Προς το περιεχόμενο

Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης Δικαιωμάτων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητέ κ.vangelisvagman

"Μουσικός".... είμαι....

"Ηχολήπτης" ....δυστυχώς, δεν είμαι...

"Ροκάς,τζαζίστας και μπλουζίστας"...είμαι...

"Αρακάς,μεταλάς και σκυλάς"...δεν είμαι...

"Ιδιοκτήτης νυκτερινου κεντρου"... ήμουν...

"Κάποιες άλλες δραστηριότητες"...φυσικά και έχω...

Μου επιτρέπεις "να συμμετέχω στο φόρουμ για να ενημερώνομαι και να ανταλλάσω απόψεις σε οτιδήποτε αφορά τη μουσική τεχνολογία, τη σύνθεση και τον ήχο"?

Αν ναι,σε ευχαριστώ για την μεγαλοψυχία σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αν κάποιος μπορεί να τοποθετηθεί με επιχειρήματα θα βοηθούσε να φύγει αρκετή από την ομίχλη γύρω από αυτές τις εταιρίες.

 

Προσωπικά μόνο απλές αγνες απορίες έχω. Δεν αμφισβητώ τα διακιώματα καλλιτεχνών, δημιουργών συντελεστών. Ενημέρωση και διαφώτιση ψάχνω. Αν και σαν αδαής έλλην θνητός, διαπιστώνω οτι ειναι κρίμα να κατατάσσουμε τα τυροπιτάδικα στην ίδια συνομοταξία με τις καφετέριες. Μία καφετέρια, σαφώς και αυξάνει σημαντικά τα κέρδη της με την Playlist της. Τα τυροπιτάδικα όμως? Θα με κάνει το Χ μπουγατσοπωλίο να προτιμήσω τα δικά του προιόντα εαν παίζει περισσότερο Tool απο το Ψ ζαμπονοτυροπιτάδικο? Σε απειροελάχιστο βαθμο ισως... Τέσπα. Οι βασική απορία ειναι όπως ακριβώς κατατέθηκε. Λειτουργουν τα συγγενικά δικαιώματα? Απασχολούν το κατάλληλο και επαρκές δυναμικό προσωπικό? Πως αποκωδικοποioύνται οι μαλλον χιλιάδες Playlist και μοιράζονται τα δικαιώματα? ΑΞίζει το κόπο να απασχολείται τόσο εργατικό δυναμικό για τα ποσοστά αυτα? (εαν σκεφτούμε οτι απο κάθε συνδρομή και για πάρα πολλά τραγούδια, κερδίζουν μερίδιο περισσότεροι απο έναν συντελεστές).

Και για μία 'ξεχασμένη' φορά θα πω και την μαγική λέξη: Παρακαλώ απαντήστε εαν γνωρίζετε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου επιτρέπεις "να συμμετέχω στο φόρουμ για να ενημερώνομαι και να ανταλλάσω απόψεις σε οτιδήποτε αφορά τη μουσική τεχνολογία' date=' τη σύνθεση και τον ήχο"?

Αν ναι,σε ευχαριστώ για την μεγαλοψυχία σου.[/quote']

 

Ολοι τις αποψεις μας είπαμε. Με κομψό ή όχι, τρόπο. Συμπεριλαμβάνω και μενα βεβαίως. Δεν μας εμπόδισε κανείς σε αυτο forum. Ας μην σπαταλάμε λόγια και χρόνο με ότι κακώς μας χαλάει. Αλλού είναι η ουσία. Peace on earth

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε yameth

Φυσικά και συμφωνώ ότι πρέπει να αποδίδονται "τα του καίσαρος τω καίσαρι".

Και σε όσα λες τίποτα δεν με βρίσκει να έχω αντίθετη αποψη.

Φίλε Tthawth

Peace on earth :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μαγαζιά δεν ξέρω αλλά μου έτυχε σε λεωφορείο ΚΤΕΛ να μην βάζουν μουσική γιατί τους έβαλαν να πληρώνουν και αυτοί σαν να ήταν μπαρ ή καφετέρια για αναπαραγωγή μουσικής σε δημόσιο χώρο!!! Και τώρα δεν ξέρω αλλά είδα σχετική οδηγία προς λεωφοριατζήδες από την διοίκησή τους και έλεγε ότι εκκρεμούσαν και πρόστιμα... Σε λίγο τα ΚΤΕΛ θα είναι σαν την ταινία του Βέγγου ΘΟΥΒΟΥ που τραγουδούσαν σχολικά τραγούδια στην διαδρομή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Αν και η γκρίνια σε αυτό το θέμα δεν με πολυενδιαφέρει' date=' μπορώ να κάνω την εξής ερώτηση. Εαν η μουσικές επλογές στο ΚΤΕΛ δεν μου αρέσουν, μπορώ να επιλέξω ένα διαφορετικό φορέα υπεραστικών συγκοινωνιών που θα καταφέρνει να συναγωνίζεται καλύτερα σε μουσικό επίπεδο? Εαν ναι , τότε να δεχτώ οτι η αναπαραγωγή τραγουδιών στο ΚΤΕΛ, προσφέρει στον συμπαθή συγκοινωνιακό φορέα, αύξηση εσόδων μέσω των επιβατών που πετάγονται μέχρι την λάρισα με σκοπό να ακούσουν τις αγαπημένες τους επιτυχίες δίχως να χρειαστεί να αγοράζουν το cd.

[/quote']

 

διαπιστώνω οτι ειναι κρίμα να κατατάσσουμε τα τυροπιτάδικα στην ίδια συνομοταξία με τις καφετέριες. Μία καφετέρια' date=' σαφώς και αυξάνει σημαντικά τα κέρδη της με την Playlist της. Τα τυροπιτάδικα όμως? Θα με κάνει το Χ μπουγατσοπωλίο να προτιμήσω τα δικά του προιόντα εαν παίζει περισσότερο Tool απο το Ψ ζαμπονοτυροπιτάδικο? [/quote']

 

Όλα τα παραπάνω μπορεί να φαίνονται εκ πρώτης όψεως απολύτως λογικά, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Και τα μπουγατσάδικα, αλλά και τα λεωφορεία μπορεί να μην έχουν άμεσο κέρδος από τη χρησιμοποίηση της μουσικής, έχουν όμως σαφέστατα έμμεσο.

Διότι με τη μουσική που χρησιμοποιούν αφ΄ενός, κάνουν πιο ελκυστικό το προϊόν-υπηρεσία που πουλάνε, πιο πολύ τα λεωφορεία. Και το ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός είναι σχετικό, θεωρητικά μπορείς σε δεύτερο επίπεδο προσμετρώντας πάντα και άλλους μάλλον πιο σοβαρούς παράγοντες, να επιλέξεις λεωφορείο αντί για το αμάξι σου ή για ταξί.

 

Αφ΄ετέρου η μουσική στο χώρο εργασίας κάνει πιο φιλικό το περιβάλλον για τον εργαζόμενο, και άρα πιο παραγωγική τη δραστηριότητα σε αυτό, έιτε οδηγείς έιτε πλάθεις κουλουράκια και τυρόπιτες. ¶ρα και η μουσική λειτουργεί σαν ένας παραγωγικός πόρος για την επιχείρηση μπουγάτσας "Ο ΜΕΡΑΚΛΗΣ" , για τον οποίο θα πρέπει να ανταμοιφθούν οι συντελεστές του.

 

Είναι άλλο θέμα όμως αν γενικότερα το ύψος της αμοιβής κρίνεται κοινωνικά δίκαιο. Ούτως ή άλλως στην Ελλάδα αυτού του είδους οι διεκδικήσεις κατοχυρώνονται με πολύ συγκεκριμένους τρόπους... :)

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπορικη μουσικη ειναι ενα προιον. Καθε ενας που το χρησιμοποιει πρεπει να συμορφωνεται με τις εμπορικες αξιωσεις του ιδιοκτητη του. Αν του φαινονται παραλογες εχει την επιλογη να μην "αγορασει". Δεν προκειται για ειδος πρωτης αναγκης και δεν ειναι μονοπωλιο. π.χ. οποιοσδηποτε μπορει να παρει ενα οργανο και να παραγει την δικη του μουσικη. Επισης μην ξεχναμε τις μουσικες εναλλακτικες εκτος δικαιωματων/copyleft/podsafe κλπ που διατιθενται δωρεαν για ιδιωτικη η ακομα και δημοσια αναπαραγωγη.

 

Καλα κανουν οι τυποι να ζητανε ο,τι θελουν για τα προιοντα που αντιπροσωπευουν. Κατα την γνωμη μου θα επρεπε η πολιτικη τους να ηταν ακομα αυστηροτερη: πχ το Πασχα να συλλαμβαναν μαζικα τους θαμωνες στους λακους με τα αρνια γιατι αναπαραγουν μουσικη δημοσια (πχ Κονιτοπουλους, Θωδη κλπ) χωρις αντιστοιχη αδεια. Το ιδιο και με τις σχολικες γιορτες και τα τραγουδια του Θεοδωρακη, Λοιζου κλπ σε διασκευη απο σχολικες χορωδιες κλπ. Το ιδιο και σε παρτι σε σπιτια με καλεσμενους που ακουγεται μουσικη σε ευρυ κυκλο κοινου. Ντου απο παντου και ολοι στον Κορυδαλλο (μαθητες, ψηστες αρνιων, εορταζοντες κλπ). Να φανει η παρανοια μια και καλη μπας και στραφει ο κοσμος στις εναλλακτικες λυσεις αντι να παπ*ρολογει θεωρητικα για το υψος των χρεωσεων.

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι να με σταματανε με το αμαξι και να τους λεω οτι την μουσικη την εχω για προσωπικη χρηση και οτι ειναι μικροποσοτητα....

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φανει η παρανοια μια και καλη μπας και στραφει ο κοσμος στις εναλλακτικες λυσεις αντι να παπ*ρολογει θεωρητικα για το υψος των χρεωσεων.

 

Υποθέτω οτι οι οργανισμοί προστασίας συγγενών δικαιωμάτων' date=' κινούνται στα πλαίσια του νόμου περι πνευματικής ιδιοκτησίας. Ή σε κάτι τέτοιο :Ρ . Δεν έρχεται ένας ελεγκτής να σου επιβάλει το δικό του δίκιο απο το πουθενά. Για αυτό δεν πρόκειται να κατηγορήσω τους οργανισμούς αυτούς. Αν ο νόμος και το κράτος το επιτρέπει, ο νόμος θα επιβληθεί. Βέβαια, το πως ακριβώς έχουν οριστεί κάποιες διαδικασίες λειτουργείας και κανονισμών μέσα σε αυτους τους οργανισμούς, καθώς και το πως τα καταφέρνουν να αποδίδουν ορθά (εαν το καταφέρνουν) τα μερίδια και τα ποσοστά, είναι κάτι που αναπόφευκτα παίρνει την θέση του πλάι σε ερωτήματα όπως "Τι ειναι το συμπαν?" . Βαθια μέσα μου έχω την πίστη και την θέληση να καταλάβω εαν υπάρχει κάποιος πρόθυμος να πει δυο λόγια επι του θέματος. Μόνο μη μου πείτε να παρω τηλ. την Ερατώ και να τους ρωτήσω: "κάνετε καλή δουλειά"?

 

Αφ΄ετέρου η μουσική στο χώρο εργασίας κάνει πιο φιλικό το περιβάλλον για τον εργαζόμενο, και άρα πιο παραγωγική τη δραστηριότητα σε αυτό, έιτε οδηγείς έιτε πλάθεις κουλουράκια και τυρόπιτες. ¶ρα και η μουσική λειτουργεί σαν ένας παραγωγικός πόρος για την επιχείρηση μπουγάτσας "Ο ΜΕΡΑΚΛΗΣ" , για τον οποίο θα πρέπει να ανταμοιφθούν οι συντελεστές του.

 

Αυτο έχω αρχίσει να το καταλαβαίνω. Βέβαια, εάν το κατάστημα πληρώνει όιπως προαναφέρθηκε, με γνώμονα τα τετραγωνικά μέτρα, τότε ένα απλό τυροπιτάδικο δεν θα δυσκολευτεί να πληρώσει ένα χαρατσάκι για να παίζει Κοργιαλά, όσο οι πελάτες θα προσπαθούν μαζί με τις μπουκιές να χωνέψουν και το κακό που πάθαν τα αυτάκια τους (έλληνας ειμαι, να μην πω την υποκειμενική κακία μου? :Ρ). Τα ΚΤΕΛ όμως τα καημένα, τι θα πρέπει να πληρώσουν για να παίξουν μουσικούλα μέσα στο λεωφορείο ας πούμε? Ερωτήματα που δεν με πολυαπασχολουν, ας τα βρουν μεταξύ τους τα παιδιά :Ρ . Έχω άλλο πολύ μεγαλύτερο ερώτημα να κάνω: Οι παραγγελιές, καταγράφονται στην Playlist?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ κ.Tthawth' date='

 

για να ενημερωθείς καλύτερα μπορείς να επικοινωνήσεις με την ΑΕΠΙ στο

http://www.aepi.gr/greek/index.asp και στα τηλέφωνα 210-6857494- 6, 210 - 6857408.

Επίσης η απάντηση σου δηλώνει:

1.το επίπεδο της πνευματικής σου ωριμότητας

2.τήν σχέση σου με τήν καλλιτεχνική δημιουργία και εκτέλεση

 

http://www.cisac.org/web%5Ccontent.nsf/Builder?ReadForm εδώ θα πάρεις πληροφορίες για την μουσική στα ΚΤΕΛ και οτι άλλο χρειάζεσαι.!!!!

 

καλή επιτυχία!!![/quote']

 

Δεν έχω καμία σχέση με το θέμα.

 

Αλλά.

 

Δεν ξέρω τι μέρος του λόγου είναι ο μιστερ vangelisvagman και ούτε με ενδιαφέρει να μάθω αλλά το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι με δηλώσεις τύπου 1 & 2 ακυρώνει τις όποιες (σωστές ή λάθος) τοποθετήσεις του.

 

Ας εκλείψει ο ραφιναρισμένος τσαμπουκάς και η πολιτισμένη απαξίωση.

 

Ειδικά όταν κάποιος έχει το δίκιο με το μέρος του δεν βλέπω το λόγο να καταφεύγει εκεί :wink:

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεει ο φιλος:

---

Yποθέτω οτι οι οργανισμοί προστασίας συγγενών δικαιωμάτων, κινούνται στα πλαίσια του νόμου περι πνευματικής ιδιοκτησίας. Ή σε κάτι τέτοιο :Ρ . Δεν έρχεται ένας ελεγκτής να σου επιβάλει το δικό του δίκιο απο το πουθενά. Για αυτό δεν πρόκειται να κατηγορήσω τους οργανισμούς αυτούς

---

 

Κοιταξε. Δεν ειναι τοσο απλο. Φαινομενικα εχουν οντως δικαιο. Αλλα οι νομοι φτιαχτηκαν για να εξυπηρετουν τους πολιτες. Καποιοι νομοι σχεδιαστηκαν μια δεδομενη στιγμη με βαση την τοτε πραγματικοτητα. Μιλωντας για ιδιοκτησιακα δικαιωματα/copyrights/πνευματικα κλπ τα πραγματα χριζουν αναθεωρησης....Υπαρχει ενα πολυ ωραιο βιβλιο για τετοια ζητηματα παραθετω κανα δυο παραδειγματα:

 

Αμερικη: Ο καθε αγροτης ειχε ιδιοκτησια στο χωραφι του, κατω απο αυτο και οσο πανω απο αυτο. Δεν μπορεις να ανοιξεις πχ ενα λαγουμι απο κατω του, ουτε η κορομηλια σου να επεκτεινεται στον δικο του χωρο. Ο νομος αυτος εξυπηρετουσε την δεδομενη στιγμη. Και μετα ηρθαν τα αεροπλανα. Και οι αγροτες επηξαν στην μυνηση τις αεροπορικες εταιριες. Οι οποιες οντως παραβιαζαν νομο πετωντας 20.000 ποδια πανω απο την ιδιοκτησια των αγροτων. Προφανως ειχαν δικαιο με βαση τους νομους. Εξυπηρετουσε ομως η επιβολη τους το γενικο καλο (κατι για το οποιο σχεδιαστηκαν)?

 

Αλλο ενα: Μπορεις να γραψεις ενα βιβλιο που να παρεις τον Μεγαλεξανδρο και να τον βαλεις να παλευει με τον Ανδρουτσο? Μπορεις. Παρολο που ηταν υπαρκτα ιστορικα προσωπα, ελευθερος να τα κανεις οτι θελεις εισαι. Μπορεις ομως να παρεις τον Μικι και να τον βαλεις να παλευει με τον Χαρι Ποτερ. ΟΧΙ. ΘΑ ΠΑΣ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Ομως ουτε ο Μικι υπαρχει, ουτε ο Χαρι Ποτερ. Δηλαδη εχει φτασει η κατασταση να μην μπορεις να αναφερεις ουτε ανυπαρκτα/αυλα πραγματα. Τι δικαιωματα λοιπον ειναι αυτα? Αδιαφορα προς αληθινα πραγματα και κοπτωμενα για ανυπαρκτα?

 

Η Μαντονα ας πουμε μπορει να διασκευασει Μοτσαρντ η ελληνικα δημοτικα οποτε θελει, αλλα εγω οχι Μαντονα χωρις εγκριση της; Και αυτο ειναι λογικος νομος ? Δηλαδη καποιος μπορει να παρει ολη την μουσικη της Αφρικης (που δεν την προστατευει ο "οργανισμος") και να την κανει ο,τι γουσταρει αλλα οχι να πει ενα κουπλε απο ενα ξεφτιλο σημερινο τραγουδακι σε μια πλατια του χωριου? Η Μαντονα εχει δηλαδη περισσοτερα δικαιωματα απο τον Μοτσαρντ ?

 

Σκεψου τα δικαιωματα χρησης σε κατι παρα πολυ πιο σημαντικο απο την Μαντονα. Πανω στην προσθεση: Καθε φορα που προσθετες δυο αριθμους μου δινεις 1 σεντς, επειδη ο προγονος σου εφηυρε το συμβολο +. Το τελος της προοδου... Δεν ειναι η προσθεση πνευματικη παραγωγη που χριζει προστασιας? Το δεχεσαι η νομιζεις δεν αξιζει ανταμοιβης ο εφευρετης της διαιρεσης η του συμβολου 4 (τεσσερα) ενω την αξιζει ο Νινο και πρεπει το κρατος να διατηρει μηχανισμο που διωκει οσους τραγουδανε τα κοματια του?

 

Υποτιθεται ως ασφαλιστικη δικλειδα/προστασια του πολιτη/ οτι και το πιο σημαντικο δικαιωμα ληγει μετα απο καποιο καιρο. Κοιτα τον Μικυ Μαους. Τα δικαιωματα εκμεταλευσης του θα επρεπε να εχουν ληξει προ πολλου και να ειναι οπως και τα παραμυθια των αφων Γκριν, ελευθερα πια. Η Ντισνευ, ομως εχει καταφερει με απιστευτο λομπιιγκ να παρει παραταση δικαιωματων εκμεταλευσης του, κοντρα σε ολους τους ισχυοντες νομους. Η σταχτοπουτα ειναι παραμυθι που προυπηρχε και δεν ειχε δικαιωματα. Δεν πληρωσε η εταιρια που την εκανε γνωστη μεσω ταινιας για να την διασκευασει. Δοκιμασε τωρα και εσυ με την σειρα σου να κανεις ενα παραμυθι που η σταχτοπουτα βγαζει μουστακια, να δεις τι μυνηση θα φας τωρα πια...

 

κλπ κλπ

 

Τα δικαιωματα, η διαχειριση και η χρηση τους πασχουν γιατι δεν σχεδιαστηκαν για αυτα τα προιοντα (κινηματογραφος/μουσικη/software...), αλλα μεταφερθηκαν ως ειχαν απο αλλους χωρους.

My love for you is ticking clock, Berserker

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου