Προς το περιεχόμενο

Πως να διαλέξεις φτηνή Stratocaster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρηβιούερ από τη μια και μάστερ μπίλντερ από την άλλη....σου λέει....

 

διαλέγουν με το μάτι από 10 σκουάιερ τις 3.....

και από τις 3 τη μία.....

 

δε λέω κάτι ξέρουν για να μην τις βάλουν σε ενισχυτή.

Α....στο τέλος βάζουν τον νικητή!

και ω του θαύματος ! παίζει καλά....

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλες καλά θα παίζανε αν τις δοκίμαζε. Εδώ βασικά έχουμε ένα βίντεο που μας λέει ότι ένας master builder της fender διαλέγει κιθάρα με βάση το playability και το εργοστασιακό setup και προφανώς ο ήχος τον ενδιαφέρει στο τέλος (;) ή ότι βάση των προηγούμενων προϋποθέσεων η κιθάρα θα έχει και καλό ήχο (;). Σε κάθε περίπτωση δεν κάνει καμία ηχητική σύγκριση ενώ αποφαίνεται ότι η τελική του επιλογή έχει πολύ καλό ήχο. Αλλά σε σχέση με τι;

 

Γενικώς δεν πολυκατάλαβα τον στόχο του όλου πράγματος.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 minutes ago, Jazzjoker said:

Όλες καλά θα παίζανε αν τις δοκίμαζε. Εδώ βασικά έχουμε ένα βίντεο που μας λέει ότι ένας master builder της fender διαλέγει κιθάρα με βάση το playability και το εργοστασιακό setup και προφανώς ο ήχος τον ενδιαφέρει στο τέλος (;) ή ότι βάση των προηγούμενων προϋποθέσεων η κιθάρα θα έχει και καλό ήχο (;). Σε κάθε περίπτωση δεν κάνει καμία ηχητική σύγκριση ενώ αποφαίνεται ότι η τελική του επιλογή έχει πολύ καλό ήχο. Αλλά σε σχέση με τι;

 

Γενικώς δεν πολυκατάλαβα τον στόχο του όλου πράγματος.

εννοεις του ποστ ή του βιντεο;

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι σκοπός του βίντεο είναι να αναδείξει το πόσο τα φθηνότερα μοντέλα των εταιριών, και γενικά αν θέλετε, οι πιο budget κιθάρες έχουν ανέβει ποιοτικά τα τελευταία χρόνια σε σχέση με το παρελθόν. Όπως αναφέρεται και στο βίντεο, όταν αυτοί ήταν πιτσιρικάδες, αλλά και εγώ που δεν έχω την ηλικία τους, ξεκινούσαμε τα entry level ή budget όργανα ήταν:

1. Ελάχιστα ως προς την ποικιλία (δεν μιλάω για άπειρα χρώματα, σχέδια, επιλογή ηλεκτρικών, neck shapes, τάστα κτλ που υπάρχουν τώρα, ούτε καν)

2. Είχαν τρομερά θέματα σε quality control και κάποια ήταν σχεδόν ακατάλληλα προς χρήση. 

3. Κόστιζαν πολύ παραπάνω

 

Το ότι ένας master builder της Fender δίνει κάποια βασικά tips ως προς το πώς διαλέγει ανάμεσα σε 20-30 κιθάρες το βρήκα ενδιαφέρον. Όπως και να το κάνουμε, πρώτος παράγοντας είναι το μάτι, μετά το χέρι και μετά ο ήχος (τουλάχιστον για μένα), οπότε  συμφωνώ μαζί του (όχι απόλυτα για το setup γιατί αυτό το φτιάχνεις και είναι και προσωπικό θέμα). 

 

Βέβαια εκτός αυτού, αποτελεί και μία ωραία διαφήμιση για τη Squier, θυγατρική της Fender της οποίας υπάλληλος είναι ο συγκεκριμένος κύριος. Όλα θεμιτά από εμένα, πάντα μου αρέσει το περιεχόμενο του Phillip McKnight άλλωστε. 

Επεξεργασμένο από Fanfan
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ψωνισα 2 σκουαιερ διαλέγοντας καθε φορα αναμεσα απο καμια 10ρια τη φορα. Τι πρόσεξα;

1. Αισθηση μανικιου ταστων

2. ηχο unplugged

3. ηχο plugged

4. βαρος

5. πρωτο σεταπ αν και πηγε περιπατο μολις γυρισα σπιτι.

 

απορω πως αυτοι οι δυο ιδιως ο μαστερ αδιαφορουν για τα 2 και 3 εκτος αν ουτως ή αλλως το 3 δεν το εξεταζουν καν για πολλους λογους

  • Like 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας μας διαλέγει προφανώς διαφορετικά, its totally fine και λογικό. Άλλα κριτήρια θέτει ο καθένας ως προτεραιότητα, αλλιώς ακούμε κτλ κτλ. Τον ακουστικό ήχο δεν τον λαμβάνω υπόψη μου ποτέ προσωπικά. Θα κουμπώσω μόνο ένα όργανο το οποίο πληρεί τις 2 πρώτες προδιαγραφές. Μου αρέσει οπτικά, άρα με έκανε να το πιάσω στα χέρια μου, και δεύτερον με βολεύει το μανίκι. Μετά κάνω ένα βασικό inspection αναφορικά με ταστοδουλειά, φινίρισμα, αίσθηση γενικά. Αν όλα με βρίσκουν θετικό, τότε την κουμπώνω. 99% των φορών, για να μην πω 100%, όταν περνούσε μία κιθάρα αυτά τα κριτήρια ποτέ δεν με απογοήτευσε ως ήχο. Από εκεί και πέρα, ο ήχος για μένα, είναι το πιο εύκολο να αλλάξω/τροποποιήσω, ειδικά όταν αγοράζω μία budget κιθάρα. Για αυτό δεν δίνω και πολύ σημασία σε αυτό το κομμάτι. Αν θέλω μπορώ να αλλάξω ένα μαγνήτη, να βάλω ποιοτικά ηλεκτρικά και να το φέρω εκεί που θέλω, αν λέω αν, πετύχω μία εξαιρετική κιθάρα στο χέρι και στην αίσθηση που για κάποιο λόγο δεν με ικανοποιεί απόλυτα ως προς τον ήχο. Αλλά το θέμα είναι ότι πλέον ακόμα και όργανα των 200 ευρώ παίζουν και μάλιστα πολύ καλά (το setup το θεωρώ απαραίτητα σε όλα τα όργανα που αγοράζονται καινούργια) εν αντιθέσει 10-15 χρόνια πριν, και προφανώς παλιότερα, που τα πράγματα ήταν πιο προς τη μαύρη περιοχή της ποιότητας. 

Επεξεργασμένο από Fanfan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).

 

Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει.

Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.

 

Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια

1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά

2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, rgxinap είπε

Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.

 

Τεραστια σχεση με chocking :classic_smile:

Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.

 

Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.

 

Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ.

Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.

 

Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα. 

 

Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ

 

 

 

 

>Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες.

Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου