Προς το περιεχόμενο

Eq matching σε μικροφωνα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα και καλη εβδομαδα.

 

Εχω κανει καποιες δοκιμες να κανω matching frequency σε διαφορετικα μικροφωνα μεσω pink noise για να ακουνε ουσιαστικα τις ιδιες συχνοτητες.

 

Το αποτελεσμα στο pink noise Καθως και σε πραγματικα παραδειγματα  (κιθαρα πιανο κτλ) ειναι πολυ πειστικα. Ουσιαστικα κανω ενα μικροφωνο low budget να ακουγεται σαν akg c414 πχ  που δανειστηκα για αυτο το σκοπο.

 

Η ερωτηση ειναι αν αυτη η τεχνικη αξιζει τελικα τον κοπο,αν εχει κανεις αναλογη εμπειρια και κατα ποσο μπορει να αντικαστησει τα ακριβα μικροφωνα που ουτως η αλλος δεν υπαρχει περιπτωση  να αποκτησω.Ολα αυτα βεβαια in the box στο studio δεν με ενδιαφερει σε Live κατασταση.

 

Ευχαριστω για το χρονο σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα δεν έχει νόημα αυτή η λογική. Ο σκοπός είναι να καταγράψεις όσο μπορείς καλύτερα τη φωνή σου. Χρησιμοποιείς το καλύτερο που έχεις λοιπόν. Από τη στιγμή που θα την καταγράψεις, μετά μπαίνεις στη διαδικασία της μίξης. Οπότε με βάση τη μίξη θα κρίνεις το τι επεξεργασία θα κάνεις, δε θα στοχεύεις δηλαδή ντε και καλά τον ήχο κάποιου συγκεκριμένου μικροφώνου, αλλά τον ήχο που θα εξυπηρετεί τη μίξη και το κομμάτι.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι σωστη λογικη αλλα εδω μπαινει το ερωτημα αν αξιζει και γιατι να χρησιμοποιησεις ακριβα μικροφωνα αφου μπορεις να  εχεις τη συχνοτικη τους αποκριση με αυτη την τεχνικη.

 

Πραγματα που θα διορθωνες ας πουμε σε μια κακη ηχογραφηση τα αποφευγεις απο την αρχη.

 

Ολα τα μικροφωνα ακομα και τα πιο ακριβα θα τα πειραξεις αλλα αλλη φροντιδα θελει ενα behringer και αλλη ενα ακριβο.Αυτο εννοω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα μικρόφωνο δεν είναι μόνο η συχνοτική του απόκριση, είναι και η ευαισθησία του, ο θόρυβος (Self-noise ), το πως αποκρίνεται στα transients, ακόμα και η αξιοπιστία του αν θέλεις. Μπορώ να πω μάλιστα πως περισσότερο αυτά πληρώνεις  ;D παρά την όποια ιδιαίτερη συχνοτική του απόκριση,  άλλωστε ιδανικά αυτή θα έπρεπε να είναι φλατ.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι σωστη λογικη αλλα εδω μπαινει το ερωτημα αν αξιζει και γιατι να χρησιμοποιησεις ακριβα μικροφωνα αφου μπορεις να  εχεις τη συχνοτικη τους αποκριση με αυτη την τεχνικη.

 

Πραγματα που θα διορθωνες ας πουμε σε μια κακη ηχογραφηση τα αποφευγεις απο την αρχη.

 

Ολα τα μικροφωνα ακομα και τα πιο ακριβα θα τα πειραξεις αλλα αλλη φροντιδα θελει ενα behringer και αλλη ενα ακριβο.Αυτο εννοω.

 

Εγώ θα πω μόνο κάτι που είχα ακούσει από έναν τεχνικό ήχου - και γενικά αποτελεί κοινό τόπο.

"Μπορείς να αφαιρέσεις κάτι που έχεις, αλλά δεν μπορείς να προσθέσεις κάτι που δεν έχεις."

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ισχύει παντού τελικά.Σε μια κιθάρα πχ squier και μαγνήτες seymour duncan να βάλεις των 200 ευρώ,πάντα θα σε χαλάει κάτι.π.χ. κλειδιά ή playability.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ωραιες και διαφωτιστικες οι απαντησεις σας και σας ευχαριστω. Η φωτο του Κετσπαγια ρε φιλε ολα τα λεφτα  ;D ;D ;D

Οποτε με την τεχνικη που ανεφερα θα περιοριστω στο να κανω matching 2 μικροφωνα που εχω για overhead τα οποια δεν ειναι ιδια (μεχρι να τα κανω ζευγαρι)  8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου