Προς το περιεχόμενο

<<Βαλτε δωρεαν μουσική στο web>> Peter Gabriel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

πχ.οι εφημεριδες.Δεν ξερω πως ξεκινησε το πραγμα' date='αλλα τωρα οι Κυριακατικες κοστιζουν ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο οσο αξιζει το χαρτι τους.Καθε 2η σελιδα κ διαφημιση.Προτιμω να διαβαζω μια εφημεριδα (φυσικα να αξιζει το περιεχομενο της) ΧΩΡΙΣ διαφημισεις κ να την πληρωνω πχ 10e παρα να διαβαζω ενα διαφημιστικο φυλλαδιο στο οποιο παρεμβαλλονται αρθρα.[/quote']

 

Η απλοϊκή σκέψη είναι: Αν αξίζουν τα άρθρα όμως....γιατί να μην τα πάρεις τζάμπα? Τις διαφημίσεις μπορείς να τις προσπεράσεις στα γρήγορα.

 

Επειδή σε όσα παρατηρώ η διαφήμιση δεν εχει εναν τετοιο αθωο ρολο.Φυσικα κ μπορεις να τις προσπερασεις.Ο ρολος της εφημεριδας αυτη τη στιγμη εχει εκφυλιστει στο να ειναι ενα μεγαλο διαφημιστικο φυλλαδιο.Ειχε γινει κι εδω ενα θεμα για το ποσο δυσκολα μπορει πχ ενα περιοδικο για μουσικη τεχνολογια να θαψει το προϊόν που στη διπλα σελιδα το διαφημιζει.Εχει ευθυνη ο εκδοτης απεναντι στους χορηγους του.Όπως το ίδιο θα έκανα κι εγώ αν πληρωνόμουν για τα ποστς μου εδώ :lol:

 

Το προβλημα όμως δεν ειναι αυτο.Ισχυριζομαι οτι οταν ενος προϊόντος ο λογος υπαρξης ειναι να ειναι το μέσο για την προβολή ασχετων πραγματων (στην προκειμενη τις διαφημισεις) τοτε το αρχικό προϊόν (η εφημερίδα) εχει χασει ήδη τον χαρακτηρα του.Δλδ ο στόχος του γίνεται να κυκλοφορει για να δημοσιευονται τα ασχετα με τη θεματολογία του, με αμεση συνεπεια να υποβαθμιζεται η ουσια του,αυτη που θα σε εκανε να το αγορασεις.

 

Εχω το πρωτο και το τελευταιο τευχος των Schooligans.Στη συζητηση που εγινε περσι για το schoolwave το υποστηριξα.Τωρα προτίμησα να μη μιλήσω γιατι δίπλα στα γραμματα των παιδιών είναι οι διαφημίσεις της vodafone.Δεν κολλαει,δεν μπορω να δω πως γίνεται να μη χαθεί ο χαρακτήρας του. :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως ρε παιδια στο θέμα της μουσκής που μιλάει ο Πέτρος ο Γαβρίλης, μάλλον το θέμα είναι απλό: ο "παραδοσιακός" τρόπος προώθησης της μουσικής έκανε τον κύκλο του και βρίσκεται σε κρίση, επομένως περιμένουμε τον επόμενο. Δουλειά των μπίζνεσμεν της μουσικής βιομηχανίας είναι να βγάζουν λεφτά επωφελούμενοι των καταναλωτών και των αναγκών που (νομίζουν ότι) έχουν επομένως νομίζω ότι ό,τι και να έρθει, πάλι θα το βγάλουν το ψωμάκι τους. Μέχρι όμως αυτό το κάτι να έρθει, σήμερα, τα πράγματα είναι ρευστά οπότε ας το απολάυσουμε όσο κρατάει (myspace, netlabels, webradios, youtube), be a part of it που λένε και στο χωριό μου :) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ρε παιδια στο θέμα της μουσκής που μιλάει ο Πέτρος ο Γαβρίλης' date=' μάλλον το θέμα είναι απλό[/quote']

 

Το θέμα είναι όντως απλό... τόσο απλό που δεν το πιάσατε :)

Ο Γαβρίλης λέει ότι αφού ο κόσμος δεν θέλει να πληρώνει για τη μουσική που ακούει, τότε στο κοντινότατο μέλλον θα υπάρχει μόνο η μουσική που θα θέλουν οι διαφημιζόμενοι να υπάρχει. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο thread που έχω ανοίξει για το τραγούδι στη διαφήμιση της Vodafone.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ρε παιδια στο θέμα της μουσκής που μιλάει ο Πέτρος ο Γαβρίλης' date=' μάλλον το θέμα είναι απλό[/quote']

 

Το θέμα είναι όντως απλό... τόσο απλό που δεν το πιάσατε :)

Ο Γαβρίλης λέει ότι αφού ο κόσμος δεν θέλει να πληρώνει για τη μουσική που ακούει, τότε στο κοντινότατο μέλλον θα υπάρχει μόνο η μουσική που θα θέλουν οι διαφημιζόμενοι να υπάρχει.

 

Γιατι τώρα υπάρχει κ αλλη μουσική? (flame) :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι τώρα υπάρχει κ αλλη μουσική? (flame) :lol:

 

Ασφαλώς υπάρχει. Πιθανολογείς ότι θα ακούσεις ποτέ Mogwai ή Sigur Ros σε διαφήμιση της Vodafone;

 

Ούτε καν Steely Dan δεν θα ακούσεις. Εδώ τους πήρε τρεις δεκαετίες να ανακαλύψουν το πρώτο κομάτι από τον πρώτο δίσκο των Boston.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@blue

Έχεις δίκιο. Απλά αναφέρθηκα στο ποιά -κατά τη γνώμη μου- είναι η απλοϊκή σκέψη που γίνεται και κάνει -τρόπον τινά- αποδεκτή τη διαφήμιση σε μεγάλη έκταση. Παρόλα αυτά, εξακολουθώ να πιστεύω ότι το βασικό θέμα είναι ότι αν οι εταιρείες που διαφημίζονται ξοδεύουν εκατομμύρια, εμείς οι αποδέκτες των προϊόντων τους είμαστε αυτοί που πληρώνουμε τις διαφημίσεις.

Τις προάλλες είδα μια διαφήμιση μιας εταιρίας διαφημιστών. Η διαφήμιση είναι από μόνη της ένα προϊόν. Προϊόν "αέρας", το οποίο αναπτύσσεται παρασιτικά στην παγκόσμια οικονομία.

Πάντως η προβολή μέσω της διαφήμισης είναι πολύ πιο τίμια από τις πληρωμένες κριτικές, τους endorsers, και -τραγικό- τις πληρωμένες κλινικές δοκιμές.

 

 

@Wow!

Αυτό λέει ο gabriel αλλά νομίζω ότι δεν θα είναι ακριβώς έτσι. Υπάρχει ένα παράλληλο κομάτι της αγοράς το οποίο θα ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει τη μουσική που αυτό επιλέγει.

Τα μέσα μπορούν να δημιουργήσουν ένα ρεύμα και να διαμορφώσουν την προτίμηση του μέσου ακροατή. Νομίζω ότι αυτοί που μένουν όμως αρκούν για να συνεχίζει να υφίσταται η διακίνηση της μουσικής με το σημερινό τρόπο- τρόπους. ΟΚ, μπορεί να μην περισσεύουν λεφτά στον Billy Corgan για ολοσέλιδη καταχώρηση στη Chicago Tribune για να ενημερώσει τους φίλους των SP ότι προτίθενται να μπούν στο studio μαζί, αλλά τα CDάκια του θα τα πουλήσει και τα gig του θα τα κάνει. Αρκετά ώστε έχει όρεξη να ξαναμπεί στο studio ύστερα από 1-2 χρόνια.

Τώρα αν οι διαφημιστές υποστηρίξουν τον Παρασκευά ή το Χατζηγιάννη....λίγο μ' ενδιαφέρει. Ίσως λιγότερο από όσο θα' πρεπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aσφαλώς και το θεωρω πιθανο.Αρκει να ειναι στην επιμελεια της μουσικής ο Παπακαλιατης και καποιος φίλος του να ακουει sigur ros :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aσφαλώς και το θεωρω πιθανο.Αρκει να ειναι στην επιμελεια της μουσικής ο Παπακαλιατης και καποιος φίλος του να ακουει sigur ros :lol:

 

Δεν λειτουργεί έτσι ο κόσμος της διαφήμισης. Αυτοί έχουν άποψη (τρομάρα τους) για το τι μπορεί να "σηκώσει" το κοινό και τι όχι. Γι' αυτό είναι επικίνδυνο να αναθέσουμε το μέλλον της μουσικής σε αυτούς.

 

@harilatron

Συμφωνώ μαζί σου και όχι με τον Gabriel. Απλά υπογράμμισα τι πραγματικά είπε (κατά τη γνώμη μου). Ο Gabriel μας έρχεται φορτωμένος με τρεις-τέσσερις δεκαετίες πείρας, όπου καταφέραν διάφοροι να πείσουν τους 17χρονους (και βάλε) ότι πρέπει να αγοράζουν δίσκους. Δε λέω, ωραία ήτανε, κάποιοι κάνανε πολλά-πολλά λεφτά, αλλά κάποτε τα ωραία πράγματα τελειώνουν. Σήμερα, τόσον ο Gabriel όσο και όλοι μας, θα πρέπει να στηριχθούμε μόνο σε σοβαρούς ακροατές για την ευόδωση των καλλιτεχνικών μας στόχων. Το λέω, διότι πιστεύω ότι ο σοβαρός ακροατής δεν έχει κανένα πρόβλημα να πληρώσει για τη μουσική που επιλέγει.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aσφαλώς και το θεωρω πιθανο.Αρκει να ειναι στην επιμελεια της μουσικής ο Παπακαλιατης και καποιος φίλος του να ακουει sigur ros :lol:

 

Δεν λειτουργεί έτσι ο κόσμος της διαφήμισης. Αυτοί έχουν άποψη (τρομάρα τους) για το τι μπορεί να "σηκώσει" το κοινό και τι όχι. Γι' αυτό είναι επικίνδυνο να αναθέσουμε το μέλλον της μουσικής σε αυτούς.

 

Eγω στο ιδιο σακι βαζω και tv και ραδιο και οτιδηποτε με εξουσια (οπως υπαρχουν κ καλες περιπτωσεις σε αυτα ,ετσι πιστευω οτι υπαρχουν κ καλες διαφημισεις,με την εννοια της διαφημισης ως μορφη τεχνης 8O ).Δλδ στην τηλεοραση δε νομιζουν οτι εχουν αποψη για το τι μπορει να σηκωσει το κοινο?

 

Επίσης,σιγα μη μας ρωτησουν που θα ανατεθει το μελλον της μουσικης :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ρε παιδια στο θέμα της μουσκής που μιλάει ο Πέτρος ο Γαβρίλης' date=' μάλλον το θέμα είναι απλό[/quote']

 

Το θέμα είναι όντως απλό... τόσο απλό που δεν το πιάσατε :)

Ο Γαβρίλης λέει ότι αφού ο κόσμος δεν θέλει να πληρώνει για τη μουσική που ακούει, τότε στο κοντινότατο μέλλον θα υπάρχει μόνο η μουσική που θα θέλουν οι διαφημιζόμενοι να υπάρχει. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο thread που έχω ανοίξει για το τραγούδι στη διαφήμιση της Vodafone.

 

βρε αηπρότοκολ μήπως παραείσαι απαισιόδοξος; η βιομηχανία πάντα έβγαζε, βγάζει και θα βγάζει χρήματα από τη μάζα - από την άλλη πλευρά, εμείς βρίσκαμε, βρίσκουμε και όσο περνάει ο καιρός θα βρίσκουμε όλο και περισσότερα καινούρια πράγματα να ακούσουμε... 8)

 

και στην τελική μπας και όλα αυτά τα είπε ως μια καλή διαφήμιση για το we7;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου