Προς το περιεχόμενο

Προσαγωγέας και Αρμονική Μινόρε


STEFANOS604

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@AuditoryDriving

Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε σε κάτι: κανένα από τα σχετικά posts δεν έχει σβηστεί. FYI, όσα posts/threads σβήνονται, είναι κατεξοχήν λόγω προσβλητικού περιεχομένου (π.χ. προσωπικές επιθέσεις, βρισιές), και παραβίασης κανονισμών, και ποτέ για "λάθος περιεχόμενο".

 

Όσον αφορά την διόρθωση από ειδικούς: έχει γίνει εξαρχής στα σχετικά θέματα. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις όλα τα προηγούμενα, εάν έχεις τον χρόνο. Έπειτα, μπορούμε να συζητήσουμε τι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από την υπόλοιπη κοινότητα.

 

Τέλος, επαναλαμβάνω: άλλο να γράφει κάποιος την άποψή του (κάτι το οποίο γενικότερα κάθε άλλο παρά αποθαρρύνεται εδώ, με μερικές θεματικές εξαιρέσεις :) ), και άλλο το να γράφει παρουσιάζοντας "υλικό προς διδασκαλία", δίχως διάθεση να δεχτεί μύγα στο σπαθί του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 53
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Βλέπω Nicolas δεν απαντάς σ’ ένα απλό που σε ρώτησα .Δεν πειράζει.

Κοίταξε να δεις (γιατί το ζητάς και προκαλείς συνέχεια).

 

Ο λόγος που δεν απάντησα, μέχρι τώρα ήταν γιατί δούλευα. Ξέρεις αυτό που κάνει οι νέοι άνθρωποι, που δεν έχουν και δε θα έχουν σύνταξη; Αυτοί που δε κάθονται να κατεβάζουν την ιδέα του τροχού και πάλι απ'την αρχή.

 

Άντε τώρα γιατί πολύ το τραβάς.

 

Και για να μη νομίζεις ότι κι εγώ αποφεύγω να απαντήσω:

 

Απλά Nicolas ρωτάω:

1. Άσε τις υποσημειώσεις μου κατά μέρος: Ένας που βγάλει φωτοτυπία τον τροποποιημένο κύκλο δεν έχει ΟΠΤΙΚΑ μπροστά του και τους οπλισμούς των κλιμάκων harmonic Minor εκτός από τις φανταστικές κλίμακες που του είναι άχρηστες);;; Εγώ τον χρησιμοποιώ συχνά – τον έχω σε χαρτί A3 – και τον θεωρώ μεγάλη βοήθεια.

2. Εγκρίνεις τέτοια φρασεολογία;

Δεν θα συνεχίσω εκτός αν ξεκλειδωθεί το αρχικό post

Ευχαριστώ που ασχολήθηκες

Καληνύχτα σας

1. Τον κύκκλο των 5ων τον χρησιμοποιώ κι εγώ και είναι μια χαρά. Και ο δικός σου μια χαρά είναι, αν βγάλεις τα κείμενα (τις υποσημειώσεις, όπως τις λες).

 

Φυσικά αναφέρεις μόνο το F#/Gb και όχι τα B/Cb και C#/Db που επίσης υπάρχουν σα κλίμακες... ;)

 

2. Φρασεολογία; Ποιά φρασεολογιά ακριβώς; Συγνώμη που πάλι δε σε καταλαβαίνω.

 

Το πρόβλημα είναι στο κείμενό σου και όχι στον κύκλο, αυτό καθ'αυτόν. Και φυσικά αυτό, γιατί ο κύκλος υπάρχει εδώ και αιώνες και δεν είναι δική σου, ή δική μου ανακάλυψη.

 

Και, ναι, αγαπητέ, είναι σωστοί οι προσαγωγείς που έχεις θέσει στον κύκλο, αλλά τα Ντο, Σολ, κλπ είναι απλά άσχετα (γιατί ανήκουν σε φανταστικές κλίμακες που ΔΕΝ το έχεις αναφέρει στην εικόνα σου όπως επίσης το θέμα "αναίρεσης" που απλά δε βγάζει νόημα).

 

Τέλος, ο οπλισμός σε μία Ματζόρε και τις ΣΧΕΤΙΚΕΣ Μινόρε του (φυσική, αρμονική και μελωδική) ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ (όπως είπε και ο Όντις). Αλλάζουν και αλλιώνονται η 7η (προσαγωγέας) και η 6η βαθμίδα για κάποιους λόγους, αλλά δε νομίζω πως είναι η ώρα ή το θρεντ για να αναλύσω κάτι τέτοιο!

 

Επιπλεον (όσο βλέπω την εικόνα σου, όλο βλέπω ανακρίβειες): Ο κύκλος είναι κύκλος των 5ων και όχι ΚΑΙ των 4ων! Η διαφορά είναι ότι ο κύκλος προς τα δεξιά (clockwise) πάει προς τα πάνω 5ες ενώ προς τα αριστερά (anti-clockwise) Πάει προς τα κάτω 5ες.

 

Τα συμπεράσματα που θα μπορούσε κανείς να βγάλει από την εικόνα σου ΚΑΙ από τα κείμενά σου είναι πάρα πολλά και μπορεί κάλλιστα να είναι λάθος λόγω των ανακρίβειων που έχει η εικόνα σου!

 

Καταλαβαίνεις γιατί πράγμα σου μιλάμε;

 

Πχ.

 

1. "Οι ΜΕΣΑΙΟΙ ΚΥΚΛΟΙ δείχνουν τους οπλισμούς των 12 Κλιμακών Φυσικού Μινόρε (Natural Minor Scales)." ΛΑΘΟΣ και ανακρίβεια! Ο οπλισμός ισχύει για την Ματζόρε κλίμακα κάθε φορά και την σχετική Μινόρε, φυσική, αρμονική και μελωδική. Επίσης οι κλίμακες είναι 15 το σύνολο και όχι 12. Γιατί με διέσεις υπάρχουν 7 και με υφέσεις άλλες 7, καθώς και η Ντο, που είναι χωρίς οπλισμό.

2. Οι προσαγωγείς που έχεις στον κύκλο σου και στην εικόνα είναι επίσης ανακριβείς. Γιατί ο Ντο## (όπως λες ο ίδιος) είναι επίσης και Ρε, αλλά στις άλλες δύο (δεξιά και αριστερά, και όχι 2 αριστερά) πρέπει να έχουν εναρμόνιες νότες (γιατί υπάρχουν δύο κλίμακες με 5 και 7 υφέσεις/διέσεις οπλισμό).

3. Άσε δε που προσαγωγέας υπάρχει και στις Ματζόρε κλίμακες, απλά δε το αναφέρεις, λες και είναι ανάξιο αναφοράς.

 

κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που αγωνίζομαι , όχι μόνο εδώ αλλά σ’ όλη μου την καριέρα  υπήρξε σεβασμός προς τον συνομιλητή ,οποιασδήποτε ηλικίας και γνώσεων, που θα το ξαναπώ είναι πιο σημαντικός από την επιχειρηματολογία .

Χαίρομαι που έστω και μετρημένοι στα δάκτυλα έχουν το θάρρος και το υποστηρίζουν. Αν κάνω λάθος θα το παραδεχτώ , όμως επειδή είμαι μουσικός από παιδάκι (Παίζω τύμπανα, τζένις , φλικόρνο, κορνέτα ,τρομπέτα, κιθάρα, φυσαρμόνικα διατονική, φυσαρμόνικα χρωματική και τώρα μαθαίνω εδώ και 3 μήνες χαβάγια) και διετέλεσα και αρχιμουσικός φιλαρμονικής Αρναίας Χαλκιδικής για 6 μήνες ,έχω μια εμπειρία και μου δίνεται τα δικαίωμα συγγραφής αλλά αυτό που θέλω να διαδώσω με τα Threads είναι  η απλότητα και ότι κάθε θέμα μπορεί να ειπωθεί εκτός από επιστημονικούς όρους και εκλαϊκευμένα αλλιώς θα είχαμε ένα βιβλίο και δεν θα συζητούσαμε. Θα το δείτε στη συνέχεια αυτό που σας λέω και με τη σωστή παρτιτούρα και με την εμπειρική μορφή και κυρίως και με τις δυσνόητες για αρχάριους διπλές διέσεις/υφέσεις (με χρήση εναρμόνιων)

Άρα ο κύκλος σωστός και με τον εσωτερικό δικό μου:

Τα υπόλοιπα αναλύονται στο #11

Φυσικά και οι κλίμακες είναι 15 και οι μη χρησιμοποιούμενες (σπάνιες) φαίνονται στο πινακάκι (αναφέρομαι πάντα – γιατί το θέμα δεν είναι ο κύκλος των 5ων αλλά η εφαρμογή του για τις κλίμακες Harmonic Minor) .

 

Καληνύχτα

Αύριο πάλι

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1. Τον κύκκλο των 5ων τον χρησιμοποιώ κι εγώ και είναι μια χαρά. Και ο δικός σου μια χαρά είναι, αν βγάλεις τα κείμενα (τις υποσημειώσεις, όπως τις λες).

 

 

Το πρόβλημα είναι στο κείμενό σου και όχι στον κύκλο, αυτό καθ'αυτόν.

 

Και, ναι, αγαπητέ, είναι σωστοί οι προσαγωγείς που έχεις θέσει στον κύκλο, αλλά τα Ντο, Σολ, κλπ είναι απλά άσχετα (γιατί ανήκουν σε φανταστικές κλίμακες που ΔΕΝ το έχεις αναφέρει στην εικόνα σου όπως επίσης το θέμα "αναίρεσης" που απλά δε βγάζει νόημα).

Μετά λοιπόν από , ώρες και όλοι διστάζοντας να απαντήσουν στο απλό ερώτημα ΝΑΙ ή ΟΧΙ που έθετα αν ο Κύκλος σαν φωτογραφία έχει κάποιο πρόβλημα απαντά ο Nicolas (συγνώμη το ότι ήσουν σε δουλειά ήταν πιο ιερό – δεν το απαίτησα - υπήρχαν όμως τόσοι να πουν ένα ΝΑΙ/ΟΧΙ) : ‘’ Το πρόβλημα είναι στο κείμενό σου και όχι στον κύκλο, αυτό καθ'αυτόν ‘’ αλλά ότι το πρόβλημα είναι στις σημειώσεις.

 

Ας δούμε λοιπόν διεξοδικά μια-μια τις σημειώσεις :

 

nicolas3_zps9dc9de1a.jpg

 

Σε word τα της εικόνος για παράθεση:

Ο εσωτερικός κύκλος δίνει τους προσαγωγείς των Harmonic Minor Κλιμάκων των αντιστοίχων Ματζόρε και Σχετικών Natural Minor Κλιμάκων .Ο ίδιος οπλισμός ισχύει για την Major , την σχετική Natural Minor, Harmonic Minor (αυτός είναι ο σωστός τρόπος γραφής στις παρτιτούρες)

Ας αναλύσουμε μια- μια τις σημειώσεις με παραδείγματα :

1. Ο οπλισμός της Bb Ματζόρε (Bb , Eb) είναι ο ίδιος με τον οπλισμό της Σχετικής Gm Natural (Bb , Eb) και άρα ο Οπλισμός της Gm Harmonic θα είναι ο ίδιος (Bb , Eb) αλλά , σύμφωνα με την κάτω δεξιά σημείωση μου επί του κύκλου, θα έχει στο πεντάγραμμο και τον Προσαγωγέα F#.

2. Ο οπλισμός της Eb Ματζόρε (Ab , Bb , Eb) είναι ο ίδιος με τον οπλισμό της Σχετικής Cm Natural (Ab , Bb , Eb) και άρα και της Cm Harmonic  (Ab , Bb , Eb)  εδώ όμως στην Cm Harmonic επειδή ο προσαγωγέας είναι ο Β :

Στις παρτιτούρες το σωστό είναι να γράφεται στον οπλισμό το Bb και στο πεντάγραμμο σαν Β αναίρεση  ,

σύμφωνα με τη σημείωση μου (Για εμπειρικό τρόπο -όπως παρακάτω- που προτείνεται από δεκάδες ξενόγλωσσα ωδεία)  αφού ο Προσαγωγέας είναι ο Β αντί να βάζουμε αναίρεση του Β  στο πεντάγραμμο ώστε το Bb να γίνεται Β, παραλείπουμε το Bb από τον οπλισμό  . Άρα τότε ο οπλισμός της Cm Harmonic θα είναι (Ab , Eb) και στο πεντάγραμμο όπου συναντάται το Β θα είναι Φυσικό (χωρίς αναίρεση) . Με απλά λόγια λένε: ‘’Αν παίζεις σε Cm Harmonic Η νότα ΣΙ θα είναι Β φυσικό’’ που εγώ το βρίσκω πιο εύκολο

 

Το αν δεν συμφωνείτε οι μουσικοί μεταξύ σας για το πώς κάποιος – όπως οι τόσοι που αναφέρω- προσπαθεί να δώσει στο μαθητή να γίνει κάτι πιο κατανοητό , ή να το χρεώνετε σε μένα και μάλιστα με τον χλευαστικό τρόπο του ManosX στην απάντηση #13 , αυτό  είναι άλλο θέμα.

 

Θα επανέλθω μετά το μεσημέρι με παράδειγμα για το γιατί :

‘’Σε μία διατονική κλίμακα ή στην παρτιτούρα οι νότες πρέπει να γράφονται με τα ονόματα τους και όχι με τις εναρμόνιες’’ και τι προτείνεται τότε εμπειρικά…..

 

και παρακαλώ επί του θέματος γιατί δεν αναλύουμε τον κύκλο των 5ων αλλά την εφαρμογή και μάλιστα την εμπειρική του στις κλίμακες Harmonic Minor

 

Καλημέρα σας

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Καλημέρα Στέφανε,

 

Εδώ, στο παρακάτω υπάρχει το θέμα (πάλι ανακρίβεια τεράστια).

 

Στις παρτιτούρες το σωστό είναι να γράφεται στον οπλισμό το Bb και στο πεντάγραμμο σαν Β αναίρεση  ,

σύμφωνα με τη σημείωση μου (Για εμπειρικό τρόπο -όπως παρακάτω- που προτείνεται από δεκάδες ξενόγλωσσα ωδεία)  αφού ο Προσαγωγέας είναι ο Β αντί να βάζουμε αναίρεση του Β  στο πεντάγραμμο ώστε το Bb να γίνεται Β, παραλείπουμε το Bb από τον οπλισμό  . Άρα τότε ο οπλισμός της Cm Harmonic θα είναι (Ab , Eb) και στο πεντάγραμμο όπου συναντάται το Β θα είναι Φυσικό (χωρίς αναίρεση) . Με απλά λόγια λένε: ‘’Αν παίζεις σε Cm Harmonic Η νότα ΣΙ θα είναι Β φυσικό’’ που εγώ το βρίσκω πιο εύκολο

Αμ δε! Δε νομίζω ότι υπάρχει ένα βιβλίο ή ξενόγλωσσο ωδείο (αλήθεια που το ξέρεις για τα ωδεία ειδικά?) που να λέει ότι στον οπλισμό βάζουμε Μι ύφεση και Λα ύφεση και αφήνουμε την Σι χωρίς ύφεση! τουλάχιστον οι Bach, Beethoven, Mozart, Brahms, Chopin, και όλοι οι άλλοι κλασσικοί βάζουν αναιρέσεις στα Σι τους όταν είναι στην Ντο Μινόρε.

 

Και αυτο, αγαπητέ Στέφανε, γιατί εσύ ασχολείσαι μονάχα με την αρμονική Μινόρε, ενώ ξεχνάς και την μελωδική μινόρε που στο κατέβασμα της έχει Σι ύφεση, και άρα θα υπήρχε θέμα. Άσε που με τη δική σου "λογική" θα έπρεπε να βγάλουμε και την Λα ύφεση απ'τον οπλισμό στις μελωδίες για τον ίδιο λόγο...

 

Για να τελειώνουμε. Δε ξέρω από που παίρνεις τις πληροφορίες σου. Δε ξέρω με ποιο μαγικό τρόπο φτάνεις στα συμπεράσματά σου. Δεν απειλούμαι ούτε στο ελάχιστον από αυτά που γράφεις, αλλά φοβάμαι ότι μπορεί κάποιοι να καταλάβουν λάθος. Αλλά παραμένει ότι τα συμπεράσματά σου είναι πάνω σε θέματα που έχουν προυπάρξει εδώ και ΑΙΩΝΕΣ, από ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ (όχι εμένα τον ελάχιστο και τον Μάνο).

 

Και το χειρότερο είναι πως δε καταλαβαίνεις το τι σου λέμε όλοι τόσο καιρό. Δεν είναι το αν έχεις απορίες, ή κάποια θέματα για συζήτηση. Είναι ότι τα θέτεις ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ως άρθρο προς μαθητευόμενους, που είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

 

Επιπλεόν, καταλαβαίνω ότι είπες ότι θα απαντήσεις σε κάποια θέματα το μεσημέρι, αλλά το βρίσκω αρκετά άκομψο (για να μη μπω τίποτα χειρότερο) το να σου παραθέτω τόσα θέματα για τα κείμενά σου και να μην υπάρχει απάντηση (ακόμη τουλάχιστον. Ελπίζω σε απάντηση).

 

Τέλος, από κατασκευής και για καθαρά εμπειρικούς λόγους (που από μόνο του είναι λίγο "παράξενο": Πάρτε αυτό που το εξηγώ με εμπειρικό τρόπο, έτσι για να αποφύγω τα πολλά μπλα μπλα) ο κύκλος των 5ων ΔΕΝ έχει να κάνει μόνο με ένα τύπο σκαλών! Είναι για όλη τη δομή της τονικής μουσικής και αρμονίας, και μελωδίας και ότι άλλο νά'ναι. Συναντάται σε όλους τους μεγάλους συνθέτες σε πρακτικό (και εμπειρικό επίπεδο, ναι) και δε περιορίζεται στην "αρμονική Μινόρε" μόνο, όπως θα ήθελες για να σου βγουν μια χαρά.

 

Γιατί στη μουσική πας από την Μινόρε στη Ματζόρε ελεύθερα, και αλλάζεις τρόπους, σκάλες, ιδέες, μελωδίες, μοτίβα και ότι άλλο, και αν είναι για κάθε σκάλα ή τύπο σκάλας να χρησιμοποιούμε άλλο κύκλο... ωχ ωχ ωχ...

 

EDIT: Nikolas όχι Nicolas παρακαλώ! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα Στέφανε,

 

......εσύ ασχολείσαι μονάχα με την αρμονική Μινόρε, ενώ ξεχνάς και την μελωδική μινόρε που στο κατέβασμα της έχει Σι ύφεση, και άρα θα υπήρχε θέμα.

 

.....Για να τελειώνουμε. Δε ξέρω από που παίρνεις τις πληροφορίες σου.

 

Αγαπητέ Nikolas δεν αναφέρομαι σε Bach, Beethoven, Mozart, Brahms, Chopin και δεν διαφωνώ εξ άλλου το λέω ότι έτσι γράφεται στην παρτιτούρα.

Έδωσα τόσα παραδείγματα στο προηγούμενο Post  και μπορείς να βρεις δεκάδες άλλα στο διαδίκτυο που  τα χρησιμοποιούν για εμπειρική εκμάθηση .

Ας το πουν άλλοι μουσικοί που παρακολουθούν. Συμφωνώ απόλυτα να διαφωνείς όμως έτσι σκέφτονται πολλοί εμπειρικά τουλάχιστον όσον αφορά τη συγκεκριμένη σημείωση και εγώ συμφωνώ αφού μ’ έχει βοηθήσει τα μέγιστα.

 

Όσο για τα άλλα που λες είναι γενικά για τον κύκλο και που φυσικά δεν χωρούσαν σε μια υποσημείωση σελίδας  χωράνε όμως ΕΔΩ : που αναλύονται διεξοδικά και για τις ματζόρε και τις μινόρε και τις  φανταστικές και ……. Αυτά όμως είναι θεωρητικά κι εμένα μ’ ενδιέφερε να δώσω στους αρχάριους ένα πρακτικό έναυσμα για – επαναλαμβάνω ότι εδώ ο τίτλος του θέματος είναι –εφαρμογή του Κύκλου και για Αρμονικό Μινόρε :

 

http://musiciandata.blogspot.gr/2013/08/4-5.html

 

Θα μου πεις γιατί καταπιάστηκα με τέτοιο θέμα για να κάνω τον έξυπνο με φανταστικές κλίμακες και τα τοιαύτα ή να πουλήσω γνώσεις;;

 

ΌΧΙ κύριοι εγώ παίζω καθημερινά σ’ ΌΛΕΣ αυτές τις κλίμακες Harmonic Minor και στις φανταστικές με την κιθάρα + φυσαρμόνικα μου και ο λόγος είναι απλός:

 

Όλες οι εταιρείες φυσαρμόνικων ‘’βγάζουν’’ στο εμπόριο 36 τονικότητες (12 ματζόρε + 12 Nat Minor + 12 Harmonic Minor).

Αν δε βάλεις και τα δικής μου ‘’έμπνευσης’’ κουρδίσματα – που πήρα συγχαρητήρια από τις Lee Oscar & Hohner  : ‘’Stefanos Ousak + Stefanos Hitzaz) είναι άλλες 24 τονικότητες: Πχ εδώ με τη ‘’δύσκολη’’ τονικότητα Bbm Ousak:  Όμοίως μπορείτε να δείτε και για ‘’Stefanos hitzaz’’

 

 

Θα έπρεπε λοιπόν ένας φυσαρμονίστας αν ήθελε να συμμετέχει σε μια ορχήστρα να έχει μαζί του μια βαλίτσα με φυσαρμόνικες όλων των τονικοτήτων:

Όμως , ειδικά στην Ελλάδα , τέτοιες δύσκολες τονικότητες δεν ‘’πουλάνε’’ και τα μαγαζιά τις δίνουν μισοτιμής. Έτσι τις απέκτησα όλες.

Διαπίστωσα τότε , πριν μελετήσω τη θεωρία του κύκλου, αυτό που λέω στη σημείωση  περί της οποίας γίνεται  ο ‘’καυγάς’’.

 

Ότι δηλαδή ενώ συναντούσα σε παρτιτούρα πχ την Cm Harmonic να έχει στον οπλισμό Bb η διατονική φυσαρμόνικα Cm Harmonic δεν είχε γλωσσίδιο Bb αλλά γλωσσίδιο Β. Τα υπόλοιπα είναι αυτά που εξηγώ στο προηγούμενο ποστ.

Δεν επιμένω να συμφωνήσεις όμως έτσι είναι πιο κατανοητό στην εκμάθηση οργάνου:

 

Σύμφωνα με τον ‘’κύκλο μου’’ αν έχεις :

Cm Harmonic τότε έχει Β

Ebm Harmonic τότε έχει D

Dbm Harmonic τότε έχει C

 

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Λοιπον... Στέφανε...

 

Σε παραδέχομαι! για να μη λες ότι είμαι εγωιστής, ή παπάρας, ή ότι άλλο.

 

ΤΩΡΑ, επιτέλους κατάλαβα από ποιά σκοπιά το βλέπεις και τα σκέφτεσαι και τα εκφράζεις με τον τρόπο που τα εκφράζεις! Αυτό το εμπειρικό, ΤΩΡΑ, μου το εξήγησες αρκετά (με το παράδειγμα της φυσαρμόνικας) για να το καταλάβω επιτέλους!

 

Λοιπόν, έχεις δίκιο!

 

Απλά, σε όλα αυτά που λες, είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο, και ακόμη περισσότερο είναι δυσκολότατο να φανταστεί κανείς ότι μιλάς από ένα τόσο περιορισμένο πρίσμα: Εγώ ανέφερε 5-6 όνομάτα κλασσικής μουσικης, σχεδόν τυχαία, αλλά επι τι ευκαιρία τα κυριότερα και μεγαλύτερα ονόματα όλων των εποχών! Τον Bach και τον Beethoven. Εσύ μιλάς για κάτι άλλο, στο οποίο, όσα λες και με τον τρόπο που τα λες βγάζουν νόημα (νομίζω τουλάχιστον).

 

Πάντως, θα επιμείνω ότι αρκετά σημεία στις σημειώσεις που παρουσίασες εδώ, υπάρχουν πολλές ανακρίβειες που πρέπει να διορθωθούν, είτε μιλάς για εμπειρικά θέματα, είτε για θεωρητικά... :)

 

Την καλημέρα μου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον... Στέφανε...

 

Σε παραδέχομαι! για να μη λες ότι είμαι εγωιστής, ή παπάρας, ή ότι άλλο.

 

ΤΩΡΑ, επιτέλους κατάλαβα από ποιά σκοπιά το βλέπεις και τα σκέφτεσαι και τα εκφράζεις με τον τρόπο που τα εκφράζεις! Αυτό το εμπειρικό, ΤΩΡΑ, μου το εξήγησες αρκετά (με το παράδειγμα της φυσαρμόνικας) για να το καταλάβω επιτέλους!

 

Λοιπόν, έχεις δίκιο!

 

Απλά, σε όλα αυτά που λες, είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο, και ακόμη περισσότερο είναι δυσκολότατο να φανταστεί κανείς ότι μιλάς από ένα τόσο περιορισμένο πρίσμα: Εγώ ανέφερε 5-6 όνομάτα κλασσικής μουσικης, σχεδόν τυχαία, αλλά επι τι ευκαιρία τα κυριότερα και μεγαλύτερα ονόματα όλων των εποχών! Τον Bach και τον Beethoven. Εσύ μιλάς για κάτι άλλο, στο οποίο, όσα λες και με τον τρόπο που τα λες βγάζουν νόημα (νομίζω τουλάχιστον).

 

Πάντως, θα επιμείνω ότι αρκετά σημεία στις σημειώσεις που παρουσίασες εδώ, υπάρχουν πολλές ανακρίβειες που πρέπει να διορθωθούν, είτε μιλάς για εμπειρικά θέματα, είτε για θεωρητικά... :)

 

Την καλημέρα μου!

 

 

Χαρακτήρας, ρισπεκτ!

 

(Να δω αν θα ακολουθήσουν και άλλοι, να πουν έστω ένα "έκανα λάθος")

 

Ελπίζω να γίνεται πιο σαφές πλεον το πως λειτουργεί ενα φόρουμ, και χαίρομαι που εστω και αν αυτό το νήμα ξεκίνησε ανάποδα, τελικά κατέληξε εκεί που πάντα καταλήγουν οι συζητήσεις όταν υπάρχει νηφαλιότητα, σεβασμός και σωστός διάλογος.

Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαρακτήρας, ρισπεκτ!

Εσύ μιλάς για κάτι άλλο, στο οποίο, όσα λες και με τον τρόπο που τα λες βγάζουν νόημα (νομίζω τουλάχιστον).

Πάω στοίχημα ότι ο Μπάφτα…δεν έχει καταλάβει τίποτα…αλλά θέλει να ξεμπλέξει 8) ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου