Προς το περιεχόμενο

FOKO: ένας σπουδαίος κιθαρίστας.


JAM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η συναυλία ήταν πολύ ωραία και πολύ ιδιαίτερη ! Σπάνια βλέπει κανείς έναν ηλεκτρικό κιθαρίστα μόνο στη σκηνή.

Ένα καλό site για ZVEX είναι το :

www.bostonguitar.com

www.intravenus.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 31
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

εγώ πήγα στον foko και έχω δυο παρατηρήσεις..

1)τα κομμάτια του δεν παίζονται μόνο με μια κιθάρα και κατά την γνώμη μου θα έπρεπε η να τα ειχε τροποποιήσει η να έπαιζε με μπάντα η κάποιο backing track..(δεν μου λέει κάτι το να ακούω μια κιθάρα με ενα delay να βγάζει feedbacks και θορύβους χωρίς κάποιο chord progression από πίσω)

2)τα πολλά πετάλια έχουν τα καλά τους αλλά και τα κακά τους. αυτή την φορά τον πρόδωσαν και έβγαζαν ενα απίστευτο τζιζζζζζζζζζζ σε βαθμό που δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις τι έπαιζε..(πολύ κουραστικο) θα προτιμούσα να σταματούσε το live και να το διορθώσει, σεβόμενος το κοινό και τα 8 ευρω που πλήρωσε..

όσο για το παίξιμο του δεν θα βγάλω συμπέρασμα απο αυτό το live,γιατί όταν ο ήχος δεν είναι όπως τον θέλεις (το τζιζ που λέγαμε)επηρεάζεσαι ψυχολογικά αρνητικά και δεν μπορείς να παίξεις όποτε δεν θέλω να τον αδικήσω..

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις απόλυτο δικιο για το ΤΖΖΖ ήταν πολύ κουραστικό...αλλά γι αυτό φταίει η γείωση του μουσικού Θεάτρου...έχω παίξει και εγώ και μου κανε τα ίδια...κάτι πρέπει να παίζει με τις γειώσεις...

το εντυπωσιακό είναι ότι σε 2 θέσεις τις κιθάρας δεν το έβγαζε...

Σίγουρα θα τον προτιμούσα και εγώ με μπάντα (και νομίζω και ο ίδιος θα προτιμούσε μιας και ψάχνει για μπάσο-ντραμς), αλλά είναι φοβερό τι ζητάνε οι καλοί μουσικοί σήμερα για να παίξουν μαζί σου...άσε που οι περισσότεροι έχουν χαθεί μέσα στα σκυλάδικα...

www.intravenus.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα καλό site για ZVEX είναι το :

www.bostonguitar.com

 

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ BOSTONGUITAR EXEI EΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΜΒΑΣΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΤΑΛΙ.ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΤΡΕΜΟΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ & ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ VISA (ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ VISA) & ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟ FBI ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!!

ΜΑΚΡΙΑ!!!

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις απόλυτο δικιο για το ΤΖΖΖ ήταν πολύ κουραστικό...αλλά γι αυτό φταίει η γείωση του μουσικού Θεάτρου...έχω παίξει και εγώ και μου κανε τα ίδια...κάτι πρέπει να παίζει με τις γειώσεις...

το εντυπωσιακό είναι ότι σε 2 θέσεις τις κιθάρας δεν το έβγαζε...

Σίγουρα θα τον προτιμούσα και εγώ με μπάντα (και νομίζω και ο ίδιος θα προτιμούσε μιας και ψάχνει για μπάσο-ντραμς), αλλά είναι φοβερό τι ζητάνε οι καλοί μουσικοί σήμερα για να παίξουν μαζί σου...άσε που οι περισσότεροι έχουν χαθεί μέσα στα σκυλάδικα...

 

Η γείωση του ΜΜΘ είναι μια χαρά απλά η strat στις θεσεις 1,3,5 ΔΕΝ είναι hum canceling & με τόσα πετάλια (ΧΥΜΑ-ΧΩΡΙΣ ΠΕΤΑΛΙΕΡΑ!! 8O ) σίγουρα ο θόρυβος ενισχύεται.(βεβαια οταν δεν τα χρησιμοποιεί δεν θα υπάρχει πρόβλημα μια και ειναι ολα true bybass)

 

Πάντως όποτε εχω παίξει στο ΜΜΘ δεν είχα κανένα πρόβλημα & χρησιμοποιώ περισσότερα πετάλια :wink:

 

Μόνο & μόνο το γεγονός ότι ΥΠΑΡΧΕΙ και έστω ΕΝΑΣ avant garde κιθαριστας στην Ελλάδα με κάνει να χαίρομαι & να εκτιμάω τον FΟΚΟ ιδιαίτερα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω παίξει και εγώ και μου κανε τα ίδια...

εμενα δεν μου το εκανε οταν ειχα παιξει..ισως επειδη επαιζα με digital.(boss gt-5)

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα...ίσα ίσα οι digital πεταλιέρες είναι πιο θορυβώδεις απο τα analog πετάλια....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, ας πω κι'εγώ τη γνώμη μου, αν και πιθανώς να δυσαρεστήσω κάποιους.

 

Περί Foko είχα μάθει από κάποιο αφιέρωμα σε ξένο περιοδικό, πάνε αρκετά χρόνια και δεν θυμάμαι ποιο ήταν (Guitar One?)

 

Όταν άκουσα κομμάτια του, είπα "αν ο τύπος βρει έναν καλό παραγωγό/manager τότε μπορεί να τύχει παγκόσμιας αναγνώρισης". Μπορεί σε εμάς τους Έλληνες κάποια ριφς να φαίνονται πολύ οικεία λόγω της παράδοσής μας, για τους ξένους όμως έχουν και τη γοητεία του "έθνικ" και, σε συνδιασμό με την τεχνική ικανότητα του ανθρώπου θα μπορούσαν να κάνουν πολύ κόσμο να τον προσέξει (δικαίως).

 

Πάμε τώρα στην "συναυλία". (τα εισαγωγικά δεν παραπέμπουν σε περιφρόνηση ή κάτι ανάλογο, απλά συν-αυλία είθισται να αποκαλούμε την συνεύρεση περισσότερων του ενός μουσικών).

 

Καταρχήν να δεχτούμε ότι ένας μουσικός που βγαίνει να παίξει μόνος του εκ'των πραγμάτων έχει δύσκολο έργο.

 

Προφανώς επίσης δεν περιμένεις να παίξει όλο το ρεπερτόριό του, γι'αυτό μπορεί να "συγχωρήσει" κανείς απόλυτα το γεγονός ότι το event κράτησε 40 λεπτά, ενώ είχε και 1+ ώρα καθυστέρηση.

 

Αυτό που δεν μπορεί να συγχωρήσει κανείς είναι να υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα ήχου. Κρίμα γιατί το όλο setup προδιέθετε για τουλάχιστον τέλειο ηχητικό αποτέλεσμα και όχι για τη σούπα που αρκετές φορές ακούγαμε. Μα καλά, μέσα σε 15 πετάλια, δεν υπήρχε ένα υποτυπώδες noise gate?

 

Ένα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνω, είναι για ποιο λόγο η χρήση ενός sequencer με προηχογραφημένα loops θα περιόριζε το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. Αυτό όμως είναι δικαίωμα και μαγκιά του μουσικού και δεν μας πέφτει λόγος. Το αναφέρω απλώς γιατί θεωρώ ότι θα ελευθέρωνε ακόμα περισσότερο την καλλιτεχνική έκφραση του Foko και θα τον απάλλασσε από κάποιες τεχνικές δυσκολίες, αλλά, όπως είπα, δεν το ήθελε δεν το έκανε, πάσο.

 

Ο συνδιασμός πάντως του μέτριου έως κακού ήχου, του καλλιτεχνικού πλάνου "αυτοσχεδιασμός/πειραματισμός", και του όλου περιβάλλοντος, έδιναν την εντύπωση στον outsider ότι πήγε να παρακολουθήσει έναν μουσικό να κάνει πρόβα, μπροστά σε μια χούφτα γνωστούς και φίλους. Γιατί, και είναι κρίμα, ήταν πολύ λίγα τα άτομα που παρακολούθησαν το event.

 

Όσο και να δυσαρεστήσω κάποιους, λυπάμαι, αλλά το δικό μου συμπέρασμα ήταν "θαυμάσιος καλλιτέχνης, όμορφες συνθέσεις, χάλια συναυλία". :?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί, και είναι κρίμα, ήταν πολύ λίγα τα άτομα που παρακολούθησαν το event

 

γιατί περίμενες να πάνε περισσότερα άτομα σε εναν καλλιτέχνη που ΔΕΝ τραγουδάει :lol: και ΔΕΝ παιζει "ροκ" :lol: :?:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ένα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνω' date=' είναι για ποιο λόγο η χρήση ενός sequencer με προηχογραφημένα loops θα περιόριζε το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα. [/quote']

ισως γιατι φοβοταν μη χασει το τεμπο???

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου