Προς το περιεχόμενο

A priori - desert 22


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκτός του ότι μου αρέσει πάρα πολύ σαν σύνθεση, νομίζω πως είναι και το πιο πειστικά "μπαντίστικο" απ΄όσα έχεις "επανασυνθέσει" ως  τώρα.

 

Χαίρομαι που σου άρεσε. Είναι περισσότερο θα έλεγα με προσωπική υπογραφή καθώς το έφτιαξα την εποχή που ο άλλος κιθαρίστας έκανε τη θητεία του. Και ουσιαστικά γράφτηκε όλο σε ακουστική (δηλαδή το πρώτο βασικά μέρος).

Ίσως κάποια στιγμή καταφέρω και το ξαναβγάλω πιό minimal...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Εγώ φοβάμαι (ή μάλλον έχω απορία) το εξής. Το γκρουπάρισμα των κιθαριστικών πχ δεν σημαίνει ότι θα κλειδώσουν όλα αυτά μαζί και μετά θα αντιμετωπίζονται ως σύνολο?

Αν χρειαστεί κάτι άλλο? δεν θα χρειαστεί μετά ξεγκρουπάρισμα?

 

το γκρουπάρισμα είναι μια από τις πιο "δημιουργικές" διαδικασίες της μίξης... δεν "πετάς" μέσα σε ένα όλες τις κιθάρες και καθάρισες (ανέφερα κάπου κάτι τέτοιο? ::))...

 

κι ούτε φυσικά "κλειδώνει" κάτι... πως θα γίνει άλλωστε κάτι τέτοιο (εκτός αν κάνεις την "βλακεία" να τα "φριζάρεις πειραγμένα" πριν σιγουρευτείς για το το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμείς)...

κάθε όργανο αντιμετωπίζεται παράλληλα και κατά μόνας και σαν μέρος ενός γενικού συνόλου αλλά και διάφορων υποσυνόλων...

 

στα τύμπανα πχ εκτός του main τους που υπάγεται απευθείας στην master έξοδο, μπορούν να υπάρχουν subs ειδικά για τα τομ, για την μπότα (αν έχει ηχογραφηθεί με 2 mic), το ίδιο και για το snare και πάει λέγοντας...

τώρα ανά πάσα στιγμή στην πορεία της εξέλιξης έχεις πρόσβαση "σολάροντας" από το main μέχρι την "απαγωγή" του σε οποιαδήποτε από τις μονάδες (εδώ όργανα) που το αποτελούν...

 

ένα "απλό" παράδειγμα στις κιθάρες τώρα...  2 ακουστικές κιθάρες που παίζουν ρυθμικά απέναντι στην στερεοφωνία, αφού κατά μόνας αρχικά έχουμε καθορίσει μια αρχική ακουστική τους συμπεριφορά, στο sub τους θα εξετάσουμε την συμπεριφορά μεταξύ τους με κάποιες κοινές ελαφρές process επεμβάσεις αν χρειαστεί και θα δώσουμε και ένα send στο γενικό effect του χώρου (πράγμα βασικό αν θέλουμε να δώσουμε τελικά θέσεις απλώνοντας διακριτά σε "βάθος" την σκηνή και όχι μονοκόματα να παίζει ο ένας στα γόνατα του άλλου ;D)...

 

κατόπι το sub τους πρέπει να δουλευτεί και συνδυαστικά με αυτό του μπάσου και των τυμπάνων (αλλά και με άλλο γκρουπ με κάποια padοειδή που ίσως υπάρχει) με ανάλογες επεμβάσεις αν χρειαστούν, ώστε η ρυθμική βάση από μόνη της να μας ικανοποιεί πριν αρχίσουμε με την ίδια λογική να προσθέτουμε και σόλο όργανα...

με την ίδια αυτή λογική που σε καμία φάση της δεν είναι "γραμμική," καθότι κάθε τι που "πειράζεται", επηρεάζει και κάτι άλλο και έχει επίδραση μικρή ή μεγάλη και στο σύνολο οπότε τα "πέρα δώθε", "μπρος πίσω" Α/Β καθίστανται από συχνά έως άκρως κουραστικά κατ ανάγκη...

 

Προτείνεις δηλαδή "να τα βρώ" με τις κιθάρες και να πω that's it πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τα άλλα όργανα?

Αυτό ρωτάω.

 

ελπίζω αυτή τη φορά να είμαι πιο σαφής στο ότι δεν εννοώ αυτό φυσικά... δεν υπάρχει κανόνας.. είπαμε ήδη ότι είναι "δημιουργική διαδικασία" και το "γκρουπάρισμα" και το routing και η σειρά και ο τρόπος αντιμετώπισης και η ΔΙΑΔΡΑΣΗ είναι συνεχής με το κατά περίπτωση "υλικό"...

 

αν σε ενδιαφέρει βέβαια η δική μου "σειρά", όταν επιβάλλεται ένα καλό αποτέλεσμα που να αξίζει ο κόπος, χωρίζω αρχικά σε τρία βασικά γκρουπ το χάος των 30-40 tracks (αν υπάρχουν και φωνές)...

Rhythm, Solo, Vocals... από κει και πέρα (πάντα ανάλογα το υλικό) προχωράω στα subs σε όσες υποκατηγορίες με ομάδες οργάνων κρίνω ότι θα με εξυπηρετήσουν σε πρώτη φάση ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΑ...

και ξεκινάω την επεξεργασία πάντα από τα τύμπανα, ακολουθούν συνδυαστικά το μπάσο, ρυθμικές κιθάρες, padοειδή, σόλο όργανα (πρώτα τα φυσικά) και last but not least οι φωνές...

 

 

 

ΥΓ. όσο για τα "μαγικά" hints δια πάσαν νόσον και μαλακείαν, έχω αναλύσει τις θέσεις μου επ αυτών, πολλάκις στο παρελθόν νομίζω...

ντάξει ξέρω πολλές φορές θυμίζω λίγο την γιαγιά μου κι αυτό το περιβόητο "θα δεις", που η γυναίκα μου χλεύαζε κάθε φορά που την ρωτούσε πόσο ακριβώς αλάτι θα ρίξει ή σε πόση ακριβώς ώρα θα βράσει το τάδε για τις συνταγές μαγειρικής της... βέβαια τώρα που είναι και η ίδια έμπειρη μαγείρισσα, "κατάλαβε" και απαντάει με τον ίδιο τρόπο στην ανηψιά μου... ;) O0 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον !  ;)

βασικά να ξαναπώ ότι η "ηχοληπτική"μου εμπειρία είναι ελάχιστη.

Μετά βίας ξεπερνάει τα 3 χρόνια σε daw (με δάσκαλο το νετ) και βέβαια πολλά περισσότερα (σχεδόν 10) σε ένα daw all-in-one της Roland -BR600 όπου κάποια από τα κομμάτια αυτά ξεκίνησαν σαν προσπάθειες.

Φαίνεται όμως καθαρά η ερασιτεχνική μου προσέγγιση.

Δηλαδή όλα μαζί τα tracks δηλαδή οριζόντια αντιμετώπιση. Με ώρες ώρες να έχω πάνω από 20 faders να ασχοληθώ.

Πού και πού κλείνω μερικά, αλλά τα αντιμετωπίζω πάντα το καθένα με όλα σχεδόν.

Δεν έχω κάνει ποτέ τον διαχωρισμό που λες ούτε κάν σε υποομάδες.

 

Αραγε εκ των υστέρων θα δώσει κάποιο αποτέλεσμα?

Επίσης να προσθέσω ότι με μικρόφωνο είναι μόνο η φωνή όπου υπάρχει και η ακουστική. Οι ηλεκτρικές κιθάρες και μπάσα είναι καρφί και τα τύμπανα προγραμματισμένα.

Ετσι τα τύμπανα σχεδόν σπάνια μπήκα στη λογική να τους αλλάξω ισορροπίες είναι όπως ήρθαν από το πρόγραμμα όπου συνήθως δεν με ενοχλούν οι εντάσεις τους και οι δυναμικές τους γιατί θεωρώ ότι κάποιος ασχολήθηκε πριν από μένα, και ΣΥΝΗΘΩΣ το πρόβλημα δεν είναι εκεί, όταν το βλέπω ως πρόβλημα. Είναι η γενικότερη "ψοφιμίλα" που θα έλεγα ότι παρατηρώ σε μείξεις μου ή γενικότερη αδυναμία κάποιων οργάνων να βγαίνουν πάνω από τα άλλα, χωρίς βέβαια να ξεφωνίζουν.

 

Πρέπει συνεπώς να αποκρυπτογραφήσω όσα, γράφεις...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον !  ;)

 

χαίρομαι...

 

Αραγε εκ των υστέρων θα δώσει κάποιο αποτέλεσμα?

 

από την στιγμή που όπως προείπα στο αρχικό μου ποστ, το αποτέλεσμα είναι ήδη μια χαρά, σίγουρα μπορείς να κάνεις πράγματα στα θέματα που αναφέρεις χωρίς πολλά πολλά...

 

πριν το επιχειρήσεις όμως, καλό είναι να βρεις ένα κομμάτι σου με τα "βασικά" και να πειραματιστείς εκ βάθρων αλλά σε πιο απλή "φόρμα" στην νέα για σένα λογική και μετά με το συγκεκριμένο για να μην "χαθείς" σε λαβυρινθώδες routing...

 

είναι πιο εύκολο από ότι ακούγεται σαν διαδικασία στις βασικές του αρχές και ΣΙΓΟΥΡΑ αν εντρυφήσεις θα φτάνεις ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ στους στόχους σου...

από ένα σημείο και μετά βέβαια η κάθε επιμέρους επέμβαση είναι από μόνη της ένα "κεφάλαιο" όπως καταλαβαίνεις και οι τρόποι προσέγγισης της άπειροι.. αλλά γενικά πολύ καλά τα πας σύμφωνα και με τον χρόνο ενασχόλησης σου... ;)

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αχ ρε Νίκο, τί μούκανες !

γκρουπάρισα ήδη σε ένα άλλο κομμάτι και έχεις απόλυτο δίκιο!  :D

Αμέσως μπορώ και ξεχωρίζω ατέλειες και διαφορές για επεμβάσεις....

Μου φαίνεται έχει ξενύχτι σήμερα...  ::)

 

θενκς

(θα επανέλθω για glue compression σε β φάση) ;D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου