Προς το περιεχόμενο

Vintage synths? ξανασκεφτείτε το.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για την τιμή του το λες αυτό? Γιατί το παλιό μπορείς να το πετύχεις και κάτω από 1000 ευρώ αν περιμένεις και ψάχνεις.

 

Δεν χρειάζεται να ψάξεις πολύ. Ήδη υπάρχει ένα στις αγγελίες με 800€.

 

Παρά τα όσα γράφω στο αρχικό πόστ , αν πω ότι δεν το σκέφτομαι ( λόγω της λογικής τιμής του) ψέματα θα πω :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Παρά τα όσα γράφω στο αρχικό πόστ , αν πω ότι δεν το σκέφτομαι ( λόγω της λογικής τιμής του) ψέματα θα πω :)

 

;D αναλογκικακιους ανονυμους χρειαζομαστε πολλοι εδω μεσα μου φαινεται....

 

 

η τιμη ειναι πολυ καλη πραγματι...

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;D αναλογκικακιους ανονυμους χρειαζομαστε πολλοι εδω μεσα μου φαινεται....

 

 

η τιμη ειναι πολυ καλη πραγματι...

 

;D ;D ;D. Είμαι ο Ηysplex και είμαι καλά!!  ΔΕΝ θέλω το το mS20 και το prophet600 που είδα στις αγγελίες σήμερα. (Επαναλαμβάνω επι Χ φορές μέχρι να το πιστέψω.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;D ;D ;D. Είμαι ο Ηysplex και είμαι καλά!!  ΔΕΝ θέλω το το mS20 και το prophet600 που είδα στις αγγελίες σήμερα. (Επαναλαμβάνω επι Χ φορές μέχρι να το πιστέψω.)

 

sorry αλλα prophet600 με τη τιη που ειδα ειναι ακριβουτσικο. πιο παλια (3-4 χρονια μιλαω οχι 10) το εβρισκα με 500-600ευρω (οχι απο ελλαδα βεβαια...) και παλι δεν το πηρα γιατι... αμα χαλασει η επιφανεια / μεμβρανη απο πανω..(δηλαδη το ψηφιακο μερος του συνθ  ;D)  καθισταται λιγο αχρηστο... θελει λιγο προσοχη ...

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομιζω οτι τα software synths-samplers, θα φτασουν ποτε τα hardware synths-samplers.

Πλεον τα εχουν ξεπερασει ηδη... Ειδικα τα soft samplers ειναι μιλια μπροστα απο τα hardware.

 

 

Η ανωτεροτητα ομως του hardware ηχου  θα ειναι παντα αναμφισβητητη, οσο το software θα προσπαθει να μιμηθει  τα hardware synths-samplers.

 

Το software πλεει σε αλλα νερα πλεον, πριν 10 χρονια δεν πιστευε κανεις οτι το software θα περασει μπροστα και θα εχει πρωταγωνιστικο ρολο στη συγχρονη παραγωγη. Πλεον ομως αφου εχει αποδειξει οτι εξομοιωνει με εκπληκτικα αποτελεσματα οποιαδηποτε hardware κατασκευη, εκμεταλευεται την τεχνολογια και προσφερει δυνατοτητες που εκ των πραγματων μια συσκευη θα ηταν αδυνατο να τις προσφερει (βλεπε χαοτικη διαφορα αναμεσα σε hard και soft samplers)

 

 

Καποιοι νομιζουν οτι αγοραζοντας ενα INTEGRA θα εχουν ολους τους ηχους της Roland σε ενα κουτι. Ομως ο ιδιος ηχος παιγμενος απο δυο διαφορετικα μηχανηματα της ιδιας εταιριας, ακουγεται διαφορετικος. Γιατι; Απλα γιατι εχουν διαφορετικο ηλεκτρονικο σχεδιασμο. Σκεφτειτε τωρα  ο ηχος να παραγεται απο ενα προγραμμα, και οχι απο ενα παραπλησιο κυκλωμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....:

Ο παλιος (HSS), ειναι αλλοιως....

 

Ναι οντως λογω των convertores και των ηλεκτρονικων κυκλωματων συνεβαινε αυτο αλλα οχι στο βαθμο που το περιγραφεις. Η διαφορα ηχητικα ηταν αμελητεα. Πλεον τα πραγματα σοβαρεψαν περισσοτερο και οι δυνατοτητες για καποιον μουσικο να πετυχει τον προσωπικο του ηχο εξαρταται καθαρα και μονο στο ταλεντο τις γνωσεις και την προσωπικη του δουλεια και οχι την τυχη.

 

Ομως οι ευκολιες που μας προσφερει η υπαρξη ενος ολοκληρου studio μεσα σε ενα Computer, κινδυνευουμε να μας κανουν να ξεχασουμε οτι ειναι απλως ενα ακομη μηχανημα και οτι τα πραγματικα μηχανηματα, που τα καναμε φαντασματα και τα βαλαμε μεσα του, συνεχιζουν και υπαρχουν ακομη, εξω απο εκει, και οι ατελεις προβολες τους στο PC συνεχιζουν να μας θυμιζουν την καταγωγη τους.

Με τον ιδιο σεβασμο που καποιος αντιμετωπιζει τα hardware synth του, αντιμετωπιζει και το περιβαλλον εργασιας του που ειναι ενα pc με ολα τα εργαλεια του... Δεν υπαρχουν πραγματικα και φανταστικα μηχανηματα. Ξαναλεω πλεον ο ρολος των soft synth εχει αλλαξει, αφου κατεκτησε να εξομοιωνει ακομα και με καλυτερα αποτελεσματα, μια υλικη συσκευη, πλεον εχει αλλη οπτικη και εκμεταλευεται στο επακρο τα τρεχουμενα τεχνολογικα μεσα...Επισης να προσθεσω πως ο σκοπος του software δεν ηταν να εξομοιωσει αναλογικα μηχανηματα αλλα η ζητηση του κοσμου για τον παλιο γνωριμο ηχο εκανε καποιες εταιρειες να στραφουν προς αυτη την κατευθυνση και τα καταφεραν επληκτικα.

 

Αληθεια, υπαρχει καποιος που εφτιαξε καινουριους ηχους σε VSTi, οταν υπαρχει το πραγματικο μηχανημα απο το οποιο συνεχιζουμε να φτειαχνουμε και να αντλουμε ηχους;

Ναι ο περισσοτερος κοσμος και εγω προσωπικα και με το fm8 οπου σχεδιαζω τους δικους μου ηχους. Πραγματικα το dx7 δε το χρειαζομαι.

 

Εχοντας μια μετρια συλλογη απο μουσικα μηχανηματα, πιστευω οτι ο Μουσικος Υπολογιστης, ειναι κατι που δεν πρεπει να ειναι τιποτε περισσοτερο απο ενα ακομη μουσικο μηχανημα......Δηλαδη ενα midi sequencer και ενας αποθηκευτικος χωρος, για εγγραφες.

Πλεον μεσα απο τον υπολογιστη περνανε ολα, ακομα και το Mastering ενος δισκου!

Εχουμε φτασει ομως στο σημειο, ενα AKAI S2000, να πουλιεται πιο λιγο και απο το 1/10 της αρχικης του τιμης και να μην υπαρχουν αγοραστες!!!!!!!!!!!!!!!!!Κριμα.....

Φυσικα και δεν υπαρχουν αγοραστες διοτι για τα σημερινα δεδομενα το συγκεκριμενο αλλα και αλλα πολλα hard samplers πανε για φουντο. Ωστοσο στις αγγελιες εδω στο noiz υπαρχει ενας τυπος που πουλαει το s2000 στην τιμη των 600 ευρω.. Θεος!!!! ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιπλεον να προσθεσω πως το ζητημα και η ουσια για εναν μουσικο ειναι να ξερει πρωτα απ ολα τι θελει για την μουσικη του και γενικα για τον ηχο του και να αξιοποιει με αναλογο τροπο τα μεσα που διαθετει. Επειδη καποιοι εκαναν μουσικη το 1950 με τα τοτε τεχνολογικα μεσα, δε τους δινεται αυτοματα το δικαιωμα να υποτιμουν τα τεχνολογικα μεσα του σημερα. Ασε που αν τους αφησεις να φιλοσοφουν θα φανε και τα μουτρα τους. Και εγω χρησιμοποιω ενα synth-sampler του 94 αλλα οχι για το workflow, τις δυνατοτητες και τους synth ηχους του. αλλα για το ιδιαιτερο χρωμα του που στην προκειμενη μου κανει για τα samples μου. Το θεμα λοιπον ειναι να ξερεις τι θες και τι ζητας,να σεβεσαι αυτο που κανεις, να ψαχνεσαι και να αξιοποιεις με τον σωστο τροπο τα μεσα που διαθετεις ειτε αυτα ειναι μηχανηματα του χθες ειτε η τεχνολογια του σημερα ειτε η αναμειξη τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιπλεον να προσθεσω πως το ζητημα και η ουσια για εναν μουσικο ειναι να ξερει πρωτα απ ολα τι θελει

......

 

Το θεμα λοιπον ειναι να ξερεις τι θες και τι ζητας,να σεβεσαι αυτο που κανεις, να ψαχνεσαι και να αξιοποιεις με τον σωστο τροπο τα μεσα που διαθετεις ειτε αυτα ειναι μηχανηματα του χθες ειτε η τεχνολογια του σημερα ειτε η αναμειξη τους.

 

+1

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Να προσθέσω κι εγώ την άποψη/εμπειρία μου ....

Λόγω ηλικίας, όταν βγαίνανε όλα τα ωραία αναλογικά, δεν μπορούσα να τα αγοράσω και μετά που μπορούσα να αγοράσω ... ήταν η εποχή των ψηφιακών. Τα τελευταία χρόνια λοιπόν, με τις τιμές των αναλογικών να πέφτουν, έβγαλα το απωθημένο μου, βρήκα και αγόρασα και χάρηκα όλα τα αναλογικά που τότε ονειρευόμουν και δεν μπορούσα να αγοράσω ... αλλά απογοητεύτηκα! Το όνειρό μου ήταν ότι θα τα ενσωμάτωνα στο στούντιό μου και θα τα χρησιμοποιούσα παράλληλα με όλα τα σύγχρονα (από Motif και V-Synth GT μέχρι Omnisphere και Kontakt ...) αλλά ΔΕΝ !!!!

Κακά τα ψέμματα, το αναλογικό hardware, λόγω ηλικίας, όλο παρουσιάζει προβλήματα. Μια ο μετασχηματιστής τα φτύνει, μια αρχίζουν τα χρατς-χρούτς, μια το τάδε ποτενσιόμετρο θέλει αλλαγή ή έστω καθάρισμα, μια ξεκουρδίζονται στη μέση της ηχογράφησης και ξεκινάς από την αρχή, κλπ. κλπ .... όλο θέματα που σε αποσπούν από το να ευχαριστηθείς τη μουσική. Βαρέθηκα, κουράστηκα και ... γυρίζω στα ψηφιακά, είτε hardware, είτε software. Άλλωστε, μέσα στην τελική μίξη, όλοι παινεύουν τους "αναλογικούς" ήχους μου και μόνο εγώ ξέρω ότι οι συγκεκριμένοι ήχοι είναι ψηφιακοί. Λίγο compression και λίγο απαλό overdrive και όλοι ξεγελιούνται ...  :P

Στην τελική, όταν γράφεις ψηφιακά, χάνεις τη "βασική" διάσταση του αναλογικού ήχου που την απολαμβάνεις μόνο σε solo live ... και ΠΡΑΓΜΑΤΙ, αφού πούλησα σχεδόν όλα τα αναλογικά μου ... ΔΕΝ μου λείπουν! ( ... αλλά το CS30 δεν το δίνω! ... χαχαχα ... )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου