Προς το περιεχόμενο

Ο αργός θάνατος της ηλεκτρικής κιθάρας (Washington Post)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

τι δηλαδη?

οτι ειναι μια φούσκα.  Μια ψευτιά.  Οτι δεν μπορουν ουτε να σταθουν διπλα σε εναν παλιό ουτε να συγκινησουν οσο ένας τους

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 103
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

τι την ψάχνεις βρε ταμταμ; το ιδιο νεανικο κοινο που καποτε συναντουσες, να ουρλιαζει απο ηδονη, στις συναυλιες του ελβις/ρολινγκ στοουνς/χεντριξ/κλαπτον, πλεον το συναντας σε λαιβ του τζαστιν μπιμπερ. Κιθαρα περιμενεις να παρουν; Τατου μανικι θα κανουν, και λογικο ειναι.

 

 

τι δηλαδη?

οτι ειναι μια φούσκα.  Μια ψευτιά.  Οτι δεν μπορουν ουτε να σταθουν διπλα σε εναν παλιό ουτε να συγκινησουν οσο ένας τους

 

διαφωνω κάθετα. το παιξιμο του στο βιντεο αυτο με ανατριχιαζει και το θεωρω τον ορισμό της ηλεκτρικης κιθαρας. καπου μετα το 4ο λεπτο συναντάς αυτο που εγω λεω TO ULTIMATE TONE.

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DaLR_bSzPTiY&ved=0ahUKEwjDhb-nrNLUAhXSLlAKHeMRAIMQo7QBCBwwAA&usg=AFQjCNFAYooR3m3fRTl-89iIbQXVye8q7A

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. οτι ειναι μια φούσκα.  Μια ψευτιά. 

 

2. Οτι δεν μπορουν ουτε να σταθουν διπλα σε εναν παλιό ουτε να συγκινησουν οσο ένας τους

1. Κάτσε ρε συ, ποιός το είπε αυτό?

Που το διάβασες?

Και τι θα πει πει "φούσκα"? Υπερεκτιμημένος? Από ποιούς?

Το "ψευτιά" που κολλάει?

Ποιός έκανε κάτι ψεύτικο?

 

2. Δίπλα σε ποιόν παλιό?

Να σταθούν ως τι?

Ινδάλματα?

Καινοτόμοι δεν είναι έτσι κι αλλιώς, και κανείς τους δεν ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.

Ανανεωτές ... ίσως.

Αναμασητές .... σίγουρα.

 

Όσο για τα περί συγκίνησης, ειδικά όσο έχει να κάνει με νεότερες γενιές, βάλε τους να ακούσουν Hendrix και μετά ένα σρεντά, και πες μου μετά ποιός θα τους συγκινήσει περισσότερο.

 

EDIT: Να το πω κι αλλιώς.

Δεν ξέρω πόσους έκανε να πιάσουν κιθάρα ο Holdsworth το 74 που έπαιζε τις κάλτσες του με τους Soft Machine, αλλά σίγουρα αυτοί είναι λιγότεροι από αυτούς που έπιασαν κιθάρα λόγω του Clapton που "ανανέωσε" (μαζί με κάποιους άλλους) τα blues περίπου την ίδια εποχή.

Ο ένας άγνωστος και ο άλλος ίνδαλμα.

 

Τι προτιμάς?

Περισσότερους ανανεωτές-ινδάλματα, ή περισσότερους πρωτοπόρους έξω από το σταριλίκι?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

“John Mayer?” he asks. “You don’t see a bunch of kids emulating John Mayer and listening to him and wanting to pick up a guitar because of him.”

 

Μόνο αυτό το επιχείρημα, που προφανώς δεν ισχύει, αρκεί για να καταρριφθούν και τα υπόλοιπα που λέει ο σοφός γέροντας - κιθαροντίλερ.

 

Το υπόλοιπο άρθρο είναι κατά βάση, γνώμες δύο ανθρώπων που έζησαν τα καλύτερά τους χρόνια και μεσουράνησαν την εποχή της τεράστιας άνθησης των ειδών μουσικής που είχαν την ηλεκτρική κιθάρα μπροστά. Και επειδή τώρα αυτό τελείωσε, αναπολούν με νοσταλγία τις ωραίες εποχές που πέρασαν ανεπιστρεπτί και τι κακό που μας βρήκε τώρα που η νέα γενιά ακούει Ριχάνα και Λιλ Γουεϊν.

 

Γενικώς, απ' όπου κι αν το πιάσω, βρίσκω άκυρη την κατεύθυνση του άρθρου πλην του παρακάτω που δεν είναι τυχαίο ότι προέρχεται από μουσικό της νεότερης γενιάς:

 

“Music is music,” he says. “These guys are all musical heroes, whatever cool instrument they play. And today, they’re gravitating toward programming beats on an Ableton. I don’t think that’s any less creative as playing bass. I’m open to the evolution as it unfolds. Musical genius is musical genius. It just takes different forms.”

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο σοφός γέροντας - κιθαροντίλερ.

;D ;D ;D ;D

 

Με πέθανες. ;D ;D ;D ;D

 

 

Να προσθέσω επίσης, ότι αντίθετα με τις στατιστικές του "σοφού γέροντα - κιθαροντίλερ", πολύ περισσότεροι άνθρωποι παγκόσμια αγοράζουν κιθάρες (φθηνοκίθαρα βέβαια, και όχι από guitar center, αλλά από Ασία μεριά, έμμεσα ή άμεσα) μόνο και μόνο για να πειραματιστούν πάνω τους σε DIY φάση.

 

Έτσι βλέπουμε σήμερα να υπάρχουν πολύ περισσότερα άχρηστα κιθαριστικά μέρη και ανταλλακτικά από ποτέ, σε χέρια bedroom players, ή youtube freaks.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω λεω οτι ειναι φουσκα. και αυτο καταλαβαίνω οτι λεει ο κιθαροντηλερ επισης.

το 75 εγω πχ με τον Αλαν στο μπαντλς αλλαξα πορεια. απο τοτε φαινόταν οτι μπορουσε να κατσει διπλα στους ηρωες.

φυσικά ολα αυτα είναι προσωπικές απόψεις και κανεις δεν είναι απαραίτητο να τις ασπάζεται. δεν παυουν να ειναι απόψεις που περασαν χρόνια για να σχηματιστουν

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά ολα αυτα είναι προσωπικές απόψεις και κανεις δεν είναι απαραίτητο να τις ασπάζεται. δεν παυουν να ειναι απόψεις που περασαν χρόνια για να σχηματιστουν

Εδώ μαζί σου.

Σκέψου όμως ότι μιλάμε για την νέα γενιά (ως καταναλωτή κιθαρών), και τα ακούσματα (και τρόπο προβολής τους) με τα οποία μεγαλώνει.

 

 

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέψου όμως ότι μιλάμε για την νέα γενιά (ως καταναλωτή κιθαρών), και τα ακούσματα (και τρόπο προβολής τους) με τα οποία μεγαλώνει.

  Ενώ η "παλιά" γενιά...... 

CyMNZB2WQAAoqZa.jpg 

 

  Πάλι καλά που είναι κι αυτή και πουλιούνται κιθάρες ακόμα......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ μαζί σου.

Σκέψου όμως ότι μιλάμε για την νέα γενιά (ως καταναλωτή κιθαρών), και τα ακούσματα (και τρόπο προβολής τους) με τα οποία μεγαλώνει.

 

Η νέα (και οι νεες γενιές γενικά) είναι θύμα υπερπροσφοράς και υπερκαταναλωτισμού που γιγαντώθηκε με τις χώρες της ανατολής και την διάδοση του ιντερνετ.

 

Στην εποχή μου που μπορει να ταξιδεύαμε σε άλλη πόλη μια Κυριακή για να δούμε ένα ακκόρντο ή ξεφυλλίζαμε στον Σαμούχο και τον Μόλχο βιβλία μουσικής και προσπαθούσαμε να απομνημονεύσουμε κλίμακες ή ακκόρντα, είχαμε το θάρρος στο μυαλό μας να βγάζουμε τον Krieger ψιλοάχρηστο σε σχέση με έναν Clapton ή έναν Green

Επρεπε να δουλέψουμε δυό χρόνια για να πάρουμε μια απομίμηση φέντερ ιαπωνίας.

 

Σήμερα ένα παιδί βάζει το βίντεο του Μαγιερ και κοπιάρει σόλο νότα νότα.

Και πέραν τούτου, δεν ξέρει τίποτα.

Το ξέρει όμως όλο νότα νότα.

 

Κιθάρες που κάνουν 2 κατοστάρικα και δεν θα μπορούσαμε να τις ονειρευτούμε τότε, σήμερα σνομπάρονται ενώ συζητάμε κουλ και ωραία ότι μια μπουτίκ είναι έργο τέχνης ...

ή μπορεί να δώσουμε 200 και 300 ευρώ, όσο δηλαδή μια αξιοπρεπέστατη κιθάρα για ένα od ο κλώνος του οποίου πωλείται στο 1/10.

 

αυτή η υπερπροσφορά μας δίνει 10 μποναμάσα τη μέρα στον πλανήτη.

Ταλέντα κατασκευασμένα, από αποτυχημένους ροκάδες μπαμπάδες κλπ κλπ....

 

(μου φαίνεται μπορεί να γίνω πολύ κακός.....  ::)....οπότε...άστο...)

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τι να κανουμε σαν κοινωνια, να παγωσουμε; βγαζεις μια λογικη "καθε περσι και καλύτερα" που εμενα μου ειναι ξενη. φυσικα και σέβομαι την άποψη σου αλλα μου ακούγεται και αυτη καπως δεινοσαυρικη. μετα τον κλαπτον δηλαδη πέθανε η μουσικη; γιατι οχι μετα τον μπετοβεν;

 

με την ιδια λογική θα φτάσουμε να λεμε οτι ο ηλεκτρισμος και το αυτοκινητο μας κατεστρεψαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου