Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για αγορά ενισχυτή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους και όλες. Είμαι ερασιτέχνης κιθαρίστας αν και παίζω αρκετά χρόνια. Εχω δυο συμπαθητικές ηλεκτρικές και θέλω να αγοράσω έναν ενισχυτή, για οικιακή χρήση.

 

Σκέφτομαι τον Fender Mustang III V.2 αλλά θα ήθελα την γνώμη σας. Μεταξύ modeling ενισχυτών που άκουσα (Line 6, Rolland Cube) αλλά και του Marshall MG50CFX μου άρεσε περισσότερο. Επίσης άκουσα ένα "υβρίδιο" Fender Super Champ X2, ο οποίος αν και ακριβότερος είναι ημίλαμπάτος ( αν κατάλαβα).

 

Το θέμα είναι αξίζει ο Super Champ ή αν "ανοίξει η οδός της λάμπας" θα πρέπει να κοιτάξω άλλους ενισχυτές ?

 

Ευχαριστώ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα φίλε,

 

Ο καλός ενισχυτής και ήχος είναι αυτός που ταιριάζει σε σένα και μόνο. Οι γνώμες των υπολοίπων είναι σεβαστές, αλλά η μόνη ουσιαστική πρέπει να είναι η δική σου.

 

Ίσως αξίζει να κοιτάξεις και τη σειρά ID της blackstar, αφού σε ενδιαφέρει το modelling. Κάνει εντυπωσιακά πράγματα για τα χρήματα της. Εγώ είχα λαμπάτο blackstar και πετάλι της εταιρίας και ήταν υψηλής ποιότητας, ήχου και δυνατοτήτων.

 

Καλές μουσικές.

Hot Dog .......................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς ήλθες στο φόρουμ

 

Δεν γράφεις τι κιθάρες έχεις και το κυριότερο τι μουσική θες να παίζεις

 

Η σειρά Fender Mustang είναι πολύ καλή και πολύ οικονομική

 

Για οικιακή χρήση υπερ-επαρκεί και ο ΙΙ

 

αν "ανοίξει η οδός της λάμπας" θα πρέπει να κοιτάξω άλλους ενισχυτές ?

 

Σίγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις δίκιο...

 

Εχω μια epiphone lespaul standard ακι μια Yamaha Pacifica (Tele) του 97'.

 

Παιζω blues, rock (Classic και hard). Παρόλα αυτά με ενδιαφέρουν και οι καθαροί ήχοι όχι μόνο τα γρέζια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες