Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικής κιθάρας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

 

Έχω στη κατοχή μου μια Harley Benton strat των 100€ την οποία μου την έχει δανείσει ένας καλός φίλος και πρέπει κάποτε να την επιστρέψω.

 

Έχω επίσης μια κλασική από τα σχολικά μου χρόνια (90s) με την οποία είχα φτάσει στο επίπεδο μέσης τότε σε ωδείο.

 

Πέρασε από τα χέρια μου μια γιαπωνέζικη strat την οποία πούλησα πριν 4 χρόνια, με την οποία ποτέ δεν ασχολήθηκα σοβαρά. 

 

Είμαι σχεδόν αρχάριος στην ηλεκτρική κιθάρα και λέω να ασχοληθώ περισσότερο και θα χρειαστεί να αγοράσω μια καινούργια (ή και μεταχειρισμένη) ηλεκτρική κιθάρα. 

 

Το μπάτζετ είναι βαριά 400 μετρητοίς, ωστόσο αν βρεθεί κάτι μέχρι τα 650 με άτοκες δόσεις ίσως το σκεφτώ.

 

Ακούω (και προσπαθώ να παίξω) κυρίως κλασικό ροκ ωστόσο μπλουζ και τζαζ ακούγονται το ίδιο όμορφα και ίσως προσπαθήσω να μάθω κάτι στο μέλλον.

 

Μου αρέσουν τα κλασικά σχήματα στη κιθάρα και έχω ήδη έναν ενισχυτή frontman 25 τον οποίο σκοπεύω να κρατήσω για κάμποσο.

 

Τι θα μου προτείνατε για ηλεκτρική κιθάρα ώστε και να μου δίνει μια πλειάδα ήχων αλλά και αν προχωρήσω στη τεχνική μου να μην χρειαστεί σύντομα αντικατάσταση/αναβάθμιση;

 

Επεξεργασμένο από nemesis000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • nemesis000 changed the title to Αγορά ηλεκτρικής κιθάρας

Καλώς τον φίλο,

 

1 ώρα πριν, nemesis000 είπε

Τι θα μου προτείνατε για ηλεκτρική κιθάρα ώστε και να μου δίνει μια πλειάδα ήχων αλλά και αν προχωρήσω στη τεχνική μου να μην χρειαστεί σύντομα αντικατάσταση/αναβάθμιση;

 

Μέχρι 400 ευρώ, θα σου προτείνω να πας είτε σε squier classic vibe (εφόσον θέλεις strat ή tele με λεπτό μανίκι), είτε σε vintage (εάν θελεις les paul type, ή strat και tele με πιο χοντρό μανίκι). Και κάποιες epiphone les paul είναι πολύ καλές, εάν σε βολεύει το slimtaper μανικι.