Προς το περιεχόμενο

Ο αργός θάνατος της ηλεκτρικής κιθάρας (Washington Post)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας βρουν να πουλάνε κάτι άλλο, π.χ. κυάλια για Virtual Reality, ή ότι να' ναι...

 

 

Το VR είναι το μέλλον και το επόμενο home studio αλλά και οι συναυλιακοί χώροι θα είναι, πως να το πω , ολα με γυαλιά, και όλα τα όργανα θα είναι virtual και ειδικά κατευθυντικά ακουστικά μαζί με συσκευες τύπου oculus rift θα μας δίνουν μια πραγματικά ρεαλιστική που θα συγκλονίζει τις αισθήσεις, θα επηρεάζει τα αντανακλαστικά ναι ναι, πως οπως βλέπεις τωρα οτι κατεβαίνεις την κατηφόρα στο roller coaster και κρατιέσαι απο το τραπέζι, έτσι θα είναι όλα.

 

VR, AR και ατέλειωτες ψηφιακές φάρμες δεδομένων με ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ την ΕΛΛΑΔΑ στις ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ αφού μετά την εκταμίευση της δόσης αλλά και την συντομη ελάφρυνση του χρέους και τις ανακοινώσεις για επενδύσεις χιλιάδων θέσεων, μετα το 2018 θα πάμε πολύ καλά και αυτό το άρθρο γκρινιάζει για κάτι το οποίο δεν μπορεί να σταματήσει.

 

Η ηλεκτρική κιθάρα και όλα τα άλλα μουσικά όργανα θα βασιλεύουν με νέους καινοτόμους τρόπους και όταν πλέον νευροδιαβιβαστικά θα προσομοιώνονται όλες οι αισθήσεις, θα πιάνουμε στα χέρια μας και θα μυρίζουμε οτι κιθάρα κατασκευάστηκε ποτέ, θα μπορούμε να σχεδιάζουμε να τεστάρουμε και να βλέπουμε τα αποτελέσματα με τον πιό ρεαλιστικό τρόπο με μόνο εμπόδιο την προσωπική αντίληψη και να δημιουργούμε και να μετέχουμε σε ενα ολόκληρο εικονικό σύμπαν πιό ενωμένοι πνευματικά αλλά πιό αποκομμένοι φυσικά απο ποτέ, χωρίς καν να το καταλαβαίνουμε γιατί οι αισθήσεις μας θα λειτουργούν τόσο αληθινά που θα ικανοποιούμε όλα τα όνειρά μας, τις διαστροφές you name it,

 

Το τι έρχεται είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ, είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, κάνει τον ΙΟΥΛΙΟ ΒΕΡΝ να αισθάνεται ΧΑΖΟΣ

 

Ούτε κόμματα, ούτε πολιτικές, ούτε πατρίδες, ουτε ασθένιες, ουτε χρηματοπιστωτικά συστήματα, ούτε πόλεμοι.

 

Αυτά θα είναι για όποιον θέλει παιχνίδια προσομοίωσης και συναγωνισμού πνεύματος, οι άνθρωποι θα είναι ΑΙΩΝΙΟΙ και όλα αυτά που χρειάζονται για να συντηρείται αυτός ο κόσμος που περιγράφω θα είναι ελεγχόμενα απο μηχανές - συνδιασμούς βιολογικών και μηχανικών τεχνολογιών και το βασικότερο. ΟΛΑ ΔΩΡΕΑΝ και προσβάσιμα σε όλους.

 

Θα δημιουργήσουμε ΨΗΦΙΑΚΗ ΖΩΗ, το καταλαβαίνετε ΚΥΡΙΟΙ?

Επιτέλους θα εκσυγχρονιστούμε τόσο πολύ με ανάλογες συνθήκες που ζούν δεκάδες χιλιάδες από τα εκατομμύρια πολιτισμών στα δισεκατομμύρια γαλαξιών του γνωστού σύμπαντος.

 

Ο πλανήτης μας λειτουργούσε ως ένα κλειστό σύστημα μέχρις ότου ήρθαν οι εξωγήινοι και μας έδωσαν μια τεχνολογική ώθηση γιατί ώς γνωστόν από τη φυσική, αν ένα σύστημα είναι κλειστής αρχιτεκτονικής, οι εσωτερικές του δυνάμεις δεν μπορούν να το κάνουν να κινηθεί  εξωτερικά. Για να κινηθεί εξωτερικά και να παράγει ΕΡΓΟ χρειάζεται εξωτερική δύναμη.

 

Γι αυτό οι Ξενοι είναι αναγκασμένοι να μας χρηματοδοτούν εφόσων ανήκουμε στο σύστημά τους. Αμα δεν είμασταν δεν θα μας χρηματοδοτούσαν γι αυτό δεν μας συμφέρει να βγούμε τελείως, γιατί θα μείνουμε μόνοι μας και δεν θα μπορούμε να παράξουμε έργο γιατί δεν θα υπάρχει επάρκεια, είναι αδύνατο να υπάρξει επάρκεια και παράλληλα να ακολουθούμε τον σύγχρονο τρόπο ζωής, θα μείνουμε μόνοι και πίσω και χωρίς επάρκεια είμαστε καταδικασμένοι σε αφανισμό η σε μιά ζωή πολύ δύσκολη, αβίωτη, πρωτόγονη, θηριώδη.

 

  Απλά πρέπει να αξιοποιούμε τον δανεισμο σωστά και όχι με εσωστρέφεια για να παράγεται έργο και να κερδίζουν και αυτοί το ποσοστό τους μέσω του έργου μας.

 

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ επιτυγχάνεται μέσω της ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΟΥ.

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 103
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ο εύκολος δρόμος. Δε βλέπω κάτι εύκολο στο να κάτσει ο άλλος τον ποπό του κάτω και να μελετάει με τις ώρες, είτε διαβάζει Κλάπτον είτε Γκόβαν.

 

 

Αυτό τι μας λέει; Δηλαδή πλην του ότι το παιδί είχε σκίσει τον Χέντριξ ενώ Λοΐζο δεν είχε κάτσει να μάθει τα ακόρντα, δεν νομίζω ότι προσφέρεται για κάποιο άλλο συμπέρασμα.

 

κοίτα να δεις...

όσο πιό μακρυά πάμε τόσο πιό δύσκολα.

Εγώ από τον Carlos, πήγα Peter Green, Gabor Szabo, AC Jobim, Tito Puente, Gene Ammons. Και μου πήρε 30-40 χρόνια να ολοκληρώσω τον κύκλο.

Δεν ξέρω αν ο νέος σήμερα έχει την υπομονή να πάει από τον Govan πέρα απ τον Hendrix.

Επίσης δεν ξεκινήσαμε από τα look ma no hands των satriani, malmsteen, Van halen για να πάμε πίσω. Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?

Στην εποχή μας ήταν γρήγορος ο Rory ή ο Richie...ακόμα κι ο Tony....

 

πήγα μια φορά να αγοράσω κάτι από ένα παληκάρι στο νοιζ και έβγαλε την κιθάρα του και άρχισε να μου παίζει 64α λες και τον κυνηγούσαν. Κι όταν έπιασα την κιθάρα του να δώ πως είναι με ρώτησε "έχεις χτυπήσει το χέρι σου?"

και δεν ήταν 15ρης. σχεδόν 30ρης ήταν.

 

Θέλω να πω ξεκινάνε με τον στόχο να βγούν ολοκληρωμένοι κλώνοι στο γιαλί.

Αδιαφορώντας για το τι "πρέπει" να μεσολαβήσει.

Σίγουρα θα υπάρχουν εξαιρέσεις.

 

Τώρα το παιδί που δεν έπαιζε Λοίζο, δεν ήταν επειδή δεν είχε μάθει το μάθημά του, αλλά επειδή δεν ήξερε να συνοδέψει ένα άλλο παιδί, σε κάτι απλό σαν τον δρόμο που είχε την δική του ιστορία ή την αριστοτέλους που γερνά...

Χέντριξ όμως με #9 έπαιζε μια χαρά...

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην εποχή μας ήταν γρήγορος ο Rory ή ο Richie...ακόμα κι ο Tony....

Έτσι έλεγα κι εγώ για τον Angus, τους Maiden, κλπ

Αλλά  ....

 

Επίσης δεν ξεκινήσαμε από τα look ma no hands των satriani, malmsteen, Van halen για να πάμε πίσω. Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?

.... (για να απαντήσω και σ' αυτό) όταν είδα τον Joe Pass πρώτη φορά, μου πέσαν τα σαγώνια.

Τι 64α, και 128α, και ακκόρντα μαζί, δεν ήξερα από που μου ερχόταν.

 

Όμως ο Angus και οι Maiden "πούλησαν" πολύ περισσότερες κιθάρες.

 

Ξαναλέω λοιπόν, ότι καλό θα ήταν να μην μπερδεύουμε την "πώληση" από heroes, με την ποιότητα της μουσικής, του μουσικού, κλπ.

 

Ο Slash (ο οποίος μου αρέσει) δεν "πούλησε" τόνους κιθαρών μόνο επειδή ήταν καλός, αλλά για χίλια μύρια άλλα (image, μπάντα, δημοφιλία, κλπ).

 

Κοινώς τα πιτσιρίκια τότε ήθελαν να του μοιάσουν γενικά.

Εδώ κολλάει και το "κλώνος".

Καλό είναι το attitude, αλλά είσαι πιο κοντά στο original αν παίζεις και κιθάρα.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοίτα να δεις

τα ίδια λέμε όλοι, όλοι καταλαβαινόμαστε αλλά και όλοι ψιλοδιαφωνούμε.

 

και εγώ όταν είδα για πρώτη φορά τον Pass νόμισα ότι ο μπακάλης της γειτονιάς μας έπιασε κιθάρα....και μετά μάζευτα τα κομμάτια μου....

ή την πρώτη φορά που μου φέρανε μια κασέτα του Django (και γιατί τη ζήτησα? επειδή στα 17 διάβασα στο Melody Maker ότι ο Blackmore προσπαθούσε να παίξει σαν τον Django) είπα...μα καλά αυτά τα παίζει και ο σκύλος μου....πχ. nuages...και πήγα να πιάσω την κιθάρα....και την επόμενη στιγμή την πέταξα βρίζοντας....

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης δεν ξεκινήσαμε από τα look ma no hands των satriani, malmsteen, Van halen για να πάμε πίσω. Ποιός θα πάει πίσω στον Szabo όταν κυνηγάει τα 64α των παραπάνω...?

Και κάτι άλλο.

Ποιος πούλησε περισσότερες κιθάρες?

Οι satriani, malmsteen, Van halen, ή ο Szabo?

 

Δεν τον ενδιαφέρει τον κιθαροντήλερ, να πάει κάποιος πίσω.

Τον ενδιαφέρει να έχει κιθαριστικά ινδάλματα, και να πουλάει στις νέες γενιές.

 

Τούμπες θα έκανε αν έβγαιναν σήμερα οι αντίστοιχοι των satriani, malmsteen, Van halen.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα αυτό λεει.

δεν έχει ινδάλματα.

Και ο Μποναμασα ή ό Μάγιερ γιατί δεν του κάνουν?

ή γιατί δεν κάνουν ότι έκαναν σε μας ο Κλάπτον ή ο Αιόμι?

 

γιατί δεν βγαίνουν σήμερα Σατριάνι?

ή μήπως βγαίνουν?  ::)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν σύγχρονοι παιχταράδες από μπάντες όπως Periphery, Animals as Leaders κτλ. του είδους οι οποίοι είναι κι αυτοί που έχουν προκαλέσει την όλη μόδα των 8-9χορδων, fanned frets σε στάνταρ μοντέλα πλέον κ.ο.κ. Πριν απ'αυτούς είχαν αρχίσει διάφοροι άλλοι πιο σύγχρονοι απ'τους παλιούς (Loomis, Broderick κτλ.) και τότε είχαν σκάσει και οι 7χορδες ως production όργανα. Και προφανώς πουλάνε, ειδάλλως δεν θα υπήρχαν. Απ'την άλλη, πιστεύω πως σίγουρα δεν έχουν τον αριθμό οπαδών που είχε/έχει ο Vai ή ακόμα περισσότερο, ο VH.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα αυτό λεει.

δεν έχει ινδάλματα.

Και ο Μποναμασα ή ό Μάγιερ γιατί δεν του κάνουν?

ή γιατί δεν κάνουν ότι έκαναν σε μας ο Κλάπτον ή ο Αιόμι?

 

 

Νομίζω ότι κι εδώ πέφτεις λίγο έξω. Ειδικά ο μποναμάσα και ο μέιερ έχουν την ολντ σκουλ τοποθέτηση προϊόντος. Τουτέστιν πουλάνε άπειρες σίγκνατουρ κιθάρες, μαγνήτες, πετάλια, ενισχυτές και αυτό μόνο και μόνο λόγο του ότι ειναι ινδάλματα στους σημερινούς κιθαρίστες. Όμως συμβαίνουν 2 πράγματα. 1 η μερίδα των νέων που προτιμά αυτή τη μουσική ειναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με την εποχή του κλάπτον και 2 το ότι δεν ειναι δικά σου ινδάλματα δε σημαινει ότι δεν ειναι για τους σημερινούς κιθαρίστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οϋτε εγώ διάβασα το άρθρο, αλλά από τα συμφραζόμενα κατάλαβα περίπου τι λέει. Μερικές σκόρπιες σκέψεις:

 

-Οι κιθάρες, δεν φθείρονται εύκολα. Έχουν διάρκεια ζωής 15-20-30 έως και 70 χρόνια με βάση αυτές που βλέπουμε σήμερα και κάποιες ενδεχομένως θα φτάσουν και τα 100.

 

-Η σημερινή παραγωγή τους βασίζεται στην ίδια καλή συνταγή της τεχνολογίας του 40-50-60.

 

-Για τους χομπίστες, δηλαδή το 99,99% είναι...χόμπυ δηλαδή είδος πολυτελείας.

 

Με αυτά ως δεδομένα, και θεωρώντας πως σχεδόν σε κάθε αμερικάνικο σπίτι υπάρχουν μια-δυο κιθάρες, πόσες πια να πουληθούν?

 

Επίσης, με την κατακόρυφη βελτίωση της ποιότητας στα φθηνά μοντέλα σε συνδυασμό με την εξάπλωση του internet που έχει καταρρίψει πολλούς μύθους (και έχει δημιουργήσει και πολλούς βέβαια) , δεν υπάρχει λόγος κάποιος που παίζει να χρειαστεί να δώσει πάνω από 500-700 ευρώ για κιθάρα, πέρα από τους συλλέκτες. Προσωπικά, οι καλύτερες strat που έχω παίξει είναι μία yahaha pacifica και μία squier japan, και οι καλύτερες lp μία yamaha και μια ibanez.

 

-Δεν παράγεται νέος ήχος, και όταν παράγεται δεν αρέσει. Οι περισσότεροι λατρεύουν τον παλιό καλό ήχο των 60's-70's και γι'αυτό υπάρχουν φαινόμενα όπως ο Bonamassa που παράγουν περισσότερο tone και ήχο κιθάρας, παρά μουσική. Δεν υπάρχουν νεωτερισμοί, επειδή δεν υπάρχει αγορά για νεωτερισμούς και όχι το ανάποδο κατ'εμε.

 

-Που να δείτε με το kemper που δεν θα πουλάνε ούτε ενισχυτές σε μερικά χρόνια.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου