Προς το περιεχόμενο

Ηχος απο Διάφανα Κρίνα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε  όλους.

 

Ετοιμάζω ένα καινούργιο τραγουδάκι και θέλω οι κιθάρες του να έχουν ένα ηλεκτρικό-ατμοσφαιρικό ήχο. Τείνω περισσότερο για όποιον γνωρίζει σε κιθάρες όπως έχουν τα κρίνα στον μπλέ χειμώνα.

 

Απο κιθάρα έχω μια epiphone les paul και μια πεταλιέρα GT-8.

Μέχρι τώρα ηχογραφούσα με Guitar Rig , GTR 3 και amplitude κατευθείαν με έτοιμα presets.

 

Θέλω να φτιάξω ένα δικό μου που να έχει σχετικό ήχο με το παραπάνω που ανέφερα. Δυστηχώς δεν τα πολυκαταφέρνω σε Guitar rig με το να επιλέξω ενισχυτή , καμπίνα και εφέ. Για την πεταλιέρα ούτε λόγος. Για να φτιάξεις δικό σου preset πρεπει να έχεις τουλάχιστον post doc.

 

Μπορεί κάποιος να μου πει πως μπορώ να βγάλω έναν τέτοιο ήχο;

Διάταξη ενισχυτή και εφέ.

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

      Με σιγουρια μπορω να σου πω οτι στον Μπλε χειμωνα εχει τιγκα delay και νομιζω και tremolo στο εισαγωγικο ριφακι. Εγω προσωπικα χρησιμοποιω το DD-7 το delay σε analog με τις ρυθμισεις ολες στην μεση και ακουγεται αρκετα ομορφο.

 

Aπο κιθαρα καλα εισαι, δωσε και ενα κλικ distortion (γυρω στο 2) να δοκιμασεις μηπως σου αρεσει και ετσι.

Ητοι μεν πρωτιστα χαος γενετο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο "Μπλε Χειμωνας" εχει γραφτει κατα 90% με πεταλια BOSS  για delay/reverb/modulation  ("κοπιες" αυτων των εφε εχει ΗΔΗ η πεταλιερα που εχεις!) & RAT (o Νικος) & Tone bender fuzz (ο Κυριακος) για "βρωμα".

 

Ο Νικος επαιζε τοτε με εναν στοκ Twin Reverb RI & ο Kυριακος με εναν VOX AC30 με Greenbacks.Παντα οι ενισχυτες τους ηταν ανοιγμενοι το πολυ στο "3" για να εχουν ΚΑΘΑΡΟ ηχο "πλατφορμα" για πεταλια και εφε.

 

Aπο κιθαρες ο Nικος ειχε μια στοκ Fender Am Std Tele του 94 (ειναι αυτη που εχει τωρα ο Αλκινοος Ιωαννιδης στην οποια εγω εβαλα γυρω στο 2000 εναν Fender 50s tele μαγνητη στην γεφυρα και  αλλαξα το pickguard με εναν tortoise shell) και ο Κυριακος μια στοκ Gibson ES355 του 1973 με vibrola (η οποια μετα εκλαπη δυστυχως).

 

Ο ηχος του Νικου και του Κυριακου ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικοι και ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ για να βγει το τελικο αποτελεσμα και δεν ξερω ποιον απο τους δυο θελεις,γενικα παντως  χρειαζεσαι αρκετο delay,modulation τυπου "leslie" & phaser,καργα tremolo ,γενικα θες λιγοτερο "Gain για να πιασεις τον ηχο του Νικου και περισσοτερο gain για να πιασεις τον ηχο του Κυριακου.

 

Το "προβλημα" ειναι οτι ο ηχος και το παιξιμο και των δυο ειναι αποτελεσμα και συνδιασμος ΜΥΑΛΟΥ,ταλεντου,ΨΑΞΙΜΑΤΟΣ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ αισθητικης και φυσικα ΧΕΡΙΩΝ (και οι 2 ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ κιθαριστες ενω ΤΕΧΝΙΚΑ ο Νικος ειναι αυτο που λεμε "βιρτουοζος"  (δεν τον εχω δει ΠΟΤΕ μου να κανει ΛΑΘΟΣ,ενω παντα εγραφε ONE TAKE τα παντα!)) και αυτα δυστυχως ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

 

στο τελευταιο live τους o Kυριακος   χρησιμοποιησε μια στοκ Fender Am std strat του 2004  VOX Tonelab SE & VOX AC 30 & ο Νικος μια Thinline Tele που του ειχα φτιαξει πριν 7 χρονια με Dimarzio TK bridge μαγνητη μια πεταλιερα  Line 6 M13 και Fender Deluxe Reverb RI και παλι ο ηχος ηταν ιδιος με αυτον στο δισκο.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο "Μπλε Χειμωνας" εχει γραφτει κατα 90% με πεταλια BOSS  για delay/reverb/modulation  ("κοπιες" αυτων των εφε εχει ΗΔΗ η πεταλιερα που εχεις!) & RAT (o Νικος) & Tone bender fuzz (ο Κυριακος) για "βρωμα".

 

Ο Νικος επαιζε τοτε με εναν στοκ Twin Reverb RI & ο Kυριακος με εναν VOX AC30 με Greenbacks.Παντα οι ενισχυτες τους ηταν ανοιγμενοι το πολυ στο "3" για να εχουν ΚΑΘΑΡΟ ηχο "πλατφορμα" για πεταλια και εφε.

 

Aπο κιθαρες ο Nικος ειχε μια στοκ Fender Am Std Tele του 94 (ειναι αυτη που εχει τωρα ο Αλκινοος Ιωαννιδης στην οποια εγω εβαλα γυρω στο 2000 εναν Fender 50s tele μαγνητη στην γεφυρα και  αλλαξα το pickguard με εναν tortoise shell) και ο Κυριακος μια στοκ Gibson ES355 του 1973 με vibrola (η οποια μετα εκλαπη δυστυχως).

 

Ο ηχος του Νικου και του Κυριακου ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικοι και ΣΥΝΔΙΑΖΟΝΤΑΙ για να βγει το τελικο αποτελεσμα και δεν ξερω ποιον απο τους δυο θελεις,γενικα παντως  χρειαζεσαι αρκετο delay,modulation τυπου "leslie" & phaser,καργα tremolo ,γενικα θες λιγοτερο "Gain για να πιασεις τον ηχο του Νικου και περισσοτερο gain για να πιασεις τον ηχο του Νικου.

 

Το "προβλημα" ειναι οτι ο ηχος και το παιξιμο και των δυο ειναι αποτελεσμα και συνδιασμος ΜΥΑΛΟΥ,ταλεντου,ΨΑΞΙΜΑΤΟΣ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ αισθητικης και φυσικα ΧΕΡΙΩΝ (και οι 2 ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ κιθαριστες ενω ΤΕΧΝΙΚΑ ο Νικος ειναι απιστευτος (δεν τον εχω δει ΠΟΤΕ μου να κανει ΛΑΘΟΣ,ενω παντα εγραφε ONE TAKE τα παντα!)) και αυτα δυστυχως ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

 

στο τελευταιο live τους o Kυριακος   χρησιμοποιησε μια στοκ Fender Am std strat του 2004  VOX Tonelab SE & VOX AC 30 & ο Νικος μια Thinline Tele που του ειχα φτιαξει πριν 7 χρονια με Dimarzio TK bridge μαγνητη μια πεταλιερα  Line 6 M13 και Fender Deluxe Reverb RI και παλι ο ηχος ηταν ιδιος με αυτον στο δισκο.

 

 

Ευχαριστώ Superfunk

 

Εννοείται όλα αυτά που λες. Τα παιδιά ειναι άπαιχτοι.Ειδικά το τζαμάρισμα μετά το σόλο της κιθάρας ειναι οτι πιο ψυχεδελικό έχω ακούσει στην ζωή μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ Superfunk

 

 

+1

 

Ευχαριστούμε. Αυτές οι πληροφορίες είναι θησαυρός, κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της Ελληνικής rock.

:-)

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Aν εχεις χρονο και ορεξη καποια στιγμη και θες να πεις καποια πραγματα παραπανω, πιστευω θα ενδιεφεραν πολυ κοσμο, περα απο εμενα. Οπως π.χ.: οι ενισχυτες/κιθαρες που ανεφερες χρησιμοποιηθηκαν μονο σε αυτο το τραγουδι ή σε ολο τον δισκο; Στον προηγουμενο δισκο τι χρησιμοποιησαν; Στους επομενους φανταζομαι χαθηκε η μπαλα, αφου ηταν τεραστια η ποικιλια των ηχων...

Το οτι σε συναυλιες απεδιδαν παντα πιστα ειναι κοινως αποδεκτο, και ο Παντελης εβγαζε ηχο ακομα και στο Αν τοτε, που κανεις δεν εβγαζε!

Αγάπη μου, χρειάζομαι τις κιθάρες μου, όπως εσυ τα παπούτσια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν εχεις χρονο και ορεξη καποια στιγμη και θες να πεις καποια πραγματα παραπανω, πιστευω θα ενδιεφεραν πολυ κοσμο, περα απο εμενα. Οπως π.χ.: οι ενισχυτες/κιθαρες που ανεφερες χρησιμοποιηθηκαν μονο σε αυτο το τραγουδι ή σε ολο τον δισκο; Στον προηγουμενο δισκο τι χρησιμοποιησαν; Στους επομενους φανταζομαι χαθηκε η μπαλα, αφου ηταν τεραστια η ποικιλια των ηχων...

Το οτι σε συναυλιες απεδιδαν παντα πιστα ειναι κοινως αποδεκτο, και ο Παντελης εβγαζε ηχο ακομα και στο Αν τοτε, που κανεις δεν εβγαζε!

 

Στους δισκους χρησιμοποιηθηκαν οι ενισχυτες που αναφερω με εξαιρεση τον "Οτι απομεινε απο την ευτυχια" που ο Κυριακος παιζει με εναν RIVERA QUIANNA που ειχα τοτε .

 

Ο Νικος επισης τοτε αλλαξε τον Twin με εναν ,παλι δικο μου,Peavey Classic 50 τον οποιο και χρησιμοποιουσε μεχρι τη δαλυση του συγκροτηματος ενω ο Κυριακος συνεχισε να χρησιμοποιει τον VOX AC30 αλλα με solid state rectifier & 150αρια Eminence Swamp Thangs ,απο κιθαρες ο Νικος χρησιμοποιουσε μια γιαπωνεζικη jazzmaster ,μια γιαπωνεζικη strat για κανα 6μηνο & μετα το 2004 μια ...Samick Royalle σκαφος & μετα το 2006 & την τελε που του εφτιαξα ,ο Κυριακος μετα την κλοπη της 355 επαιξε διαδοχικα με μια jazzmaster του 64,μια Gretsch Country Gent,μια Fender CS set neck tele (η βασικη του κιθαρα για πολλα χρονια) & στον τελευταιο δισκο μια Fender Eric Johnson strat που ειχα τοτε και μια Ricky 381, τωρα εχει  μια Gibson Midtown custom με GFS Surf Kings.

 

Απο εφε  οι δισκοι  ηταν με VOX TL (Κυριακος απο το 2005 και μετα) & Line 6 Μ13 (Νικος τα τελευταια 3 χρονια του συγκροτηματος) πριν ο Νικος χρησιμοποιουσε απλα πεταλια BOSS & RAT & o Κυριακος μια ΤΕΡΑΤΩΔΗ πεταλιερα που αλλαζε καθε 3 μηνες....(στην πιο deluxe μορφη της ειχε πανω ολα τα LOVETONE πεταλια)...τα πΣηφιακα delay της ΑΚΑΙ ηταν πολυ σημαντικα τοτενες για τον ηχο τους (ειχανε και οι 2)

 

Γενικα παντα ειχαν λιγο και βασικο εξοπλισμο (ποτε δεν ειχαν παραπανω απο...ΜΙΑ κιθαρα ο Κυριακος και 2 ο Νικος ) , πολλες και καλες ιδεες και φυσικα πολυ ταλεντο .... ;)

 

Το οτι σε συναυλιες απεδιδαν παντα πιστα ειναι κοινως αποδεκτο, και ο Παντελης εβγαζε ηχο ακομα και στο Αν τοτε, που κανεις δεν εβγαζε!

 

Ο Παντελης με εξαιρεση την τελευταια συναυλια στο ΡΟΔΟΝ που επαιξε με το μπασο μου (ενα Fender Sting signature) γιατι το δικο του ηταν στον μαστορα για ταστα παντα με ενα στοκ Precission του 78 (εκπληκτικο μπασο σκετο πιπουλο σιγουρα το καλυτερο vintage Precission που εχω παιξει) επαιζε και παιζει ,τα τελευταια χρονια χρησιμοποιουσε και εναν κομπρεσσορα ΕΒS.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους δισκους χρησιμοποιηθηκαν οι ενισχυτες που αναφερω με εξαιρεση τον "Οτι απομεινε απο την ευτυχια" που ο Κυριακος παιζει με εναν RIVERA QUIANNA που ειχα τοτε .

 

Ο Νικος επισης τοτε αλλαξε τον Twin με εναν ,παλι δικο μου,Peavey Classic 50 τον οποιο και χρησιμοποιουσε μεχρι τη δαλυση του συγκροτηματος ενω ο Κυριακος συνεχισε να χρησιμοποιει τον VOX AC30 αλλα με solid state rectifier & 150αρια Eminence Swamp Thangs ,απο κιθαρες ο Νικος χρησιμοποιουσε μια γιαπωνεζικη jazzmaster ,μια γιαπωνεζικη strat για κανα 6μηνο & μετα το 2004 μια ...Samick Royalle σκαφος & μετα το 2006 & την τελε που του εφτιαξα ,ο Κυριακος μετα την κλοπη της 355 επαιξε διαδοχικα με μια jazzmaster του 64,μια Gretsch Country Gent,μια Fender CS set neck tele (η βασικη του κιθαρα για πολλα χρονια) & στον τελευταιο δισκο μια Fender Eric Johnson strat που ειχα τοτε και μια Ricky 381, τωρα εχει  μια Gibson Midtown custom με GFS Surf Kings.

 

Απο εφε  οι δισκοι  ηταν με VOX TL (Κυριακος απο το 2005 και μετα) & Line 6 Μ13 (Νικος τα τελευταια 3 χρονια του συγκροτηματος) πριν ο Νικος χρησιμοποιουσε απλα πεταλια BOSS & RAT & o Κυριακος μια ΤΕΡΑΤΩΔΗ πεταλιερα που αλλαζε καθε 3 μηνες....(στην πιο deluxe μορφη της ειχε πανω ολα τα LOVETONE πεταλια)...τα πΣηφιακα delay της ΑΚΑΙ ηταν πολυ σημαντικα τοτενες για τον ηχο τους (ειχανε και οι 2)

 

Γενικα παντα ειχαν λιγο και βασικο εξοπλισμο (ποτε δεν ειχαν παραπανω απο...ΜΙΑ κιθαρα ο Κυριακος και 2 ο Νικος ) , πολλες και καλες ιδεες και φυσικα πολυ ταλεντο .... ;)

 

Ο Παντελης με εξαιρεση την τελευταια συναυλια στο ΡΟΔΟΝ που επαιξε με το μπασο μου (ενα Fender Sting signature) γιατι το δικο του ηταν στον μαστορα για ταστα παντα με ενα στοκ Precission του 78 (εκπληκτικο μπασο σκετο πιπουλο σιγουρα το καλυτερο vintage Precission που εχω παιξει) επαιζε και παιζει ,τα τελευταια χρονια χρησιμοποιουσε και εναν κομπρεσσορα ΕΒS.

 

Εισαι εγκυκλοπαιδεια! Να εισαι καλα!

Αγάπη μου, χρειάζομαι τις κιθάρες μου, όπως εσυ τα παπούτσια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου