Προς το περιεχόμενο

ωλένια νευρίτιδα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα σε όλους,

 

εδώ και λίγες μέρες περίπου διαγνώστηκε ότι έχω ωλένια νευρίτιδα αγκώνα. αν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία και θέλει να μου πει πως το αντιμετώπισε ή έχει να μου προτείνει κάποιον ορθοπεδικό ή φυσικοθεραπευτή για μουσικούς παρακαλώ όπως μου στείλει μήνυμα.

 

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού την πέτυχες?Είναι σπάνια πάθηση.Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω μην περιμένεις θαύματα.Δεν είμαι γιατρός αλλά κινούμα στο χώρο.Ανακούφιση μπορεί να βρεις με φυσικοθεραπείες και αντιφλεγμονώδη αλλά σα θεραπεία προτείνεται η έγχυση κορτιζόλης(πρέπει να είναι πολύ μάστορας ο γιατρός για να μην πληγώσει το νεύρο) και το χειρουργείο για αποσυμφόρηση του νεύρου.Καλά είναι να ρωτήσεις νευροχειρουργό και όχι απλό χειρουργό-ορθοπεδικό.

Ποιός σκότωσε τον Tesla?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα,

 

σπάνια γράφω στο φόρουμ, συνήθως διαβάζω και μαθαίνω, αλλά θα σου πω την εμπειρία μου.

 

Πέρσυ έγραφα τη διπλωματική για το μεταπτυχιακό μου και από λάθος θέση του αριστερού χεριού στο πληκτρολόγιο, έπαθα ωλένια νευρίτιδα στον αγκώνα. Εκείνη την περίοδο καιγόμουν να τελειώσω τη μεταπτυχιακή και ταυτόχρονα είχα κλεισμένα live (παίζω κιθάρα btw).

 

Ο ορθοπεδικός μου έδωσε αντιφλεγμονώδη για 15 μέρες. Εκείνες τις μέρες δεν πονούσα καθόλου, μετά το 15νθήμερο όμως επανήλθα στην προηγούμενη κατάσταση. Ξεκίνησα φυσιοθεραπείες -αν και ο ορθοπεδικός μού είπε ότι δε θα βοηθούσαν- και μετά από 10 θεραπείες ήμουν καλά. Φυσικά διόρθωσα τη θέση στο πληκτρολόγιο και τηρώ ευλαβικά αυτήν αλλαγή. Εκείνη την περίοδο που έγραφα τη μεταπτυχιακή και είχα πρόβες και live έβαζα συχνά πάγο όταν αισθανόμουν ενόχληση. Από τότε είμαι καλά, δε με έχει ξαναενοχλήσει καθόλου.

 

Εύχομαι το ίδιο και σε σένα. Νομίζω ότι δεν θα σε ταλαιπωρήσει πολύ.

Άρτεμις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες