Προς το περιεχόμενο

MusicStore = Γερμανική αξιοπιστία (?)


Thkioups

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω παραγγείλει από 22/12/06 ένα μπάσσο Mascus Miller στο MusicStore.

Από τότε έχω πάρει ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ τηλεφωνήματα.

Μετά από ένα μπέρδεμα - το οποίο ακόμα δεν έχω καταλάβει τι, πως και πού οφειλόταν (μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να πάρουν λεφτά από την κάρτα μου ενώ στην τράπεζα που ρώτησα φαινόταν καθαρά ότι το ποσό είχε ήδη δεσμευτεί από 28/12/06) - το ποσό εκταμιεύτηκε και εισπράχθηκε από το MusicStore στις 3/1/07.

Το μπάσσο όμως είναι ΑΚΟΜΑ εκεί. Έχουν, λένε, πολύ δουλειά.

Μου το πάνε από μέρα σε μέρα. Σήμερα φεύγει, ως το απόγευμα θα φύγει κ.λ.π.

Ζήτησα να το στείλουν Εξπρες (δηλαδή 2-3 μέρες παράδοση) μια και δεν οφειλεται σ εμένα η καθυστέρηση και ενώ ό Έλληνας υπεύθυνος για τις πωλήσεις Ελλάδας μου είπε ότι έκανε προσπάθειες για να το στείλει εξπρες, του το αρνήθηκαν οι ανωτεροί του γιατί είναι φυσικά ακριβότερο.

Το ζήτημα είναι οτι ενώ εγώ έχω παραγγείλει από 22/12, η αποστολή ΑΚΟΜΑ δεν έχει γίνει και αν υποθέσουμε οτι φεύγει ακόμα και αύριο το γρηγορότερο θα το έχω σε καμιά βδομάδα. Σύνολο άνω των 3 εβδομάδων για να μην πω ένα ΜΗΝΑ.

Και αναρωτιέμαι που είναι η περιβόητη Γερμανική αξιοπιστία ? που είναι ο τόσο συζητημένος και υπερεκτιμημένος Γερμανικός σεβασμός στον πελάτη?

Π@#$@ρια. Εχω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ :evil: :evil: .

Θα μου πεις για μερικές μέρες κάνεις έτσι? Η αντιμετώπιση είναι.

Εφιστώ λοιπόν την προσοχή σας. Παντού τα πάντα.

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όχι, δίκιο έχεις μη συζητάς. Κανονικά θα έπρεπε να σου ζητήσουν 100 φορές συγνώμη, να σου το στείλουν express και να σου δώσουν και credit 50¤. ΔΕΝ κάνω πλάκα! Εγώ αυτό καταλαβαίνω ως σεβασμό στον πελάτη. Έγινε πρόβλημα που οφείλεται σε εμάς, κάνουμε ό,τι μπορούμε και πάρτε και ένα δωρο ως "συγνώμη".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι' date=' δίκιο έχεις μη συζητάς. Κανονικά θα έπρεπε να σου ζητήσουν 100 φορές συγνώμη, να σου το στείλουν express και να σου δώσουν και credit 50¤. ΔΕΝ κάνω πλάκα! Εγώ αυτό καταλαβαίνω ως σεβασμό στον πελάτη. Έγινε πρόβλημα που οφείλεται σε εμάς, κάνουμε ό,τι μπορούμε και πάρτε και ένα δωρο ως "συγνώμη".[/quote']

Σύ είπας!!

Κι εγώ αυτό είχα κατα νού αλλά οι Γερμανοί δεν καταλαβαίνουν ΤΙΠΟΤΑ.

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε τηλέφωνο και ζήτησε τον Mr Spyridon Mavridis είναι μάλλον Κύπριος και θα συννενοηθείς στα Ελληνικά μαζί του είναι ΟΚ παιδί.

 

Πραγματικά στο Music Store καθυστερούν αρκετά κάνουν 2 με τρείς εβδομάδες για να στείλουν τα πράγματα.Από την στιγμή που θα σου στείλουν email με το tracking Nr υπολόγισε ότι η UPS κάνει +4 μέρες γιατί τα φέρνουν με τα μέσα επιφανείας.

 

Πάντως έχω ψωνίσει πάρα πολλά πράγματα και είναι όλα προσεγμένα. Η κιθάρα Fender Strat 70's ήρθε ακόμα και σεταρισμένη σε άριστη κατάσταση αντίθετα με τον Θωμά που μου έστειλε την Epiphone LP custom με πολλά προβλήματα στην ταστιέρα. (Δεν είχαν ανοίξει κάν το κουτί να δούν σε τι κατάσταση ήταν η κιθάρα.)

 

Υπομονή θα ανταμοιφθείς με την αγορά σου. Μην ξεχνάς ότι έπεσε και η παραγγελία σου και μέσα στις γιορτές και πραγματικά θα είχαν αυξημένο φόρτο εργασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ Lampiris

Μα με το Σπύρο (δεν είναι Κύπριος, Γιαννιώτης είναι) μιλάω ο οποίος και προσπαθεί να κάνει ότι μπορεί . Μου είπε οτι πήγε 1-2 φορές ο ίδιος στο τμήμα φόρτωσης και έβαλε το δέμα στη σειρά για να φύγει αλλά.....Ελα ντε που είναι? Μιλάμε για έτοιμο πακέτο, συσκευασμένο και ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ και τα λεφτά έχουν εισπραχθεί βέβαια.

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι μάλλον περιμένουν από την UPS να μαζευτούν αρκετά πακέτα για να τα στείλουν Ελλάδα.

 

Μάλλον αυτοί φταίνε. Εμένα μια παραγγελία είχε ξεχαστεί στην Ιταλία (Μπολώνια) 5 μέρες. Εκεί είναι σταθμός μεταφόρτωσης της UPS και μετά από άπειρα τηλέφωνα σ' αυτούς αφού είχα το tracking Nr βρήκα άκρη.

 

Το μόνο που μπορώ να πώ είναι υπομονή. Ίσως είσαι και εσύ "ψιλο-άτυχος" σαν κι εμένα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι μάλλον περιμένουν από την UPS να μαζευτούν αρκετά πακέτα για να τα στείλουν Ελλάδα.

 

Μάλλον αυτοί φταίνε. Εμένα μια παραγγελία είχε ξεχαστεί στην Ιταλία (Μπολώνια) 5 μέρες. Εκεί είναι σταθμός μεταφόρτωσης της UPS και μετά από άπειρα τηλέφωνα σ' αυτούς αφού είχα το tracking Nr βρήκα άκρη.

 

Το μόνο που μπορώ να πώ είναι υπομονή. Ίσως είσαι και εσύ "ψιλο-άτυχος" σαν κι εμένα....

Αφού μιλάμε για ΦΟΡΤΟ εργασίας, λες να περιμένουν να μαζευτούν πακέτα? Θεωρητικά πρέπει να έχουν καθημερινές αποστολές.

Φυσικά και φταίνε αυτοί.

Αλήθεια, τα πράγματα με UPS έρχονται οδικώς? Ωχ...

Τα γράφω όλα αυτά, έτσι, για να μη μπλέκουμε κάθε φορά το εγκόμιο των ...ξένων και θάβουμε μόνο.. τους Ψωροέλληνες .

P>Ζωή είναι, δε βαριέσαι θα περάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά χωρίς να θέλω να βάλω φωτιά στην συζήτηση θέλω να πω κι εγώ μια ακόμη εμπειρία που είχα σήμερα μάλιστα σε ελληνικό κατάστημα. Αφού επέλεξα τι ήθελα να αγοράσω κι επειδή παίρνω συχνά πράγματα από εκεί, είπα ξεκάθαρα στον έμπορο ότι η προσφορά που μου κάνει είναι τραγική και πως γνωρίζοντας τις τιμές των γερμανικών online stores αισθάνομαι ότι με κλέβουν. Ξεκάθαρα, έξω από τα δόντια...

Το αποτέλεσμα ήταν ότι χωρίς καμία διαμάχη με τον άνθρωπο πήρα τα πράγματα που είχα διαλέξει και 5% φθηνότερα από τις τιμές του Thomann. Οι Έλληνες έμποροι τους αρέσει ή όχι καταλαβαίνουν πως είναι πλέον τμήμα του διεθνούς ανταγωνισμού και το θέμα είναι να εντοπίσει κανείς εκείνους που το αντιλαμβάνονται και στην πράξη. Μην κρίνετε από τις τιμές της βιτρίνας ή του Έλληνα αντιπροσώπου, αλλά από το πόσα τελικά βγαίνουν από την τσέπη σας.

Και βέβαια δεν πέρασα ποτέ την αναμονή και το ρίσκο της απρόσεχτης μεταφοράς των αγορών μου... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά χωρίς να θέλω να βάλω φωτιά στην συζήτηση θέλω να πω κι εγώ μια ακόμη εμπειρία που είχα σήμερα μάλιστα σε ελληνικό κατάστημα. Αφού επέλεξα τι ήθελα να αγοράσω κι επειδή παίρνω συχνά πράγματα από εκεί' date=' είπα ξεκάθαρα στον έμπορο ότι η προσφορά που μου κάνει είναι τραγική και πως γνωρίζοντας τις τιμές των γερμανικών online stores αισθάνομαι ότι με κλέβουν. Ξεκάθαρα, έξω από τα δόντια...

Το αποτέλεσμα ήταν ότι χωρίς καμία διαμάχη με τον άνθρωπο πήρα τα πράγματα που είχα διαλέξει και 5% φθηνότερα από τις τιμές του Thomann. Οι Έλληνες έμποροι τους αρέσει ή όχι καταλαβαίνουν πως είναι πλέον τμήμα του διεθνούς ανταγωνισμού και το θέμα είναι να εντοπίσει κανείς εκείνους που το αντιλαμβάνονται και στην πράξη. Μην κρίνετε από τις τιμές της βιτρίνας ή του Έλληνα αντιπροσώπου, αλλά από το πόσα τελικά βγαίνουν από την τσέπη σας.

Και βέβαια δεν πέρασα ποτέ την αναμονή και το ρίσκο της απρόσεχτης μεταφοράς των αγορών μου... :wink:[/quote']

 

Το παρακατω το εγραψα πριν 2 εβδομαδες στο topic "new strat"

:D Την παραγγειλα!!!!!!!!!!!!απο Thomann (869¤).

Κατεβηκα το απογευμα σε γνωστο μαγαζι στο κεντρο της Αθηνας και ζητησα να τη δοκιμασω.Πολυ προθυμα μου ειπαν οτι ειναι σφραγισμενη και επειδη ηθελα να τσεκαρω το μπρατσο μου εδειξαν την 60th anniversary που εχει το ιδιο :roll: .Μεχρι εδω καλα...Ειπα στο παληκαρι που με εξυπηρετουσε οτι εχω βρει την ταδε τιμη(869¤) απο online shop και τον ρωτησα τι καλυτερο απο τη δικη τους επισημη τιμη(1260¤) μπορουσε να κανει.Μου ειπε οτι το γνωριζει(παλι καλα!) και αρχισαμε μια συζητηση σχετικα με τα super-market που βαζουν οργανα "κραχτες" στο κοστος' date=' που εμεις ελεγχουμε το καθε οργανο ξεχωριστα κ.τ.λ. Του εδωσα να καταλαβει οτι σε καμια περιπτωση δεν περιμενα να μου κανει τιμη Thomann απλα ηθελα να μαθω την καλυτερη προσφορα που μπορουσαν να κανουν, πιθανοτατα και με δοσεις στην πιστωτικη.Κατεβηκαμε κατω και μιλησε με το αφεντικο.Απο οτι καταλαβα-γιατι εν τω μεταξυ ειχα πιασει την κουβεντα με ενα αλλο πωλητη- το αφεντικο με γειωσε κανονικα γιατι οταν πηγα πιο κοντα τους, το παιδι τον ρωτησε "Κυριε Β..., σχετικα με αυτο που σας ειπα τι μπορουμε να κανουμε?" και το boss χωρις καν να μιλησει μαζι μου (ημουν στο 1 μετρο) του ειπε "Αν ειναι για την τιμη,δεν το συζηταμε καθολου" με ενα υφος που πραγματικα με στεναχωρησε,γιατι ουτε ζητησα τιποτα παραπανω απο μια εκπτωση,ουτε ημουν αγενης(το εντελως αντιθετο θα ελεγα).Εκεινη τη στιγμη πιστεψα οτι αν μπορουσε θα με πετουσε με τις κλωτσιες εξω :cry: Αφου ξαναευχαριστησα τα παιδια που με εξυπηρετησαν, ευχηθηκα καλη πρωτοχρονια,γυρισα σπιτι,μπηκα στο "Θωμα" και πλεον περιμενω τον ταχυδρομο 8)

Φταιω εγω που πιστεψα οτι υπηρχε ελπιδα να ψωνισω απο ελληνικο μαγαζι?

Φταιω εγω που ισως δεν ξαναπατησω σε ελληνικο μαγαζι (εκτος ισως για τιποτα χορδες αν ξεμεινω)?[/quote']

 

Οσο για το MusicStore,τελικα την παραγγειλα απο εκει την κιθαρα γιατι στο Θωμα βγηκε Out of stock και ο Αγγελοπουλος μου ειπε οτι δεν τους την προμηθευουν πια :roll: .Παραγγειλα 30/12 και το order status ειναι ακομα στο Abgeschlossen=κλειδωμενο.Ο Σπυρος σε mail που του εστειλα μου απαντησε οτι "θα σταλει το συντομοτερο δυνατο".Θελω να πιστευω οτι η καθυστερηση οφειλεται στον ογκο παραγγελιων λογω εορτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά να ρωτήσω κάτι για το musicstore .. είδα ότι κι αυτό συνεργάζεται με ελλάδα και μάλιστα στις επιλογές πληρωμής έχει και cash on delivery, δηλαδή να πληρώσεις στην παραλαβή!! ισχύει αυτό; Δηλαδή τι; Αντικαταβολή; Η ερχεται με courier και πληρώνεις εξτρα τα μαλιοκεφαλά σου;;

Επίσης να ρωτήσω πως γινεται το bank transfer payment που εχει σαν επιλογή στο thomann? Εχει προμήθεια; Σου δίνουν λογαριασμό τους και πας σε όποια τράπεζα θες και τα καταθέτεις; Αφου μιλάμε για ευρώ δεν πιστεύω να εχει προμήθεια ιδιαίτερη ε;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου