Προς το περιεχόμενο

Maya SG imitation.Αξίζει για lifting?


dimicupo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...Πρώτ'απ'όλα μή...βαρέσετε.....

 

Προς το παρόν η ερώτηση είναι ημιρητορική λόγω οικονομικής δυσπραγίας.

Αν όλα πάνε καλά,αξίζει να την βελτιώσω ?

Είμαι συναισθηματικά δεμένος μαζί της,η μάρκα είναι....Maya...,την

αγόρασα 9.000 δρχ το 1973...και δεν την πετάω με τίποτε..

Το tension και το feeling των χορδών είναι αξιοπρεπές,θέλει ένα tuning,παραμένει στη σωστή τονικότητα .....αρκεταάααααα,όμως ο ήχος είναι για τα μπάζα...αξίζει λοιπόν ένα lifting ? Αν πρόκειται για μαγνήτες,παρακαλώ είμαι άσχετος,να είστε όσο πιο σαφείς γίνεται.

 

Ευχαριστώ πολύ,

Δημήτρης

 

Υ.Γ.Οσο και να έψαξα δεν βρήκα πως ποστάρω και την φώτο που τράβηξα....βοηθήστε

Μα καθόλου δεν αγαπάς τους ανθρώπους ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Πρώτ'απ'όλα μή...βαρέσετε.....

 

Προς το παρόν η ερώτηση είναι ημιρητορική λόγω οικονομικής δυσπραγίας.

Αν όλα πάνε καλά' date='αξίζει να την βελτιώσω ?

Είμαι συναισθηματικά δεμένος μαζί της,η μάρκα είναι....Maya...,την

αγόρασα 9.000 δρχ το 1973...και δεν την πετάω με τίποτε..

Το tension και το feeling των χορδών είναι αξιοπρεπές,θέλει ένα tuning,παραμένει στη σωστή τονικότητα .....αρκεταάααααα,όμως ο ήχος είναι για τα μπάζα...αξίζει λοιπόν ένα lifting ? Αν πρόκειται για μαγνήτες,παρακαλώ είμαι άσχετος,να είστε όσο πιο σαφείς γίνεται.

 

Ευχαριστώ πολύ,

Δημήτρης

 

Υ.Γ.Οσο και να έψαξα δεν βρήκα πως ποστάρω και την φώτο που τράβηξα....βοηθήστε[/quote']

 

Φίλε συνονόματε λίγο off topic αλλά είχα μιά Μaya πιστή replica stratocaster ολόλευκη, είχα βάλει καί έναν fender μαγνήτη καί την είχα πουλήσει το 90κάτι...Αν την έβρισκα πάλι....μόνο καί μόνο γιά λόγους συναισθηματικούς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπότε αν δεν είναι του πεταμάτου,ας μου προτείνει κανείς μαγνήτες,μάρκα,είδος και πόσο περίπου πάει...ευχαριστώ πολύ

Μα καθόλου δεν αγαπάς τους ανθρώπους ????