Προς το περιεχόμενο

Καλύτερο μικρόφωνο φωνής για φασαριόζικα stage? (feedback)


music man

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα! Πρόσφατα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ το sm57 που τραγουδούσα τόσο καιρό, καθώς το ανοίγω για να καθαρίσω το σάπιο σφουγγαράκι διότι μου ακουγόταν περίεργα, η λάμα που κρατάει το καπάκι του δεν έβγαινε απο τη μία πλευρά, τραβώντας το να βγει, πήρε μαζί την κάψα (από το σάλιο ίσως ξεκόλλησε κάπως εύκολα) από το πλάι.

Αμέσως μετά μπήκα σε πολύωρη αναζήτηση του επόμενου, αναβαθμισμένου μικροφώνου.


Ας ξεκινήσω, ο λόγος που διάλεξα το sm57 ήταν το ότι ήταν πιο "φωτεινό" από το sm58, επιπλέον μου επέτρεπε να πλησιάσω περισσότερο στην κάψα ώστε να έχω περισσότερη ένταση πριν το feedback. Τα τραγούδια περιέχουν ΚΑΙ χαμηλές αλλά ΚΑΙ ψηλές νότες με αποτέλεσμα να χρειάζομαι να το "τρώω" στις περιοχές που δυσκολεύομαι να βγάλω ένταση. Επίσης η φωνή μου έχει ΠΟΛΛΑ μπασομεσαία και για να κόψει μέσα στη ροκ μίξη χρειάζεται αρκετό EQ.
Η σκέψη μου λοιπόν ήταν πως πρέπει να βρώ το πιο "φωτεινό" και feedback resistant μικρόφωνο, ώστε να μπορώ να το έχω δυνατά στα μόνιτορ, και ίσως με λίγο κομπρέσιον να ισοροπώ δυναμικές.

Μετά απο εκτενές ψάξιμο κατέληξα στα: Shure Beta58, Senny e945, EV ND96. Τα δύο πρώτα τα δανίστηκα για δοκιμή, το τρίτο δε κατάφερα να βρώ, ως τώρα μου φαίνεται λίγο κοφτερότερο το e945 σε πρόχειρη ηχογράφιση και αργότερα θα πάω στο στούντιο να τα δοκιμάσω σε ένταση και μέσα σε φασαρία. Για το ND96, ηχολήπτης που συνάντησα εχτές σε δουλειά μου είπε πως τα EV είναι αρκετά μπασάτα ωστόσο το ND96 βλέπω έχει διακόπτη που τα αφαιρεί απλά δε βρίσκω κάπου να το ακούσω. Επίσης να πω πως σε ανοιχτά ή μεγάλα stage δεν έχω πρόβλημα αλλά λόγω του ότι κάποιες φορές παίζουμε σε μικρά κλειστά, έτσι σκέφτηκα να πάρω τη γώμη σας.

Αυτό που θα ήθελα να ακούσω είναι και τη δική σας γνώμη πάνω σε αυτά κυρίως τα μικρόφωνα, ποια θα ήταν η δική σας πρόταση για τη περίπτωσή μου!

Παραθέτω κι ένα λινκ από την χειρότερη κατάσταση που μπορεί να βρεθώ ηχητικά σε λάηβ, ώστε να έχετε μια εικόνα περί της χρήσης... (από το 0:50 ξεκινάει η φωνή)
https://fb.watch/ljLnvsOb0Q/

Επεξεργασμένο από music man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Τσέκαρε και τα Heil (PR22 και PR35).

Έχουν περισσότερο presense και articulation από τα sm57-sm58.

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Audix OM3/OM5/OM7

 

Ειδικα το ΟΜ7 δεν κανει feedback με την καμμια.

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/6/2023 στις 4:36 ΜΜ, Superfunk είπε

Audix OM3/OM5/OM7

 

Ειδικα το ΟΜ7 δεν κανει feedback με την καμμια.


Γεια χαρά, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Ta OM τα είχα δοκιμάσει (το 2 και 5) είχε τη πλάκα του, αλλα ένιωθα οτι λείπανε αρκετά μεσαία που τότε τα σύγκρινα με το 57, το μπετα58 και κανα2 ακόμα σε εκείνο το δοκιμαστικό studio session, αυτό κάπως με έκανε να μην τα προτιμήσω, επίσης βλέπω το OM7 έχει επίσης αρκετά smiley face απόκριση κι επειδή ήταν το πρώτο που σκεφτόμουν, διάβασα αρκετά για αυτό οτι ήθελε σχετικό EQ αντιστάθμισης σιγά σιγά βγήκε από τη λίστα μου διότι συνήθως δε έχουμε δικό μας ηχολήπτη και προσπαθώ να στέλνω όσο γίνεται έτοιμες πηγές...

(Όπου βλέπω μπάσα σε μικρόφωνα φωνής αποφεύγω γιατί σε μένα ακούγονται μουντά, ωστόσο όντως το pickup pattern του φαινεται ίσως το πιο κατευθυντικό).

Επεξεργασμένο από music man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου