Προς το περιεχόμενο

Ναι αυτή θα είναι άλλη μια συζήτηση για κσύλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και ελλιπης γνωσεων,δε μπορω να δεχτω το οτι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο.Τουλαχιστον αυτο  του μανικιού... 8)

 

 

Γτ να παιζει ? αφού η χορδη δε βρίσκει καν ξύλο όταν παιζεις μία νότα. Πάτα μία μι στο 12 στην 1η. Πάει: τάστο----γεφυρα----μαγνητης. Δε βρίσκει ξύλο πουθενα. Και άμα ήταν έτσι γιατί να μην αλλάζει ο ήχος εκεί που έχεις μεγάλα inlays?Στην jackson μου (καθαρό κανάλι) που έχει τα καρχαριάκια για inlay δεν ακούγεται διαφορετικά στα τάστα που είναι ασημάδευτα. Και για να βάλεις Inlay κάνεις καλή τρύπα στο ξύλο.

 

Και το άλλο που λένε ότι ο ήχος ''tone'' προέρχεται πιο πολύ από τα δάχτυλα πάλι μούφα μου φαίνεται. Ήμουν σε ένα live το σάββατο όπου έγιναν τόσες αλλαξοκωλιές σε μία ibanez αλλά ο ήχος πάντα ίδιος ακόμα και σε καθαρό ήχο. Αν μου λέγαν ότι επηρεάζεται από το δεξί χέρι (την πένα δηλαδή) θα έλεγα ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 252
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Αν και ελλιπης γνωσεων,δε μπορω να δεχτω το οτι τα ξυλα δεν παιζουν ρολο.Τουλαχιστον αυτο  του μανικιού... 8)

 

Την έχω πατήσει με ακριβό part μανίκι το οποίο τελικά δεν έκατσε με την κιθάρα, της άλλαξε δραστικά την ηχητική συμπεριφορά. 

 

 

Αυτο  που ξερω ομως ειναι  οτι...

Απ οσους κιθαριστες,μουσικους εχω γνωρισει-συναναστραφει,οι πιο δημιουργικοι αλλα και ''μαχιμοι'' δεν ασχολουνται  με τα ξυλα,δεν το σκεφτονται,απλα..παιζουν.

 

Μπορεί να μην το σκέφτονται, ο ήχος τους όμως φαντάζομαι ότι έστω και λίγο τους ενδιαφέρει.

Ξέρουν δηλαδή τι ζητάνε απο μία κιθάρα, χωρίς να πολυασχολούνται με το πως και το γιατί.

(...και καλά κάνουν στη τελική.)  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ron finishes his guitars with nitrocellulose lacquer, but argues that paint, among other things, doesn’t really affect a guitar’s tone. After watching the TV show Cosmos, he came up with an analogy:

 

If you were to break down the sound of your guitar down to a calendar year—365 days—your talent, your skill, and your ability as a musician carries the tone well into Fall.”

 

“Then somewhere around September, the amplifier picks up. That pretty much carries you down to the last two weeks of the year. Well, on one of those two weeks nobody does anything, so you’ve got five days left. And in those five days, everything else anybody wants to argue about, be it pickups, paint, wood, cables, capacitors, anything—that all falls into those five days. It’s an insignificant part of the total experience.”

 

και ομως

 

 

Ron says the perception of your instrument is more important than the instrument itself.

 

If you think you have the guitar of your dreams, then everything will sound better. Many people have turned to Ron to build such a guitar—he’s sold “a couple of thousand” and makes around 130 a year. “That’s about maximum,” Ron says. “If I did any more than that, I’d go crazy.”

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να μην το σκέφτονται, ο ήχος τους όμως φαντάζομαι ότι έστω και λίγο τους ενδιαφέρει.

Ξέρουν δηλαδή τι ζητάνε απο μία κιθάρα, χωρίς να πολυασχολούνται με το πως και το γιατί.

(...και καλά κάνουν στη τελική.)  :)

Aυτο ακριβως εννοουσα. ;)

 

Γτ να παιζει ? αφού η χορδη δε βρίσκει καν ξύλο όταν παιζεις μία νότα.

Ε?

Εγω απο τοτε  που αρχισα να  παιζω,την παταω να ακουμπαει ξυλο παντως.

 

Ήμουν σε ένα live το σάββατο

Τι λαιβ αν  επιτρεπεται?

 

Και γω σ ενα λαιβ των Happy Deathday με τους  Τοgain Demouftani που ειχα παει παλια,διαφορες δεν ακουσα κι ας παιξανε με τα ιδια  οργανα. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε?

Εγω απο τοτε  που αρχισα να  παιζω,την παταω να ακουμπαει ξυλο παντως.

 

 

H νότα αρχίζει από το τάστο. Οταν παιζεις μία χορδή ανοιχτή τι γίνεται? άλλος ήχος? Εκει δε βρίσκει ξύλο σωστά? Πάνω από τα Inlay τότε? Πάλι άλλος ήχος? Εκεί δε βρίσκει πέρλα? (ή ότί άλλο έχεις τελος πάντων)

 

 

Τι λαιβ αν  επιτρεπεται?

 

Και γω σ ενα λαιβ των Happy Deathday με τους  Τοgain Demouftani που ειχα παει παλια,διαφορες δεν ακουσα κι ας παιξανε με τα ιδια  οργανα. ;)

 

Ελληνικού έντεχνου. Ενισχυτης fender twin reverb (αυτός που έχει και ένα κανάλι με βιμπράτο), ibanez prestige με duncans. Άρα όχι και τόσο γκεην. Εκτός αν του Αλκίνοου το Θα μαι κοντά σου όταν με θες (η πως λέγεται τέλος πάντων) το λες ντεθ μέταλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H νότα αρχίζει από το τάστο. Οταν παιζεις μία χορδή ανοιχτή τι γίνεται? άλλος ήχος? Εκει δε βρίσκει ξύλο σωστά? Πάνω από τα Inlay τότε? Πάλι άλλος ήχος? Εκεί δε βρίσκει πέρλα? (ή ότί άλλο έχεις τελος πάντων)

 

Ελληνικού έντεχνου. Ενισχυτης fender twin reverb (αυτός που έχει και ένα κανάλι με βιμπράτο), ibanez prestige με duncans. Άρα όχι και τόσο γκεην. Εκτός αν του Αλκίνοου το Θα μαι κοντά σου όταν με θες (η πως λέγεται τέλος πάντων) το λες ντεθ μέταλ.

Αμα δεν πατηθει απο το δαχτυλο στο  ξυλο η χορδη,βγαινει ηχος?

 

Σε πιστευω για την ελλειψη διαφορας ηχου στο λαιβ.

Πως εξηγεις την αναγνωρισιμοτητα στο παιξιμο,ας  πουμε,του Knopfler,του Santana?

Ποιος παραγοντας το καθοριζει?

 

Καλη συνεχεια στις κσυλοσυζητησεις παιδες! :)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα η χορδή πάλεται από το τάστο και μετά.

 

Η αναγνωρισιμότητα? Πολλά. Ενισχυτές,μαγνήτες και φυσικά το στυλ παιξίματος. Πχ ο Malmsteen έχει όλη την ώρα diminished arpeggios. Ο Santana δεν πιστεύω να έχει αλλάξει κιθάρα σε όλη του την καριέρα. Μόνο με αυτήν την prs τον βλέπω που πιστεύω έχει και κάποιου είδους μαγνήτες.Σωστά?

 

Ας πούμε πως αναγνώριζες τον Adrian smith από τον dave murray στους maiden? O ένας έπαιζε με bridge μαγνήτη,πιο πολύ picking στις χορδές παρά λεγκάτο και είχε πιο δομημένες μελωδίες. Ο άλλος τα ανάποδα.

 

Vai?Οι evolution που χρησιμοποιεί είναι πολύ χαρακτηριστικοί μαγνήτες. Τα διάφορα τρικ επίσης.

 

Καταλάβαινες πχ τη διαφορά όμως όταν σόλαρε ο KK Downing στο Painkiller? Μήπως ήταν ο...(μου διαφεύγει το όνομα) άλλος? Μόνο όταν είδα το βίντεο κατάλαβα τι έπαιζε. Είναι και οι δύο ταυτόσημοι σαν παίκτες? Ακριβώς το ίδιο? Μάλλον όχι.

 

Tony Iommi...Gibson SG...laney...και φυσικά τα κλασικά του πλέον power chords.

Τόσα παραδείγματα μπορώ να φέρω.

 

Ή μήπως να βάλω λιγάκι ιδρώτα Petrucci στα δάχτυλα για να πιάσω τον τόνο του? ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Santana δεν πιστεύω να έχει αλλάξει κιθάρα σε όλη του την καριέρα. Μόνο με αυτήν την prs τον βλέπω που πιστεύω έχει και κάποιου είδους μαγνήτες.Σωστά?

Άντε άσχετοι νέοι... ;D

Ούτε το Woodstock δεν έχετε δει...σαν να λέμε το αναγνωστικό της πρώτης δημοτικού 8) ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου