γινεται αναμεσα σε pa-50-triton-trinty...πρεπει να γνωριζεις τα εξης.Το πρωτο ειναι οργανο το οποιο διαθετει και ρυθμικο μερος..δηλαδη μπορεις να συνοδευεις τις μελωδιες σου με καποιο ρυθμο που θελεις σε πραγματικο χρονο.Τα αλλα δυο ειναι καθαρα συνθεσαιζερς κατι που σημαινει οτι δεν εχουν ρυθμικο μερος και θα αρκεστεις στο να παιζεις τους ηχους και μονο. Σε αυτη την περιπτωση αν θες συνοδια θα πρεπει να κανεις χρηση του σικουενσερ που διαθετουν αλλα να ξερεις οτι ειναι τελειως διαφορετικη φιλοσοφια με το ΡΑ-50 σου.Αν ενδιαφερεσαι καθαρα για ηχους να παρεις triton η trinity.Για allaround πραγματα παρε triton.Για λαικοσκυλαδικα trinity :lol: Ελπιζω να σε βοηθισα καπως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες