Προς το περιεχόμενο

Γιατί Vintage εξοπλισμος;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρε και μια original μπαρουτοκαπνισμενη Δεσποινις ετων 52 8)

(μονο εσεις νομιζες εχετε γιαφκα?  :P)

 

Strat%2063%20IMG_20150304_112910.jpg

 

Strat%2063%20IMG_20150304_112926.jpg

 

Strat%2063%20IMG_20150304_112800.jpg

 

Strat%2063%20IMG_20150304_112817.jpg

 

Strat%2063%20IMG_20150304_112824.jpg

 

Strat%2063%20IMG_20150304_112806.jpg

 

 

 

 

Κούκλα, τουλάχιστον.

Rest in Peace, Rest in Polaris!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες αργότερα...

να πω κι εγώ την γνώμη μου.

 

τα παλιά/vintage πράγματα κουβαλάνε μια ιστορία.

τα τηλέφωνα, φαντάσου συζητήσεις που έχουν γίνει, τα ρούχα, που έχουν φορεθεί, οι υπολογιστές, τα αυτοκίνητα, τα χαλιά, τα τραπέζια, όλα.

 

για τα μουσικά όργανα, κάποιος έχει παίξει με αυτά, έχει φτιάξει μουσική σε στιγμές δύσκολες για την ανθρωπότητα, έχει κάνει συναυλίες, τα έχει πάει ταξίδια. αν προέρχονται από το εξωτερικό δε, εκεί το φαντασιακό πολλαπλασιάζεται.

 

πολύ πιθανό φυσικά είναι και με το που αγοράστηκαν να κάτσανε απλά σε μια αποθήκη για χρόνια και να ρούφαγαν υγρασία.

 

μπορεί επίσης να φτιάχνονταν με περισσότερο μεράκι και αγάπη τα πράγματα τότε, πιο προσεκτικά. και είχανε "χαρακτήρα" (μπορείς να το πεις και αλλιώς "ατέλειες")

 

ίσως δεν ενδιαφέρονταν για οικολογικά θέματα και έπαιρναν ότι σπάνιο και εξωτικό ξύλο ήθελαν από όπου ήθελαν και το δοκίμαζαν.

 

μπορεί αυτός που έτριψε το σώμα της τάδε vintage κιθάρας να τα έπινε τα βράδια με τον hendrix.

 

αλλά δεν έχει καμία σημασία η αλήθεια. αρκεί να εξιτάρεται το φαντασιακό μας.

 

το είπες και μόνος σου. έχουν mojo.

 

όλα τα παραπάνω 1ον, δεν κοστολογούνται και 2ον δεν παίζουν κανένα ρόλο στον ήχο ή στο ευκολόπαιχτο του οργάνου.

 

το σώμα του οργάνου και το ξύλο του παίζουν πολύ λιγότερο ρόλο στον ήχο από ότι ένα eq αμέσως μετά την κιθάρα. οι μαγνήτες είναι λίγο πιο σημαντικοί  αλλά και πάλι με ένα eq τους φέρνεις όπου θες.

 

και μπορεί να φαίνεται οτι δεν έχουν αλλάξει πολλά αλλά στην διαδικασία και τον τρόπο παραγωγής και τα standards και το quality control έχουν γίνει μεγάλα βήματα. έχουν γίνει πάρα πολλές δοκιμές σε υλικά. έχουν φτιαχτεί και νέα. γιαυτό ίσως δεν έχουν τόσο "χαρακτήρα" ή "ατέλειες" τα καινούργια όργανα.

 

από την άλλη, δεν σνομπάρω την ιστορία, το φαντασιακό και το mojo. όσο γερνάω και γίνομαι κι εγώ vintage κάτι γίνεται μέσα μου. τα κατανοώ και τα εκτιμώ κατά κάποιον τρόπο σιγά σιγά. αναγνωρίζω το θέμα δηλαδή, μέχρι εκεί όμως.

 

δεν έχω φτάσει σε σημείο και ελπίζω να μην φτάσω ποτέ, να τα πληρώσω χρυσάφι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παλαιότεροι και πιο γνώστες λύστε μου μια απορία αν θέλετε

 

Πόση απόκλιση έχουν τα διάφορα reissues & vos των les paul σε σχέση με τα πραγματικά vintage ? Αυτό που ουσιαστικά προσφέρουν δεν είναι η ακρίβεια στην πιστότητα κατασκευής εκείνων των μοντέλων ? Τουλαχ. εγώ αυτό καταλαβαίνω, ότι είναι προσπάθεια επαναπαραγωγής εκείνων των οργάνων

 

Θέλω να καταλήξω στο γεγονός ότι αφού μπορείς να έχεις στην κατοχή σου μια κιθάρα με την τεχνοτροπία του σήμερα, αλλά και που θα αγγίζει τα χαρακτηριστικά του "τότε", γιατί να μην το πράξεις ? Εκτός και αν δεν τα κατάφεραν ποτέ....

 

Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ένας παράγοντας vintagολαγνίας έχει να κάνει με τις πεποιθήσεις ότι όλα την παλιά εποχή κατασκευάζονταν με περισσότερο μεράκι, από ανθρώπους θρύλους και με φρέσκιες/καινοτόμες ιδέες. Αυτό όντως, ίσως είναι ασυναγώνιστο. Κι εγώ θα ήθελα μια πραγματική '59 les paul, γνωρίζοντας ότι αυτή η συγκεκριμένη κιθάρα είναι το real thing που o les paul και ο mccarty οραματίστηκαν και δημιούργησαν και που μια ομάδα οργανοποιών έφτιαξαν υπό τις οδηγίες τους....Επίσης θα γοητευόμουν αν είχα έναν  ενισχυτή cornford φτιαγμένο με τα χέρια και που ίσως επέβλεπε ο ίδιος ο martin kidd . Αλλά βολεύομαι με τα φτηνά μου οργανάκια και με τον αρκετά πιο οικονομικό αλλά ίδιας για μένα αξίας victοry(όταν τον πάρω δλδ ;D).

 

Πιστεύω ότι θεοποιούμε τις τότε συνθήκες και τα πρόσωπα που τα δημιούργησαν και φυσικά αυτούς που έπαιξαν με αυτά, όπως επίσης και χρυσές εποχές όπου θεωρούμε ότι οι παραγωγές είχαν την "σωστή συνταγή". Αυτά ισχύουν σε μικρότερο βαθμό για πολλές εταιρείες. (ibanez της lawsuit εποχής, του τάδε εργοστασίου, jackson της προ fender εποχής, heritage).

 

Έχω ακούσει πολλά από πολλούς αλλά θα κρίνω μόνο όταν παίξω. Τώρα απλά κάποιες ερμηνείες του φαινομένου και εκτιμήσεις κάνω, οπότε no offense αν είπα και καμιά μπαρούφα

 

   

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Θα μιλησω ειλικρινα και οσο πιο καλοπροαιρετα γινεται, οσο κι αν το υφος ειναι λιγο κακιασμενο.

 

Ακουγονται απειρες μαλακιες για τον vintage εξοπλισμο. Και δεν αντεξα να διαβασω πανω απο 5-6 σελιδες εδω περα.

 

Πρωτα απο ολα στην μουσικη ισχυει αυτο που λεγανε καποτε οι κωλογριες:

"εισαι αυτο που τρως"

 

Για να καλυψουμε αυτον τον τομεα, τον ψυχολογικο (και οτι παρομοιο), αν ακους μουσικη του 40', για να ξεδωσει η ψυχη σου, θελεις εξοπλισμο του 40' (ή οσο πιο κοντα γινεται) αν σου προκαλει οργασμο στα αυτια ο ηχος που βγαινει απο ενα δισκο του 50' δεν θα σε ευχαριστησει τιποτα αλλο. παει και τελειωσε. Δεν μιλαω φυσικα αν θα σ'αρεσει ή οχι, αν θα ειναι ανεκτο ή κατι τετοιο. Μιλαω για οτιδειποτε μιλαει στην "ψυχη" (ξερατα) του καθενος κι αυτο που θα σε κανει απλα να καθισεις στην πολυθρονα και θα ακουσεις και τα 38 λεπτα που διαρκει το βινιλιο (π.χ.) ή τα 45 λεπτα του δισκου, δεν θα βγαλεις αχνα, δεν θα ασχοληθεις με το κινητο και θα κρατησεις την πορδη που θελεις να ριξεις μεχρι να τελειωσει ο δισκος γιατι εκεινη την στιγμη απλα θα στην χαλασει.

 

Ξεκινοντας απο εδω, θα καταλληξουμε και στα πρακτικα κομματια.

 

Πρωτα απο ολα πρεπει να κανω ιδιαιτερα ξεκαθαρο οτι καποιοι ανθρωποι καναν παραγωγες/παιζαν μουσικη, για 50 χρονια πριν γεννηθουμε εμεις τα πιθικια που ξαφνικα εχουμε και αποψη.

Αυτη την ιδεα οτι η τεχνολογια εχει προχωρισει και τωρα τα οργανα βγαινουν καλυτερα ισχυει οσο ισχυει οτι ζουμε στον 21 αιωνα, 2015 σωστα? κι ακομη υπαρχουν ανθρωποι που αυτοκαταδικαζονται στα παραμυθια και τον παραλογισμο το χαος και την βια.

 

Ας το παρουμε απο μια εποχη οπου τα αυτια της μαζας ηταν τοσο καλα εκπαιδευμενα, το γουστο στην μουσικη, τον ηχο, την παραγωγη κι ολες της μεταβλητες στην εξισωση ηταν 500Χ πιο απαιτητικα. Καποιοι ανθρωποι εζησαν την μεταβαση απο το οτι η μονη πηγη μουσικης που θα εβρισκες ηταν στο κλαμπ της γειτωνιας απο τους πιο επιδεξιους μουσικους,

- μουσικοι που αν δεν καναν τις τρυπες των αυτιων σου να υγραινωνται, σου πεταγαν ντοματες και ετρωγες ποδι-

στο οτι τωρα υπαρχει και η κασσετα και ακουνε και σπιτι τους αμα λαχει, οτι το βινιλιο και το πικ απ ηταν κατι προσιτο ακομη και στους φτωχους. Ξερεις τι επανασταση εγινε (σε οτιδειποτε εχει να κανει με την μουσικη) οταν οι συμμαχοι ανακαλυψαν στα υπογεια της AEG (που δουλευε αυτοβουλος με το ναζιστικο καθεστως) την κασσετα και την πηραν πισω μαζι τους στο αμερικα? Της μουρλης.

 

Η τεχνολογια τοτε εκανε αλματα, επιστημες υλικων εξελιχτυκαν, υπηρχε αφθονια υλικων, γιατι ομως μεινανε στην κασσετα? γιατι μεινανε στον silvertone, τον fender, gibson, slingerland, ludwig, p-90s, τα fairchild, τα (για πολλους) δυσχρηστα και "βρωμικα" εργαλεια. Γιατι σημερα το 2015 στα καλυτερα στουντιο δεν υπαρχει περιπτωση να σε αφησουν να γραψεις τυμπανα αν δεν εχεις συγκεκριμενα ενα black beauty του 71' ή μια sonor teardrop του 50'?

 

Γιατι πολλα απλα ο σκοπος τους τοτε δεν ηταν να βαλουν τα καλυτερα υλικα για να φτιαξουν το τελειο οργανο, ηταν η ψυχη, το mojo ρε παιδι μου, ολες αυτες η αρμονικες που καναν τον κοσμο πρεζακι για την μουσικη και πηγαινε στα λάιβ, να βγει και να αναπαραχθει σε δευτερο χρονο.

Οσα λεφτα και να σκασεις για το γυαλιστερο  Mesa Boogie  σου, που ειναι τοσο ακριβο και χρησιμοποιει τις καλυτερες αλοες μεταλλων για τα κυκλωματα κλπ. δεν θα κλασεις ουτε μια τριχα απο τους ορχεις ενως παλαιου vintag jtm, plexi, twinreverb, tweed, bassman, svt και οτι αλλο mass production ή boutique μηχανημα καποιοι εφτιαχναν με την απολυτη λεπτομερια.

 

Σημερα, το 80% του κλαδου, ασχολειται με αριθμους, κερδος, αποδοτηκοτητα.

οπως π.χ. το VW beatle και το lada θα το δεις ακομη μετα απο 50 χρονια να τρεχει στον ιδιο ρυθμο που ετρεχε παντοντε, φτιαχτηκε για να ειναι καλο και να εξυπηρετησει εναν σκοπο.

 

Ετσι λοιπον, τα vintage οργανα προερχονται απο μια εποχη που επικρατουσε μια πολυ διαφορετικη νοοτροπια, και υπηρχε φυσικα και ενα πολυ πιο συνειδητοποιημενο και απαιτητικο αγοραστικο κοινο.

 

Εννοειται, οταν ο Leo εκανα επαναστα  μετα φτηνα και καλα οργανα του μετα χεστηκε στο ταλαρο, αλλα κατσε? Ο Leo δεν αφησε την φεντερ καπου εκει στο 65 +/- και αγορασε την εταιρια, τις πατεντες τα εργοστασια και τα conne' με τους εμπορους ξυλιας, το CBS(νομιζω, ή μια αλλη παρομοια εταιρια)

Columbia Broadcasting System.....

o Leo λοιπον μεχρι το 65 προσπαθουσε να βρει την μεση λυση στο να βγαζει λεφτα, αλλα και να κανει καλα οργανα. Οποτε καθε τοσο , π.χ. το 57', το 62', ή οποτε τυχαινε θα εβρισκε καλα ξυλα, (αυτος ειναι ενας αλλος τεραστιος παραγωντας, που θα αναλυθει παρακατω) θα εβαζε τους καλυτερους τεχνικους του ή ο ιδιος (ποιος ξερει) να κανουν οτι καλυτερο μπορουν. Να επιβιωσει η εταιρια, αλλα να μην γινουν και σκατα τα πραγματα.

 

Γιαυτο λοιπον μια vintage fender του 57' εντελως παραδειγματικα, ο Leo επιασε καλα ξυλα σε κλαη τιμη στα χερια του, ο μαστερ τεχνιτης δεν ειχε βγει στην συνταξη ακομη, και βγαλανε μια ολκληρη σειρα οργανων σε εκεινη την φουρνια που ηταν οτι καλυτερο μπορουσες να παρεις σε αυτην την κατηγορια.

Τωρα λοιπον, που η φεντερ εχει γινει μπαλακι του πινγκ πονγκ και αλλαζει χρονια χερια μεσα στις θυγατρικες εταιριες των παγκοσμιων κολλοσων, θα ασχοληθει κανενας να φτιαξει οργανο?

ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ!

Ναι σιγουρα, επειδη η τεχνολογια προχωρισε, θα βγουν 1.000.000 το χρονο που εγγυημενα ολες θα παιζουν. Ναι, αλλα την επιασε κανενας να δει αν λεει? - ΟΧΙ, αφου δουλευει και η τεχνολογια εχει προχωρισει" οκ,οκ, τωρα πανε και παιξε το ξερο, αποστηρομενο, πλαστικο σκατοπραγμα που αγορασες και δοκιμασε να βγαλεις αυτα που εχεις στο κεφαλι σου και να τα κανεις πραγματικοτητα.

Κι εδω ερχομαστε ξανα στο οτι εισαι οτι τρως.

Εισαι ευχαριστημενος? τοτε ναι, ενα reissue ειναι οτι πρεπει για εσενα. Γιατι υποκειμενικοτατα αυτο εχεις, με αυτο ζεις, τι να κανουμε.

 

Καποιοι ομως απο εμας (και θα μιλησω πολυ προσωπικα), και ειδικα εγω θελω κατι παραπανω. Θελω ενα χαρακτηρα στο οργανο, θελω χαρακτηρα ρε παιδι μου, να ακουγεται ιδιαιτερα, αστεια, σαπια, χοντρο, λεπτο, κρυσταλλο, λασπη αναλογα την περισταση, αλλα καθε φορα θελω κατι ιδιαιτερο. Θελω να παρω τον χαρακτηρα μου και τον χαρακτηρα του οργανου και να κανουμε σκληροπυρινικο ερωτα μεχρι να λιωσει το μυαλο και να οργιασει η φαντασια.

Αυτο το φτανεις μονο αν εχεις αντικειμενικα αλλα και υποκειμνικα ενα καλο οργανο. Καποιοι νιωθουν οτι ειναι σταν νερα τους με ενα σκατιχοντρο σκαφος, καποιοι με μια tele  που τσιριζει, αν το οργανο ειναι ομως οσο μοναδικος ειναι και ο σκοπος που εχεις για την χρηση του, τοτε μπαμ, εχουμε παντρεια. Αυτο το οργανο ειναι για σενα.

Και διευκρινιζω, η αναζητηση ενος βιντατζ οργανου, εχει να κανει καθαρα, με το "τρως", τι σου προσφερει η μουσικη σου, και τι θυσιες θα κανεις για αυτην. Εχει να κανει με πιο οργανο κλικαρεις. Μπορει να μην σου μιλαει η Les Paul του 59 (αστειο) αλλα δοκιμασες μια goldtop του 52'? ή μια goldtop του 56'. Ηταν μια εποχη που ο Lester ειχε πολλες ευκαιριες και εκανε πολυ καλη δουλεια.

 

Ε αυτοι που ψαχνουν τετοιο ειδους εξοπλισμο δεν θελουν να παρουν κατι παλιο απλα. Θελουν να παρουν εξοπλισμο χρονιας που τα οργανα φυμηζονται οτι εχουν βγει καλυτερα απο καθε αλλες φουρνιες. Και πολλοι την πατανε ετσι.

"-Α, κοιτα φιλε! πηρα Les Paul του 66!

-ναι ρε φιλε αλλα παιζει σκατα!

-τι λες ρε φιλε ειναι vintage!

-χεστικαμε, εκεινη την χρονια π.χ. αρχισαν να τσινανε οι βραζιλιανοι ξυλεμποροι και η gibson αγορασε σκατοξυλα γιατι τσιγκουνευοταν να πληρωσει τα καλα ξυλα. Οποτε αυτη η κιθαρα βγηκε αντικειμενικα σκατα.

 

Αυτο το παραδειγμα ισχυει για παραπολλες εταιριες και παει λεγοντας. Βαριεμαι να εξηγησω με καθε λεπτομερια ολους τους παραγωντες, αλλα νομιζω το πιανετε το νοημα.

 

Ενας αλλος ακομη παραγωντας ειναι η τεμπελια των μουσικων.

 

Τα περισσοτερα vintage οργανα ακουγονται σαπια στους περισσοτερους μουσικους. Κι αυτο συμβαινει γιατι οι περισσοτεροι μουσικοι δεν θα μπουν στον κοπο, πνευματικα είτε σωματικα, να αντιμετοπισουν ενα ιδιαιτερο οργανο, με ενα ιδιαιτερο τροπο. Ο εξοπλισμος αυτος προυποθετει οτι εσυ θα καταθεσεις ψυχη, και θα προτιμησεις να ματωσεις το pickgaurd και τις χορδες για να μετατρεψεις την φαντασια σου σε πραγματικοτητα. Αντι να βολευτεις με την καινοργια κιθαρα π.χ. που η γεφυρα ειναι τοσο καλα σχεδιασμενη οπου μπορεις να παιζεις σκατενια και να μην σπασεις το νυχακι σου, ή οι μαγνητες ακουγονται τσιτα, αλλα δεν εχεις σταξει ουτε μια σταγωνα υδρωτα για να βγει αυτη η τσιτα. Μιλαω εντελλως αλληγορικα, οριστε και ενα παραδειγμα για τους ντραμμερ που δυσκολευονται λιγο περισσοτερο καμια φορα να αντιληφθουν καποια πραγματα (αστειακι) .

Καποτε ο ντραμμερ επαιζε με 4 τυμπανα 2 πιατα και ενα μικροφωνο πανω απο το κεφαλι του, τα ηχοχρωμματα των τυμπανων, οι εντασεις, και ολοι αυτοι οι παραγωντες και ηταν καθαρα και απολυτα στα χερια του και την καλυτεχνικη του αποψη. Και δες τι ομορφα πραγματα βγαιναναι παλαιοτερα. Σημερα? σημερα εχεις ενα ματσο τεμπελιδες που θελουν το ενα και το αλλο, και εχουν 5000 πραγματα πανω στα τυμπανα κι ομως τα χτυπανε οπως εδερνε ο freddy flintstone την γυναικα του. Τα πνιγουν στα EQ και τους Compressors μονο και μονο επειδη βαριουνται να υδρωσουν και να "κουρδισουν" τα χερια τους και το μυαλο τους πανω στην μουσικη που σκοπευουν να βγαλουν. Αποτελεσμα? εσυ θα μου πεις.

 

Επειδη κουραστικα να γραφω θα το πω απλα (αν και συγνωμη που δεν ολοκληρωσα καθε θεμα απο ολες της πλευρες)

 

Ο εξοπλισμος στην μουσικη γενικα, και ειδικοτερα ο vintage εξοπλισμος, εχει καθαρα να κανει με το αν ξερεις τι θελεις και τι σκοπευεις να κανεις με αυτο.

Απο τον λογιστη που θελει απλα να ριχνει κανενα ακορντο που και που μεχρι τον Joe Pass, αν εχεις χαρακτηρα και χαρακτηρα θες να παρεις, με κοπο και υδρωτα, ή απλα σου αναστατωνει το μυαλουδακι σου ο "ηχος του τοτε" τοτε ασχολησου και ψαξου  με vintage εξοπλισμο.

 

Αν σου φαινεται παντελος αδιαφορο ολο αυτο, λη σε διεγυρει εντελος μονοδιαστατα και εισαι ευχαριστημενος με μια απλη κιθαρα, τοτε παρε μια απλη κιθαρα, παρε οτι θες και οτι γεμιζει την καρδια σου.

 

Αλλα σας παρακαλω,

μπορει για καποιους που λενε ψεματα στον εαυτο τους και το κοινο τους, οτι νομιζουν οτι παιζουν καλυτερα τα οργανα επειδη απλα ειναι παλια, και ολα ειναι στο μυαλο....

να μην ξαναειπωθουν τετοιες χαζομαρες.

Εννοειται πως η μεταβλητες και τα δεδομενα ειναι απειρα. εννοειται πως υπαρχουν εξαιρεσεις εννοειται πως το μοντερνο γουστο δεν ειναι κακο.

Απλα να μην αφηνουμε να ισσοπεδονονται καποια πραγματα επειδη απλα δεν τα καταλαβαινουμε.

 

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Vintage, διότι σου φεύγουν τα απωθημένα- και μιλώ εκ πείρας  ;)

 

ΥΓ: Marathon δεν πιστεύω να μην πήγες χτες στην συναυλία του δημάρχου σας  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ: Marathon δεν πιστεύω να μην πήγες χτες στην συναυλία του δημάρχου σας  ;D

 

Α, ναι. Για πες.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Α, ναι. Για πες.

Τι, δεν είδες; Ο δήμαρχος Ψινάκης τους είχε ολόκληρη υπουργό πολιτισμού να άδει στην πανσέληνο.

 

Σιγά μην το έχασε ο γέροντας  ;D

 

Ήταν και δίπλα από την οικία του.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν νομίζω αλλά είμαι σίγουρος (όπως είναι και το κοινό μου) ότι παίζω πολύ καλύτερα όταν παίζω παλιά όργανα.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα
  • Slew Rate unpinned this θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου