Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.362


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.682


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/07/2023 σε όλα

  1. Καλοτάξιδη, ρούφα της το μεδούλι!
    2 βαθμοί
  2. Παιδιά σχωράτε με αλλά κάνει πολύ ζιέστα σήμερα. Τι μάστερ και μήτρες μου λέτε, δεν μπαίνει τίποτα στο σκατοκέφαλό μου, ειδικά σήμερα. Πάω να βάλω σε λειτουργία το beer-condition μπας και ηρεμήσω λίγο.
    1 βαθμός
  3. Αλί μόλις μπήκαν τα κρουστά στην αρχή πάτησα κατευθείαν like. Μετά ήρθαν όλες αυτές οι απίστευτες εναλλαγές και τα υπέροχα πνευστά. Να σου πώ την αλήθεια περίμενα πως και πως να ακούσω αυτήν την υπέροχη κιθάρα που παίζεις να μπαίνει αφαιρετικά σε ένα σόλο και να ξεσπάει σε ένα δυναμικό τελείωμα... αλλά δεν ήρθε ποτέ. Δεν πειράζει... πολύ πολύ καλό όπως και να έχει.
    1 βαθμός
  4. 10 στα 10. Καταπληκτική σύνθεση, πολύ ωραία παιξίματα, εξαιρετικός ήχος και το mood φανταστικό. Οι γέφυρες που εναλλάσσονται μεταξύ κιθάρας και πνευστού για σεμινάριο. Κρατάει το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Το main theme πανέμορφο θα μπορούσα να το ακούω σε variations για ώρες.
    1 βαθμός
  5. Τελικά όποιος πληρώνει ακόμη μουσική αυτό κάνει.
    1 βαθμός
  6. ρε σεις γιατί δεν τα ανεβάζετε στο music? θα πάνε άπατα στα κλιψ μεγάλη η χάρη σας κύριε Μανος, άντεξα ακουστικά για 7.37 με 37 (έξω)
    1 βαθμός
  7. Gretsch electromatic hollowbody Telecaster με twang kings Ableton Neural DSP Cory Wong Neural DSP Gojira
    1 βαθμός
  8. Παντως πρεπει να διαχωρισουμε το format απο το περιεχομενο του. Αλλο πραγμα να πεις οτι προτιμω αυτην την εκδοση που υπαρχει σε βινυλιο, και αλλο πραγμα να πεις οτι προτιμω το βινυλιο γενικα υπο οποιεσδηποτε συνθηκες. Και εγω θα προτιμησω να ακουσω αυτο Απο αυτο ... αλλα θα το προτιμησω ΠΑΡΟΛΟ που ειναι αναλογικο, και οχι ΕΠΕΙΔΗ ειναι. Για την ακριβεια, ΜΑΚΑΡΙ να ηταν και αυτο ψηφιακο, αλλα δυστυχως οταν εγραφαν οι παλιοι μαεστροι που δεν τους ζαλιζαν τοτε τα @@ την "ιστορικη ακριβεια" και τις μαλακιες δεν υπηρχαν καν ψηφιακα. Δυστυχως. Το να πω οτι φταιει το ψηφιο για τις επιλογες των μαεστρων, τις μαλακιες των mastering μηχανικων, η το μικρο εξωφυλλο, διοτι ας κρατουσαν μεγαλες τις συσκευασιες στην τελικη, τι φταιει το cd, ας το κουμπωνανε στο κεντρο μεγαλυτερου εξωφυλου. Και αν θελεις να παιζει ολοκληρος ο δισκος, πετα το τηλεκοντρολ κατω απο το μπαλκονι. Και αν δε σου αρεσουν οι μετρονομοι, το quantize και το editing παρε ενα DAW hardware controller, αποσυνδεσε την οθονη του PC τελειως και δουλευε οπως παλια. Δεν ειναι ολα αυτα το φορματ, τo φορματ ειναι στην ουσια η ψηφιακη καταγραφη και αναπαραγωγη, και δεν μπορω να φανταστω σε τι εμποδιζει καποιον να κανει μουσικη η ψηφιακη καταγραφη. Ακομα και αν δεχθω οτι του φαινεται λιγο αχρωμη ηχητικα, παλι δεν μπορω να φανταστω τι τον εμποδιζει απο το να φτιαξει ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ με αυτη, ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
    1 βαθμός
  9. Εγώ θα τα πω γρήγορα και περιληπτικά. Περί σύνθεσης/arrangement: - Θα έβαζα ένα μικρό ambient fade-in στην εισαγωγή έτσι ώστε να μη σκάσει τόσο απότομα το πρώτο μέρος. - Θα έβαζα διαφορετική αρμονία στο ρεφρέν. Το παλιό καλό 6-7-1 παραείναι βαρετό, αναμενόμενο, και πολυπαιγμένο - ΕΚΤΟΣ αν κάνεις φτιάξεις μια πολύ ωραία μελωδική γραμμή με μια lead κιθάρα πχ. - Θα έκανα μια μικρή αρμονική διαφορά στο δεύτερο verse - Θα έβαζα ένα interlude/bridge/κάτι να σπάσει το verse/chorus/verse/chorus pattern. Περί μείξης: - Κατέβασέ τα όλα λίγο κάτω μη χτυπάνε κόκκινα - Ανέβασε το ταμπούρο κάπως γιατί κρύβεται πολύ, και ψάξε να δεις αν μπορείς να βάλεις rimshot - Δες αν μπορείς να παίξεις λίγο με compression σε όλα τα τύμπανα. Αν σε μπερδεύει ασ'το. - Βάλε EQ σε όλα τα όργανα και κόψε όλες τις χαμηλές συχνότητες εφόσον δεν χρειάζονται (πχ κάτω από 200-400Hz στην κιθάρα) ανάλογα πάντα και τα υπόλοιπα όργανα. ΑΦΤΑ στα γρήγορα γιατί δεν είχα άλλο χρόνο!
    1 βαθμός
  10. Τα δικα σου κριτήρια (ως πνευστού) σίγουρα ξεπερνούν τα δικά μου αλλά συμφωνώ με τον Νίκο, καθως ίσως εμείς έχουμε συνηθίσει να το ακούμε σαν το vst που σου παρέθεσε, ενώ το δικό σου π.χ. εκεί στο 2.50 θα μπορούσε να είναι ένα ημιτονοειδές συνθ. Βέβαια είναι και πολύ δύσκολο να αποδοθεί ενα sampled πνευστό με τις σωστές δυναμικές και την πρέπουσα χροιά στο πληκτρολόγιο.
    1 βαθμός
  11. Sorry αν έχω χάσει κάτι, αλλά το ποστ που κοουοτάρησα και το δικό μου απο κάτω δεν νομίζω ότι αφορούν το topic digital vs analog ή cd vs vinyl εν γένει. Ο @dimsonic λέει ότι κάποια αλμπουμς του ακούγονται καλύτερα σε βινύλιο. Εχει συμβεί και σε εμένα με άλμπουμς της εποχής των σπηλαίων και μπορώ να το καταλάβω. Οι υπόλοιποι λέτε ότι οι digital μορφές είναι ανώτερες ηχητικά του βινυλίου. Ναι οκ, ισχύει. Αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα μας.
    1 βαθμός
  12. Στο ότι οι μεν προτείνουμε μία βιώσιμη προσέγγιση (για το παρόν και το μέλλον) ενώ οι δε προτείνουμε μία - επί της ουσίας - audiophile προσέγγιση, η οποία πάσχει από το σύνολο των προβλημάτων που ανέκαθεν είχαν οι audiophile προσεγγίσεις: α) αφορούν ελάχιστους, β) κοστίζουν τα κέρατα τους, γ) δημιουργούν σύμπλεγμα ανωτερότητας σε όσους τις ασπάζονται, δ) δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη μουσική*, είναι απλά ένα μπόλιασμα μίας ψευδοτεχνολογικής παπάντζας για κάτι που δεν ενδιαφέρει κανέναν. * Προκαλώ οποιονδήποτε, χωρίς να ψάξει στη Google, να μου πει τέσσερα από τα άλμπουμ που κυκλοφόρησε η Sheffield Lab, την περίοδο που ΟΛΑ ήταν βινύλιο, αλλά οι audiophile φίλοι ΕΠΡΕΠΕ να βρουν με κάτι να τρώγονται και να αισθάνονται καλυτερότεροι (sic) από τους κοινούς θνητούς.
    1 βαθμός
  13. Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν γράφω με τέτοιο gain. Το σωστό είναι να αναβοσβήνει πράσινο και να παρακολουθείς φυσικά και την ένταση εισόδου στο DAW. Με τέτοιο gain και η 4i4 δεν παρουσίαζε πρόβλημα (πέρα από την "κόπωση" που μετά από αρκετή ηχογράφηση άρχισε να κάνει τα παράσιτα στα μόνιτορ) Απλά το ανακάλυψα τυχαία ΚΑΙ το θέμα των επανεκκινήσεων και έπρεπε να ξεμπερδεύω με αυτό. Πιθανότατα τα δύο προβλήματα είχαν κοινό παρανομαστή. Κάτι δεν λειτουργούσε σωστά εν ολίγοις στη κάρτα.
    1 βαθμός
  14. Με βάση αυτό το post, δεν καταλαβαίνω καν την ύπαρξη αυτού του debate. Όσοι ισχυρίζονται ότι το βινύλιο απαιτεί μεγάλες ηχητικές εκπτώσεις έχουν δίκιο. Όσοι επίσης ισχυρίζονται ότι κάποιες εκδόσεις βινυλίου σε άλμπουμ πριν το 80 δεν ξεπεράστηκαν ποτέ, έχουν επίσης δίκιο. Κατά κανόνα, τα πολύ γνωστά άλμπουμ τα οποία μπορεί να έχουν γίνει από 10 remixes & remasters, έχουν αρκετές πιθανότητες να μην υποφέρουν από αυτό το πρόβλημα. Από την άλλη, κι εγώ έχω τρανταχτά παραδείγματα άλμπουμ που ενώ ακούγονται φοβερά στην έκδοση του βινιλίου τους, ακούγονται χάλια στα cd. Πιο γνωστό όλων θα αναφέρω το Paranoid των Sabbath, όπου η αρχική mono έκδοση που έχω με όλες τις εκπτώσεις που έχει, ακούγεται εκπληκτική σε σχέση με τα τζιτζίκια του cd, που όταν τα πρωτοάκουσα με σόκαραν. Λυπάμαι πραγματικά αυτούς που έχουν ακούσει το συγκεκριμένο άλμπουμ μόνο από το cd. Πριν κάποια χρόνια όμως αγόρασα σε βινύλιο και το Mezzanine των Massive Attack και φυσικά ακουγόταν παααααααρα πολύ χειρότερο απ' την ψηφιακή του μορφή, σχεδόν αστείο. Με όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρονται εδώ για το συγκεκριμένο μέσο. Αυτό όμως είναι εύκολα αντιληπτό και εξηγήσιμο το γιατί συμβαίνει, μιας και ισχύουν τα όσα προαναφέρθηκαν για τα ελλατώματα του βινυλίου. Το αντίθετο όμως; Γιατί ένα "απωλεστικό" μέσο που απαιτεί ιδιαίτερο mastering να ακούγεται καλύτερα από το cd του? Δεν έχω απάντηση, μόνο μια θεωρία: Ότι οι αρχικές μίξεις των παλιών άλμπουμς λάμβαναν υπόψιν τις απώλειες και έκαναν compensate τονίζοντας συγκεκριμένες περιοχές ιδιαίτερα στα υψηλομεσαία. Όταν αυτές οι ηχογραφήσεις πέρασαν σε cd, το mastering ίσως να έγινε πιο flat, ξαφνικά βγήκε όλο αυτό το "κρυμμένο" high end στις υψηλές συχνότητες και άλλαξε η αντιληπτή ισορροπία της αρχικής μίξης. Ίσως και να πατήθηκε και λίγο παραπάνω στο master για να γίνει πιο μοντέρνο, που και αυτό επίσης αν συνέβη σίγουρα συνετέλεσε. 'Οπως είπα, είναι απλά μια θεωρία μου που προσπαθεί όμως να εξηγήσει ένα υπαρκτό φαινόμενο. Το να ισχυρίζονται κάποιοι ότι αυτό το φαινόμενο δεν υπάρχει, δεν μπορώ να το δεχτώ γιατί αντιβαίνει αυτό που ξεκάθαρα ακούω. Το να προσπαθήσουν επίσης να πουν ότι το cd αντιπροσωπεύει τον ήχο έτσι όπως θα τον ήθελε να ακούγεται η μπάντα, είναι απλά λάθος. Καμιά μπάντα δεν θέλει να ακούγεται έτσι. Aπό την άλλη όταν έρθει κάποιος να μου πει ότι αγόρασε σε βινύλιο ένα άλμπουν του 2023, απλά θα μειδιάσω. Προφανώς και θα ακούγεται χειρότερα. Ο λόγος που ακόμη υπάρχουν αυτά το φυσικά μέσα είναι γιατί μπορούν να μεταφέρουν έναν καλλιτέχνη από το σύμπαν που βρίσκεται η καλλιτεχνική δημιουργία, σε έναν ωκεανό στον οποίο βρίσκονται τα βινύλια, με περισσότερες έτσι πιθανότητες να σε ανακαλύψει ένα κοινό συλλεκτών. Πάντως και οι μεν και ο δε έχετε δίκιο. What's the fuss?
    1 βαθμός
  15. Χρονιά Πολλά, ψηφιακά και αναλογικά με υγεία και πολλή ΑΙ. NOIZ 2.0 AI
    1 βαθμός
  16. 1 βαθμός
  17. μ αρέσουν και μένα οι μπόσσες και οι μπόσικες... το τρομπόνιον όντως έχει μια άποψη που δεν με ενόχλησε αν και λατρεύω τα γλυκά υψιλόσυχνα φόρτε σε αυτό όταν υπάρχουν... το φλάουτο όμως Αλή μου και τρις αλί μου... σόρυ αλλά μου χάλασε το όλον σαν αίσθηση και όχι ορέ δεν σε πιστεύω ότι δεν μπορούσες να βρεις ένα αν όχι πιο φυσικό τουλάχιστον λιγότερο "πλαστικό" και λίγο πιο "υγρό"... YΓ... αυτός γενικά "κάθεται" καλούτσικα και είναι και free... ρίχτου μια ματιά μπορεί να σε εξυπηρετήσει κάπου στο μέλλον... https://www.fluffyaudio.com/shop/simple-flute/
    1 βαθμός
  18. Αγαπητέ μου και φίλτατε Νέκκονα. Κατ' αρχήν ... στέκεται αυτό που έγραψες. Κατά δεύτερο λόγο, είναι πολύ λιτό. Κάποιες σκόρπιες σκέψεις που ίσως σε βοηθήσουν ... - Σταμάτα να συγκρίνεις. Τι θα πει "δεν έχει σχέση ηχητικά και ποιοτικά με αυτά που ανεβαίνουν ..." Να μην σε νοιάζει καθόλου αυτό. - Προσωπικά, στα π@π@ρια μου για το mixing και mastering, δεν είμαι ηχολήπτης ή μηχανικός ήχου. - Σταμάτα να ακούς τους Youtube-άδες κιθαρίστες, και ξεκίνα να ακούς μου-σι-κή, συνθέσεις δηλαδή, κομμάτια (δεν είπα ότι δεν ακούς ήδη, απλά οι παραπάνω κιθαρίστες σε επηρεάζουν περισσότερο από όσο θα έπρεπε νομίζω). - Έχεις πολύ καλά στοιχεία, δυναμικές, προσπάθεια αλλαγής mood, κάνεις παραπάνω από τα αναμενόμενα πράγματα με τα τρία ακκόρντα, αλλά ... - ... Κανείς δεν μπορεί να σου πει "βάλε αυτό μετά από το άλλο, και πρόσθεσε και κάτι τέτοιο". Όταν συνειδητοποιήσεις ότι πας να συνθέσεις, θα λειτουργήσεις από μόνος σου αλλιώς. Θα προσπαθήσεις να "ξαπλώσεις τις μελωδίες σου σε διαφορετικά κρεβάτια" και όχι όλες στο ίδιο. Στριμώχνονται. - Οι μελωδικές σου ιδέες είναι αξιοπρόσεκτες, αρμονικά όμως ... αδικούνται (τα κρεβάτια που έλεγα). - Δεν "έχεις" ακόμα την δομή ενός κομματιού (από ότι ακούω εδώ και μόνο κρίνω). Άσχετα με το αν είναι instrumental ή όχι, κάθε κομμάτι έχει μια βασική δομή, που εδώ λείπει. - Δεν χρειάζεται να γράφεις jazz, για να έχεις και να χρησιμοποιείς κάποιες γνώσεις. Προσπάθησε να τις αποκτήσεις αν δεν τις έχεις. - Το φραζάρισμά σου, με προδιαθέτει για ωραία πράγματα, ξεκλείδωσέ τα, και βάλ' τα να δουλέψουν. - Δεν ξέρω το επίπεδό σου, για να σου πω περισσότερα. Μπορεί να έχεις περισσότερα εργαλεία που δεν χρησιμοποιείς, μπορεί και όχι. Η προσπάθεια πάντως είναι αρκετά καλή.
    1 βαθμός
  19. Πολύχρονος Νικόλα @npap.
    1 βαθμός
  20. Χρόνια πολλά Npap, με υγεία.
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Το 1970 φτιαχνανε και μαστερ για να βγαλουν cd ε? Καλό
    1 βαθμός
  23. Φοβεροοοό Μάνο! Τίποτα άλλο. Υ.Γ. Πάλι καλά που δεν έτρωγα, γιατί στο 1:51 θα είχε γίνει ζημιά.
    1 βαθμός
  24. οι δίσκοι έχουν άλλη γοητεία. πρώτα πρώτα έχουν μεγαλύτερη σύνδεση με μένα από όσο τα όποια ψηφιακά. Περισσότερα χρόνια. Ιδίως χρόνια όταν ΔΕΝ υπήρχε καμιά εναλλακτική λύση. Όπως και το μαγνητόφωνο ήταν η μόνη λύση αντιγραφής και η κασέτα η μόνη λύση αντιγραφής σε φορητό μέσο. Δεύτερον είναι άλλη διαδικασία. Κάθεσαι και ακούς και δεν σηκώνεσαι. Τρίτον βλέπεις να γυρίζει, ακολουθείς το αυλάκι, ξέρεις με την εικόνα το αυλάκι τι περιέχει, γενικά η ακρόαση έχει μέθεξη. Τέταρτον μυρίζει. Όχι απλώς μυρίζει. Μυρίζει υπέροχα. Πέμπτον είναι μεγάλο, έχει εξώφυλλα χορταστικά κλπ κλπ Χάλια ήχο, το έχουμε πει, είναι μια χιλιομασημένη άνοστη τσίχλα που αναμασούν οι άσχετοι. Σε ένα απλώς decent πικαπ ο ήχος είναι ουσιαστικά ίδιος. Φίλοι που έχουν έρθει σπίτι δεν καταλαβαίνουν πότε βάζω δίσκο και πότε βάζω cd. Σε καλό πικαπ, δυσκολεύονται και οι σχετικοί.
    1 βαθμός
  25. Ότι είχα γράψει την πρώτη φορά που το είχες ανεβάσει.
    1 βαθμός
  26. Αφιερωμένο στον Φωτάρα @cigaret13, που έχει κάτι χρόνια να μπει.
    1 βαθμός
  27. Καλησπέρα φρεντζ! Ζεστούλα ασούμε, ωραία παιδιά ναουμ κυκλοφοράνε, ορίστε ένα κομματάκι. Λοιπόν, αυτό το έχω έτοιμο καναν μήνα, και περίμενα από τον καβατζοξάδερφο να γράψει καβατζοφλάουτο, αλλά επειδή το έχει πάρει πολύ βαριά το πράγμα και δεν αδειάζει να γράψει, το βάζω με μαϊμού φλάουτο γιατί θα πιάσει χειμώνας και θα είμαστε κυριολεκτικά εκτός κλίματος. Μία λούπα όλη κι όλη, ποπ "μπόσσα", που λέει ο λόγος. Ενδείκνυται για γκρηκ καμάκι. (Όχι σε βραζιλιάνες όμως, θα πέσει χυλόπιτα μεγατόνων)
    0 βαθμοί
  28. Χαιρετώ τους αγαπητούς συμφορουμίτες. Ηχογράφησα κάποιες ιδέες και τις έκανα ένα κομματάκι (sic). Μου αρέσουν κάποιες στιγμές (η διάρκεια είναι 3 λεπτά γιατί είναι γραμμένο σε 3 ακόρντα, πόσο παραπάνω να πάει), αλλά ηχητικά και ποιοτικά δεν έχει καμία σχέση με όσα ανεβαίνουν στο Music. Θα ήθελα προτάσεις τόσο για το μουσικό-συνθετικό κομμάτι όσο και για το ηχητικό. Δηλαδή οκ, έγινε αυτή η ηχογράφηση, ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα για ένα καλύτερο αποτέλεσμα ηχητικά; Επίσης, αν ήταν δικό σας κομμάτι τι θα προσθετατε από μουσικής άποψης; Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη! Υπόψην: 1) Έχω μινιμαλιστικό εξοπλισμό, ούτε καν studio monitors, άρα δεν έχω ακούσει ακόμα το κομμάτι σωστά. 2) Δεν έχω ιδέα από mixing, mastering, cubase και αυτά τα μπλιμπλίκια που παίζετε στα δάχτυλα εσείς οι νεολαίοι 3) Οι γνώσεις μου στη μουσική είναι περιορισμένες, δε μπορώ να γράψω jazz ακόμα Ευχαριστώ! Nekkon - The Crazy Scientist.mp3
    0 βαθμοί
  29. Ενταξει, summer afternoon ηταν αλλα 1) ειναι ξενερωτος τιτλος, το night είναι καλυτερο και 2ον) ειχα κλειστα πατζουρια και ενα μπλε φως, για εμενα night ητανε Η διαδικασια ηταν η γνωστη: Ακουσα το θαυμασιο κλιπακι του fusion που εβαλε στο music, πηγα να κανω ενα track με βαση το θεμα του, καταλαβα οτι αν ειναι να κανω κατι σοβαρο θα καψω και τα τελευταια εγκεφαλικα κυταρα που εχουν απομεινει, και ειπα να το ριξω στον αυτοσχεδιασμο. Ειναι στην ουσια δυο εναλλαξ αυτοσχεδιασμοι, πιανο και orchestra tutti, με λιγες πιτσιλιες απο οργανα ορχηστρας ( προσοχη να μην σας πιτσιλισουν, δεν κανει). Αυτη η εναλλαγη επετρεπε να κανω ενα στοπ αναμεσα στα μερη, και το σημαντικοτερο να ξανακουσω το πρωτο θεμα, να το θυμηθω και να ξαναγυρισω εκει. Δυστυχως η μνημη μου δε με βοηθαει, και ενω για το γουστο μου ειμαι πιο στανταρισμενος στο τι μου αρεσει και τι θελω να βγαλω απο οταν ημουν πιτσιρικας, δυστυχως καμια φορα ακουω αυτοσχεδιασμους απο τοτε και καταλαβαινω οτι δε θα μπορεσω ποτε να ξανακανω παρομοιους, γιατι τοτε θυμομουν τα παντα και πηγαινοερχομουν στα θεματα που επαιζα. Τωρα παιζω κατι και το ξεχναω σε 5 δευτερολεπτα, κριμα που τα χρυσοψαρα δεν ακουνε μουσικη, θα ειχα μεγαλο σουξε. Ιδου manosxnoizimpro3.mp3
    0 βαθμοί
  30. Κανονιστε σε καμια ώρα να μπει ο νπαπ να πει οτι του χαλασα το νημα
    0 βαθμοί
  31. Εδω το στανταρ συμπερασμα στις εκθεσεις ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να ειναι οτι η παιδεια θα λυσει ( και) αυτο το προβλημα, λες και εχει λυσει ποτε η παιδεια το παραμικρο προβλημα. - Πουτιν: "Θα μπω στην Ουκρανια" - Ζελενσκι: "Ναι, αλλα η επιταχυνση ειναι η μεταβολή της ταχύτητας στη μονάδα του χρόνου" - Πουτιν : " Εχεις δικιο, συγνωμη, τα μαζευω και φευγω" - "Αστα να πανε, ειναι τεραστια τα οικονομικα συμφεροντα αλλα και η εξαρτηση της οικονομιας και της κοινωνιας απο το πετρελαιο" -"Δεν πρεπει να ξεχναμε ομως οτι ο Αμαζόνιος είναι ο μεγαλύτερος ποταμός της Γης σε όγκο και διαρρέει τη Νότια Αμερική από τις Άνδεις ως τις εκβολές του στον Ατλαντικό ωκεανό." - "-Σωστα, αυτο ειναι, πως δεν το σκεφτηκαμε νωριτερα!" "- Η συγκρουση των Πολιτισμων μοιαζει αναποφευκτη, οι αντιπαραθεσεις αυξανονται μερα με τη μερα" - " Ναι, αλλα ο Ραφαέλο Σάντσιο ντα Ουρμπίνο, γνωστός ως Ραφαήλ, ήταν Ιταλός ζωγράφος και αρχιτέκτονας της πρώιμης Αναγέννησης." "- Και δεν το λες τοση ωρα; Ουφ ηρεμησα τωρα, ευχαριστω"
    0 βαθμοί
  32. Δεν ειναι? Και έχει και συντροφικοτητα. Αγωνιζόμαστε πάνω από όλα για τα πολιτικά δικαιώματα. Our civil rights!!
    0 βαθμοί
  33. Σε ωραίο σχολείο πηγές βλέπω....το ποντίκι του ουρανού χρήσιμο πουλί... Την Τετάρτη 9/10/63 τι σας έβαλαν να γράψετε; "Ο κομμουνισμός είναι δημοκρατικό πολίτευμα;"
    0 βαθμοί
  34. Καλημέρα. Η 8i6 πέρασε με επιτυχία τα εξαντλητικά τεστ που της έκανα χτες. Δοκίμασα εκεί όπου η 4i4 μου έκανε κόλπα και δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα. Τέρμα γκάζι το gain και πενιές αλά Hetfield με κατακόκκινη την ένδειξη και η κάρτα βράχος! Μετά το δίωρο που την "εξουθένωσα" (όσο μπορείς να εξουθενώσεις ένα μηχάνημα που φτιάχτηκε γι' αυτό το σκοπό) δεν παρατήρησα τίποτα περίεργο. Ούτε τα παράσιτα στα μόνιτορ, αλλά ούτε τις επανεκκινήσεις που έκανε η προηγούμενη. Θέλω να πιστεύω πως ξεμπέρδεψα με 43€ επιπλέον που έδωσα (τελική τιμή 268€) Τουλάχιστον μου μένει πλήθος εισόδων/εξόδων και δυνατοτήτων που ίσως φανούν χρήσιμες στο μέλλον. Ευχαριστώ και πάλι όλους όσους βοηθήσατε με ένα σχόλιο και μία απάντηση στο πρόβλημα που αντιμετώπισα. Είναι ωραίο να ξέρεις ότι όταν υπάρχει ένα πρόβλημα, υπάρχουν και κάποιοι που θέλουν να σε βοηθήσουν! Thanks guys!
    0 βαθμοί
  35. Μια χαρά νέκκων. Εγώ νομίζω ότι με μερικές ενορχηστρωτικές προσθήκες/αλλαγές θα άλλαζε αρκετά. - Όταν μπαίνει το κράντσυ παουερκορντο, θα μπορούσε να μπει παρέα και η σολο λιντ. - Όταν υπάρχουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα στις μελωδίες, κι αφού οι κιθάρες είναι "μαζί" με τον κορμό τον υπόλοιπο στη μίξη (σε στάθμες και ισορροπία εννοώ) μπορείς να ντουμπλάρεις τις δεύτερες φορές με κάποιο όργανο στην οκτάβα πάνω. Αλλιώς, μπορείς να βγάλεις τα μελωδικά λίγο πιο μπροστά, αλλά ταυτόχρονα να είναι παιγμένα λίγο πιο ελεύθερα. Από εκεί και πέρα, είναι και η προσωπική πορεία του καθενός. Υπάρχουν ιδεες που δε φεύγουν ποτέ, και τις παλεύεις μια ζωή. Τους αλλάζεις το ένα, αλλάζεις το άλλο, αναδιατυπώνεις, ξηλώνεις, ράβεις. Το σημαντικό είναι να γράφεις, ώστε να συμβαίνει αυτό. Καλορίζικος, γράφε συνέχεια και θα φτιάχνει μόνο του.
    0 βαθμοί
  36. Για παράδειγμα, workstations με audio tracks ήταν τα Fantom-X και Fantom-G.
    0 βαθμοί
  37. Πολύ καλο το κομμάτι. Έχεις ρίξει ωραίες μελωδίες μέσα, κάπου με περισσότερη επιτυχία και κάπου με λιγότερη. Κοινός παρονομαστής η επιτυχία, βεβαίως βεβαίως. Ακούγοντάς το, σα να είναι ένα βιαστικό ποτ-πουρι, ένα "τρέιλερ" ενός μουσικού έργου. Δεν έχει τυπική δομή, όχι ότι αυτό είναι πρόβλημα για μένα. Θα έπρεπε να αναπτύξεις περισσότερο κάθε θεμα, και σε κάποια σημεία να ήταν ομαλοτερες οι αλλαγές. Ηχητικά δεν πω πολλά διότι το άκουσα από το κινητό. Σίγουρα τα τύμπανα είναι χαμηλά και οι κιθάρες πολύ ψηλά, ειδικά από τη μέση και μετά. Διάβασε προσεκτικά όσα γράφει ο Στράτος. Το σημαντικό είναι να συνεχίσεις να γράφεις και κάθε φορά να βελτιώνεις τους τομείς που υστερούσε το προηγούμενο κομμάτι. Έτσι έρχεται η πρόοδος, συνθετικά και ηχητικά. Το καλό θα γίνει καλύτερο.
    0 βαθμοί
  38. Απ'ότι θυμάμαι η Yamaha ποτέ δεν πρόσφερε πολυκάναλο audio recorder στα workstations της, είχε μόνο ένα 16-track sequencer. Απ'ότι ξέρω μόνο τo Korg Nautilus διαθέτει 16-track sequencer και 16-track audio recorder. Το Montage έχει ενσωματωμένο ένα 6-channel In/32-channel Out USB audio interface για ηχογραφήσεις κατευθείαν σε ένα PC ή Mac. Επίσης το Montage (όπως και το MODX) μπορεί να ηχογραφήσει αυτά που παίζουμε σαν ένα stereo wav αρχείο κατευθείαν σε κάποιο USB φλασάκι, η δε ηχογράφηση μπορεί να διαρκέσει ως και 74 λεπτά. Καθόλου άσχημα θα έλεγα, αν συνυπολογίσουμε μάλιστα ότι μπορούμε να συνδέσουμε στο synth και οποιοδήποτε άλλο όργανο ή mic, να το περάσουμε από τα εφέ του και να το ηχογραφήσουμε κι αυτό στο USB φλασάκι με όλα τα υπόλοιπα (sequencer, arpegios, motion sequencer κλπ κλπ). Δεν διαθέτει λοιπόν κάποιο audio multitrack recorder, αλλά έχει stereo recorder το οποίο μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να είναι και το μόνο που χρειάζεσαι, αν φτιάχνεις ολοκληρωμένα electronic κομμάτια με το step sequencer του. Αν σε πειράζει πια τόσο πολύ να ανοίγεις το PC για multitrack recording, υπάρχουν και dedicated hardware multitrack recorders από Mackie, Zoom, Tascam κλπ. Είχα για κάποια χρόνια στο παλιό μου setup ένα Tascam DP32 SD και έκανε μια χαρά τη δουλειά, εύκολα, γρήγορα και χωρίς να αγγίξεις το PC. Για την ενσωμάτωση ενός sampler το βλέπω χλωμό, αφού πλέον οποιοσδήποτε με ένα PC σαμπλάρει ότι θέλει, το κόβει/ράβει όπως θέλει και το περνάει στην RAM των Montage/MODX έτοιμο προς παίξιμο. Κι όσο για την "εγκατάλειψη" του ονόματος Motif και την κυκλοφορία του Montage, αυτό έγινε μόνο στα χαρτιά, γιατί στην ουσία το Montage είναι ένα υπερτούμπανο Motif με πολλά έξτρα. H καρδιά του Motif XF χτυπάει και στο Montage, αφού διαθέτει και αυτό την ίδια 8-element AWM2 engine, αλλά αρκετά πιο "τούμπανη" και πολύ ανανεωμένη, αφού πέταξε έξω μετά από δεκαετίες τα voices (patches στα άλλα synths) και ξαναέχτισε το όλο σύστημα γύρω από τα Performances (Combis στα άλλα synths), το synth δηλαδή δουλεύει μόνιμα σε 16-part multitimbral/performance mode. To φοβερό δε είναι ότι τα parts (που είναι στην ουσία τα παλιά voices/patches) που αποτελούν ένα performance είναι εντελώς ανεξάρτητα σε κάθε performance, και έτσι αν αλλάξεις, πειράξεις ή σβήσεις το X part από ένα performance, τα υπόλοιπα performances δεν επηρεάζονται. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι τρελή μαγκιά έχει κάνει η Yamaha εδώ, εγώ το πήρα χαμπάρι στην πράξη μετά από μήνες, κι ας το είχα διαβάσει σε κάποιο review. Σε οποιοδήποτε άλλο multitimbral synth χρησιμοποιούμε διάφορα patches/ήχους για να φτιάξουμε έναν multisound/compi/performance ήχο. Αν κάνουμε edit σε κάποιο από αυτά τα patches ή σβήσουμε κάποια από αυτά, τα compi/performances που τα χρησιμοποιούν και είναι χτισμένα πάνω σε αυτά αυτόματα "χαλάνε", παύουν να ακούγονται το ίδιο. Στην περίπτωση όμως των Montage/MODX που τα patches δεν υπάρχουν πλέον σαν ξεχωριστή ομάδα, τα performances είναι εντελώς ασύνδετα μεταξύ τους. 'Έτσι, αν κάνουμε, πχ, copy το 5ο part από το Χ performance και το κάνουμε paste στο Ψ performance, και εκεί μέσα κάνουμε edit στο part αυτό και του αλλάξουμε τα πάντα, από elements/waveforms, LFO/filters/EGs/effects settings και ότι άλλο μας κατέβει και κάνουμε save, το edited πλέον part δεν επηρεάζει καθόλου τον ήχο και τη συμπεριφορά του Χ performance από το οποίο το κάναμε copy. Αυτό δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο synth και τα πλεονεκτήματα αυτής της μαγκιάς είναι πολλά. Μπορούμε πλέον να χρησιμοποιούμε τα performances όχι απλά σαν multisound/multitimbral συνδυασμούς αλλά και σαν γκρουπ ξεχωριστών ήχων για διάφορες περιστάσεις, πχ ένα performance αποτελούμενο μόνο από organ, string, piano/pads κλπ ήχους που τους εναλλάσσουμε και τους παίζουμε ξεχωριστά όποτε τους χρειαστούμε, μην ξεχνάμε εξάλλου ότι το κάθε part (16 συνολικά) ενός performance διαθέτει τα δικά του εφέ. Η Yamaha έφτιαξε ένα υπερ-synth με άπειρες δυνατότητες, και το μόνο σίγουρο είναι ότι το νέο μοντέλο θα είναι καλύτερο. Μένει να δούμε πόσο καλύτερο θα είναι.
    0 βαθμοί
  39. Απο παρομοιο θεμα, μην ξαναγραφω τα ιδια Αν τωρα εχουν χαθει τα master της ταδε προιστορικης ηχογραφησης και μειναμε με τα βινυλια στο χερι, η αν μαλακιζονται με τα loudness wars κατα τη μεταφορα τους σε cd οι γνωστοι μαλακες, η αν αρεσουν σε καποιον τα μεγαλα εξωφυλα και να ακουει ολο το δισκο πινοντας κοκτειλ, αυτα ολα δεν αφορουν το καθεαυτο μουσικο φορματ. Δικαιολογουν βεβαια την αγορα καποιου βινυλιου, αλλα οχι ως ανωτερου μεσου αναπαραγωγης, αλλα ως λυση αναγκης στην πρωτη περιπτωση, ως αποφυγη της ηλιθιοτητας στη δευτερη, ως φετιχιστικου αντικειμενου στην τριτη, και ως καθαρου βιτσιου στην τεταρτη. Σε καμια απο τις περιπτωσεις δεν ειναι θεμα ανωτεροτητας του φορματ.
    0 βαθμοί
  40. έχουν γραφτεί τόσες τεχνικές ανακρίβειες που πραγματικά με βγάζουν έξω από τα ρούχα μου για το πάθος της ημιμάθειας που υποστηρίζονται... το ρίχνω στο χιούμορ λοιπόν για σήμερα επειδή έχω τα γενέθλιά μου και είναι λάθος μέρα να πάθω κάνα εγκεφαλικό...
    0 βαθμοί
  41. 0 βαθμοί
  42. Απαξ και η μουσικη μεταμορφωθει σε ηλεκτρονια παει, πεταξε το πουλακι. Χαθηκε η πραγματικη μαγεια. Την μεταμορφωνετε σε ηλεκτρονια, τα οποια περνανε απο τοσα κυκλωματα και τοσα τρανζιστορ, και μου λετε μετα οτι ακουτε μουσικη; Π@π@ρια ακουτε, ρευμα ακουτε οχι μουσικη. Μονο το γραμμοφωνο εχει τον ηχο τον σωστο, βελονα κατευθειαν στο ηχειο, ετσι παιζεται η σωστη μπαλα.
    0 βαθμοί
  43. Κι εγώ ελπίζω να κάνεις πλάκα. Το που θες να ακούς τη μουσική σου είναι δικό σου θέμα. Αλλά η διαστρέβλωση της πραγματικότητας μας αφορά όλους, κι επειδή οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν τρώνε κουτόχορτο και ούτε ζουν σε σπηλιά, καλό είναι να μην προσπαθούμε να αντικαταστήσουμε την Πραγματικότητα με την Εκτός Πραγματικότητας αποψάρα μας. O κύριος παρακάτω, που τυγχάνει να ξέρει για τι ακριβώς μιλάει, έχει να σου πει δύο λόγια. Όλη η ουσία για τα βινύλια σε μόλις 45 δευτερόλεπτα. Αν δεν θες να καταλάβεις είναι ξανά δικό σου θέμα. Vinyl vs Digital.mp4
    0 βαθμοί
  44. Μεχρι το 80τοσο οι καλυτερες εκδοσεις ειναι οι πρωτες. Τοτε cd δεν υπηρχαν. Υπαρχουν βινυλια με 40 και 50 db δυναμικη περιοχη και τα αντιστοιχα cd τους μετα βιας 12 15 Τεσπα. Εγώ σταματησα να αγοραζω cd πριν 10 15 χρόνια. Αγοραζω μονο αν ειναι κατι σπανιο η παραξενο. Και δεν θα δωσω και λογαριασμο κιολας.
    0 βαθμοί
  45. Ναι, αλλά αυτοί οι παλαιοί π.χ. δεν γράφανε σε αναλογικά μέσα, με αναλογικό εξοπλισμό και τον άκουγαν έξω στο mix room και έτσι γούσταραν και έλεγαν αυτό είναι και τα έβρισκαν με τον ηχολήπτη και τον παραγωγό? Άρα όλο το στάδιο ήταν αναλογικό γι αυτό ακούγεται καλύτερα. Γι αυτό πρέπει να πάμε πίσω. Μας τρέλαναν τα ψηφιακά. Πάει γρήγορα ο κόσμος και δεν τον προλαβαίνουμε και χιλιάδες ζόμπι κυκλοφορούν με τα κινητά και ακούνε μουσική από κάτι βαρέλια. Να πάμε πίσω, αυτή η ατέλεια μας έκανε να ακούμε καλύτερα και πιο ευχάριστα. Πάμε πίσω ρε παιδιά γιατί χανόμαστε στην ΑΙ Με έχει πειράξει η ζέστη και παραληρώ, μην δίνετε σημασία. Θα κατεβάσω μια μονάδα το Α/C να δροσίσει περισσότερο και θα ηρεμήσω χαχαχαχαχααχαχαχαχχαχαα Να κάνω και ένα ντους?
    0 βαθμοί
  46. Όχι. Δεν πρέπει να παίρνεις δίσκους γιατί έχουν χάλια ήχο και γιατί πρέπει να σέβεσαι τα λεφτά σου. Μην τα πετάς σε βινύλια ρε συ, δώσ'τα τουλάχιστον σε κάποιο ίδρυμα, μια φτωχή οικογένεια, αγόρασε έστω κάτι πραγματικά χρήσιμο, σουβλάκια πχ, παγωτά ή τσίχλες με γευση φράουλα και χωρίς ασπαρτάμη, ή στην τελική αγόρασε μερικά CDs ακόμα. Και με ταχυδρομικά περιστέρια μια χαρά θα δούλευε το ΝΟΙΖ, αλλά μας έφαγαν βλέπεις οι μοντερνισμοί...
    0 βαθμοί
  47. κάτι λίγα γραμματάκια έμαθα
    0 βαθμοί
  48. κΣερεις και ΓΡΑΜΜΑΤΑ ; Καλά μιλάμε για μόρφωσης όχι αστεία.
    0 βαθμοί
  49. Το εχω. Οπως και το hot August night. Θα βρω κατι
    0 βαθμοί
  50. Συνήθως δε χάνω συναυλία... Σε αυτή δε πήγα λόγω ανωτέρας βίας(κάτοικος Λουτρακίου, κλειστή εθνική, πυρκαγιές κλπ)... Παρολαυτα αυτά το συγκεκριμένο λαιβ θα προστεθεί στη κατηγορια:'Γιατι δε πήγα ο μ@λ@κ@ς'
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου