Προς το περιεχόμενο

Live με μετρονομο (και άλλα)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας κύριοι,

 

Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας στο εξής:

Είμαστε μια μπαντά με:

ντραμς, μπάσο (1 κανάλι), κιθάρα (έως 2 κανάλια), πλήκτρα (4 κανάλια), Φωνή (1 κανάλι), Μετρονόμος (1 κανάλι), Προηχογραφημένα (2 κανάλια)

 

Θέλουμε να παίζουμε λάηβ με μετρονόμο και κάποια προηχογραφημένα. Στο ιδανικό σενάριο θέλουμε να έχουμε τη δικιά μας μίξη στα in ear και ξεχωριστή μίξη που ακούνε οι έξω.

Επίσης προσανατολιζόμαστε να παίζουμε χωρίς ενισχυτές. Να τονίσω ότι προς το παρόν παίζουμε σε δικό μας προβάδικο όπου στέλνουμε όλοι στη κονσόλα και από εκεί στα ακουστικά μας μια ίδια μίξη για όλους και θέλουμε να δούμε πως θα το κάνουμε αυτό στα λάηβ.

 

Σκέφτομαι τις εξής λύσεις:

1. Έχουμε μια δικιά μας κονσόλα στην οποία στέλνουμε όλοι τα όργανα μας (λολ) και φτιάχνουμε μια μίξη για εμάς. Εν συνεχεία στέλνουμε κάθε κανάλι ξεχωριστά στον ηχολήπτη ο οποίος φροντίζει για τον ήχο έξω. Και μας στέλνει πίσω μια μίξη των ντραμς ή τα κανάλια των ντραμς για να έχουμε τα ντραμς στα αυτιά μας. Σε αυτή τη περίπτωση κερδίζουμε σε ευκολία γιατί έχουμε την δικιά μας μίξη με τον δικό μας εξοπλισμό και του στέλνουμε μόνο τα κανάλια μας.

 

2. Εξαρχής ο ηχολήπτης παίρνει τις πηγές μας (λολ 2) και μετά αν έχει send η κονσόλα του μας τις στέλνει πίσω στην δικιά μας κονσόλα. αυτό έχει το κακό ότι προαπαιτεί να υπάρχουν ήδη περασμένα καλώδια από τη κονσόλα στο stage που δεν νομίζω να υπάρχουν σε πολλά stages

 

Το βασικό ερώτημα είναι, εσείς που έχετε μεγαλύτερη εμπειρία από εμάς πως το κάνετε το παραπάνω;

Υπάρχει τρόπος κουβαλώντας τον δικό μας εξοπλισμό (και τι εξοπλισμό;) να κάνουμε τη ζωή μας και του ηχολήπτη πιο εύκολη και να ελαχιστοποιήσουμε την πιθανότητα να υπάρξει πρόβλημα σε περίπτωση λάηβ;

Επίσης πως μπορεί να έχει καθένας μας ξεχωριστή μίξη στα ακουστικά του;

Ξέρω ότι ζητάω πολλές πληροφορίες και ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν!

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείτε βρε θηρία και παίζετε live με μετρονόμο; Εγώ με όσους το δοκίμασα μου έλεγαν πως "χάνει το μηχάνημα" ....😂

  • Χαχα 1

Hot Dog .......................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιζοντας LIVE με προηχογραφημενες βασεις  κ  με μετρονομο {για χαρη ενος σταθερου τεμπο} ειναι δυο διαφορετικα πραγματα.

Μια ρυθμικη λουπα με πλατες πχ σαν προηχογραφημενη  δεν χρειαζεται να εχει{ και} μετρονομο..

Τωρα  αν δεν παιζει η μπαντα με λουπες απο πισω η προηχογραφημενα οργανα..για ποιο λογο να βαλει μετρονομο σε Live με ξεπερναει.

παιζει τοσο πολυ το tempo?

Κι αν παιζει ψαξτε να δειτε γιατι παιζει.

Αλλα η αποψη μου ειναι οτι μετρονομος κ Live δεν πανε μαζι.

 

Επεξεργασμένο από vagelism
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι προφανές ότι χάνει το μηχάνημα...

Γενικά τα πρώτα 30 χρόνια είναι δύσκολα, μετά μαθαίνεις και συνηθίζεις..

 

edit:

vagelism:

Δεν παίζουμε με λούπες και τώρα δεν έχουμε προηχογραφημένα, κοιτάζουμε πως μπορούμε να το στήσουμε για να έχουμε μερικά.

Ωστόσο το μετρονόμο τον θέλουμε γιατί ανάλογα το κομμάτι έχουμε αλλαγές τέμπο και time signatures. Τέλος ο μακρινός στόχος είναι το κομμάτι να παίζει με συγχρονισμένο βίντεο, οπότε σου χρειάζεται ο μετρονόμος.

 

Να προσθέσω ότι η όλη ιστορία ξεκίνησε γιατί κάνουμε πρόβες με μετρονόμο εδώ και μήνες για να ηχογράφηθούν λάηβ τα ντραμς με το μπάσο, αλλά στη πορεία "είδαμε" τις δυνατότητες που έχει μια μπάντα αν μπορεί να παίξει με μετρονόμο και θέλουμε να το μεταφέρουμε σε λάηβ.

Επεξεργασμένο από Miltos23

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετρονόμο μπορεί να έχει μόνο ο ντράμερ. Για τους υπόλοιπους ο ντράμερ θα είναι ο μετρονόμος σας. Αν ο ντράμερ δεν μπορεί ούτε με μετρονόμο αλλάξτε ντράμερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυ΄χως δεν μπορεί να έχει μόνο ο ντραμμερ γιατί υπάρχουν μέρη που δεν παίζει, πχ σε ένα κομμάτι ερχόμαστε από 7/8 στο 185 και μπαίνουμε σε 4/4 με πιάνο και κιθάρα στο 70, εκεί λοιπόν ο ντράμμερ πρέπει να γυρίσει και να παίξει μεταλλόφωνο οπότε δεν μπορούμε να κρατηθούμε στο τεμπο για να δώσουμε χρόνο στο ντραμμερ να γυρίσει από το κιτ στο μεταλλόφωνο και τούμπαλιν..

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

χ σε ένα κομμάτι ερχόμαστε από 7/8 στο 185 και μπαίνουμε σε 4/4 με πιάνο και κιθάρα στο 70

 

 

Εσεις δεν θΕτε μετρονομο φιλωΟΥς ,εσεις θετε αΦτον

 

Karajan@DCH_K01_Dvorak.jpg

  • Χαχα 3

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Θα πρέπει να γραφτούν τα backing track σε δύο κανάλια stereo και παράλληλα σε άλλο track ο μετρονόμος.

Το μηχάνημα που θα αναπαράγει τα πιό πάνω αρχεία θα πρέπει να έχει την δυνατότητα "Output Assign", όπου θα μπορείς να στείλεις τον μετρονόμο σε διαφορετική έξοδο απ'ότι το  stereo backing track. Από κει και πέρα είναι θέμα κονσόλας - ηχολήπτη. Δηλαδή εσείς θα ακούτε τα προηχογραφημένα μέ τον μετρονόμο και έξω ο κόσμος θα ακούει τα προηχογραφημένα συν εσάς.

 

Πολλά είναι τα προηχογραφημένα που έχετε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα προηχογραφημένα είναι λίγα, αλλά μπορεί να γίνουν πολλά. Δεν μας απασχολεί διότι υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς laptop με κάρτα ήχου. Σε αυτό μπορούμε να βρούμε τη λύση.

 

Το βασικό ερώτημα είναι πως μπορούμε με portable τρόπο να έχουμε μια δικιά μας μίξη πάνω στη σκηνή για να ακούμε με in ear και να στείλουμε τα κανάλια στον ηχολήπτη; Επίσης από τον ηχολήπτη θα πρέπει να πάρουμε τα κανάλια των ντραμς για να ακούμε εμείς. Ιδανικά θα θέλαμε να μπορεί να έχει καθένας μας ξεχωριστή μίξη στα αυτιά του ή/και να μπορεί να τη ρυθμίζει.

 

Μπορώ να φανταστώ ότι σε μια δικιά μας κονσόλα κουμπώνουμε όλα τα όργανα εκτος απο ντραμς και στέλνουμε στον ηχολήπτη τα σήματα από το direct out των καναλιών της κονσόλας μας, μαζί με τα προηχογραφημένα . Αυτός μας στέλνει τα κανάλια των ντραμς στη κονσόλα μας μιξάρουμε και στέλνουμε τις μίξεις στα in ear μας.

 

Μέχρι εδώ το έχω σκεφτεί, αλλά δεν ξέρω αν ο παραπάνω τρόπος είναι ο βολικότερος

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
11 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Τα προηχογραφημένα είναι λίγα, αλλά μπορεί να γίνουν πολλά. Δεν μας απασχολεί διότι υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς laptop με κάρτα ήχου. Σε αυτό μπορούμε να βρούμε τη λύση.

Αν υπάρχει κάρτα με παραπάνω από δύο εξόδους, ναι.

 

11 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Το βασικό ερώτημα είναι πως μπορούμε με portable τρόπο να έχουμε μια δικιά μας μίξη πάνω στη σκηνή για να ακούμε με in ear και να στείλουμε τα κανάλια στον ηχολήπτη; Επίσης από τον ηχολήπτη θα πρέπει να πάρουμε τα κανάλια των ντραμς για να ακούμε εμείς. Ιδανικά θα θέλαμε να μπορεί να έχει καθένας μας ξεχωριστή μίξη στα αυτιά του ή/και να μπορεί να τη ρυθμίζει.

Απο τη στιγμή που θα στείλεις ξεχωριστά στον ηχολήπτη το stereo backing και τον μετρονόμο, τα υπόλοιπα είναι δική του δουλειά.

 

11 λεπτά πριν, Miltos23 είπε

Μπορώ να φανταστώ ότι σε μια δικιά μας κονσόλα κουμπώνουμε όλα τα όργανα εκτος απο ντραμς και στέλνουμε στον ηχολήπτη τα σήματα από το direct out των καναλιών της κονσόλας μας, μαζί με τα προηχογραφημένα . Αυτός μας στέλνει τα κανάλια των ντραμς στη κονσόλα μας μιξάρουμε και στέλνουμε τις μίξεις στα in ear μας.

Αν σας διαθέτει τέτοιο σύστημα, δηλαδή μικρή κονσόλα για τον κάθε ένα, είναι εφικτό αυτό που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου