Προς το περιεχόμενο

Μήπως τα φθηνά reverb ακούγονται καλύτερα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω παρατηρήσει ότι τα φθηνά reverb ακούγονται καλύτερα.

Τα ακριβά plugins reverb έχουν πολύ λεπτοφυή ήχο

και χάνονται τελείως στην μίξη.

 

Ανοίγω την έντασή τους και αντί να ακουστούν λιγάκι τα reverb

(ναι πρέπει κάποτε και να ακούγονται) γίνεται ο ήχος ασαφής.

 

Ενώ με λιγάκι από φθηνό reverb

ο ήχος παραμένει μια χαρά και το reverb στην θέση του.

 

Ακόμα και το reverb από την EURODESK SL2442FX-PRO κονσόλα μου,

ο ήχος τους είναι καλύτερος ακόμα και από τα convolution 8O

 

Τι μου συμβαίνει γιατρέ; :?

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Όχι,

τα μόνα hardware που έχω είναι αυτό της κονσόλας και των σύνθ.

 

Ειδικά τα ensoniq είναι φοβερά.

 

Συγκρίνω τα plugins …

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και είναι και λίγο θέμα γούστου, δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο ισχύει. Το θέμα είναι τι δουλεύεις, πόση ώρα αφιερώνεις να τα ρυθμίσεις, καθώς τα ακριβά έχουν πολύ περισσότερες παραμέτρους από τα φθηνά. Πάντως το ότι χάνονται στο mix κτλ είναι μάλλον θέμα κακής ρύθμισης. Επίσης αν μιλάς για convolution σκέψου ότι πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν και τα impulse responses που χρησιμοποιείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιχνηλατη, εγω στη δουλεια χρησιμοποιω την αντιστοιχη σε αυτοενισχυομενη ( PMH3000 ).

Τα effects που εχει πανω ( 2 μοναδες effects ) ειναι σχετικα μετρια. Ιδιαιτερα τα reverbs εχουν εντονη μυρωδια ψηφιακιλας στις καταληξεις, ενω η ελλειψη επιπλεν ελεγχου σε παραμετρους του effect, την κανει λιγο δυστροπη στη λειτουργια της.

Παρολαυτα, προσφατα ειχαμε μια δουλεια με μια μπαντα σκυλαδων. Το βαθος που εγω θεωρουσα τραγικο ( stage reverb, αγνωστων στοιχειων οσον αφορα τις ρυθμισεις, διοτι ειναι κλειδωμενο ), ο τραγουδιστης το θεωρησε εξαισιο και μονο που δεν "βουτηξε" μεσα του.

Αρα, ειναι καθαρα υποκειμενικο...Ιδιαιτερα οταν κοιταξε το REV100 που ειχα μαζι μου και με ρωτησε εαν μου αρεσει αυτη η "πατατα" ( του το φερνεις στο κεφαλι, ή δεν του το φερνεις? )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και το reverb από την EURODESK SL2442FX-PRO κονσόλα μου' date='

ο ήχος τους είναι καλύτερος ακόμα και από τα convolution 8O

[/quote']

 

Ξέρω ότι αυτό που θα πω θα ακουστεί κάπως, αλλά ειλικρινά δεν έχω βρει reverb που να με "φτιάχνει" περισσότερο από το "concert" preset της Behringer κονσόλας μου...

 

 

Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από πανάκριβα στουντιακά effects...

Η εμπειρία που έχω από reverbs είναι μπόλικα digital πετάλια-reverbs, ένα Lexicon LXP-1 και πάρα πολλά plugins...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς σας βρεί στο διαδίκτυο κάποιον οδηγό για reverb;

Ή ακόμα και κάποιο βιβλίο.

 

Να εξηγεί τι κάνει το κάθε ρυθμιστικό,

αλλά και το πότε βάζουμε τον κάθε τύπο reverb;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει κανείς σας βρεί στο διαδίκτυο κάποιον οδηγό για reverb;

Ή ακόμα και κάποιο βιβλίο.

 

Να εξηγεί τι κάνει το κάθε ρυθμιστικό' date='

αλλά και το πότε βάζουμε τον κάθε τύπο reverb;[/quote']

 

Food for thought

 

 

 

 

The ``early reflections'' portion of the impulse response of a reverberant environment is often taken to be the first 100ms or so [315]. However' date=' for greater accuracy, it should be extended to the time at which the reverberation reaches its asymptotic statistical behavior.3.5

 

Since the early reflections are relatively sparse and span a relatively short time, they are often implemented using tapped delay lines (TDL). This idea was apparently first suggested by Schroeder in 1970 [414'] and evidently first implemented by Moorer [315].

 

If the computation is affordable, it is best to spatialize the early reflections [248] so that they come from the right directions in 3D space. It is known [61] that the early reflections have a strong influence on spatial impression, i.e., the listener's perception of the listening-space shape.

 

Figure 2.3 shows a general schematic of a reverberator with separate implementations of early and late reverberation. The taps on the TDL may include lowpass filtering for simulation of air absorption.

 

While the late reverb logically begins when the early reflections end, as implemented in Fig.2.3, it may be more cost-effective in practice to feed the ``late reverb'' unit from an earlier tap (or set of taps) from the TDL, thus overlapping them somewhat. This can help when the late reverberator needs time to build up to full density.

 

It is often the case that early reflections can be worked into the late-reverberation simulation. For example, usually there are long delay lines in which the input signal can be summed at various points, thereby implementing a transposed tapped delay line (see §1.5.2).

 

Good concert halls are observed to have to have stereo-recorded impulse responses that quickly ``lateralize'', with a smooth decay and overall duration of approximately 1.9 seconds [48].

 

 

 

και:

 

 

 

From a perceptual standpoint' date=' the main qualities desired of a good late-reverberation impulse response are

 

1. a smooth (but not too smooth) decay, and

2. a smooth (but not too regular) frequency response.

 

Providing an exponential decay is no problem since both stable linear systems and natural reverberation decay exponentially. The harder issue is making it smooth, that is, free of ``flutter,'' ``beating,'' or other unnatural irregularities. In general, smooth decay results when the echo density is sufficiently high. Note, however, that some fluctuation in the short-term energy is needed to sound natural [57,101'], corresponding to that of a decaying noise process [315].3.6

 

A smooth frequency response exhibits no large, isolated gaps or boosts. It is generally provided when the mode density is sufficiently large in the frequency domain, with the modes being spread out uniformly, as opposed to piling up in the same place or separated to form gaps. On the other hand, the modes should not be too regularly spaced, since this can produce audible periodicity in the time-domain impulse response.

 

An interesting experiment by Moorer [315] was to try exponentially decaying white noise as a late reverberation impulse response. This signal satisfies both smoothness criteria (time domain and frequency domain), and it sounds quite natural. However, since natural reverberation decays faster at high frequencies, it is better to say that the ideal late reverberation impulse response is exponentially decaying ``colored'' noise, with the high-frequency energy decaying faster than the low-frequency energy.

 

Schroeder's rule of thumb for echo density in the late reverb is 1000 echoes per second or more [417]. However, for impulsive sounds, 10,000 echoes per second or more may be necessary for a smooth response [214,151].

 

 

 

και ο σρ(ο)εντερ (απόσπασμα):

 

 

After this brief review' date=' we are in a position to formulate

conditions to be met by artificial reverberators.

 

1) The frequency response must be flat when measured

with narrow bands of noise, the bandwidth corresponding

to that of the transients in the sound to be reverberated.

This condition is, of course, fulfilled by reverberators which have a flat response even for sinusoidal

excitation.

 

2) The normal modes of the reverberator must overlap

and cover the entire audio frequency range.

 

3) The reverberation times of the individual modes

must be equal or nearly equal that different frequency

components of the sound decay with equal rates.

 

4) The echo density a short interval after shock excitation

must be high enough so that individual echos

are not resolved by the ear.

 

5) The echo response must be free from periodicities

(flutter echos).

In addition to these five conditions, a sixth one must

be met which is not apparent from the above review of

room behavior but easily violated by electronic reverberators

:

 

6) The amplitude-frequency response must not exhibit

any apparent periodicities. Periodic or comb-like

frequency responses produce an unpleasant hollow,

reedy, or metallic sound quality and give the impression

that the sound is transmitted through a hollow tube or

barrel.

[/quote']

 

 

 

Δεν εξηγεί ακριβώς τι κάνει ένας reverberator αλλά δίνει μια βάση

για κατανόηση.....

 

 

Όλα τα ίδια είναι... τα κουμπάκια εννοώ....

 

 

οι εταιρίες τα ονομάζουν διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ Granule

 

Μπορείς να μου δώσεις το λίνκ που βρήκες το κείμενο

μήπως βρώ και καμιά άλλη άκρη;

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου