Προς το περιεχόμενο

Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης Δικαιωμάτων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εγώ αυτό εννοούσα. Τα αντίγραφα ασφαλείας από ένα πρωτότυπο είναι δικαίωμα του καταναλωτή. Με την αγορά ενός CD αγοράζεις το δικαίωμα να ακούς το κομμάτι ή να χρησιμοποιείς το λογισμικό, και όχι το μέσο όπως δηλαδή το CD. Έχω κάθε δικαίωμα να αντιγράψω το δισκάκι μουσικής που αγόρασα, ώστε να αφήσω το πρωτότυπο στη δισκοθήκη μου, και να χρησιμοποιώ το αντίγραφο. Όταν το αντίγραφο χαλάσει (γρατζουνιστεί), ξαναντιγράφω το πρωτότυπο κλπ.

 

Επομένως ο φόρος που έμμεσα πληρώνουμε στα λευκά και στις συσκευές εγγραφής CDR και DVDR αναφέρεται στην αντιγραφή όχι για προσωπική χρήση αλλά για οποιαδήποτε άλλη, εκτός εμπορίου φυσικά. ¶ρα το να αντιγράψω ένα CD μουσικής ή λογισμικού και να το δώσω στον φίλο μου …. είναι νόμιμο, αφού εξ αρχής έχω πληρώσει το δικαίωμα.

 

Ας μου πεί κάποιος αν κάνω λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 60
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πρωι ειναι ακόμα και ίσως δεν λειτουργώ πλύ καλα. Υποθέτω οτι όταν αγοράσω ένα δίσκο της Δημητρας Γαλάνη (τυχαια επιλογη), πληρώνω δικαίωμα κατοχής, αναπαραγωγής, προσωπικής ακρόασης κλπ. Αγοράζοντας ένα CD για να αντιγράψω νόμιμα αυτο το δίσκο, πληρώνω δικαίωμα αντιγραφής, πηγαίνοντας σε καφετέρια, club, τυροπιτάδικο, ταξί, κτελ, πληρώνω δικαίωμα δημόσιας ακρόασης (διοτι μη μου πειτε οτι το χαράτσι το δίνει ο καταστηματάρχης απο την τσέπη του. Στις τιμές προιόντων πέφτει η επιβαρυνση). Να υπολογίσω οτι για τον δίσκο της παντα αγαπητης Γαλάνη, θα καταλήξω να πληρώσω 3 φορές δικαιώματα, το ένα εκ τον οποίων (ακρόαση), δύο φορές? Και καλα να ειναι η Γαλάνη. Αλλα το κάθε ζωντόβολο που γράφει δίσκο θα επιβαρύνει την διασκέδαση μου και την ψυχαγωγία μου? Γιατι πες οτι χαζοδίσκους δεν προκειται να αγοράσω. Εαν πάω σε καφετέρια και μέσα στην Playlist βρίσκεται καμια Τσίλα, τι θα κάνω εγώ? Θα τα πληρώσω όλα στο ίδιο τσουβάλι? Αμελητέα η συνδρομή μου αλλά. Αυτο το θέμα περι προστασίας της ερμηνείας, κάπου μπάζει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι, πληρώνουμε φόρο δικαιωμάτων copy

στα cd που γράφουμε την δική μας μουσική ή αποθηκεύουμε τα αρχεία μας (φωτο κλπ )

τα οποία τα παίρνουν οι «καλλιτέχνες»

τους οποίους ίσως δεν θέλουμε να ακούσουμε καθόλου.

 

Δηλαδή πληρώνω εγώ δικαιώματα στον κάθε Μήτσουλα Καρούμπαλο

και στην κάθε Μπέμπα Μπούτι …

 

Α, ναι! Πληρώνουμε και στο χαρτί του εκτυπωτή, το ξέρετε;

Είναι λέει αντιγραφικό.

 

Θυμάμαι παλαιότερα πληρώναμε στην φόδρα φόρο πολυτελείας,

γιατί η επίσημη ονομασία της ήταν «Φυτική Μέταξα»,

και ως «μέταξα» ήταν είδος πολυτελείας….

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Ρε παιδιά ήμαρτον πια!

 

"Εμείς πληρώνουμε... και πληρώνουμε... και αισχροκέρδια..."

 

Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι σύλλογοι μουσικών;

 

Εσείς μουσικοί δεν είστε;

 

Συνάδελφοι σας είναι που σε συλλογική προσπάθεια προσπαθούν να διαφυλάξουν τα δικαιώματα τους / σας.

 

Εσείς μαζί τους πρέπει να'στε κανονικά...

 

Πάψτε επιτέλους να βλέπετε τα πράγματα σαν αποδέκτες / πελάτες και δέστε το σαν συμμέτοχοι.

 

Αν δεν σας καλύπτουν, βοηθήστε στη βελτίωση του συλλόγου από μέσα, ή αν διαφωνείτε ως προς τη φιλοσοφία "του εσόδου από τη μουσική", μη γίνετε μέλη.

 

Εκτός κι αν δεν είστε μουσικοί αλλά επιχειρηματίες που χρειάζεται να αποδόσετε μέρος των εσόδων σας στους μουσικούς.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω... όταν ήμουν υπεύθυνος ραδιοφωνικού σταθμού, γκρίνιαζα για την κάθε ΑΕΠΙ αναγκαστικά γιατί έπρεπε να διαφυλάξω τα έσοδα της επιχείρησης.

 

Σαν μουσικός όμως πρέπει να γκρινιάζω;

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο λεπτά βρε Yameth, μη μας βγάζεις και παραπονιάρηδες κιόλας. Δεν είναι θέμα στήριξης μουσικού προς μουσικό αυτό!

 

Το 6% εισπράτετε από όλα τα άγραφα cd/dvd/κασσέτες + τα μηχανήματα αντιγραφής ανεξαρτήτως ποιός τα αγοράζει και άσχετα από τη χρήση που θα κάνει. Και μιλάμε για ΠΟΛΛΑ λεφτά.

 

Δεν καταλαβαίνω πως θεωρείται διαφύλαξη δικαιωμάτων, πως ζητάς δικαιώματα στο έργο σου από κάποιον που δεν το ακούει/αντιγράφει; Γιατί στην ουσία αυτό γίνεται.

 

Σαν να λέμε ότι τα ταξί χάνουν κούρσες με την διάθεση των Ι.Χ.Ε. οπότε το 6% των πωλήσεων αυτοκινήτων και ανταλλακτικών πρέπει να τους αποδίδεται για διαφύγοντα κέρδη!!!

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ήμαρτον πια!

 

"Εμείς πληρώνουμε... και πληρώνουμε... και αισχροκέρδια..."

 

Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι σύλλογοι μουσικών;

 

Εσείς μουσικοί δεν είστε;

 

Συνάδελφοι σας είναι που σε συλλογική προσπάθεια προσπαθούν να διαφυλάξουν τα δικαιώματα τους / σας.

 

Εσείς μαζί τους πρέπει να'στε κανονικά...

 

Πάψτε επιτέλους να βλέπετε τα πράγματα σαν αποδέκτες / πελάτες και δέστε το σαν συμμέτοχοι.

 

Αν δεν σας καλύπτουν' date=' βοηθήστε στη βελτίωση του συλλόγου από μέσα, ή αν διαφωνείτε ως προς τη φιλοσοφία "του εσόδου από τη μουσική", μη γίνετε μέλη.

 

Εκτός κι αν δεν είστε μουσικοί αλλά επιχειρηματίες που χρειάζεται να αποδόσετε μέρος των εσόδων σας στους μουσικούς.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω... όταν ήμουν υπεύθυνος ραδιοφωνικού σταθμού, γκρίνιαζα για την κάθε ΑΕΠΙ αναγκαστικά γιατί έπρεπε να διαφυλάξω τα έσοδα της επιχείρησης.

 

Σαν μουσικός όμως πρέπει να γκρινιάζω;[/quote']

 

Υπάρχει πάντα το "λογικό και δίκαιο"

το οποίο σε αυτή την περίπτωση έχει προσβληθει,

και για αυτό βλέπεις αυτές τις λογικές αντιδράσεις. :wink:

 

¶λλωστε καυτά ερωτήματα δεν έχουν απαντηθεί,

όπως το πως γίνεται η μοιρασιά της πίτας,

και ποιοί τρώνε τί. :roll:

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σαν να λέμε ότι τα ταξί χάνουν κούρσες με την διάθεση των Ι.Χ.Ε. οπότε το 6% των πωλήσεων αυτοκινήτων και ανταλλακτικών πρέπει να τους αποδίδεται για διαφύγοντα κέρδη!!!

 

:lol: :wink:

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Δυο λεπτά βρε Yameth' date=' μη μας βγάζεις και παραπονιάρηδες κιόλας. Δεν είναι θέμα στήριξης μουσικού προς μουσικό αυτό!

 

Το 6% εισπράτετε από όλα τα άγραφα cd/dvd/κασσέτες + τα μηχανήματα αντιγραφής ανεξαρτήτως ποιός τα αγοράζει και άσχετα από τη χρήση που θα κάνει. Και μιλάμε για ΠΟΛΛΑ λεφτά.

 

Δεν καταλαβαίνω πως θεωρείται διαφύλαξη δικαιωμάτων, πως ζητάς δικαιώματα στο έργο σου από κάποιον που δεν το ακούει/αντιγράφει; Γιατί στην ουσία αυτό γίνεται.

 

Σαν να λέμε ότι τα ταξί χάνουν κούρσες με την διάθεση των Ι.Χ.Ε. οπότε το 6% των πωλήσεων αυτοκινήτων και ανταλλακτικών πρέπει να τους αποδίδεται για διαφύγοντα κέρδη!!![/quote']

 

Δεν διαφωνώ φίλε μου.

Έχεις δίκιο. Δεν είπα ότι δικαιούνται όλα όσα αναφέρουν.

 

Απλά θέλω να διευκρινήσω ότι όσοι συνδικαλίζονται "απολαμβάνουν" προνόμια και έχουν να λαμβάνουν.

Καλό είναι λοιπόν να μην είναι λίγοι.

Δικαιώματα αποδίδουν όλα τα νομότυπα μέσα, ακόμα και στο ίντενετ.

Πόσοι από εδώ μέσα δημοσιεύουν δουλειά τους; Πολλοί.

 

Καταλαβαίνω επίσης ότι πολλοί μουσικοί (εμού συμπεριλαμβανομένου) αισθάνονται περισσότερο ερασιτέχνες γιατί γουστάρουν αυτό που κάνουν και μένουν έξω από τις συντεχνίες.

Είναι κρίμα όμως...

 

Θα πρέπει να τα δούμε σαν συμμέτοχοι και όχι σαν απέναντι.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α τώρα σε πιάνω Yameth.

 

Να σου πω την αλήθεια, το πράγμα έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές μου. Θα ήθελα πολύ να είμαι επαγγελματίας μουσικός και να κερδίζω τα προς το ζειν (και την αναγνώριση+τα babes, μην ξεχνιόμαστε) από τη δουλειά μου αλλά με πράγματα σαν αυτό το 6% κάπου θα νιώσω ότι απλά είμαι άλλο ένα κουνουπάκι που έχει βρει ένα σημείο να τρώει μαζί με άλλα κουνουπάκια με τη βούλα του κράτους. Προτιμώ να τα δώσω σε κοινωφελή ιδρύματα αν ποτέ μου απονεμηθούν τέτοια λεφτά.

 

Σαν μουσικός δηλαδή δεν ανταμοίβομαι γιατί αρέσω σε κάποιους ούτε γιατί με ακούνε. Πιστεύω έτσι θα χάσω κάθε ενδιαφέρον και χαρά που μου δίνει η μουσική, τα οποία είναι ανεκτίμητα για μένα.

 

Από μουσικός δηλαδή γίνομαι σαν κακός δημόσιος υπάλληλος.

 

Τώρα στο πρακτικό του θέματος δεν κατακρίνω όποιον το κάνει (μιας και είναι νομοθεσία) απλά λέω πως μου κάθεται εμένα. Σίγουρα έχεις ένα μεγάλο δίκιο στην επισήμανσή σου να είμαστε πρακτικοί όταν πρέπει, συμφωνώ μαζί σου (πάρα πολύ μάλιστα). Το ήθος και το σωστό ούτως ή άλλως το καθορίζει η πλειοψηφία κατά την εκάστοτε εποχή.

 

Απλά εγώ δεν θα μπορούσα να δεχτώ τέτοια χρήματα σαν μουσικός ή (τολμώ να πω) καλλιτέχνης. Αν ήμουν sessionάς (δηλαδή hired gun) μάλλον θα το έβλεπα διαφορετικά.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ομολογώ οτι ειναι ενα θέμα που έυκολα σε παρασύρει σε μονοπάτι περι ηθικής και αξίας της τέχνης. Έχω απο καιρό συμφωνήσει με τον εαυτό μου οτι ο καλλιτέχνης έχει ισόβια δικαιώματα πάνω στο έργο του. Είτε ειναι ελαιογραφία, είτε γλυπτό, έιτε μουσικό έργο κλπ. Με ελάχιστη προσοχή ξεχωρίζουμε κάποιες ιδιαιτερότητες ανάμεσα σε γλυπτό-ελαιογραφία και στην μουσική. Το γλυπτό, παρουσιάζεται προς απόλαυση σε ένα τεμάχιο σε συγκεκριμένο χώρο. Το μουσικό έργο, 'κοβεται' και πωλείται μαζικότατα και ο καθένας μπορεί να πληρώσει για να το απολαμβάνει ισοβίως και ο μουσικός δημιουργός λαμβάνει μερίδιο απο κάθε πώληση. Μετά μπορεί να ζητήσει και μερίδιο απο κάθε αναπαραγωγή του σε δημόσιο χώρο. Ίσως και γλύπτης να μπορεί να ζητήσει μερίδιο απο φωτογραφίες των έργων του που κοσμούν τους τοίζους μιας καφετέριας. Αυτο συμβαίνει και ας το δεχτούμε χωρις να μαλώνουμε. Απλά να λέμε την άποψη μας. Γουστάρω-δε γουστάρω. Βέβαια δεν έχω ακουσει για φόρο αντιγραφής σε σφυριά ή καλέμια. Ούτε και σε μουσαμάδες, τέμπερες, πινέλα. Ίσως να υπάρχει και κάτι τέτοιο. Ίσως να φορολογείται και οποιοδήποτε Β3 χαρτί που πιθανον προορίζεται για εκτύπωση αφίσσας έργου τέχνης?

 

Ενώ οι ερχικές μου απορίες ήταν καθαρά προς ενημέρωση μου, αρχίζω να αναρωτιέμαι για το πόσες φορές, καλούμαι να πληρώσω μερίδια προστασίας δικαιωμάτων, χωρίς να το γνωρίζω. Και όχι δεν ειμαι επαγγελματίας μουσικός. Χόμπι το έχω. Και θα συνεχίσω να το έχω οτι και αν αναφέρει ο οποιοσδήποτε σε αυτο το forum. Αλλα μήπως τελικώς η πειρατεία δεν θα πρέπει να αναφέρεται μονο εις βάρος του φτωχού καταναλωτή? Να ανφερθώ σε διάφορες ιστορικές στιγμές εις βαρος του καταναλωτή όπως το υπερογκο Πάγιο του ΟΤΕ (ασχέτως χρήσης) και την υποχρεωτική συμβολή υπερ της ΕΡΤ στο λογαριασμο της ΔΕΗ (κι ας μην έχεις τηλεόραση)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου