Προς το περιεχόμενο

Ποια κάρτα ήχου περίπου στα 100 ευρώ προτείνετε ?


metallicus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Οι απαιτήσεις μου είναι οι εξής. Δουλεύω με Cubase 6 και αναζητώ τις εξής δυνατότητες. Θέλω να ηχογραφώ 2 κανάλια σίγουρα ταυτόχρονα και σίγουρα φωνητικά.

Με ενδιαφέρει η όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα ήχου. Τα ηχεία μου είναι tascal vl-a5.

 

H απορία μου είναι εάν αξίζει να δώσω κάτι παραπάνω και να πάω στην scarlett 2i2 ή δεδομένου το ότι είμαι αρχάριος σε αυτό το θέμα, η Steinberg CI-1 θα μου κάνει την δουλειά που θέλω.

 

Οι απαιτήσεις δεν έχουν να κάνουν με επαγγελματική ηχογράφηση προφανώς. Οπότε αναζητώ ευχρηστία και ποιότητα ήχου.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Όποια άλλη πρόταση σε αυτά τα χρήματα δεκτή !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξτρα παρατήρηση. Eπειδή θέλω να ηχογραφώ πλήκτρα, γνωρίζετε

κάποια άλλη αξιοπρεπή κάρτα πέρα της m audio mtrack που να ηχογραφεί

midi?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να κάνω και εγώ μια ερώτηση επειδή είμαι ψιλοάσχετος με midi. τι διαφορά έχει να κουμπώνω το midi πιανάκι μου με usb στο pc και να βάζω στο daw μου ένα vsti πάνω και να παίζω/γράφω, από το να παίρνω midi out από το πιανάκι να το βάζω πρώτα στην κάρτα και μετα (δεν ξέρω, φαντάζομαι) πάλι daw, vsti κλπ...?

 

Music is what feelings sound like

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτα τα λεφτα μια οποιαδηποτε m-audio καρτα (εγω ειχα την audiophile 192 και με midi).

Ααα, και για να σου θυμισω, οι περισσοτερες καρτες σημερα εστω και σε αυτα τα λιγα λεφτα ειναι πολυ καλες (δηλ ως ποιοτητα για τα λεφτα που δινεις)

 

Δεν πιστευεις ομως οτι μπορεις να παρεις καινουργια mercedes με 8.000€ ετσι;

 

Απο την αλλη για να μην απογοητευεσαι, το θεμα δεν ειναι σε αυτη τη φαση το ποια ειναι καλυτερη ποιοτικα, αλλα ΠΟΣΟ καλα εσυ εχεις μαθει να ηχογραφεις και να μιξαρεις

 

;)

 

Το λεω παντα σε οσους φιλους θελουν να ξεκινησουν (οπως εγω μονος μου πριν 15χρονια).