Προς το περιεχόμενο

Έχετε δουλέψει με ΠΑΡΑΓΩΓΟ;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ολος ο δίσκος είναι roll off οι χαμηλές και τον είχαν κράξει απο ότι ξέρω όταν τον έβγαλε.

Τι δισκάρα,ακόμη θυμάμε την πρώτη φορά που τον άκουσα.

Να έχετε όλοι υγεία και να βγείτε να παίξετε οτι αγαπάτε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Νέο όνομα, νέο σχήμα

Samy Paraga & the katsaplians

 

Κιθάρα, καθότι Φούζιος και ο Τυρέας δεν παίζουν και ο Άντριαν Μπλιου, πέφτει ακριβός, θα πάρω τον Δέλτα

 

Μπάσο ιδανικά να έχει υπέροχες γάμπες, εναλλακτικά να είναι σαν το Έντγουιστλ, θα ξεπέσω στον Παρτέρη

 

Πλήκτρα Σιαχάμης, απ τη στιγμή που απόθανε ο  Νίκι Χάπκινς, δεν υπάρχει αντικαταστάτης

 

Τύμπανα-κρουστά Βασίλης

 

2 βράδια στο Γκαγκάριν η προπώληση εισουρητίων ξεκίνησε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 12/5/2024 στις 10:32 ΠΜ, Σαμη Παραγκα είπε

Νέο όνομα, νέο σχήμα

Samy Paraga & the katsaplians

 

Κιθάρα, καθότι Φούζιος και ο Τυρέας δεν παίζουν και ο Άντριαν Μπλιου, πέφτει ακριβός, θα πάρω τον Δέλτα

 

Μπάσο ιδανικά να έχει υπέροχες γάμπες, εναλλακτικά να είναι σαν το Έντγουιστλ, θα ξεπέσω στον Παρτέρη

 

Πλήκτρα Σιαχάμης, απ τη στιγμή που απόθανε ο  Νίκι Χάπκινς, δεν υπάρχει αντικαταστάτης

 

Τύμπανα-κρουστά Βασίλης

 

2 βράδια στο Γκαγκάριν η προπώληση εισουρητίων ξεκίνησε 

Μπράβο θείο.

Πάντα πίστευα οτί εισαι ένας ανθρωπός ιδιαίτερος που υποφέρει απο την κοινοτυπία και θέλει να εκφραστεί,μέχρι που άκουσα τι θα τραγουδίσεις και κατάλαβα οτί απλά θέλεις να κάνεις και τους υπόλοιπους να υποφέρουνε μαζί σου.

Υπολόγιζε και εμένα.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MGs είπε

Μπράβο θείο.

Πάντα πίστευα οτί εισαι ένας ανθρωπός ιδιαίτερος που υποφέρει απο την κοινοτυπία και θέλει να εκφραστεί,μέχρι που άκουσα τι θα τραγουδίσεις και κατάλαβα οτί απλά θέλεις να κάνεις και τους υπόλοιπους να υποφέρουνε μαζί σου.

Υπολόγιζε και εμένα.

  Είσαι κοντά, όχι όλμος εντός, δεν θέλω να υποφέρει ο κόΖμος.

Θέλω να απαλλάξω το κόΖμο από κάτιβαρίδια τύπου Καταρράκτη, ακόμη κι αυτόν, τον λυπάμαι-παρότι αμοιβάδα-δεν θέλω να το πατήσω και να κάνει πλατς, στη σόλα

 Επί του ερωτήματος λοιπόν, ΔΕΝ έχει δουλέψει ΚΑΝΕΝΑΣ με παραγωγό, όχι πως δεν το ήξερα, φαίνεται εξάλλου.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Σαμη Παραγκα είπε

 Επί του ερωτήματος λοιπόν, ΔΕΝ έχει δουλέψει ΚΑΝΕΝΑΣ με παραγωγό, όχι πως δεν το ήξερα, φαίνεται εξάλλου.

 

Πρόσφατα, το YouTube μου εμφάνισε αυτό το βίντεο, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, ίσως ξέρει τι λέει:

 

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, trolley είπε

 

Πρόσφατα, το YouTube μου εμφάνισε αυτό το βίντεο, δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, ίσως ξέρει τι λέει:

 

Θα ήθελες να μας πιεις κάτι παραπάνω, πέραν αυτών των γνωστών που λέει, κάτι προσωπικό, μια αίσθηση που σε βγάζουν τα ακούσματα που έχεις και αυτά που έχεις διαβάσει?

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Σαμη Παραγκα είπε

Επί του ερωτήματος λοιπόν, ΔΕΝ έχει δουλέψει ΚΑΝΕΝΑΣ με παραγωγό, όχι πως δεν το ήξερα, φαίνεται εξάλλου.

Δέν ξέρω αν θεωρείτε "συνεργασία",αλλά ένας με έψαχνε στο δάσος με το δίκανο όποτε πήγαινα για περίπατο με την κόρη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, MGs είπε

Δέν ξέρω αν θεωρείτε "συνεργασία",αλλά ένας με έψαχνε στο δάσος με το δίκανο όποτε πήγαινα για περίπατο με την κόρη του.

Ημπορώ να το εκλάβω ως ''εμπειρία'' προαγωγού, μετράει 

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, trolley είπε

Σε τι συμφωνώ και σε τι διαφωνώ,προσωπικά.

 

Ο πρώτος παραμορφομένος ήχος ήταν από σκασμένο μετασχηματιστή σε κονσόλα και μάλιστα σε μπάσο,όχι κιθάρα και καθιερώθηκε γιατί...ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Γι αυτό τον ξέρει και όλοι μας σήμερα.

Μιλάει για αυτούς που εφευγαν απο τις εκκλησίες και γυρνούσαν με πλακάτ στους δρόμους?

Βρε αυτούς θα πάρεις για παράδειγμα?

Το 60 και οι γρές άκουγαν Fuzz στον santana π.χ και σε άλλους χωρίς να ξενίζει κανέναν.

Βρές μου σήμερα,ακόμη και στην αμερική,το ανάλογο ποσοστό/ηλικίες.

 

Οι ρεμπέτες/ρεμπέτισες το ίδιο στην ελλάδα,όλα μέσα στην βρωμιά και την παραμόρφωση.

Θές ταινία,θές λάμπες,θές κονσόλες, μικρόφωνα.

Τα σημέρινα ακούγονται λες και είναι η kylie minogue που φαλήρισε και λέει σε hi fi τον πόνο της.

 

Ο καζαντίδης έχει πιό ωραία παραμόρφωση απο τις ψηφιακές metal κιθάρες που βγάζουν σήμερα,ασε που είναι σαν να τον έχεις δίπλα σου σε αρκετά του κομμάτια και ΑΥΤΟ είναι το ζητούμενο,σε αρκετές μουσικές που παρουσιάζει ένα σύνολο ανθρώπων.

Υπάρχει κάτι καλύτερο απο τον να ακούσεις κάποιον ζωντανά μπροστά σου?

Οχι.

Ε όλη η προσπάθεια που καταβάλεται απο τον άνθρωπο,είτε με την μουσική τεχνολογία,είτε με την τεχνική παραγωγής,έχει να κάνει με την πιό ρεαλιστική αναπαράσταση αυτού.

Το να πάρεις την φωνή του σήμερα και να τον κάνεις να ακούγεται μέσα απο βαρέλι,η απο το υπερπέραν,μπορεί να μοιάζει ωραία ιδέα σε εσένα και διάφορους άλλους,αλλά ο άνθρωπος χρειαζότανε απλά ένα καλό μικρόφωνο μπροστά του.

 

Σημερα ακούγονται οι διαφορές με τότε,γιατί πολύ απλά στο επιτρέπουν τα εξελιγμένα ηχοσυστήματα.Τότε ότι παραγωγή και να έκανες,θα έβγαινε απο το χωνί του γραμμοφώνου η κάτι παρόμοιο,τι παράπονα περίμενε να κάνουν για την παραγωγή οι ρεμπέτες.

 

Οι motorhead χαλαροί αν τους βγάλεις το distortion.

O lemmy δέν είχε ποτέ distortion,κομμένες χαμηλές και υπεροδηγημένες λάμπες είναι αλλά και αυτό αν αφαιρέσεις,σου φαίνεται αυτό για χαλαρό παίξιμο μουσικών οργάνων,με φωνή που βγαίνει απο τα έγκατα της κολάσεως?

Μήπως να του δίναμε και λίγο μέλι,να μαλακώσουν οι φωνητικές χορδές?

Τα μαλλιά του τα βλέπεις που ατενίζουν.Απο την δύναμη που βαράει τις χορδές είναι.

 

Οι massive attack λέει αν πατήσεις σόλο,οι χροιές στα όργανα δέν είναι καταπληκτικές.

Σε ένα μουσικό είδος που βασίζεται σε αυτό και μόνο σε αυτό.

Εχει θέμα με της υψηλές συχνότητες πιστεύω.

Οπου αυτές απουσιάζουν,δέν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο το κομμάτι.

Μόνο το μπάσο,την μπότα και το ταμπούρο με το hihat να προσπαθήσει κάποιος να βγάλει,θα χάσεις 10 χρόνια και ακόμη θα βαράει.

Ακούει και μικρόφωνα?Που τα samples τα κουβαλάνε με τις τσάντες όποτε γράφουν.Ωραίος!

 

Πολύ σωστό αυτό που είπε με την απόσταση στα μικρόφωνα,στους ενισχυτές,αλλα θέλει χώρο γιατι αλλιώς ακούγονται σκύλοι,γάτες τηγάνια και κατσαρόλες και άλλα,εκεί που γράφουμε εμείς.

 

Στα επόμενα,πάλι τα ίδια.

 

Βασικά μπορεί να του πεί κάποιος οτί η διαφορά του με έναν θρύλο στις παραγωγές,έχει να κάνει μόνο με τον συνδιασμό μικροφώνων,για τήν ποιό ρεαλιστική καταγραφή του ήχου που έχει φτιάχτει εκ των προτέρων.

Αυτη είναι η διαφορά.

Ο ένας φτιάχνει έναν ήχο ακριβώς εκεί που τον θέλει και μετά προσπαθεί να τον καταγράψει με την μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα και ο άλλος γράφει έναν ήχο και παλεύει μετά να τον κάνει κάτι που δέν είναι εξ αρχής.

 

Οσο για τα μέσα αναπαραγωγής που λέει,αυτή η φιλοσοφία τα έχει μαμήση όλα.Ολοι να ακούγονται καλά στα...τηλέφωνα.

Ρε σείς,την Dea lipa γράφεται?Αφηστε αυτήν να ανησυχεί γι αυτό.

Οποιος αγαπάει την μουσική και θέλει να την απολαύσει,(ροχαλίζει ο σκύλος κάτω απο το γραφείο μου έχει σπάσει τα νεύρα),έχει και τα ανάλογα αξεσουάρ και απο αυτόν μόνο θα πάρετε λεφτά.

Αφήστε τις παραγωγές για αυτούς που θα ακούσουν μουσική στα τηλέφωνα.

Να βάλουν τα τηλέφωνα...στις θήκες τους.

 

Μετά έπιασε τους maiden.

Να πώ ενα μυστικό,υπήρχε κόστος για τα βάθια και τις άλλες παπάτζες που έβαζαν,γι αυτό οι πρώτοι 2 δίσκοι θα είναι πάντα οι καλύτεροι για αρκετούς απο εμάς.

Οι θεατρικότητες και οι υπερβολές σε κάποια είδη σε περνάν απο το live/perfomance στο εμπορικό είδος,συγκρότημα δισκογραφίας.

Και μόνο.

Λεφτά θέλανε,δέν θέλανε να τους δείς live και να σου κρεμάσει το σαγόνι,άσχετα αν διαθέτουν αρκετά κομμάτια που θα το κάνουν αυτό και φρόντισαν με σκηνικά να το κάνουν ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Μουσικά μιλώντας πάντα,μπορείς να πείς το ίδιο για τους AC/DC η για τους Motorhead?

 

Καλά τα λεει πάλι οτι θα κάνεις έναν πινακα όταν ξεκινάς να κάνεις ένα δίσκο π.χ αλλά το να παρουσιάσεις τις ίδιες πινελιές και τα ίδια χρώματα σε αυτόν που θα έρθει να σε δεί απο κοντά,είναι μία ισορροπία που πρέπει,αν θές να είσαι ειλικρινής με το κοινό σου,να κρατήσεις.

 

Σωστός επίσης για τον ρόλο του παραγωγού,αν λάβεις υπ οψην ότι και οι περισσότεροι μουσικοί είναι κομπλεξικοί και νομίζουν επειδή παίζουν ενα όργανο καλά οτί θα μαμήσουν τον κόσμο και ξέρουν αυτοί τι θέλει.

 

Αν απουσίαζαν μεγάλες φυσιογνωμίες/παραγωγοί,τα μισά και βάλε συγκροτήματα που αποτελούν τον θεμέλιο λίθο της μουσικής ιστορίας που ξέρουμε,δέν θα τα είχαμε μάθει ποτέ.

Απο εκεί και πέρα συμφωνώ περίπου σε όλα μαζί του.

 

Επεξεργασμένο από MGs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, MGs είπε

Σε τι συμφωνώ και σε τι διαφωνώ,προσωπικά.

 

Έβαλα το βίντεο, για να βοηθήσω τον Σάμη να προσδιορίσει κατά πόσο (και αν) χρειάζεται να αποδίδει σημασία στην πιθανότητα συνεργασίας του με κάποιον παραγωγό. Δεν με ενδιαφέρει να συμφωνήσω / διαφωνήσω με ένα-ένα τα (κάπως ασυνάρτητα) που διατυπώνονται, κυρίως διότι δεν χρειάζεται αλλά επίσης δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, δεν ξέρω σε ποια project έχει συμμετέχει κλπ.

 

Στο μεταξύ, βλέπω ότι ο Σάμη έχει ζητήσει τη διαγραφή του λογαριασμού του, οπότε όλο το νήμα ακυρώνεται σαν τέτοιο - αν θέλουμε να συζητήσουμε γενικά για το ρόλο του παραγωγού ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε κάποιο άλλο.

 

 

  • Like 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου