Προς το περιεχόμενο

Πως γινεται;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλα κομματια ηλεκτρονικης μουσικης εχω παρατηρησει οτι εχουν μια αισθηση "αναπνοης",ειτε καποιος ηχος ξεχωριστα ειτε σε ολοκληρη τη μειξη.Εχω μαθει οτι αυτο λεγεται PUMP.Μπορει παρακαλω καποιος να μου πει πως γινεται???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω ότι γίνεται με υπερβολική χρήση compression. Αλλα δεν ξέρω πώς ακριβώς πρέπει να τον χρησιμοποιήσεις για να σου βγάλει αυτό το αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω ότι γίνεται με υπερβολική χρήση compression. Αλλα δεν ξέρω πώς ακριβώς πρέπει να τον χρησιμοποιήσεις για να σου βγάλει αυτό το αποτέλεσμα.
Nομιζω μαλλον ειμαι σιγουρος οτι γινεται με side chain compression συνηθως σε ρυθμικα στοιχεια της μιξης.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν κατάλαβα τι εννοείς ως PUMP τότε θα κάνεις side chain compression μεταξύ πότας και μπάσου.

 

GEOfx δώσε 1 παράδειγμα τέτοιου τραγουδιού, γιατί αυτό που εσύ το έμαθες ως PUMP κάποιος μπορεί να το ξέρει ίσως αλλιώς και να μην μπορέσει να σε βοηθήσει έτσι. :wink:

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλαω μονο για μπασσο και μποτα το εχω ακουσει να εφαρμοζεται σε διαφορους ηχους(συνθετικους εννοειται).Ενα "ακραιο"παραδειγμα ειναι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπας και εννοείς την συνθογραμμή που μπαίνει κατά το 0.30 περίπου; Αυτό μάλλον είναι πέρασμα από vocoder

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την παρόμοια με την 0.30; Αυτό που είναι σαν να "ανοιγοκλείνει" στο περίπου; Απ' ότι ακούγεται είναι το ίδιο με πριν με συγχρονισμένα lfos ώστε να ακούς ένα τέτοιο πράμα.

Εκτός αν εννοείς κάτι στο βάθος που ακούγεται, που είναι θόρυβος συγχρονισμένος με τα υπόλοιπα

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κομπρεσσάρεις αυτό που θέλεις να "αναπνέει" με sidechain την μπότα στην είσοδο του κομπρέσσορα και βάζεις γρήγορο attack και αργό release (το οποίο ελέγχει στην περίπτωσή μας τον χρόνο που θα χρειαστεί το σήμα σου για να επανέλθει στην κανονική του ένταση), Για το συγκεκριμένο εφφέ που ακούμε στο κομμάτι πρέπει το release να είναι τόσο ώστε με το που επανέρχεται πλήρως να σκάει η επόμενη μποτιά και να ξανασκύβει (ρύθμιση με το αυτί, ή αν ξέρεις το tempo υπολογίζεις πόσο κρατάει ένα τέταρτο σε millisecond και είσαι άρχοντας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι μιλαω γι αυτο που ειναι σαν να "ανοιγοκλεινει" η ενταση.Δηλαδη μου λες πως γινεται με προγραμματισμο στο synthesizer και οχι με τη χρηση καποιου εφε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου