Προς το περιεχόμενο

Κιθάρα για αρχάριο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκοπεύω να αγοράσω μια ηλεκτρική κιθάρα αλλά είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα και θα χρειαστώ τη βοήθειά σας.Με δεδομένο ότι θα είναι η πρώτη μου κιθάρα δεν σκοπεύω να δώσω πάνω από 200 ευρώ για αρχή.Το είδος μουσικής που μου αρέσει είναι rock-metal.

 

Αν έχετε καμία ιδέα και για φθηνό ενισχυτή πείτε την. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οταν λες ΚΑΙ για φθηνο ενισχυτη, εννοεις μεσα στα 200 ευρω, μαζι με την κιθαρα δηλαδη ή τα 200 θα πανε μονο για κιθαρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβετε μπορώ να δώσω το πολύ μέχρι 300 ευρώ για όλα μαζί(κιθάρα,ενισχυτή,έξτρα χορδές,και δεν ξέρω τι άλλο χρειάζομαι ???).Το ποσό μοιράστε το όπως θέλετε, αφού σίγουρα εσείς ξέρετε καλύτερα. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

thomann ειναι μια καλη λυση για πακετο εγω προτεινω για ενισχυτη ενα roland cube 20x  η 30x με 150 το πολυ και εισαι κομπλε. απο κιθαρα πρεπει να πας να δεις απο κοντα για το λογο του αν θα σε βολεψει αυτη που θα παρεις παντα για οικονομικη λυση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω λεω κοιτα και στις αγγελιες με τα μεταχειρισμενα...εχει αξιολογα οργανα στα λεφτα που θες...και αν δεν εχει τωρα θα εχει αυριο μεθαυριο

 

...που υφίσταται και δοκιμη  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν εμφάνιση και μόνο μου αρέσει περισσότερο το στυλ των ibanez.Από την άλλη αν δώσω 200 για κιθάρα + 100 ενισχυτή φτάνω το budget που έχω διαθέσιμο.

 

Το thoman στέλνει τις κιθάρες μέσα σε θήκη;Ρωτάω και για λόγους ασφάλειας αλλά και για να ξέρω αν χρειάζομαι να αγοράσω θήκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες