Προς το περιεχόμενο

Να μιξάρω με ακουστικά των...10 ευρώ ψείρες;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 53
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ότι λέει ο τίτλος...Έχω γράψει μερικά κομμάτια και θέλω να τα κυκλοφορήσω σε ψηφιακή μορφή μόνο, όχι cd, αλλά τώρα που έρχεται η ώρα της μίξης υπάρχει η καμπάνα της αφραγκίας η οποία χτυπάει δυνατά και υπενθυμίζει ότι μίξη σε στούντιο με αξιόλογα μηχανήματα-μηχανικούς= forbidden. :(

Έχω λοιπόν τα εξής μηχανήματα για μίξη. Ακουστικά κλειστού τύπου των 20 ευρώ sennheiser, ακουστικά ψείρες των 5-10 ευρώ και 2 ηχειάκια από μινι στερεοφωνικό τα οποία είναι γελοία στο να ακούς οτιδήποτε εάν δεν είναι συνδεμένα στο στερεοφωνικό τους...

Επίσης δεν είμαι μιξάντρας οπότε δεν έχω εμπειρία αν και προτίθεμαι να το παλέψω το θέμα καθώς μου αρέσει. Αλλά με τα παραπάνω αντικείμενα ακρόασης ήχου, να το τολμήσω το εγχείρημα ή χάνω τον χρόνο μου τελικά; Δώστε καμμία συμβουλή περί μίξεως διότι με βλέπω να τα παρατάω εντελώς στο τέλος και να μην ξαναπαίξω νότα σε αυτή τη ζωή, με πήρε από κάτω το άτιμο κλάψ  :'(

 

Kάνε αυτό που γουστάρεις... Ακόμη και οι πιλότοι έχουν ρίξει από 200 αεροπλάνα ο καθένας (σε εξομοιωτή  ;D) μέχρι να μάθουν να πετάνε. Εγώ υποτίθεται που έχω και στούντιο, κάνω 200 μ@λ@κίες μέχρι να κάνω ένα mix της προκοπής. ;) ;D ;D

Τα βασικά πράγματα σε μια μίξη είναι:

Η ισορροπία των οργάνων μεταξύ τους (μην είναι π.χ το ταμπούρο στο 1000 και η φωνή στο 10). Βασικό εργαλείο: Fader.

H ισορροπία στις συχνότητες, (μην βαράει η μπότα και μπουμπουνίζει ο τόπος/ μην ακούς πιατίνι και ματώνουν τα αυτιά από τα πρίμα). Βασικό εργαλείο: Equalizer/επιλογή κατάλληλου μικροφώνου και τοποθέτησης.

Tο σωστό βάθος πεδίου (μην ακούγεται στεγνός ο τραγουδιστής και το ταμπούρο στο φαράγγι της Σαμαριάς). Βασικά εργαλεία: Equalizer/reverb/κοντινή ή μακρινή τοποθέτηση μικροφώνου από την πηγή.

Η σωστή στερεοφωνία (μην ακούγονται όλα στο κέντρο και ένα κλαρίνο να βαράει μόνο του στο αριστερό ηχείο). Βασικά εργαλεία: Panpot και stereo τεχνικές ηχογράφησης.

Οι στρωτές δυναμικές (μην ακούς τη μια ταμπουριά στο 10 και την επόμενη στο 15000). Βασικά εργαλεία: Compressor/Limiter.

Τώρα πως επιτυγχάνονται όλα αυτά; Με την εμπειρία, το διάβασμα, τα λάθη που θα μάθεις να μην ξανακάνεις και την συνεχή ακρόαση μουσικής. Και μόλις γίνεις μάστορας στα παραπάνω, θα αποκτήσεις και το "δικαίωμα" να τα αγνοείς όταν θέλεις.

Καταλαβαίνεις λοιπόν πως πρέπει να έχεις ένα σχετικά καλό ζευγάρι ακουστικά ή ηχεία που να μην σε "κοροϊδεύει" όταν βάζεις μουσική να ακούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ακούτε κανέναν.

 

Ούτε οι θεωρητικές γνώσεις, ούτε οι πρακτικές γνώσεις, ούτε το gear της παραγωγής, ούτε το gear της ηχογράφησης παίζουν κανένα σπουδαίο ρόλο.

 

Αν είναι κάποιος καλό και λαϊκό παιδί και με ψυχή μεγάλη, βουνά κουνάει με τη θέλησή του κι αριστουργήματα μιξάρει ακόμα κι αν έχει για monitor τη παντόφλα της Νόκια.

 

Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένα να χουμε.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι κάποιος καλό και λαϊκό παιδί και με ψυχή μεγάλη, βουνά κουνάει με τη θέλησή του

 

Ξέχασες το:  να πιάνει πέτρα και να την στίβει            ;)

 

κι αριστουργήματα μιξάρει ακόμα κι αν έχει για monitor τη παντόφλα της Νόκια.

 

Αν το'χεις  τό'χεις,  αλλά οι συμβουλές του haryy  :)      με άρεσαν φιλλαράκ'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το'χεις  τό'χεις,  αλλά οι συμβουλές του haryy   :)      με άρεσαν φιλλαράκ'

Μια χαρά είναι αλλά πες μου εσύ ποια από τις 5 κατηγορίες μπορείς να επιτύχεις σε ικανοποιητικό βαθμό χωρίς γνώση/εμπειρία και με ψείρες των €10 στα αυτιά.  ;)

 

Τρία-τέσσερα πράγματα θέλεις απαραιτήτως παναθεμάτα.

Το daw με την κάρτα ήχου, αξιοπρεπή ακουστικά και και σαφέστατα όρεξη για δουλειά και μάθηση να μάθεις πως τα χειρίζεσαι, τι θέλεις να επιτύχεις και πως μπορείς να το επιτύχεις.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου εγώ θα σου πρότεινα να πουλήσεις ότι ακουστικά ή και κάτι άλλο που έχεις και δεν πολυχρησιμοποιείς και να πάρεις αυτά --> http://www.thomann.de/gr/superlux_hd668_b.htm για να κάνεις αξιοπρεπέστατα τη δουλειά σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου εγώ θα σου πρότεινα να πουλήσεις ότι ακουστικά ή και κάτι άλλο που έχεις και δεν πολυχρησιμοποιείς και να πάρεις αυτά --> http://www.thomann.de/gr/superlux_hd668_b.htm για να κάνεις αξιοπρεπέστατα τη δουλειά σου!

Συμφωνώ απολύτως.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου εγώ θα σου πρότεινα να πουλήσεις ότι ακουστικά

...τα ακουστικά των 10 ευρώ που έχει...πόσο να πιάνουν άραγε? ;D ;D

Δεν γράφεις με μαρκαδόρο Μoog επάνω καλύτερα? ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ακουστικά που έχω εκτός αυτά των 10 ευρώ ψείρες, είναι τα sennheiser HD 201 http://en-de.sennheiser.com/headphones-stereo-hd-201

Είναι απολαυστικά στο να ακούς μουσικές κ.λ.π. αλλά επειδή έχουν ενισχυμένα μπάσα μάλλον υπάρχει πρόβλημα για μίξη. Πάντως να ρωτήσω κάποια απλά πραγματάκια για το τί θα ηταν ίσως καλύτερο να γίνει.

Θα ήταν προτιμότερο να ηχογραφηθούν τα μέρη των ντραμς σε μονοφωνικό ή στερεοφωνικό τράκ; Π.χ. αν ηχογραφήσω τη μπότα είναι προτιμότερο να το κάνω σε Mono αντί για stereo; Να ξεκαθαρίσω ότι μιλάω για ηλεκτρονική μουσική όχι ροκ ή ακουστική κλασσική κ.λ.π.

Επίσης σκέφτομαι το εξής. Έχω να ηχογραφήσω τους ήχους από τα (3) σύνθ μου καθώς με αυτά έγραψα κάποια κομμάτια. Είναι προτιμότερο να ηχογραφήσω όλους τους ήχους στεγνούς δίχως τα εφέ τους και μετά μέσα στο daw να προσθέσω τα απαραίτητα software εφέ έτσι ώστε να ακούγονται όλα τα μέρη ότι ανήκουν στο ίδιο κομμάτι καθώς θα ανήκουν π.χ. στον ίδιο "χώρο" αφού θα έχουν το ίδιο εφέ reverb ή να τα ηχογραφήσω το καθένα με τα δικά του εφέ όπου φυσικά έχουν διαφορετικό ήχο από σύνθ σε σύνθ;

Εσείς τί θα κάνατε; Πάντως με τα ακουστικά που έχω και με τα σύνθ να παίζουν το καθένα με τα δικά του εφέ, το κομμάτι ακούγεται θαυμάσια παρόλο που έστω και στα σύνθ δεν έχω κάνει μία τυπική μιξούλα!

(τα όργανα είναι συνδεδεμένα με κονσόλα μίξης ήχου 10κάναλη και από εκεί περνάει ο ήχος στα ακουστικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με τα ακουστικά που έχω και με τα σύνθ να παίζουν το καθένα με τα δικά του εφέ, το κομμάτι ακούγεται θαυμάσια παρόλο που έστω και στα σύνθ δεν έχω κάνει μία τυπική μιξούλα!

...άρα έχεις ένα το κρατούμενο ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου