Προς το περιεχόμενο

Περίεργη συμπεριφορά volume sliders στο Cubase


killbill

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενδιαφέρον. Δεν το έχω το xpand2, μήπως έχει κάποια ρύθμιση μέσα για global automation? Όταν δέχεται cc7 από οπουδήποτε να ελέγχεται το μάστερ βόλιουμ; γιατί δεν του ανάβεις μία το Write στο xpand, να κάνεις ένα κατέβασμα στα φέιντερ όσο τρέχει το πρότζεκτ, να δούμε ποια παράμετρος τελικά είναι αυτή που επηρρεάζεται; ένα ένα τα φείντερ, και θα φανεί στο τρακ του πλαγκιν τι γράφεται.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Παράθεση

Sorry στο Project που δουλεύω το VST που χρησιμοποιώ είναι το XPand και όχι το Halion

 

 

 Εμ, πεστο τοση ωρα 😝

 

 Ειναι bug του προγραμματος, καταγεγραμμενο.

 

 π.χ.

 

https://duc.avid.com/showthread.php?t=365170 

 

 

 Μην περιμενεις και πολυ προκοπη απο τη φαση.

 

 Κανε το πιο απλο workaround, ανοιγε ενα διαφορετικο instance για καθε ηχο που φτιαχνεις, να εχει και καθε ηχος το audio καναλι του να μιξαρεις σαν ανθρωπΑς. Αν εχεις εναν ψιλονορμαλ υπολογιστη, δε νομιζω να εχεις προβλημα απο αποψη cpu.

 

 Διαφορετικα, απλα κανε τις volume ρυθμισεις αποκλειστικα απο το interface του xpand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, δημιούργησα 5 ξεχωριστά instances του VST (κάθε VST και ένα όργανο) και αντέγραψα εκεί τα  δεδομένα από τα αντίστοιχα midi tracks και όλα καλά!

 

Πιστεύεις ότι γενικά είναι καλύτερο να δουλεύει κανείς έτσι, από το να έχεις 1 VST με 5 κανάλια και να δημιουργήσεις 5 midi tracks συνδεδεμένα με το καθένα με το αντίστοιχο κανάλι του VST?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, killbill είπε

Πιστεύεις ότι γενικά είναι καλύτερο να δουλεύει κανείς έτσι, από το να έχεις 1 VST με 5 κανάλια και να δημιουργήσεις 5 midi tracks συνδεδεμένα με το καθένα με το αντίστοιχο κανάλι του VST?

Ναι. Ξεχωριστά instances. Το έχουν επιβεβαιώσει και για το χάλιον επίσημα στο φόρουμ της στάινμπεργκ, δε θυμάμαι θρεντ τώρα, και ο dev του omnisphere που είχε μπει σε μια τέτοια συζήτηση.

 

1 vsti για κάθε όργανο. Instrument tracks. 5 όργανα; 5 ινστρουμεντ τρακς και ξένοιασες. Και τους συμπεριφέρεσαι ανεξάρτητα. Eq, συμπίεση, εφφέ. Πολύ πιο εύκολο. Και ίσως η απόδοση να είναι οριακά καλύτερη, γιατί το multithreading το αναλαμβάνει η εφαρμογή (cubase) και όχι το πλαγκιν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ετσι οπως το σκεφτομαι, η οποια επιβαρυνση θα εχει να κανει με τη RAM, δηλαδη το να φορτωσεις πολλαπλα instances αντι για ενα μονο multitimbral φορτωνει στη RAM πολλες φορες το interface και ολα αυτα.

 

 Ομως απο την αποψη του CPU δεν θα πρεπει να υπαρχει ουσιαστικη διαφορα, ως γνωστον οι midi νοτες που παιζεις ζοριζουν το cpu, αν δεν μπισταμε νοτες στο vst, το cpu meter κοιμαται σα πουλακι.

 

 Οποτε αφου μιλαμε για 64 bit φασεις, με ενα αξιοπρεπες μεγεθος RAM, και λαβαινοντας υποψη και τα περι multithread που λεει ο Ali, θα εισαι μια χαρα.

 

 Γενικοτερα, ειναι καλο η μιξη σου να γινεται με βαση τα audio out των vst synth, και οχι με τα midi volumes. Η μιξη εχει να κανει με τον ηχο, και οι επεμβασεις πρεπει να γινονται στη βαση του ηχητικου output και οχι των midi σηματων. To πιο απλο: Βλεποντας το audio track του vst εχουμε την αμεση εποπτεια της σταθμης του σηματος, με το να αλλαζουμε απλα το midi cc7 δεν εχουμε ιδεα για την πραγματικη σταθμη του σηματος του synth και κατα συνεπεια ουτε του gain staging.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου