Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Shelter είπε

 

Να καταγραφεί στο Αρχείο Ελληνικής Μουσικής, το αρχείο του ΚΣΔΜΔΣ, και στον τομέα Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικης Ανθρωπολογίας του ΤΜΣ της φιλοσοφικής μαζι με το Ζάρι. Να τα διδασκουμε αργότερα να μαθαίνουν οι χωριάται να ξεστραβώνονται.

 

 

 

 

ΣΥΜΦΩΝαΩ θα το βαλω μαζι με αυτα τα ρεγκατονΙ σαν μπαινΜΙΞ

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Συμφωνώ 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετοιμαζόμουν να γράψω θερμή παράκληση να μη χρησιμοποιείτε τη λέξη "τέχνη" και τα παράγωγά της καθώς πριν 2 χρόνια η Σάττι τα είχε απαγορεύσει. Κριντζάρει με αυτά. Βέβαια τότε είχαμε και πανδημία και μετά το τελευταίο μάθημα ρυθμολογίας φαίνεται να το εχει ξεπεράσει.

 

Εγώ στο χωριό μου δεν ειχα ρεγκετόνι ομολογουμένως, ισως γιατι ειμεθα οζόλες ορεσίβιοι και ντυνομαστε με τομάρια. Και απο το κρύο όντως έχουμε θέμα και με το χιούμορ. Αλλά μια ώρα παραδίπλα στη Θήβα, το ρεγκετόν το πάνε ορθοπεταλιά 20 αιώνες τώρα. Καμια φορά και εμείς όταν μπουχτίζουμε, κατηφορίζουμε προς τα εκει. Εχει κάτι καταγώγια που παίζουν true low down and ντερτι σταφ. Άρα I can relate λιγο.

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

ΣΥΜΦΩΝαΩ θα το βαλω μαζι με αυτα τα ρεγκατονΙ σαν μπαινΜΙΞ

 

 

 

 

Βάλε και αυτο. Ειναι κριμα να χαθει

 

 

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Shelter είπε

Κριντζάρει με αυτά

 

αληθεια? την συμπαθΑω ΑΚΟΜΑ περισσοτερο τωρα.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@Superfunk Το επόμενο γκραν σουξέ των Twang Attack παρακαλώ να είναι Βούλα Πάλλα 😎

Ευχαριστώ...

Συνεχίστε σε κόσμιο ύφος.

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας.

Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι.

Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως.

Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. 

Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
11 λεπτά πριν, methylene blue είπε

Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision,

Ανεξάρτητα μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, και να απευθυνθεί σε όποιον θέλει.

Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο λόγω Eurovision , και όχι γιατί με ενδιαφέρει που πάει το κρατικό χρήμα ή αν εκπροσωπούμαι ως χώρα ορθά , απλά γιατί είναι "πιασάρικο"  το θέμα σε αντίθεση με την προσωπική της δουλεία , που σε καμία περίπτωση δεν θα μου κινούσε το ενδιαφέρον να ασχοληθώ.

Μπορώ όμως να καταλάβω και αυτούς που θέτουν τη διάσταση και της Ελληνικής εκπροσώπησης και του κρατικού χρήματος.

Δυστυχώς η εμπλοκή με το Δημόσιο καθ οιονδήποτε τρόπο .....επιφέρει κριτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ.

 

Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος.

 

Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα.

 

Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση.

 

Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.

Επεξεργασμένο από trolley
  • Like 1
  • Συμφωνώ 3

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, LK είπε

Ανεξάρτητα μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, και να απευθυνθεί σε όποιον θέλει.

Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο λόγω Eurovision , και όχι γιατί με ενδιαφέρει που πάει το κρατικό χρήμα ή αν εκπροσωπούμαι ως χώρα ορθά , απλά γιατί είναι "πιασάρικο"  το θέμα σε αντίθεση με την προσωπική της δουλεία , που σε καμία περίπτωση δεν θα μου κινούσε το ενδιαφέρον να ασχοληθώ.

Μπορώ όμως να καταλάβω και αυτούς που θέτουν τη διάσταση και της Ελληνικής εκπροσώπησης και του κρατικού χρήματος.

Δυστυχώς η εμπλοκή με το Δημόσιο καθ οιονδήποτε τρόπο .....επιφέρει κριτική.

Δεν αναφέρθηκα στα οικονομικά, αλλά στις κριτικές που κάνουν στη Σάττι σχετικά με την αισθητική της, τις δηλώσεις της κλπ, άνθρωποι από τους οποίους τη χωρίζει το χάσμα των γεννεών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου