Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      12.042


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      2.362


  4. Μανώλης Χναράκης

    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6.293


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/06/2023 σε όλα

  1. Εγώ θα ξανα τονίσω τη σημασία της ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ. Ξεκαθαρίζουμε με τον άλλο τί θέλουμε και τί συμφωνούμε. Εγώ π.χ. αν έλεγα στον @dimsonic, πριν βγει στη σύνταξη λέμε, Έλα βρε Δημήτριε λίγο στην Κοζάνη να μου κάνεις ένα τοπογραφικόν σε ένα οικόπεδο που κληρονόμησα από τον μακαρίτη τον πατέρα μου για να το πουλήσω. Ερχόταν από Ζαλονίκη ο Δημήτριος , χωρίς να συμφωνήσουμε τίποτα, κουβαλούσε και αυτός τους θεοδόλιχους και τα λαπτόπια, καθόταν μετά μετρούσε από εδώ , μετρούσε απο εκεί....τεσπα....το έκανε το τοπογραφικόν. Και μετά αφού μου το εκτύπωνε, μου έλεγε, ορίστε κυρ Λάκη μας, θέλω αυτά τα λεφτά για τη δουλειά μου. Και μετά εγώ θα γυρνούσα και θα του έλεγα. Στάσου ρε Δημήτριε, το ότι σε κάλεσα να κάνεις τοπογραφικό στην Κοζάνη , στο οικόπεδό μου, δε σου προσόφερε και εσένα οφέλη; Δεν έκανες ταξιδάκι, και ξεκόλλησες από την καρέκλα του γραφείου; Δεν είχες την ευκαιρία να δεις τη μαγευτική Δυτική Μακεδονία; Δεν είχες αφορμή να φύγεις λίγο από τη γυναίκα σου; Για να μην αναφέρω το αν ήσουν και λίγο μπερμπάντης θα γνωρίζεις και κάνα γκομενάκι -half way- στην Βέροια. Άρα το πόσο κοστολογούμε τη συνεισφορά μας, τη δουλεία μας, την προσπάθεια μας και τι παίρνουμε ως αντιπαροχή γι ' αυτά, καλό είναι να τα συμφωνούμε ΡΗΤΑ και με ΣΑΦΗΝΕΙΑ εκ των προτέρων με τα άλλα συμβαλλόμενα με εμάς μέρη, άλλως θα βρισκόμαστε ΠΑΝΤΑ μπροστά στις περίεργες και άβολες συνθήκες που προηγουμένως εξιστορήσατε .
    4 βαθμοί
  2. Η πλειοψηφία των καταναλωτών βλέπει πρώτα τιμή και μετά το προϊόν.
    3 βαθμοί
  3. Ε αυτά που γράφουμε τόσες σελίδες θέλουν όλα φαράσι. Σε discourse forum, μπορείς να διαγράψεις τα ποστ, εδώ θέλει εντιτ, και να αφήσεις κάποιους χαρακτήρες ώστε να δεχτεί το εντιτ. Δε νομίζω να δέχεται κενό ποστ.
    2 βαθμοί
  4. Αυτά να τα περιμένεις από πλήκτρογκατζεταδες. Εμείς είναι 2023 κ σκεφτόμαστε λαμπες
    2 βαθμοί
  5. Εχεις δικιο μεν, αλλα επειδη οποιος καει απο χυλο φυσαει κ το γιαουρτι κι επειδη υπαρχουν πολλες επιλογες, λογικο δεν ειναι καποιος να πει ασε δε θελω να ξερω παμε κατευθειαν αλλου ?
    2 βαθμοί
  6. Εντάξει, Akai από Akai διαφέρει. Άλλο τα μικρά κλαβιεδάκια - κοντρολεράκια και άλλο τα MPC για παράδειγμα. Και για να μην παρεξηγηθώ, το ίδιο ισχύει και σε άλλα πολύ γνωστά ονόματα. πάρχουν κατηγορίες και κατηγορίες.
    2 βαθμοί
  7. Να το αναποδογυρίσουμε λίγο? Ότι είναι ηθικό είναι νόμιμο? Ότι είναι παράνομο, είναι ανήθικο? Ότι είναι ανήθικο, είναι παράνομο? Για πες ..
    2 βαθμοί
  8. Δεν υπάρχει "καλά" στη συγκεκριμένη περίπτωση. Η επιλογή υπάρχει. Καλά κάνανε όλοι, κι αυτοί που πλήρωσαν, κι εσύ που δεν πλήρωσες. Αν είσαι κομμουνιστής, και μουσικός, και σε φωνάξει η ΝΔ να παίξεις σε συναυλία αφιλοκερδώς, και πας εσύ για τη φάση και μόνο, μα γιατί εκτιμάς τους μουσικούς, μα γιατί θα είναι πολύς κόσμος, μα γιατί βαριέσαι σπίτι, είναι απολύτως λογικό να μην ενισχύσεις οικονομικά. Τώρα αν σε ψέξουν σιωπηρά οι ΝΔ συνάδελφοι, γιατί δεν πλήρωσες κι εσύ να στηρίξεις το κόμμα να ξεπληρώσει κανα δάνειο, δικό τους πρόβλημα κατανόησης της θέσης της δικής σου. Αυτός που δεν το βλέπει εξαρχής όπως εσύ, δεν θα το δει ποτέ όπως εσύ. Ο καθένας μας κάνει τέτοιες επιλογές. Κι εγώ όταν μια μέρα είναι αδύναμη και το μαγαζί βαράει μύγες μπορεί να μη ζητήσω καν ποτό. Ή να το πάρω αν το θέλω τόσο πολύ και να του το πληρώσω. (Γιατί ξέρω ότι θα μου το δώσει χωρίς κουβέντα, ξέρω ότι θα με πληρώσει ο κόσμος να χαλάσει, αλλά ξέρω επίσης ότι εκείνη την ώρα εκμεταλλεύομαι μια κατάσταση όταν το μαγαζί είναι σολαρία μέσα κι εγώ θέλω το ποτάκι μου. Δεν θέλω να δίνω δικαιώματα, όσο γίνεται.) Όταν παίχτηκε μια φορά ένα μικροεργάκι μου σε μια συναυλία, μαζί με άλλα έργα, πλήρωσα για να μπω. Γιατί θεώρησα μεγάλο καραγκιοζιλίκι να πω εγώ ο παντελώς άγνωστος και άσημος εκεί στα εισιτήρια "έχω γράψει αυτή τη μαλακία που θα ακουσετε προς το τέλος, αφήστε με να μπω." Δηλαδή αν δεν πήγαινα καθόλου (γαϊδούρι τελείως), και αντ' αυτού πήγαινα πολίτης εις αναψυκτήριον να πιω δυο ποτά, δε θα μου έφευγε το 20άρι; Θα έφευγε. Σο γουατ. Για μενα το σημαντικό είναι να μην υπάρχει καπέλωμα και νουθεσίες. 2 βιβλία μπορούμε να γεμίσουμε με το πώς σκέφτεται ο καθένας μας και πώς πράττει, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να υπάρχει τελικά διάνυσμα όλων αυτών των φιλοσοφιών και συμπεριφορών, κοινή κατεύθυνση δηλαδή. Ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει. Όσο δε βλάπτει κάποιον άλλον δε μας πέφτει λόγος. Για τα του φόρουμ ειδικότερα, οκ, η πολυδιάσπαση είναι απογοητευτική όταν οι αριθμοί ειναι λίγοι, ιδιαίτερα αν κάνεις μερακλήδικη δουλειά στα ποστ και σε αυτά που μοιράζεσαι, λες τίνος τα γράφω, ποιος τα εκτιμάει, αλλά τι να κάνουμε; Δυστυχώς έτσι είναι αυτά, ανέκαθεν. Μπορεί να το εκτιμάνε 20, μπορεί και 200. Εσύ βλέπεις τους 2 που σου κάνουν λάικ και λένε και μια καλή κουβέντα. Οι οποίοι μπορεί να μην έχουν καν δυνατότητα να συνεισφέρουν ουσιαστικά στο θέμα. Σ ε λα βι.
    2 βαθμοί
  9. Όχι, δεν έκανες καλά. Κατ' αρχήν, σαν μπάντα έπρεπε να υιοθετήσετε κοινή στάση, όχι ο καθένας τη δική του. Επίσης, δεν σου ζητήθηκε να πληρώσεις "για να παίξεις" αλλά για να υποστηρίξεις το σκοπό, το οποίο ήδη κάνεις αποδεχόμενος να παίξεις εκεί, οπότε απλά θα ήταν άλλο ένα βήμα υποστήριξης. Γενικά, επειδή βλέπω ότι πολλοί είσαστε κάπως μπερδεμένοι, όταν μας ζητάνε χρήματα και τα έχουμε, πληρώνουμε - εκτός αν φύγουμε από εκεί, οπότε δεν πληρώνουμε τίποτε. Επίσης βλέπω ότι αρκετά μέλη συνδυάζουν την ιδέα του "θα πληρώσω αν είναι υποχρεωτικό", άρα "αν μπορώ να μην εντοπιστώ, δεν θα πληρώσω", στάση για την οποία υπάρχουν κατάλληλες λέξεις αλλά ας τις αποφύγουμε. Τέλος, ασφαλώς (όπως γράφει ο LK) τα πάντα είναι θέμα συμφωνίας. Το ΚΚΕ δεν έκανε καν προτάσεις συμμετοχής παρά μόνο σε ομοϊδεάτες, δεν λειτουργούσαν οι άνθρωποι με όρους ελεύθερης οικονομίας. Αφού θέλουν να έχουν εισιτήριο, αυτό αφορά όλους όσους θέλουν να παρευρεθούν, ενδεχομένως ακόμη και τον Νταλάρα, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να το πλήρωσε.
    2 βαθμοί
  10. Όχι ακόμα. Όταν με κάνετε quote να λέω καλά λόγια για τις τελεκάστερ, τότε θα έρθει.
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Θες μπηφ? Το λάθος που έγινε πριν με τον καταρράκτη, που έβαλε δικό μου κουώουτ κ φάνηκε σαν δικό του, φαντάσου να γίνει εν μέσω πυρών σε θέμα για moog. Ο,τι δηλαδή κουώουτ που υπερασπίζεται τα moog από λάθος φαίνεται πως το είπε ο καταρράκτης. Μετά θα είμαστε για noiz.gr mk 2
    1 βαθμός
  13. Να το, το κάνατε πάλι ρε αλιήτες.
    1 βαθμός
  14. Πρόσεξε, το κόμπακτ δεν έχει ούτε οθόνες ούτε τρανσπορτ ούτε το όλο μακί στήσιμο. Είναι κόμπακτ. Άλλο λέω εγώ, ότι η μπέριντζερ "ως φθηνή εταιρία" καταφέρνει να βγάζει μια συσκευή στη μισή τιμή, η οποία είναι αξιοπρεπής. Κάνουν κλικ οι ενκόντερ, γυρνάνε με σαφήνεια. Τώρα οκ, αν δεν έχουν όλοι την ίδια αίσθηση, αν τα μοτερ βγάζουν λίγο παραπάνω θόρυβο, οκ. Σύμφωνοι. Αλλά δουλεύει. Στα μικρά κοντρόλλερ, δεν ξέρω αν είμαι γκαντέμης εγώ, αλλά ειναι λες και υπάρχει συνομοσία. M audio oxygen 61, σκόρπισε, 8άρι v2 σκόρπισε, ακαι μπκ3 μινι σκόρπισε, mpd σκόρπισε. Και ναι μεν είναι οι τιμές ευτελείς, αλλά ρε παιδί μου ξενερώνω. Δένομαι με τα μηχανήματα. Κάθεται το FF 400 20 χρόνια και κοιτάει τα κοντρόλλερ να φεύγουν και να έρχονται και κουνάει το κεφάλι. Και σκάρλετ κάρτες, αν το πάμε εκεί, πάλι φτηνιάρες είναι, καμία δεν σκόρπισε. Κατάλαβες πώς το θέτω;
    1 βαθμός
  15. Μάλλον το μπέρδεμα γίνεται λόγω κινητού. Σε pc γίνονται όλα πολύ πιο εύκολα και φαίνονται πολύ πιο ξεκάθαρα.
    1 βαθμός
  16. Το μόνο που έχω από Behringer είναι το X-Touch Compact. Το έχω κανα 5μηνο. Μια χαρά ποιότητα κατασκευής έχει. Κάνει τη δουλειά του. 3 χρόνια εγγύηση από Thomann. Δεν πάει να χαλάσει και αύριο; Αυτό θα το στείλω πίσω. Ένα κοντρόλλερ 80 ευρώ, ντρέπομαι και να το στείλω πίσω να πω την αλήθεια.
    1 βαθμός
  17. Συμφωνώ, έχεις απόλυτο δίκιο και όχι μόνο. Για παράδειγμα μπορεί να πάρεις κάποιο μοντέλο Χ brand name, να σου βγεί ελλατωματικό και να μην θέλεις να ακούσεις ξανά γι'αυτό το brand name κι ας σου προτείνουν ένα από τα κορυφαία μοντέλα.
    1 βαθμός
  18. Ναι, αλλά πόσο απωθητικό είναι αυτό; Φτιάχτο ρε φίλε να αντέχει και μην το βάζεις 80 ευρώ, βάλτο 180. Δεν επιτρέπει να μπει κάποιος στη μάρκα "από κάτω προς τα πάνω" αυτή η φιλοσοφία. Να πάρεις το MPC X κατευθείαν ή το MPC 61, εννοείται, αλίμονο αν με 1.500 δεν πάρεις κάτι αξιόπιστο! ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΣ;1;;!!! Αν δεχτείς ότι αγοράζεις υλικό με συνδρομή, είναι όλα οκ. Ιδιαίτερα αν είσαι τυχερός και σου χαλάει μέσα στην εγγύηση. Αλλά η όλη διαδικασία της διαχείρισης ενός υλικού που χαλάει και το τραμπάρεις με καινούργιο, δεν είναι και ό,τι καλύτερο σαν αίσθηση. Το είχα ήδη γράψει το πιο πάνω!
    1 βαθμός
  19. Αυτό είναι γεγονός. Δηλαδή, έχω ένα MPD218, έβγαλε ένα χρόνο και κάτι, μετά τα παντς άντε γεια, μηδενικό velocity response, τα ατέρμονα ποτενσιόμετρα άρχισε να τα πιάνει τρέλα. Ο ξάδερφος πήρε ένα MK3 mini. Τα ποτ τρελαμένα σε 5(!) μήνες. Ήθελα να πάρω ένα midi controller πριν λίγο καιρό. Κοίταγα το M-Audio το 49άρι, λέω άσε, έχουμε καεί ήδη. Κοιτάω το ΑΚΑΙ το mpk49, 300 ευρώμπαλα, διαβάζω, προβλήματα με ποτ, φέιντερ, πίτς μπέντ. Ε όχι να δώσω και 300 για κανα χρόνο πόσο θα με βγάλει. (Δηλαδή η υποψία με έφαγε, δεν σκέφτηκα εεε, μωρέ, τα ακριβότερα θα είναι ποιοτικότερα. Ούτε ήθελα να πειραματιστώ.) Και είναι κρίμα. Πραγματικά. Γιατί είναι ωραία κοντρόλλερ, έξυπνα στημένα, εργονομικά.
    1 βαθμός
  20. Τα πάντα είναι σχετικά. Αν έδωσε datsun 240z και πήρε mercedes 180e.....βρες ποιός είναι το κορόιδο
    1 βαθμός
  21. Ναι κ να του παρεις δωρο αυτο Να δεις ποτε θα βαλει γκιφτ μπλοκ μετα
    1 βαθμός
  22. ΟΚ, και τι κάνουμε όταν δεν εκτιμάται η προσφορά μας; Ανάλογα... αν πεινάνε τα παιδιά μας και παίρνουμε μισθό... κάνουμε την κορόϊδα... αλλιώς αποχωρούμε και τελειώνει η υπόθεση, άντε να πούμε και δύο-τρεις κουβέντες πριν αποχωρήσουμε. Σε μία-δύο-τρεις μέρες, αυτό το thread θα τελειώσει και τότε ο dimsonic θα αναγκαστεί να παραδεχθεί ότι η ζωή του είναι πιο ενδιαφέρουσα ΜΕ noiz, παρά ΔΙΧΩΣ noiz. Η ανταλλαγή αξιών θα έχει συντελεστεί και θα τελειώσει η υπόθεση. Ή θα συνεχίσει να προτιμά τη στάση του θιγμένου, αλλά πλέον χωρίς τη δυνατότητα να παίζει με τα άλλα παιδάκια σε αυτό το νήμα. Τι θα κάνει, θα ανοίγει ένα την ημέρα με το ίδιο θέμα;
    1 βαθμός
  23. Δημήτρη δίκιο έχεις. Στόχος επετεύχθει. Δια της εξαντλήσεως.
    1 βαθμός
  24. Σοσιαλ τζαστις γουωριωρ λεει βρε κος Οχι ΣΟΣΙΑΛ(ιστικ) ΜΟΥΒΜΕΝΤ ΑΦΤΟ παρε
    1 βαθμός
  25. Θα διαφωνήσω. Ένας από τους λόγους ύπαρξης των νόμων, είναι η εξάλειψη αντιδικιών που στηρίζονται στην "ηθική", γιατί αυτή είναι ρευστή, άγραφη, και διαφέρει από άτομο σε άτομο και από κοινωνική ομάδα σε κοινωνική ομάδα.
    1 βαθμός
  26. Η ηθικη ειναι προσωπικο ζητημα κ συνολο προσωπικων πεποιθησεων . Η δικη μου μπορει να ειναι διαφορετικη απο τη δικη σου. Για την ακριβεια η δικη μου αυριο μπορει να ειναι διαφορετικη απο τη δικη μου χτες. Το νομικο πλαισιο (αν κ αυτο μπορει να αλλαξει) αφορα κ ειναι ιδιο για τους παντες
    1 βαθμός
  27. Ποια ακριβώς είναι αυτή; Παρακαλώ, διατυπώστε σε τρεις γραμμές ή λιγότερες (καθ'ότι επί 32 σελίδες δεν έχει βγει άκρη).
    1 βαθμός
  28. @kpeyos Το έχω απαντήσει όλα αυτα. Σε αντίθεση με τη δικη σου περίπτωση , το noiz έχει σαφείς κανονισμούς και τους αποδέχεσαι κατα την εγγραφή. Είτε έχεις συνεισφορά , είτε όχι, τις διαφημίσεις θα τις δεις. Αν έχεις κάποια οφέλη από την συνεισφορά, και αυτά καθορίζονται ήδη από πριν , και είναι π.χ. το κάρμα...και πως τα λένε. Όχι έχω 1000 Post π.χ. και ζητάω ό,τι θέλω ή το συμψηφίζω με τις υποχρεώσεις μου. Άρα μην συγκρίνουμε τη δική σου ιστορία , που ήταν προϊόν ασυνεννοησίας και την κάνουμε προβολή στο Noiz. Επίσης και για τα ποτά απάντησα. Ας κάνανε προφορική συμφωνία, εγω δεν είπα να πανε στον συμβολαιογράφο. Ουτε αυτο το απλό δεν έγινε . Ε , τότε , λογικό να επακολουθήσει και το μπέρδεμα.
    1 βαθμός
  29. Δεν πάω για μπύρες, αλλά για εσενα ευχαριστως
    1 βαθμός
  30. Ούτε ότι δεν θα τα πλήρωνε έκανε. Ασαφές αρχικά λοιπόν .....και λογικό να δημιουργηθεί θεμά. Όμως.....σε ένα μαγαζί που κάποιος πουλάει ποτά , ο κανόνας είναι αυτός που τα καταναλώνει να τα πληρώνει (κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας). Συνεπώς αυτό γεννάει ένα μέσο απόδειξης υπερ του μαγαζάτορα που ήθελε να πληρωθεί (δικαστικό τεκμήριο λέγεται). Η "άμυνα" του μουσικού εν προκειμένω θα ήταν η επίκληση ενός άλλου τυχόν "δικαστικού τεκμηρίου" ότι π.χ. οι μουσικοί που παίζουν στον ΄χώρο , ειθίσται να μην πληρώνουν τα ποτά που καταναλώνουν (θα είχαμε λοιπόν μια "σύγκρουση ομοειδών αποδεικτικών μέσων) και ό,τι αποφασίσει ο κριτής. Και εγώ λέω το απλό, αν ΕΞΑΡΧΗΣ, είχαν κάνει αυτή τη συμφωνία (γραπτή ή προφορική) τί θα ισχύει με τα ποτά που τυχόν θα καταναλώσουν οι μουσικοί, θα τα πληρώσουν ή όχι, μιας και άλλωστε δεν μιλάμε και για κανένα απρόβλεπτο γεγονός, όλοι μπορούσαν να το φανταστούν ότι ενδέχεται εκεί που παίζουν οι μουσικοί να πιούν και μια περτικαλάδα π.χ., δεν θα υπήρχε ΚΑΜΙΑ παρεξήγηση. Η προφορική συμφωνά θα μπορούσε να αποδειχθεί με έτερον αποδεικτικό μέσον" τους μάρτυρες.
    1 βαθμός
  31. Δεν βλέπω κανέναν τραγέλαφο αν: Α) αν γίνει μια συμφωνία (γραπτή ή προφορική) Β) Αν υπάρχει τρόπος απόδειξης αυτής. Ακόμα και αν δεν τηρηθεί καταρχάς μια συμφωνία που έχει τα δύο παραπάνω στοιχεία, υπάρχουν τρόποι να "τηρηθεί" και σίγουρα στο τέλος της ημέρας δεν θα υπάρχουν αμφισβητήσεις επ' αυτής.
    1 βαθμός
  32. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τί γράφεις. Είπα κάτι πολύ απλό. Όταν λοιπόν κάνουμε μια συμφωνία, συμφωνούμε τα πάντα γύρω από αυτή , και φροντίζουμε να έχουμε κάθε πρόσφορο μέσον να την αποδείξουμε.
    1 βαθμός
  33. Το στήριξες ήδη με το να παίξεις αφιλοκερδώς, "κουβάλησα εξοπλισμό και παίζω αφιλοκερδώς" ήταν η σκέψη σου, και σωστά. Το ότι κάποια μέλη της μπάντας πλήρωσαν κιόλας για να παίξουν το θεωρώ -επιεικώς- ανέκδοτο. Το ότι σαν μουσικό "δεν σε ήξερε η μάνα σου" δεν σημαίνει ότι έπρεπε να παίζεις σε μαγαζιά τζάμπα, ή στην χειρότερη, να πληρώνεις κιόλας. Αυτές οι νοοτροπίες είναι ανεκδοτολογικού ενδιαφέροντος. Μου θύμισες τώρα μια παρόμοια περίπτωση σε κάποιο live, είχαμε κλείσει τρεις μπάντες σε ένα πολύ γνωστό liveάδικο της πόλης μου να παίξουμε όλοι μαζί ένα βράδυ. Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού πρότεινε και στις τρεις μπάντες να δώσει συμβολικά σε κάθε μέλος από €20, και όλοι συμφώνησαν, αν και αρχικά είχαμε όλοι συμφωνήσει να παίξουμε αφιλοκερδώς, η κάθε μπάντα για τους δικούς της λόγους (απ'τη μεριά της μπάντας μου ο λόγος ήταν καθαρά διαφημιστικός, αν και είμασταν ήδη αρκετά γνωστοί στην "πιάτσα"). Στο soundcheck ο ιδιοκτήτης μάς έβαλε να υπογράψουμε ότι παίζουμε όλοι αφιλοκερδώς για ευνόητους λόγους. Η βραδιά πήγε εξαιρετικά, το μαγαζί τίγκαρε για κάποιες ώρες και ο ιδιοκτήτης έβγαλε ένα σκασμό λεφτά απ'την είσοδο και τα ποτά. Στο τέλος και ενώ μάζευα τα όργανα, έρχεται ένας μπάρμαν και μου ζητάει λίγο ντροπαλά αν μπορώ να του πληρώσω τα...3 ποτά που είχα πιει. Και πριν προλάβω να πω λέξη μού δικαιολογήθηκε ότι το αφεντικό τον είχε στείλει να πληρωθεί τα ελάχιστα ποτά και καφέδες που είχαν πιει κάποια μέλη των γκρουπ που έπαιξαν. Τουλάχιστον δύο από τα μέλη των άλλων γρουπ πλήρωσαν. Την απάντηση μου στον πιτσιρικά μπάρμαν προς το αφεντικό του καλύτερα να μην την γράψω εδώ γιατί μας διαβάζουν και μικρά παιδιά. Στο τέλος του ζήτησα να του πει να έρθει να μου τα ζητήσει ο ίδιος, αλλά για κάποιον άγνωστο λόγο δεν το έκανε... Αυτό έγινε το 2017, από τότε δεν έχω ξαναπατήσει στο κωλομάγαζο του ούτε απ'έξω.
    1 βαθμός
  34. Εδώ θα διαφωνήσω. Κατ' αρχής με τους χαρακτηρισμούς. Τι σημασία έχει αν παίζεις μπροστά σε αναρχορεμπέτες, χατζημεταλλάδες, γυφτοπρόξενους, σκυλολαϊκούς, μεταλλόγυφτους, μεταλλάδες, ροκάδες, τζαζίστες, κλπ. Αν έχει σημασία, επιλέγεις που θα παίξεις, αν δεν ήθελες δεν θα πήγαινες, ειδικά από την στιγμή που όπως γράφεις, σε ακούνε χωρίς να τους ενδιαφέρει καθόλου αυτό που παίζεις. Ήταν επιλογή σου αυτό, όπως επιλογή σου ήταν να μη πληρώσεις.
    1 βαθμός
  35. Ακόμη και σήμερα δε θεωρώ πως έκανα κάτι λάθος αλλά δεν είναι και ρητορική η ερώτηση. Θα μπορούσε πχ κάποιος να επιχειρήσει να με πείσει για το αντίθετο. Είμαι ανοικτός στον διάλογο. Πχ, κάποιος μπορεί να πει πως έπρεπε να στηρίξω αυτούς που διοργάνωναν το event για να συνεχίσουν να υπάρχουν παρόμοια events και να μπορώ να παίζω μπροστά σε αναρχορεμπέτες και χατζημεταλλάδες που με ακούν θελοντας και μη... Γιατί στην τελική ποιος ήμουν εγώ που δεν πλήρωσα; Μπας κι είχα κάνα πτυχίο ωδείου απ' τη Βιέννη ή είχα καμιά παλλαϊκή απήχηση σα μουσικος για να δικαιούμαι την αυτοεξαίρεση;
    1 βαθμός
  36. μου έχει συμβεί αρκετές φορές μια και έχω συμμετάσχει σε αμέτρητες ανάλογες συναυλίες την χρυσή δεκαετία των προπληρωμένων ονείρων... η απάντησή σου στην δική σου δεύτερη ανάγνωση καθορίζει εν μέρει και την μετέπειτα συμπεριφορά και κατ επέκταση και τον τρόπο σκέψης σου (που δεν μου πέφτει λόγος να τον κρίνω φυσικά και δεν θα το κάνω)... φαντάζομαι λοιπόν ότι η ερώτηση σου είναι ρητορική, γιατί αλλιώς μου φαίνεται απλά περίεργη καθώς δεν δείχνεις κάποιος που θα περίμενες να στην απαντήσουμε (οι όποιοι) εμείς μετά από τόσα χρόνια...
    1 βαθμός
  37. Ωραία η παρομοίωση σου Νεκκωνα, αλλά μην πολυσκας. Κανείς σχεδόν δε τα στέλνει τα ρημαδια τα λεφτά τελικα στο reaper
    1 βαθμός
  38. κανένας δεν ήθελε βραβείο
    1 βαθμός
  39. Επρεπε να του πεις I appreciate donations too, here is my bank account number
    1 βαθμός
  40. Κάτι ακόμη που θυμήθηκα και μπορεί να σου είναι χρήσιμο: ο 59 έχει περισσότερα μπάσα απ' ότι έχει ο JB. Αυτό μπορεί να σου αρέσει αν θες να 'χεις τελείως διαφορετικούς ήχους αλλά μπορεί και λιιιιιγο να σε δυσκολέψει αν θες με τα ίδια settings ενισχυτή να πηγαίνεις από bridge σε neck. Αναλόγως λοιπόν υπάρχει ακόμη και ο little JB που είναι μονός και είναι πιο κοντινός ήχος φυσικά στον bridge.
    1 βαθμός
  41. Όχι φίλωζ, αν θες φωτογραφία, θα βάλεις το χέρι στην τσέπη και θα απευθυνθείς στον @LK Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography)
    1 βαθμός
  42. Θα προσπεράσω τα της αντιπαράθεσης και θα μείνω στο παραπάνω, που δυστυχώς είναι μια θεώρηση που μόνο δυσκολίες προκαλεί στην internetική παρουσία κάποιου. Η ψηφιακή παρουσία δεν μπορεί να είναι προέκταση της βιολογικής παρουσίας, γιατί πρόκειται για διαφορετικά πράγματα και σαν τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζονται. Στο internet πρέπει να μπαίνεις αποστασιοποιημένος από την βιολογική σου παρουσία, με χαμηλομένο το εγώ, έχοντας ιεραρχήσει προτεραιότητες και να επιλέγεις αν και πότε πρέπει να δώσεις τις όποιες ψηφιακές( και συνάμα μάταιες) μάχες σου. Επίσης όταν σε ένα ετερόκλιτο φόρουμ με μοναδικό κοινό στοιχείο τη μουσική, τυγχάνουμε αποδοκιμασίας από έναν ικανό αριθμό ατόμων, το να πιστεύουμε ότι "δε μας καταλαβαίνουν" ή ότι σφάλλουν αυτοί και όχι εμείς, κάνει απλά τα πράγματα χειρότερα. Αντίθετα, σε τέτοιες περιπτώσεις, πρέπει να εξετάζουμε όσα μας επισημαίνονται,ειδικά αν πρόκειται για στοιχεία που πέρα από τη ψηφιακή μας περσόνα, αφορούν και τη βιολογική. Τέλος θα πω ότι με την ανάπτυξη των ψηφιακών μέσων, αυξήθηκε εκθετικά ο αριθμός των ανθρώπων που αναζητούν ένα βήμα να πουν την άποψή τους. Δεν αναφέρομαι στον OP, αλλά κυρίως σε λογαριασμούς twitter,youtube,κ.λ.π. Δεν είναι κακό που οι άνθρωποι έχουν βρει έναν τρόπο να εκφράζονται, έστω και ψηφιακά. Το πρόβλημα όμως είναι ότι πολλοί από αυτούς έχουν είτε κάποιες παράλογες προσδοκίες από αυτή τους της παρουσία, είτε προσπαθούν να καλύψουν κάποια ελλείματά τους στην πραγματική ζωή. Σόρρυ παίδες, αλλά η πιθανότητα η ψηφιακή μας παρουσία όπως και η άποψή μας, να μην είναι τόσο σημαντική όσο νομίζουμε, είναι συντριπτικά μεγαλύτερη από το αντίθετο. Και όχι επειδή οι άλλοι δε μας καταλαβαίνουν..
    1 βαθμός
  43. Ωραίο. Ατμοσφαιρικό. Πολύ πετυχημένη η χρήση του μπαγλαμά.
    1 βαθμός
  44. Ξεκάθαρα. Στιχομυθία με σεκιουριτά στην είσοδο του London's Natural History Museum: - Entrance is free, right? - Yes, but we appreciate donations. - (μπουκάροντας τζάμπα) Thank you! - (με γουρλωμένο μάτι) BUT WE APPRECIATE DONATIONS!!! Τώρα θα του έλεγα in my papars, αλλά που να καταλάβαινε το γατάκι...
    0 βαθμοί
  45. να με συγχωρεί η χάρη σου. κι άλλοι στο επίμαχο θέμα είπαν ότι έχουν μπλόκερ, εγώ τα άκουσα.
    0 βαθμοί
  46. Σωστός, άσε δηλαδή που μπορεί να τα έπαιρνε στο κρανίο κανένας από τους διοργανωτές, και να είχαμε μπιφ.
    0 βαθμοί
  47. Αφου δεν ηταν αναγκαστικο, καλα εκανες και δεν πληρωσες. Αν καθοσουν ομως στην εισοδο και παροτρυνες και οσους αλλους πηγαιναν να μπουν να μην πληρωσουν, θα εκανες μαλακια.
    0 βαθμοί
  48. Το ποιος διοργάνωνε την εκδήλωση λίγο με απασχολεί. Δεν ξέρω πώς εννοείς το "εισιτήριο για την είσοδο". Δηλαδή οι μουσικοί που έπαιζαν θα έπρεπε (αναγκαστικά) να πληρώσουν για να μπουν? Αν όντως δεν ήθελες να "συνδράμεις" φυσικά και έκανες καλά, δεν βρίσκω γιατί θα έπρεπε να αισθανθείς "περίεργα" επειδή ήσουν ο μόνος που δεν πλήρωσε.
    0 βαθμοί
  49. εμένα ρωτάς? προφανώς καλά έκανες. (btw μου έχει συμβεί)
    0 βαθμοί
  50. Θέλω λίγο να θέσω έναν προβληματισμό εντός topic αυτή τη φορά ελπίζω: Κάποτε, στα πολύ νιάτα μου, έκανε μια συναυλία ένας αριστερός σχηματισμός και μας είχε καλέσει να παίξουμε. Όταν φτάσαμε, μας είπαν ότι είχε εισιτήριο για την είσοδο. Κάποια από τα άλλα μέλη της μπάντας πλήρωσαν, γιατί ήθελαν να συνδράμουν στον σκοπό, όπως είπαν. Εγώ δεν πλήρωσα, θεωρώντας ότι η προσφορά μου ήταν ότι κουβάλησα εξοπλισμό και παίζω αφιλοκερδώς, αλλά -σκέφτηκα- όχι και να πληρώσω από πάνω... Δε μου ζητήθηκε κιόλας βέβαια ως μέλος μπάντας, απλά ήταν λίγο αμήχανο άλλοι να πληρώνουν και άλλος να περνάει έτσι. Τώρα βέβαια ως μουσικό εμένα δε με ξέρει ούτε η μάνα μου κι αν δεν ήταν το συγκεκριμένο event πιθανότατα δε θα ερχόταν να με ακούσει κανένας. Άντε, μην είμαι υπερβολικός, ίσως να έρχονταν πέντε φίλοι... Το ερώτημα εδώ είναι: Έκανα καλά που δεν πλήρωσα;
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου