Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση Tube Amp χωρίς μικρόφωνο.


BillTrantos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

[flash=200,200]

 

;D

 

Απ'ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας,μέσω τέτοιων προϊόντων,ουσιαστικά έχεις μια καμπίνα με ένα μικρόφωνο σε εντάσεις δωματίου,η οποία περνάει από τα ηχεία του PC,μέσω της κάρτας ήχου.Οπότε μπορείς να παραμετροποιήσεις όλα τα υπόλοιπα (πετάλια κυρίως,eq,κλπ) εκτός από cab και mic.Σωστά τα κατάλαβα;

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

To παραπάνω είναι στην ουσία ένα DI με ένα φορτωμένο cab sim και 3 διαφορετικά eq για αυτό. Μπορείς να κάνεις τα πάντα με τον ενισχυτή σου, να τον φορτώσεις πετάλια κτλ κτλ και να πάρεις το Line out να το κουμπώσεις σε αυτό πχ ή οποιοδήποτε παρόμοιο προιόν και να "ταΐσεις" ένα P.A., μία κάρτα ήχου, τα ηχεία σου, κονσόλα κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

To παραπάνω είναι στην ουσία ένα DI με ένα φορτωμένο cab sim και 3 διαφορετικά eq για αυτό. Μπορείς να κάνεις τα πάντα με τον ενισχυτή σου, να τον φορτώσεις πετάλια κτλ κτλ και να πάρεις το Line out να το κουμπώσεις σε αυτό πχ ή οποιοδήποτε παρόμοιο προιόν και να "ταΐσεις" ένα P.A., μία κάρτα ήχου, τα ηχεία σου, κονσόλα κτλ.

 

Και αν θέλω να βάλω virtual effects με plugins;Γίνεται κανονικά;

 

Όσο πάω και μπερδεύομαι! ;D

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αν θέλω να βάλω virtual effects με plugins;Γίνεται κανονικά;

 

Όσο πάω και μπερδεύομαι! ;D

 

Είναι το ίδιο ακριβώς με το να έβαζες ένα μικρόφωνο και να έγραφες την καμπίνα. Το track που θα έγραφες θα μπορούσες να το επεξεργαστείς και να προσθέσεις ότι εφέ θες. Θα μπορούσες όμως να είχες ήδη τα εφέ σου στη λουπα και να έγραφες με τα εφέ. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και εδώ, μόνο που αντί για καμπίνα και μικρόφωνο, χρησιμοποιείς κάποιον άλλο τρόπο. Στην ουσία αυτό που κάνεις, είναι να προσθέτεις ένα φίλτρο (ένα eq ας πούμε) που η δουλειά του είναι να παίξει το ρόλο του ηχείου στο σήμα που του στέλνει ο ενισχυτής (το ηχείο ας πούμε φιλτράρει το σήμα τονίζει συχνότητες και παράγει τον ήχο που ακούς).

 

Σκέψου ότι όλα αυτα τα i.r που λέμε, είναι στην ουσία snapshots από το φιλτράρισμα του ηχείου στον ήχο του ενισχυτή μία συγκεκριμένη στιγμή, και ταυτόχρονα το φίλτρο του μικροφώνου ως προς τη γωνία την απόσταση και το είδος του!

 

Φαντάσου ότι παίρνεις αυτό το snapshot και το εφαρμόζεις στο σήμα του ενισχυτή, ώστε να προσομοιώσεις αυτό τον ήχο. Για αυτό υπάρχουν τόσα πολλά ir, και για αυτό υπάρχουν εξιδικευμένα προγράμματα όπως της 2Notes. Το πως αντιδρά το ηχεία όσο ανοίγουμε την ένταση του ενισχυτή, η διαφορά της καμπίνας και όλα αυτά σου δίνουν κάθε φορά άλλο αποτέλεσμα. Η δυναμική αυτή διαφορά που γίνεται την ώρα που παίζεις και δεν το καταλαβαίνεις (ανοίγεις ένταση από τον ενισχυτή αμέσως το ηχείο φορτώνει και αντιδρά διαφορετικά, η καμπίνα παίζει το ρόλο της ως προς τον τονισμό συχνοτήτων κτλ) δεν γίνεται ψηφιακά. Η ψηφιακή λύση είναι το κάθε βήμα να αποτυπώνεται και να παίρνεις ένα film φίλτρων τα οποία προσαρμόζεις στο πρωτογενές σήμα της προενίσχυσής σου μέχρι να βρεις κάποιο που σου ακούγεται καλά.

 

Προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις τι είναι όλο αυτό το πράγμα. Ελπίζω να βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Είναι το ίδιο ακριβώς με το να έβαζες ένα μικρόφωνο και να έγραφες την καμπίνα. Το track που θα έγραφες θα μπορούσες να το επεξεργαστείς και να προσθέσεις ότι εφέ θες. Θα μπορούσες όμως να είχες ήδη τα εφέ σου στη λουπα και να έγραφες με τα εφέ. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και εδώ, μόνο που αντί για καμπίνα και μικρόφωνο, χρησιμοποιείς κάποιον άλλο τρόπο. Στην ουσία αυτό που κάνεις, είναι να προσθέτεις ένα φίλτρο (ένα eq ας πούμε) που η δουλειά του είναι να παίξει το ρόλο του ηχείου στο σήμα που του στέλνει ο ενισχυτής (το ηχείο ας πούμε φιλτράρει το σήμα τονίζει συχνότητες και παράγει τον ήχο που ακούς).

 

Σκέψου ότι όλα αυτα τα i.r που λέμε, είναι στην ουσία snapshots από το φιλτράρισμα του ηχείου στον ήχο του ενισχυτή μία συγκεκριμένη στιγμή, και ταυτόχρονα το φίλτρο του μικροφώνου ως προς τη γωνία την απόσταση και το είδος του!

 

Φαντάσου ότι παίρνεις αυτό το snapshot και το εφαρμόζεις στο σήμα του ενισχυτή, ώστε να προσομοιώσεις αυτό τον ήχο. Για αυτό υπάρχουν τόσα πολλά ir, και για αυτό υπάρχουν εξιδικευμένα προγράμματα όπως της 2Notes. Το πως αντιδρά το ηχεία όσο ανοίγουμε την ένταση του ενισχυτή, η διαφορά της καμπίνας και όλα αυτά σου δίνουν κάθε φορά άλλο αποτέλεσμα. Η δυναμική αυτή διαφορά που γίνεται την ώρα που παίζεις και δεν το καταλαβαίνεις (ανοίγεις ένταση από τον ενισχυτή αμέσως το ηχείο φορτώνει και αντιδρά διαφορετικά, η καμπίνα παίζει το ρόλο της ως προς τον τονισμό συχνοτήτων κτλ) δεν γίνεται ψηφιακά. Η ψηφιακή λύση είναι το κάθε βήμα να αποτυπώνεται και να παίρνεις ένα film φίλτρων τα οποία προσαρμόζεις στο πρωτογενές σήμα της προενίσχυσής σου μέχρι να βρεις κάποιο που σου ακούγεται καλά.

 

Προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις τι είναι όλο αυτό το πράγμα. Ελπίζω να βοήθησα.

 

Ααααααα τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο κατανοητά!

 

Έχω δίκιο να πιστεύω ότι το DI παράγει πιο ποιοτικό σήμερα από το line out και σίγουρα από το fx loop;

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας το θέμα θυμήθηκα ότι είχα το palmer "the junction" ενός φίλου κιθαρίστα και είχα κάνει δοκιμαστική ηχογράφηση η οποία βλέπω ότι υπάρχει ακόμα ανεβασμένη στο account που έχω στο box.com...

(Πάνε 5 χρόνια απο τότε αλλά πρέπει να είναι το καθαρό κανάλι του dc-3 με κάποιο od πετάλι...)

 

https://app.box.com/shared/n2pvsghiuk

 

Χμμ, not bad... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Διαβάζοντας το θέμα θυμήθηκα ότι είχα το palmer "the junction" ενός φίλου κιθαρίστα και είχα κάνει δοκιμαστική ηχογράφηση η οποία βλέπω ότι υπάρχει ακόμα ανεβασμένη στο account που έχω στο box.com...

(Πάνε 5 χρόνια απο τότε αλλά πρέπει να είναι το καθαρό κανάλι του dc-3 με κάποιο od πετάλι...)

 

https://app.box.com/shared/n2pvsghiuk

 

Χμμ, not bad... 

 

Ρε συ longshadow,αφού και με μια Stagg συνδεδεμένη σε μια πατάτα θα βγάλεις ηχάρα,τι μας λες τώρα;! ;D

 

Πέρα απ'την πλάκα,πέρα του υπέροχου παιξίματος είχες και ωραίο ήχο.Όλα αυτά απλά με το εξής signal chain: Guitar-Palmer DI-OD pedal-Sound Card;

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ουσία αυτό που κάνεις, είναι να προσθέτεις ένα φίλτρο (ένα eq ας πούμε) που η δουλειά του είναι να παίξει το ρόλο του ηχείου στο σήμα που του στέλνει ο ενισχυτής (το ηχείο ας πούμε φιλτράρει το σήμα τονίζει συχνότητες και παράγει τον ήχο που ακούς).

 

Σκέψου ότι όλα αυτα τα i.r που λέμε, είναι στην ουσία snapshots από το φιλτράρισμα του ηχείου στον ήχο του ενισχυτή μία συγκεκριμένη στιγμή, και ταυτόχρονα το φίλτρο του μικροφώνου ως προς τη γωνία την απόσταση και το είδος του!

 

Μπραβο ρε Stavros_F μπραβο! :D

 

Έχω δίκιο να πιστεύω ότι το DI παράγει πιο ποιοτικό σήμερα από το line out και σίγουρα από το fx loop;

 

Σε ποιο DI αναφερεσαι?

 

Μπορεις να ανεβασεις ενα μικρο αποσπασμα απο το τι τελικα ηχογραφεις?

Κατι σχετικο με αυτα που παιζονται στο παραδειγμα του bugera που εβαλες.

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μπραβο ρε Stavros_F μπραβο! :D

 

Σε ποιο DI αναφερεσαι?

 

Μπορεις να ανεβασεις ενα μικρο αποσπασμα απο το τι τελικα ηχογραφεις?

Κατι σχετικο με αυτα που παιζονται στο παραδειγμα του bugera που εβαλες.

 

Αναφέρομαι στο Palmer DI που πόσταρε ο AuditoryDriving.

 

Ηχογραφώ και postάρω σε μερικά λεπτά.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασίλη μην μπερδεύεσαι, το ποιοτικό είναι υποκειμενικό. Το θέμα της ποιότητας έχει να κάνει με το πώς θα πάρεις το σήμα από το Line out στην κάρτα ήχου. Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα γούστου να βρεις κάποιο i.r. που σε καλύπτει ώστε να πάρεις τον ήχο που θες. Το palmer πχ έχει ένα συγκεκριμένο ήχο (φίλτρο πιο σωστά), για αυτό και η περαιτέρω παραμετροποίηση σε bright, normal, dark. Μπορεί στο marshall και σε high gain ήχο να μην σου κάτσει καλά στο αφτί, μπορεί και να σου κάτσει. Δοκίμασε με free ir, κάτι θα σου κάνει. Πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε αγορά, ξαναλέω δοκίμασε το 2notes. Είναι ολοκληρωμένη σουίτα που σου δίνει πολλά περισσότερα για να πειραματιστείς και να πειράξεις.

 

Ψάξε να βρεις IR's από Ownhammer ή Red Wirez, είναι από τους πιο γνωστούς και φημισμένους κατασκευαστές iR. Η Fractal εφοδιάζει το axefx με σειρές τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου