Προς το περιεχόμενο

Ήχος στα τομ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι αρχάριος και θέλω να μάθω πως να κουρδίζω τα τομ ώστε να βγάζει πιο μπάσο ήχο και ειδικά το φλορ τομ να βγάζει τον ήχο της μπότας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μας λες ομως τι τυμπανα εχεις κ ουτε περιπου τι ηχο ψαχνεις. Γενικα μιιλωντας πιο μπασσο = πιο χαλαρα τα δερματα, πιο παχια δερματα, ή/και καποιο muffling. Το βαθυ δεν μπορει να βγαλει ηχο μποτας γιατι δεν ειναι μποτα.

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Για τομς, δεν μπορω να βοηθησω, θα πρεπει να προσπαθησεις μονος σου και να βγαλεις τον ηχο που επιθυμεις.

 

Απλα θα σου πω για το βαθυ. Επειδη εκανα και εγω το λαθος να κουρδιζω το βαθυ σαν τα τομς, και προσπαθουσα να επιτυχω μια αρμονια τομς και βαθυ, ωστε να βγαινει μια ακολουθια ηχων. Είναι λαθος. Το βαθυ θα το εχεις *λασπη* στην κυριολεξια. Κουρδισε το οσο πιο χαμηλα μπορεις, μεχρι να μην ακους τα μεταλικα τριξιματα των lungs. Ο ηχος του βαθιου πρεπει να ειναι διαφορετικος απο τα τομς.

 

Τώρα, για να κουρδισεις τα υπολοιπα. Ρίξε μια ματια εδω http://home.earthlink.net/~prof.sound/index.htmlhttp://]http://home.earthlink.net/~prof.sound/index.html

και απο την ιστοσελιδα της Evans δες τα βιντεο του Bob Gatzen. Θα σε βοηθησουν τρελα, εμενα με εσωσαν στο κουρδισμα της μποτας. Κανονι.

 

Αυτα απο μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=47

 

Κοίταξε σε αυτό το άρθρο για να καταλάβεις μερικά πράγματα.

Και:

Επειδή η ερώτηση που κάνεις είναι πολύ γενική, θα σου πω λίγα πράγματα......πολύ γενικά.